odchudzicsie
Witam,
dotarłem do informacji, że poprzedni właściciele digitalo.pl sprzedali swoje udziały.
Nowe namiary na "nowe" digitalo.pl ponizej:
siedziba: ul. Wał Miedzyszyński 420, 02994 Warszawa
biuro handlowe: Puławska 34, Piaseczno
Prezes Zarządu Pan Grzegorz Andrzejewski
tel. stacjonarny 22 872 0086
tel. komórkowy: 510 576265.
Mam nadzieję, że to komus pomoże.
Pozdro
owszem, przykre jest to że zginął człowiek, a drugi walczy o życie, ale to właśnie TEN człowiek spowodował wypadek. może i nie umyślnie, ale... każdy mieszkaniec warszawy, który jeździ choć raz na jakiś czas puławską wie doskonale że ten odcinek drogi jest w bardzo złym stanie, dlatego uważam że do końca nieumyślne to nie było. mam nadzieję, i życzę aby wyszedł z tego, wrócił do zdrowia i stanął przed sądem, za spowodowanie śmierci oraz stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym.
Tu na zdjeciu przynajmnie zima uzasadnia zaistniałą sytuację. Kiedyś, dawno temu, będąc młodą studentką miałam okazję brać udzial w czymą takim w Warszawie. Autobus nie dał rady podjechać Dolną z Sobieskiego na Puławską. A że lato było, więc wszyscy wysiedli i kurcgalopkiem podążyli na przystanek na Puławskiej. Pustym autobusem kierowca dał radę wyjechać pod górkę
Wiadomość dla Marienki - kilka adresów hurtowni z materiałami, gdzie nieraz robiłem zakupy. Uwielbiam "mieszać " w tych szmatkach, mogę siedzieć tam godzinami, ale szkoda , że w Warszawie, czy w innych miastach nie ma takich centrów handlowych z materiałami. jak np w Nowym Jorku, o czym pisała nasza Małgosia.Widziałem takie skupiska sklepów z materiałami w Paryżu i Mediolanie. Aż żal patrzeć , że u nas tego nie ma, sklepy i hurtownie są porozrzucane po całym mieście.
A to kilka adresów:
ul. Cybernetyki 2 i 9 Służewiec
Piaseczno przy Auchan, ul.Puławska 48
ul.Marymoncka 67
ul.Grochowska 324
Hurtownie w Jankach- kier. na Kraków
Przepraszam, ale co to znaczy, że "Warszawa nie ma żadnego interesu żeby tyle ludzi wjeżdżało Puławską samochodami", "w interesie dojeżdżających do centrum jest to, aby do autobusu przesiedli się także ci, których stać na codzienne używanie samochodu" ??
Bądźcie poważni - w momencie, gdy kogoś stać, jest rzeczą NIESAMOWICIE trudną uczynienie "w jego interesie" przesiadki do komunikacji miejskiej. Sytuacja przedstawia się wówczas następująco: czas dojazdu vs wygoda. Przy czym wygoda w wielu przypadkach O NIEBO przewyższa tę, którą oferuje komunikacja miejska - mówię tu zarówno o warunkach podróżowania, których niemal nie sposób ze sobą zestawić, jak i elastyczności, tzn. tym, że samochód "kursuje" zazwyczaj od domu do miejsca bardzo zbliżonego do docelowego i to bez przesiadek. Aby to zrównoważyć, trzeba by faktycznie doszczętnie zablokować Puławską, do tego stopnia, że przejazd nią stanie się wręcz kuriozalnie długi. Można to zrobić. Pytanie tylko, po co? Aby na siłę "uszczęśliwić" ludzi komunikacją miejską?
Ja jestem za tym, by zostawić w spokoju tych, którzy dojeżdżają Puławską samochodem. Czyli za tym, by w żaden sposób nie redukować przepustowości. A jak uszczęśliwiać to tych, którzy faktycznie z komunikacji miejskiej korzystają - proszę bardzo. Krótko mówiąc, podzielam całkowicie zdanie BJ-a.
Wszyscy piszą o S8, a właśnie rozpisano przetarg na pierwszy fragment S2
Przedmiotem zamówienia jest "Budowa Drogi Ekspresowej S-2 - odcinek Konotopa - Puławska wraz z budową łącznika z MPL Okęcie i ul. Marynarską (S-79) w Warszawie" Etap II/1: Droga Ekspresowa S-79 na odcinku od węzła Lotnisko do węzła Marynarska Etap II/2: Droga Ekspresowa S-2 na odcinku węzeł Lotnisko - węzeł Puławska
Tyle że modelu tego nie można wprost przeszczepić do Warszawy, gdzie zasadniczą rolę odgrywać ma transport szynowy!
Czy ja wiem? Ciągi Okopowa - Towarowa, JP2 - Chałubińskiego - Al. Niepodległości, Mickiewicza - Andersa - Marszałkowska - Puławska, Jagiellońska - Targowa - Zamoyskiego - Grochowska - Płowiecka (oj, brakuje tu tramwaju do węzła!), Grójecka - Al. Jerozolimskie - Waszyngtona, Połczyńska - Wolska - Solidarności mamy w gruncie rzeczy z głowy (problem tylko w przepustowości). Do tego dorzucimy bardzo silne linie Górczewska - Radzymińska (190), ciągiem Świętokrzyskiej (coś jak obecne 125 - zarazem "łapie" Płowiecką - Czecha za Gocławkiem), Al. Jerozolimskie od strony Ursusa (np. "łapiące także Targówek 517), TŁ (coś jak 408), Traktem (116), kilka obwodów - 189, 106, 186, 145, 112, coś po TS (np. proponowane 515 oraz linię Wiatrak - Gocław - Ursynów), linię Bródno - św. Wincentego - Targowa - Zieleniecka - Gocław (hybryda 169), łącznik na Tarchomin (E-4), jakieś 131 na Wisłostradę, 175 na Żwirki... I w zasadzie cały szkielet mamy oparty na max 20 bardzo silnych liniach.
Nie chcę tu snuć dyskusji na temat konkretnych tras, podkreślam, że chodzi mi o ideę. W Warszawie brakuje właśnie takiego wzmacniania najistotniejszych linii, by móc ciąć mniej potrzebne. Częściej bywa niestety odwrotnie - linie są silne zaraz po powstaniu, a potem są sukcesywnie przerzedzane...
Wg TVN Warszawa właśnie jest totalny korek na Trasie Łazienkowskiej między GUSem a Pomnikiem Lotnika. To prawda?
Według nich ten korek jest do tej pory...
Ponadto cały czas na mapce jest zaznaczony wykrzyknikiem środowy wypadek tramwajów na pl. Narutowicza i inne wypadki sprzed kilku dni. Jaki jest tego cel - nie wiem Natomiast pozytywną stroną mapki jest zaznaczenie uruchomienia przystanku Krajewskiego (chociaż trochę nieaktualne). Brakuje również artykułów opisujących podane fakty, czyli tego co dość dobrze funkcjonuje w serwisie Życia Warszawy.
W samym programie wcale nielepiej. Pokazując widok z kamerki na Puławską/Al. Wilanowską według nich korek w obie strony, a w rzeczywistośći na horyzoncie wszystko normalnie jedzie...
Ogólnie moim zdaniem jest to obecnie najgorszy serwis, jaki ma w swojej ofercie TVN Warszawa. A szkoda, bo ładnie się zapowiadał...
A ja zachęcam do wpłat 1% na straż dla zwierząt (www.strazdlazwierzat.com.pl) pomagając ratować zwierzęta ,która powstała w 2006r. i jest członkiem miedzynarodowej organizacji Wold Society for the Protection of Animals.
Staż dla zwierząt w Polsce Okręg w Warszawie
02-515 Warszawa ul.Puławska 7/9
tel.22 353 50 60
KRS 0000248947
To nie są domysły tylko wiedza TAK SĄ NUMEROWANE BUDYNKI W WARSZAWIE (poza wyjątkami jak ul.Puławska gdzie numeracja jest w drugą stronę)
Wszystko fajnie zgadza się tylko Warszawa nie jest miastem takim samym (chodzi mi o numeracje) jak inne duże miasta w naszym kraju.
Uwaga!
Ojciec Rydzyk i ksiądz prałat Jankowski, zainspirowani filmem "Szybcy i
Wściekli", zmierzą się w ekstremalym rajdzie ulicznym:
Warszawa, ul. Puławska, dziś wieczorem!!
Ojciec Rydzyk zasiądzie za kierownicą Maybacha, natomiast ksiądz
Jankowski - w Jaguarze - zapowiada się niezły wyścig!!
Zakłady Bukmacherów:
3:2 dla Rydzyka!!
Transmisja na żywo w telewizji Trwam oraz w Radiu Maryja.
Z ostatniej chwili.
Obu panów pogodził ksiądz Wicenty Z. z wsi Paniuty Nowe, który
swoją nową Toyotą Suprą zostawił obu rywali daleko w tyle.
Dokładny pomiar ciśnienia w oponach Toyoty spowodował,
że zawodnik ten został zdyskwalifikowany.
Jak donosi SuperExpress KGP dysponuje materiałem filmowym kręconym podczas wyścigu z terenowego Lexusa Sióstr Urszulanek.
W związu z filmem Policja zainteresowala sie również księżami z mniejszych parafii. Jak dowiedział sie nasz reporter - podświetlenie niebieskimi ledami figurki Matki boskiej na desce Mescedesów S600 nie jest zgodne z Kodeksem Ruchu drogowego. Ze wzgledu na masowy proceder zaczyna sie sprawa interesowac prokuratura.