Indeks odchudzicsieKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na częściKawasaki Kosa gdzie kupićKawasaki Vulcan Classic 1500Kawasaki Vulcan 800 Drifter
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ministranci-w.keep.pl
  •  

    odchudzicsie

    Nie kupuj zadnej 125 ani 250 na poczatek radzilbym ci kupic 600cm a dokladnie cbr 600 motocykl nie do zdarcia w porownaniu z jakikimkolwiek wloskim gownem i nietylko. Aprilla to kupa zlomu ktora moze kupic ojciec synkowi o ktorego sie bardzo boi i chce zeby synek wiecej naprawial grata niz na nim jezdzil. "Kawasaki to padaki" i z tym zgodzi sie kazdy motocyklista ktory mial stycznosc z tymi motorkami a gs 500 to juz wogole supergowno ktore niedosc ze slabo jezdzi to ciagle sie zaciera. kawka zxr 750 jest fajnym motorkiem ale do popatrzenia bo osiagi ma mierne ciezar raczej zblizony do chopera no i ze zdrowiem ma problemy np. pekajace ramy czy rozletujeace sie skrzynie biegow a dokladnie dwojka, potrafia sie rowniez zacierac od jazdy na gomie.
    Proponowalbym honde jakakolwiek motocykl sprawdzony naprawde warto wydac troche wiecej i jezdzic na motocyklu niz go ciagle naprawiac a czesci nie sa naprawde tanie uwierz mi he he.




    Koleś dał już 3650 zł i nadal pisze że cena minimalna nie osiągnięta .. rozumiem że jest w wyśmienitym stanie ale to chyba przesada . nie nie przesada dał bym mu za nią (jak bym miał kase i prawo jazdy) 4500zł
    bo lepiej juz dać i mieć porządne niż kupić za pół darmo i pchać (tak jak to było z rometem ) i mordować się i męczyć żeby mi to kto kupił bardzo się ciesze że udało mi się znaleźć jakiegoś frajera że kupił odemnie to i nawet dał niezły pieniądz a war był ceny złomu bo wszystko było posypane bo dalej bym pewnie go pchał i był bym cały ze smaru i z oleju

    Za 4500 zł mam gs 500 .. użyje słowa ostatnio popularnego na forum i powiem że gs ma większy prestiż od MZ , nie porównywalne osiągi i części tez ma dostepne mz ma dusze a nie jakiś gs ja tam nie chce żadnego szybkiego moto kupie jak będe pełnoletni cbr 125 albo kawasaki 250



    co myśłicie o czymś takim: Hyosung 250 GT Comet?

    http://moto.allegro.pl/item520071768_hyosung_250_gt_comet_bandit_gs_er.html

    moja znajoma szuka pierwszego moto, chce koniecznie jakiegoś nakeda, a jest ciut drobniejsza niż ja, zastanawia się między suzuki gs 500, kawasaki er 5 i honda cb 500, chociaż nie ukrywa, że na początek chciałaby jakaś 250-tkę, tyle że 250 kosztują prawie tyle co 500 i większe

    czy opłaca się kupić takiego koreanczyka, jeszcze z gwarancja na jeden sezon?

    moim zdaniem to kiepski pomysł, choćby ze względu na późniejsze kłopoty ze sprzedaniem, o zapleczu technicznym też nie przeczytałam nic dobrego



    ja sprzedalem mz etz 250 za te pieniadze kupowalem jakies inne trupowate motorki typu mz 150, Wsk, romet, puzniej przezucilem sie na wieksze mialem kawasaki kx 500 gdy tak sobie z tym grzebalem a puzniej to sprzedawalem (najwiekszy zysk mialem z mz etz 150 bo kupilem ja za 300 zl a sprzedalem za 1500 a wyczyscilem w niej gaznik i ustawilem zaplon no i na lakier troche pasty lekkosciernej poszlo) potem cos tam na budowie dorobilem no i znalazla sie kasa na upragnione suzuki gs 500:):):):)



    Temacik dobry. A więc oprócz Gs'a

    -Jawka 50
    -Mz Etz 250 - każdy chyba wie co i jak
    -Mz Es 250/2 Trophy - tutaj podobnie, świetny motocykl, Ty skręcasz a lampa i tak świeci prosto

    Honda Shadow 500C 1983r.
    No cóż, V'ka silnik oczywiście, stara konstrukcja, ale praca silnika jak najbardziej ok. Wygoda podróżowania bardzo dobra, siedzi się prawie jak na kanapie przed tv, przy odkręcaniu manety czuć tą nieduża moc w dolnych zakresach. Pokonywanie zakrętów trochę by musiało zająć czasu aby opanować perfekt.

    Suzuki SV 650 K1
    Kolejna V'ka, na kolo idzie bez większych problemów, chociaż to nie litr SV. Po przesiadce z rzędówki uczucie jest dziwne, ale co kto lubi i kwestia przyzwyczajenia. W zakrętach dobrze się można złożyć, porównywalnie jak na sporcie typowym.

    Kawasaki ZX-6R
    Typowy przecinak, świetne przyspieszenie, w zakrętach super, pozycja sportowa za kierownicą, więc także trzeba się do tego przyzwyczaić. Najlepsze moto jakie miałem okazję testować i prawdopodobnie moje przyszłe

    Polaris Sportsman 700
    Wielki quadzior, pierwszy raz miałem okazję się tym poruszać, niestety tylko na asfalcie, ciekawi mnie jak spisuję się w terenie.

    Chyba wszystko



    to co kiedyś miałem
    komar-ręczne biegi
    motorynka
    mz etz 250 86r
    mz etz 150 90r
    no i teraz suzuki gs 500e 94r
    plus czym jeździłem
    simson-chyba każdy rodzaj
    wsk 125- naprawdę fajny sprzęt
    wsk 175- też spoko motorek
    suzuki 400- dokładnej nazwy nie pamiętam ale to był rocznik z lat 80-tych i miał wyświetlacz biegów co mi się bardzo spodobało
    suzuki bandit 1200 99r-na koło nie trzeba go prosić he he
    yamaha tdr 125- fajny ale troche mały
    kawaski gpz 500 94r-przy oględzinach wersja 60 konna też fajne wrażenia
    kawasaki zx6 94r-chyba najmocniejszy motocykl na jakim jeździłem do tej pory
    honda cbr 600rr 04r- a to chyba najmłodszy jakim jeździłem, super trzyma się drogi ale nie wygodny strasznie
    yamaha fazer 600 01r- prawdopodobnie mój następny motocykl



    nie powiem, że dużo jeździłem ale przejechałem się na
    Yamaha Ybr 125 -kurs fajnie się nią jeździło zwinna i malutka ale moc nie ta:)

    Honda CBF 250 - egzamin wiadomo przepisowo ciężko mi coś na jej temat powiedzieć...

    Suzuki GS500 - moja kochana ) ale większość z Was ma i wie jaki to skarb

    Suzuki GSXR600 - robi ogromne wrażenie ten motocykl na mnie ma klasę choć to ścigacz

    Honda CBRF6 - bardzo nie wygodna nie wiem jakoś mi nie leży ten motocykl

    Kawasaki ZXR-400 - powiem krótko jak na 400etke jeździ naprawdę dobrze stosunek masy do mocy może nie jest jak w prawdziwym potworze (600) kawa ma 65 koni w porównaniu do GS'a 20 więcej z mniejszej pojemności ale wygodniej mi się jeździ na GS'ce




    chm powiem tak wiem że jeden z nas ma spore doświadczenia co do motocykli dlatego też zamieszcze tu moje pytanie ...
    co można kupić w miare dobrego, szybkiego i nie drogiego niestety tak do 10 000 zł
    Na dobry początek myślałem tak jakąś 600 tke
    cholerka a może poszukam jakiegoś klubu motocyklowego lepiej


    Conio, świetnie by było gdybyś sobie motorek nabył!
    Dobrze by było też gdybyś mógł dołożyć jeszce z 5K bo za 10K bęzie trudno znaleźdż coś rewelacyjnego ale pewnie nie niemożliwe ale dobrze mieć warsztat, który taki motocykl dokładnie sprawdzi.
    Myślę, że 600-ka to świetny pomysł na początek. O 250-e jak sugeruje Radcz zapomnij. To raczej motorower niż motocykl. Musisz też zdecydować w jakim stylu moto chcesz kupiś. Cruizera czy chopera - jeżeli to nie Harley to nie polecam, lub motocykl turystyczno sportowy lub sportowy, ew. nacked bika - polecam! Ale to już kwestia gustu.
    Z tych drugich często występują w PL i są generalnie godne polecenia: Suzuki Bandit 600, stare roczniki Suzuki GSX lub lepiej GSX-R, Honda CBR, Yamaha Fazer, Kawasaki Ninja, Kawasaki ZZR-ZX. Nie polecam Suzuki GS 500E. Są tanie ale znudzi ci się szybko.
    Tak na szybko zajrzałem do aktualnych ogłoszeń i np. Suzuki GSX 600 F z 1994 roku za 10.400PLN (603-417081), podobno w dobrym stanie, Kawasaki ZZR-ZX 600, 1992/1994, (0.17-582 68 23) - na zdjęciu ładny.
    Powodzenia!



    SuzukiGSX600 F chyba ze dorwales wersje japonska.fajny bajk.Tu tez piszemy o moto,jako o czym jezdzilismy?Badz gsxr?:)Badz Gsxf:)

    ok.once again:

    auta..

    Bob z niklem na zderzaku ,gdzies po lasach jak rodzicom zachcialo sie o zgrozo jagod,badz grzybow:)

    Seria Audii 80 - B3,B4 - bardzo fajne auta,emeryckie ale dobrze sie nimi jezdzilo,relaksacyjnie.

    Era scorpio,pierwszy z 1989,2-gi z...1993..3-ci z ...niepamietam,2,5 tdi - jeden z lepszych i przyjazniejszych silnikow do jazdy.Swietny i bezawaryjny.

    teraz jezdzi czym innym:)

    to wszystko robota padrego,
    moje byly - cc 700 na gazniku webera
    i
    2 civy,ktora 2ga mam do tej pory.

    moto:
    motoryna! z silnikiem jawki 3 biegowym,kanapa od ogara - dlugą

    wsk 125,landara w jezdzie ale calkiem sympatyczne moto

    mz 250/251 tu juz zaczelo byc wesolo,ale bajk za lekki mimo ze b.malo awaryjny.

    Suzuki GS 500E

    Suzuki GSXR 600

    Suzuki Gsxr 750 R ze Srad-em

    Kawasaki Zx9r ninja/skasowana totalnie po glebie....:(

    i Na raty Yamaha Yzf r1,do niedawna na stanie,teraz cieszy mojego funfla,a mnie cieszy to ze jest w dobrych rekach i bede mogl nia czasami sie przejechac:)



    Witam
    02-04.07.2010 Moto Country Festival - Lesko 2010, Lesko, Amfiteatr. Organizator: Pirates of Roads Krosno FG, www.piratesofroads.pl ,

    Planujemy wyjechać z rana 3 i wracać popołudniu no chyba, że się trochę namiotów uzbiera i na noc zabawimy.Wszystko w zależności od pogody!!!!!!

    Ekipa:
    *Krosno i okolice:

    Znajoma nauczycielka z mężem na chooperku 250 - pewniak,
    jej brat - Kawasaki
    znajoma na Simsonie Awo - się zobaczy bo obecnie pracuje w Sosnowcu, raczej pewniak
    Ja - ETZ 250
    Kuzyn - ETZ 150
    Wujek kuzyna - ETZ 150
    Znajomy ETZ 150 ??????
    Facet z forum- ETZ 250
    z forum mz : MZ trophy ? nie wiadomo bo egzaminy

    *Ekipa z Jasła:

    -Jawa 350TS
    -Mz Etz 150e
    -kawasaki er-5
    -suzuki gs 500.

    ///////////////////
    Planowane spotkanie i uformowanie kolumny, rozmowa na stacji PB w Rymanowie.

    Na razie czekam na kontakty, bo wiadomości dzisiaj z rana wysłałem.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •