odchudzicsie
- Ostatnie autobusy kupiliśmy w 1996 roku. Nie wiem, czy to chwała, czy
nie,
w takich czasach żyjemy - mówi Kazimierz Bronkowski, kierownik zakładu ds.
eksploatacji.
No nie chce nic mowic, czasy czasami, ale proponuje policzyc ile nowych
pojazdów w latach 1996-2003 zakupił PKM Katowice, czy PKM Sosnowiec :-)
Da się? Da się...
Nowe autobusy kursują od weekendu po wewnętrznych liniach Międzygminnego
Związku Komunikacji Pasażerskiej. Jeden obsługuje linię nr 64 w
Tarnowskich
Górach, drugi linię nr 164 w Piekarach Śląskich.
Hmmm...nie wolą wystawic ich na jakąś bardziej reprezentacyjną linię
(powiedzmy 168, 860) zeby sie pochwalic?
Zakupy samochodów były możliwe, ponieważ, jak wyjaśnia Zygmunt Bulka,
prezes
zarządu PKM, samorządy tych dwóch miast spłaciły większość swoich długów
wobec PKM. Te dwa miasta płacą na rzecz MZKP największe składki.
- W przyszłości chcielibyśmy oprzeć się na wozach niskopodłogowych,
bezstopniowych. Co roku chcemy kupować przynjamniej dwa nowe autobusy,
pierwsze już w kwietniu - mówi Bulka.
Lepszy rydz niz nic :-)
pdr
Olo
Olo Kwasniak wrote:
- Ostatnie autobusy kupiliśmy w 1996 roku. Nie wiem, czy to chwała,
czy nie, w takich czasach żyjemy - mówi Kazimierz Bronkowski,
kierownik zakładu ds. eksploatacji.
No nie chce nic mowic, czasy czasami, ale proponuje policzyc ile
nowych pojazdów w latach 1996-2003 zakupił PKM Katowice, czy PKM
Sosnowiec :-) Da się? Da się...
A czy przypadkiem Katowice & ościenne miasta i miasta Zagłębia nie dopłacały
do zakupu tych autobusów?
Gmina Świerklaniec raczej nic nie dołożyła.
Nowe autobusy kursują od weekendu po wewnętrznych liniach
Międzygminnego Związku Komunikacji Pasażerskiej. Jeden obsługuje
linię nr 64 w Tarnowskich Górach, drugi linię nr 164 w Piekarach
Śląskich.
Hmmm...nie wolą wystawic ich na jakąś bardziej reprezentacyjną linię
(powiedzmy 168, 860) zeby sie pochwalic?
Niech tylko spróbują ;-)
Wystarczająco dużo nowych autobusów jeździ w Siemianowicach i Katowicach. Na
mieszkańcach tych miast na pewno świerklanieckie nówki wrażenia nie zrobią.
Wyglądają podobnie jak wozy Sebzdy :)
"Olo Kwasniak" <o@poczta.wp.pl wrote in message
- Ostatnie autobusy kupiliśmy w 1996 roku. Nie wiem, czy to chwała, czy
nie,
w takich czasach żyjemy - mówi Kazimierz Bronkowski, kierownik zakładu
ds.
eksploatacji.
No nie chce nic mowic, czasy czasami, ale proponuje policzyc ile nowych
pojazdów w latach 1996-2003 zakupił PKM Katowice, czy PKM Sosnowiec :-)
Da się? Da się...
Nowe autobusy kursują od weekendu po wewnętrznych liniach Międzygminnego
Związku Komunikacji Pasażerskiej. Jeden obsługuje linię nr 64 w
Tarnowskich
Górach, drugi linię nr 164 w Piekarach Śląskich.
Hmmm...nie wolą wystawic ich na jakąś bardziej reprezentacyjną linię
(powiedzmy 168, 860) zeby sie pochwalic?
A cóż to za reprezentacyjna linia z punktu widzenia mieszkańców Tarnowskich
Gór czy Piekar Śląskich? To chyba oni powinni głównie mieć "radochę" z tych
nowych autobusów, a nie mieszkańcy Siemianowic i Katowic ;-)
Oto jest lista wybitnych polskich matematykow, obowiazujaca w polskiej
spolecznosci matematycznej:
Outstanding Polish Mathematicians:
Stefan Banach
Karol Borsuk
Jacob Bronowski
Samuel Dickstein
Witold Hurewicz
Anzelm Iwanik
Zygmunt Janiszewski
Marek Kac
Bronisław Knaster
Mikołaj Kopernik
Kazimierz Kuratowski
Franciszek Leja
Jan Łukasiewicz
Józef Marcinkiewicz
Edward Marczewski
Stanisław Mazur
Stefan Mazurkiewicz
Andrzej Mostowski
Jerzy Spława-Neyman
Otto M. Nikodym
Władysław Orlicz
Aleksander Rajchman
Marian Rejewski
Stanisław Saks
Juliusz Paweł Schauder
Wacław Sierpiński
Roman Sikorski
Ivan Sleszynski
Hugo Dyonizy Steinhaus
Władysław Ślebodziński
Alfred Tarski
Stanisław Marcin Ulam
Kazimierz Urbanik
Tadeusz Ważewski
Kazimierz Zarankiewicz
Stanisław Zaremba
Bogdan Ziemian
Antoni Zygmund
Kazimierz Żorawski
Z tego co wiem n/t Impangy, to jest to grupa mlodych entuzjastow dzialajaca
od kilku lat na rzecz nowoczesniejszego spojrzenia na wybrane dzialy matematyki.
Wielu, bardzo wielu mlodych ludzi bylo w to zaangazowanych, zrobili wiele
dobrego, ale nie ma wsrod nich zadnego z wybitnych polskich matematykow
z powyzszej listy.
Za: http://tarnowskiegory.naszemiasto.pl/wydarzenia/326119.html
Jelcze na ulicach
Po Tarnowskich Górach jeżdżą dwa nowe autobusy - jelcze dwunastometrowej
długości. Mają 30 miejsc siedzących i 70 stojących. Wykonane są z
nierdzewnej blachy, a dachy mają z plastyku. Nie powinny więc tak szybko
rdzewieć, jak starsze samochody. Każdy z jelczy kosztował około 600 tysięcy
złotych. Powinny służyć pasażerom przez co najmniej 12 lat. Autobusy kupiło
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej ze Świerklańca.
- Ostatnie autobusy kupiliśmy w 1996 roku. Nie wiem, czy to chwała, czy nie,
w takich czasach żyjemy - mówi Kazimierz Bronkowski, kierownik zakładu ds.
eksploatacji. I wyjaśnia przyczyny takiego postępowania: - Autobusy mieliśmy
w takim stanie, że musieliśmy iść w remonty. Jednak remont starego autobusu
kosztuje jedną czwartą tego, co nowy autobus.
Dlatego co roku do kapitalnego remontu PKM oddawał od pięciu do ośmiu wozów.
W efekcie już około pięćdziesięciu autobusów jest po odnowie. PKM dysponuje
87 autobusami, w tym dwoma nowymi jelczami, i czeka na odbiór (po kapitalnym
remoncie) pięciu kolejnych samochodów.
- Nasz najstarszy autobus pochodzi z 1982 roku, ale też jest już po
remoncie. Wszystkie samochody spełniają wymogi bezpieczeństwa - zapewnia
Bronkowski.
Nowe autobusy kursują od weekendu po wewnętrznych liniach Międzygminnego
Związku Komunikacji Pasażerskiej. Jeden obsługuje linię nr 64 w Tarnowskich
Górach, drugi linię nr 164 w Piekarach Śląskich.
Zakupy samochodów były możliwe, ponieważ, jak wyjaśnia Zygmunt Bulka, prezes
zarządu PKM, samorządy tych dwóch miast spłaciły większość swoich długów
wobec PKM. Te dwa miasta płacą na rzecz MZKP największe składki.
- W przyszłości chcielibyśmy oprzeć się na wozach niskopodłogowych,
bezstopniowych. Co roku chcemy kupować przynjamniej dwa nowe autobusy,
pierwsze już w kwietniu - mówi Bulka.
Fot: http://tarnowskiegory.naszemiasto.pl/zdjecie/326119_40_0.html (Andrzej
Holewa (za kierownicą) i Eugeniusz Sołony będą na zmianę kierowali jednym z
dwóch nowych jelczy na linii nr 164.)
---
Pzdr
Ł.Leśniewski
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 84 z dnia 18.06.2003
POZYCJA 35245
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 30 000 euro
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Międzygminna Sp. z o.o., 42-622
Świerklaniec, ul. Parkowa 3, woj. śląskie, pow. tarnogórski, tel. 032
3813333, fax 032 3813310, e-mail: P@firmy.gliwice.pl, ogłasza
przetarg nieograniczony na dostawę 2 sztuk fabrycznie nowych autobusów
komunikacji miejskiej.(PKWiU: 34.10.3)
Miejsce realizacji: Świerklaniec, woj. śląskie.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin realizacji (wymagany) - 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
Wadium - 20 000 zł.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena (koszt) - 60%
właściwości techniczno-eksploatacyjne - 35%
termin realizacji dostawy - 5%
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 50 zł) można odebrać
w siedzibie zamawiającego, lok.: 14 - sekretariat, I piętro, lub za
zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami - Kazimierz Bronkowski, Henryk
Donocik, e-mail: P@firmy.gliwice.pl, tel. 032 3813333, lok. 14 -
sekretariat, I piętro, w godz. 8:00 - 11:00.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 14 -
sekretariat, I piętro.
Termin składania ofert upływa dnia 01.08.2003 o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.08.2003 o godzinie 10:30 w siedzibie
zamawiającego, lok. 10 - sala konferencyjna, I piętro.
Postępowanie będzie prowadzone z zastosowaniem preferencji krajowych.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie
art. 19 ust. 1 i art. 22 ust. 7 ustawy o zamówieniach publicznych,
spełniający warunki dodatkowe:
- spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.