odchudzicsie
tak.. dokladniej mówiąc:
na pierwszym zdjęciu Yamaha YZF-R1
na drógim zdjęciu Kawasaki ZX-9R
Temacik jest do małej poprawki - bo niechcący dałem przezroczysty obrazek na "natężenie sygnału" - i widać pod nim czerwone wykrzykniki, które powinny być widoczne w obszarach gdzie nie ma sygnału :/ . Poziom naladowania baterii też jest do małej zmiany.... powiedzmy że to wersja beta.. :)
cóż - program narazie się rozwija.. i tak oferuje dużo - bo ładny temacik można przygotować stosunkowo szybko
przy okazji -moj temat z Yamahą YZF-R1 oraz Kawasaki ZX-9R został znacznie poprawiony - zminiłem ikonke baterii oraz ikonke zasięgu... Zainsterosowanych zapraszam kilka postów wyżej do pobrania... (skasowałem tamte pliki i wgrałem nowe - żeby nie zamieszczać dwa razy podobnych skinów) No SUper Podoba Mi sie,bardzo ciekawie :p :)
hehe mysle nad czyms, jednak na poczatek przydaloba sie kat. A, ale ogloszenie dostalem od znajomego ;)
studzik prawko na kat A nie problem zrobic ja juz je mam ale jak na razie brak motocyklu na motor jest bardzo prosto zdac :) ja sam sie rozgladam za Kawasaki Ninja ZX6R badz ZX9R ale najpierw musze kupic sobie nowa Viki pozniej bede myslal nad motorkiem :)
Witam !
Proszę obejrzeć http://www.youtube.com/watch?v=dqoTh6j3Vd0
Jest to moja konstrukcja na bazie silnika od motocykla kawasaki ZX9R - 144 KM. Przekładnie są już naprawione. Śmigła są teraz obudowane tunelem. Mam nadzieję, że jeszcze w kwietniu zrobię pierwszą próbę.
Pozdrawiam zainteresowanych i zachęcam do budowania.
PS Powyższy aparat latający to platforma HILLERA.
tak chłopaki ale cinquecento będzie tańsze w utrzymaniu a także młodsze a sami powiedzcie czy dostane 121 za ok 3 tyś zł i żeby sie nie sypała a co do motocyklato 3 chodzą mi po głowie Kawasaki ninja zx9r , Honda CBR 900 fireblade, lub ewentualnie Suzuki Bandit 1200 wszystkie ok rocznika 2000 pozdrawiam
A z tymi ramami w kawasaki to troche już legenda...
Tak, nie konczaca sie
pekały kiedyś w zx9r ale teraz tylko sporadycznie pęknie rama.
W ZZR 1400 cala pierwsza partia miala ja wymieniana ze wzgledu na rysy i pekanie.
Wiekszy problem z ramami jest w gsr 600,
i z zacieraniem silnika ( panewki i nietylko )
tam ostatnio ramy się sypią strasznie.
Ostatnio,widziałem że 636 też cieszy się dosc duzą popularnością w stuncie.
jak myslisz dlaczego ?
Po prostu Kawa ma najwiekszy spoadek na wyrtosci z calej japonskiej czworki - zeby nie bylo, to tylko K 1200 S i jej rodzimo podobne maja wiekszy
" />Witam all!
Z kilku przyczyn musialem ostatnio sprzedac kota. Podstawowa przyczyna bylo to ze padla mi skrzynia - 2. Troche balem sie remontu i kosztow a ze znalazlem kupca na motor ( wiedzial co kupuje ) to sprzedalem. Na kocie nawinolem 7 tys km. moze to nie jest wiele ale wydaje mi sie ze zdazylem troche poznac ten motor.
Obecnie kupilem kawasaki zx 9r 2000 r.
I teraz chcialem napisac kilka refleksji :
Podstawowa to ta o czym wszyscy pisza - kot sam sie prowadzi w zakretach a kawasaki trzeba juz umiec poprowadzic.
Srodek ciezkosci w kocie jest lepiej umiejscowiony i wagi kota poprostu nie czuc!
Kot duzo mniej pali. Wiem ze teraz mam wiekszy silnik ale jednak jest to plus dla kota.
Elektroniczna pompa paliwa !! W kawasaki jak wlacza sie rezerwa to poprostu dusi motor i trzeba recznie zmienic na rezerwe. Nawet nie ma kontrolki rezerwy ( bardzoooo duzy minus dla kawasaki)
No i siedzenie... dla mnie jest ok, ale moj plecak twierdzi ze w kocie bylo o niebo lepsze siedzenie!!
A teraz kilka minusow :
kawasaki moze nie prowadzi samo w zakretach ale za to duzo latwiej jest je zlozyc w zakret. Pozatym skrzynia .... poprostu niebo a ziemia.
O mocy nie bede wspominal bo nie ma co porwnywac ( rozne pojemnosci )
Duzo lepsze hamulce.
Waga..
Ogolnie jakbym mial kupic jeszcze raz kota to napewno bym to zrobil, aczkolwiek kawasaki jezdzi mi sie lepiej ....
Ale kotem pojedzie zarowno doswiadczony motocyklista jak i niedoswiadczony. A kawasaki juz nie .
Pozdrawiam