odchudzicsie
" />Novol ma mało cząĂÂ
stek stałych łatwo cieknie i może być tak ze dwie warstwy to za cienko ten w wielkich puszkach chyba 20L podobno lepszy ale nie testowałem i oczywiście szpachla na podkład a nie goląĂÂ
blachę bo rudy pod szpachląĂÂ
szaleje bo wciąĂÂ
ga wilgoć
Polecam hurtownie przemysłowe gdzie sąĂÂ
od lat podkłady profesjonalne epoksydowe " mostowe" antykorozyjne w dobrej cenie 50zl za litr sporo ale gwarancja że rudy nie wyjdzie w słonej wodzie przez 6 lat ! łatwo się maluje bardzo grube warstwy bo mająĂÂ
dodatki tlenkow żelaza opiłki aluminium itp. Czyli dodatkowe zabezpieczenie katodowe
DAN-CTT powiedz mi
Standoks za 120 dwa litry mi podali takąĂÂ
cena za litr chyba mam drogi sklep choć chyba że k-1 ale to nie epoksyd czyli jest trochę lipny powinien być k-2
1. Gwóźdź i blaszka (cynkowa/miedziana) muszą się stykać - nie chodzi tu o przepływ jonów, ale o swobodny przepływ elektronów między metalami. Bez tego reakcja elektrochemiczna nie zajdzie, moi drodzy. Coś u was chemia kuleje, hihihi. Ogniwo Volty (bo z tego typu ogniwem mamy tu do czynienia) teoretycznie "pracuje" nawet gdy jest otwarte, ale mamy wtedy do czynienia z normalnym utlenianiem, a nie procesem elektrochemicznym - katoda odłączona od zestawu przestaje działać wskutek zablokowania bezpośredniego przepływu elektronów. Jak pamiętacie, tylko w pierwiastkach o charakterze metali mamy do czynienia z tzw. gazem elektronowym i to jego istnieniu zawdzięczamy istnienie całej elektrochemii...
2. Kojak - po prostu lubię chemię i tyle Natomiast w elektronice często używa się złotych styków, ale nie ze względu na zabezpieczenie, lecz na dużo wyższe przewodnictwo elektryczne od żelaza - na stykach dość często powstają duże opory, a chodzi właśnie o to, żeby opór był jak najmniejszy... natomiast wydaje mi się, że farby antykorozyjne mogą działać - reakcja rdzewienia zachodzi TYLKO przy swobodnym dostępie tlenu i wody, jeśli farba antykorozyjna tworzy SZCZELNĄ powłokę, to rdzewienie zostaje ZABLOKOWANE poprzez odcięcie podstawowych substratów reakcji.
Pozdrawiam.
LOKI
" />Znalazłem kiedyś jeszcze coś takiego:
">Opis działalności
Produkowane przez nas protektorowe urządzenie
antykorozyjne służy do zabezpieczenia pojazdu znaną i
stosowaną od lat w przemysle jak równiez juz w motoryzacji katodowa
metodą antykorozyjną. Jestesmy autorami i producentami tych
urzadzeń od prawie 10 lat. Sprzedalismy juz setki tych urzadzeń ku
zadowoleniu naszych klientów.
Nasze urządzenia wykonane są w nowoczesnej technologi nadruku
powierzchniowego SMD przy użyciu wysokiej jakości firmowych
podzespołów elektronicznych co czyni je odpornym na wstrząsy oraz
gwarantuje długą bezawaryjną pracę.
ESA chroni przed korozją szczególnie miejsca gdzie tego nie widać, a
inne
powłoki zabezpieczające są lub mogą zostać uszkodzone mechanicznie
np. zgrzewy narażone na ciągłą pracę karoserii oraz profile zamknięte
jak również normalne ubytki lakieru, zatrzymuje równiez dalszy proces
korodowania.
NA NASZE URZADZENIE UDZIELAMY 24 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI !
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
zapraszamy na nasze aukcje w Allegro nick Tc4
oraz na nasza strone : www. stop-korozji.com Urządzenie nie ma wpływu na odbiorniki i instalacje w samochodzie .
Koszt takiego urzadzenia to jedyne 69 Pln
Koszt wysyłki z przedpłatą to 7 PLn
Koszt wysyłki za pobraniem to 12 PLn
Wysyłka do krajów UE z przedpłatą 15 PLn 1 szt.
Wystawiamy faktury VAT
http://www.stop-korozji.com" target="_blank" rel="nofollow
JESLI MASZ DOSYĆ KOROZJI W SWOIM SAMOCHODZIE KUP
OFEROWANE PRZEZ NAS ELEKTRONICZNE URZĄDZENIE
ANTYKOROZYJNE.
PRZY WIĘKSZYM ZAKUPIE MOZLIWOŚC NEGOCJACJI
CENY !!
zamówienia : RUSTSTOPER@INTERIA.PL" target="_blank" rel="nofollow
Ale szczerze wątpię żeby to działało
" />KÄśgel Fahrzeugwerke GmbH, jeden z czołowych naczepowych graczy na europejskim rynku, przedstawił nową ofertę produktową podczas zakończonych niedawno w Amsterdamie europejskich targów transportowych. Niemiecki producent zaprezentował tam dwie nowości: izotermiczną naczepę Cargo-MAXX iso-box do przewozu ładunków wrażliwych oraz naczepę Mega-MAXX coil do transportu ładunków w kształcie walca.
- Cargo-MAXX iso-box
Sporo komponentów naczepy wykonano z aluminium (m.in. tylne drzwi, przegrody wewnętrzne, niektóre profile ścian), dzięki czemu udało się obniżyć masę własną naczepy nie tracąc przy tym wytrzymałości podłogi, która nie boi się nacisku wózka widłowego (7,2 t na oś).
Izoterma, dzięki elastyczności modułowego systemu produkcji, jest dostępna w różnych opcjach. Np. tradycyjne dwuskrzydłowe drzwi tylne można zastąpić (opcja wyposażenia) zamknięciem roletowym. Wyposażenie dodatkowe naczepy umożliwia adaptację wnętrza kontenera do realizacji różnych zadań transportowych. Dla przykładu, system ładunkowy ISO pozwala na zainstalowane szyn na bocznych ścianach naczepy, umożliwiających piętrowy załadunek. Dzięki temu w ładowni można pomieścić nawet do 68 europalet (po 34 na każdym z poziomów). Szyny boczne mogą zostać uzupełnione dodatkowymi zamocowaniami w postaci belek rozporowych. Szyny te umożliwiają regulację wysokości w 20 milimetrowych odstępach, co pozawala na dowolne ułożenie ładunku.
Bez względu na rodzaj transportowanego ładunku - czy będzie to wysokiej klasy sprzęt komputerowy, czy artykuły żywnościowe - w izolowanym kontenerze KÄśgla zawsze zostanie bezpiecznie dowieziony do miejsca przeznaczenia. Nie ma niebezpieczeństwa zniszczenia ładunku, zwłaszcza dzięki eliminacji ryzyka związanego z jego zawilgotnieniem wskutek różnic temperaturowych.
Najnowsze pojazdy marki KÄśgel są odpowiedzią na rosnące wymogi dotyczące ergonomii, ekonomiki i bezpieczeństwa środków transportu. Choć „dedykowane” specjalistycznym przewozom, charakteryzują się uniwersalnością.
- Naczepa Mega-MAXX coil
„Wanna”, w której przewozi się przedmioty o okrągłym przekroju posadowiona jest na solidnej ramie, wzmocnionej dodatkowo masywną belką biegnącą pomiędzy podłużnicami. „Wanna” ma długość 7,2 metra i jest niezwykle wytrzymała - można na niej przewozić krótkie i bardzo ciężkie ładunki (transportowany walec może mieć ciężar nawet do 25 ton, a długość zaledwie 1,5 metra). Osiągnięto to zachowując stosunkowo niską masę własną naczepy wynoszącą 7150 kg. Po zakryciu „wanny” pokrywami staje się możliwy wjazd wózka widłowego o nacisku na oś do 5,4 t.
Producent chciał zagwarantować użytkownikom naczepy Mega-MAXX coil nie tylko uniwersalność, ale i łatwość użytkowania, dzięki zastosowanym w niej udogodnieniom technicznym. Jednym z nich jest system zabezpieczenia ładunku „Coil Care” - krótkie walce o dużych średnicach, które mają tendencje do przesuwania się podczas transportu, zostają zamocowane za pomocą specjalnych kłonic, gwarantujących bezpieczeństwo. Kłonice są zaopatrzone w skuteczny, a prosty w obsłudze mechanizm pozwalający na pewne zablokowanie ładunku.
W standardzie naczepa Mega-MAXX coil wyposażona jest w 13 par pierścieni mocujących, z których 11 ma maksymalną wytrzymałość 2 ton, zaś pozostałe dwa 4 t. Pojazd może być wyposażony opcjonalnie w Vario-Fix - perforowaną ramę zewnętrzną z otworami, do których mocowane są pasy unieruchamiające ładunek. Otwory te są rozmieszczone bardzo gęsto, co umożliwia skuteczne zamocowanie transportowanych przedmiotów i maksymalne wykorzystanie powierzchni ładunkowej. Specjalne usztywnienia plandeki i dachu dostępne są w opcji.
W standardowym wyposażeniu Mega-MAXX coil oferowany jest hydrauliczny mechanizm podnoszenia dachu. Dzięki zamontowanym w każdym narożniku naczepy lewarom można w prosty sposób (kilkoma ruchami ręki) regulować wysokość dachu nawet wtedy, gdy temperatura powietrza spadnie poniżej zera. System podnoszenia dachu wyposażony jest bowiem w wydajne, bezawaryjne silniki, które są odporne nawet na mróz.
Na naczepach kurtynowych montowany jest ponadto przesuwny dach „Easy-Move”, który jest łatwy w obsłudze. Trwały, odporny na warunki atmosferyczne, stalowy stelaż stanowi dodatkowe wzmocnienie konstrukcji. Korzyścią jest brak odkształceń elementów dachu „Easy-Move”.
Dodajmy, że obie naczepy, podobnie jak pozostałe pojazdy produkowane przez KÄśgla, są zabezpieczane antykorozyjnie w systemie KTL (lakierowanie katodowe przy użyciu fosfatyzacji cynkowej). Firma oferuje 10 lat (lub do miliona km przebiegu) gwarancji antykorozyjnej na ramy i zabudowy. W Polsce generalnym importerem naczep KÄśgel jest firma Timex SA.
Żródło: http://www.trucks.com.pl/