odchudzicsie
CZy ktos z Was wie gdzie w Wawie znajde szrot na ktorym kupie tanio prawy
przedni blotnik do CIVICA??
sedan 4 d 91 rok
niestety troszke sie pogial
a no i moze zderzak....
bede wdzieczny za podpowiedz
Sebek
Kawasaki LTD 750, Honda Civic 1,4 16 V
se@poczta.fm Warszawa
za 8kola to rozgladaj sie za Kawasaki ER5, Kawasaki GPZ 500 - fajny!! Jak ci
sie podoba to jeszcze Suzuki GS 500!! (no chyba ze wkrecaja cie "czopery"?)!!
na poczatek kup sobie "dizmar" i "gielde motocyklwa" polaz po komisach i
salonach ...
Kawasaki ZXR 750 (high speed) Wrocław!!
Polski importer Kawasaki nie jest za bardzo zainteresowany promowaniem swoich
motocykli i przekazywania im redakcjom do testów, dlatego też motocykle te tak
rzadko goszcza na naszych łamach. Stad też nie zależy nam na promowaniu
motocykli Kawasaki drukując ich plakaty. Na razie nie stać redakcji na zakup
motocykli w celu ich przetestowania, więc musimy zadowalać się tym, co akurat
importer przeznaczy do testów. (Przez cały 2004 rok mieliśmy tylko jedno
Kawasaki - Z 750).
Pozdrawiam
Szymon
p.s. w 2005 roku nie będzie nowego modelu Driftera
Co na tor, a co na las?
Witam, tak sie ostatni zlozylo, ze po paru latach wyrzeczen chce kupic znowu
jakiegos sprzeta. Mysle o motocyklu na las, ktory nie bedzie wymagal wizyt w
serwisie co 10-20 godzin i wymiany tloka i korbowodu non - stop. Chcialbym
takze zaczac swoja przygode z torem Poznan. Na oba motocykle, nie chce wydac
wiecej niz 30.000 PLN w sumie. Prosze Was o opinie na temat nastepujacych
motocykli(awaryjnosc, typowe usterki, koszty czesci itp.)
Na smiganie po torze:
- Kawasaki ZX6R
- Kawasaki ZXR 750 RR
- Kawasaki ZX9R - nie wiem czy to dobry pomysl jest...
- Yamaha YZF 750 SP
- Honda CBR 600 f
A na taplanie sie w blocie:
- KTM 620 LC4
- Yamaha TT 600 R
- Husqvarna TE 610
- Honda XR 400
to ja się podłączę z moim pytaniem:
po 15 latach przerwy z motocyklami wsiadłem na yamahę road star i już wiem, że
najwyższy czas wrócić do "życia" :D
To musi być chopper - tylko jaki:
1. Kawasaki VN 750 Vulcan
2. Suzuki maraduer od 600 w górę
3. Suzuki intruder (jw)
a może coś innego polecicie, na moje 190cm i 100kg?
honda VFR 800 pytanie do uzytkownikow
jakie kawasaki?
Pracowalam przez kilka miesiecy w Kawasaki i chyba powinnam miec
dobre zdanie na ten temat, ale ... nie mam. I nie jestem przekonana
czy kupilabym kiedykolwiek Kawasaki, choc gdyby mi ktos podstawil
pod nos takie z750, to na pewno bym nie odmowila :)
Pytanie do wlascicieli Kawasaki Z750
Witam
Kupilem Kawasaki Z750 i chcialbym sie dowiedziec czy w waszym egzemplarzu jak
skrecacie kierownica w jedna i druga strone to czy dotyka ona baku ? Bo jak
ja skrecam np w prawo to dochodzi az do baku tak ze starter dotyka baku.
Czy jest to prawidlowe ?
A druga rzecz to czy w waszym egzemplarzu po uruchomieniu silnika slychac
caly czas taki swist podobny do tego jak przekreci sie kluczyk i wtrysk
pompuje ?
Pozdrawiam
Tańsza nie zawsze znaczy gorsza. ZX6R to motocykl stricte sportowy w swojej
klasie - reprezentuje zupenie inny klimat niż Thundercat, który (jak pisałem)
jest sport-turystykiem. Zastanów się czego oczekujesz od motocykla i dokonaj
właściwego wyboru. Kawasaki (które wymieniłeś) wymaga większego nakładu
finansowego w utrzymaniu w stosunku do Yamahy. Miałem kiedyś ZXRa 750 (L04) i
był to mega fajny sprzęt - ale regulacje, wymiany - ogólnie cały serwis odbywał
się często w celu utrzymania motocykla w należytym stanie technicznym, u
Thundercata jest z tym lepiej. Osiągi praktycznie te same, Thundercat jest
cięższy i trochę mniej zwrotny od ZX6R - ale za to bardziej "uniwersalny" i
praktyczny.
Proponuję rozważyć Yamahę XVS 650 Drag Star, lub Drag Star Classic. Ma
40 „mięsistych”, jednak niezbyt „silnych” KM, wygląda moim zdaniem świetnie,
podobnie jest z komfortem i łatwością prowadzenia. Z tego motocykla powinieneś
być zadowolony. Możesz również rozważyć Hondę VT 750 (45 KM), Kawasaki VN 800
Classic (56 KM) i Suzuki VL 800 Intruder Volusia (53 KM). Kluczowa jest
przymiarka, tzn. musisz się udać do salonu i spędzić na siodle potencjalnego
nabytku kilka chwil, aby się przekonać, czy ten model Ci odpowiada.
Pozdrawiam
Paweł Kot
Nikt nie kwestionuje, że motocykl szybciej przyspiesza i szybciej hamuje
oraz, że są manewry niemożliwe w samochodzie a normalne na motocyklu. Tu
chodzi o fakt niedostosowania prędkości do warunków jazdy. Skoro facet nie
zdążył zareagować na niebezpieczeństwo jego prędkość była niedostosowana i
już.
No oczywiscie, "z definicji", chodzi mi o cos innego, generalizowanie ze
kazdy na plastiku to debil, a kazdy kto jedzie na motocyklu wiecej niz
pozwalaja na to w danym miejscu przepisy to dawca i samobojca. Otoz tak nie
jest (przynajmniej nie zawsze) i ocenianie tego co robia motocyklisci wg
standardow do jakich jestes przyzwyczajony jako kierowca samochodu jest po
prostu bez sensu, zrobilem troche km i samochodem i motocyklem i mam
porownanie ktorego ty nie masz. I jezdze motocyklem duzo bardziej ostroznie,
patrze co sie dzieje wokol mnie, nawet jak mam pierwszenstwo czy zieone
swiatlo to uwazam czy wszyscy dookola o tym wiedza itp, kiedy jade
samochodem to mam to gdzies bo mala stluczka jest dla mnie niegrozna (a
powiem nawet ze jedno auto skasowalem, a pozostale jakimi jezdzilem
poobdzieralem kilka razy). Na motocyklu NIGDY nie mialem nawet podbramkowej
sytuacji z innymi uzytkownikami drogi, mimo ze jezdze na motocyklu srednio
dwa razy szybciej niz samochodem. (chociaz przyznam ze podnosilem juz
motocykl z asfaltu kilka razy zawsze przy predkosciach ponizej 50km czyli
zupelnieniegroznych)
I już zupełnie na koniec. Niech ktoś ze znających się dobrze na
motocyklach
odpowie: z jakiej prędkości motocykl Kawasaki 750 wyhamuje na tej samej
drodze co samochód z 50km/h ? Stawiam na 70-90km/h.
No nie jest az tak super, przecietny motocykl sportowy hamuje mniej wiecej
tak jak Porsche Carrera.
Wayne
kawasaki gpz 750
85 r, stan dobry
Jarek
tel. 501-035-275
Użytkownik Gutenberg <gutenb@wanadoo.frw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7oan28$fm@wanadoo.fr...
Motockl ktory czeka ...w dyspozycji
1. (fot. 3). Kawasaki "Zephir"- 1100,1993 r.-7.500 zl;
2. (fot. 4). Kawasaki GPZ 500,1994 r.,cena :8.800 zl,
3. (fot. 5). Triumph 900,1997 r.,7.890 km,13.800 zl,
4. (fot. 7). Kawasaki"Ninja" - 750,96/97 r,15.000 zl,
5. (fot. 9). Triumph"Daytona"750-sport,'92 r.,9.400 zl,
6. (fot.12).Honda PC-800,'91 r.,cena :8.100 zl,
7. (fot.13).Yamaha FZR 600 ,'92 r.,cena: 6.900 zl,
8. (fot.16).Yamaha "Dyversion"600,'95 r, 4.700 zl,
9. (fot.19).Suzuki VX-800 ,'90 r.,cena: 7.560 zl,
10.(fot.21).Suzuki"Bandit" S 600,'97 r, 8.190 zl,
11.(fot.22).Kawasaki ZX 9 R,'98 r.cena: 21.420 zl,
12.(fot.23).Yamaha Super Tenere-750,'89, 6.500 zl,
13.(fot.24).Suzuki GSX-600-F,'89,cena: 4.725 zl,
_ ____________________________________________________
Motocykle te w wiekszosci maja przytarte lub uszkodzone
owiewki,w tej ofercie znajduja sie tylko maszyny bez
powazniejszych uszkodzen lub w stanie bardzo dobrym.
Mozliwosc ekspedycji do kraju,pelna obsluga administracyjna
i celna,+ mozliwosc skladania zamowien na wiekszosc modeli
istniejacych na rynku. Plynne ceny przy zakupie hurtowym.
Zainteresowanym wysylamy szczegolowe opisy i dokladne
fotografie poszczegolnych pozycji.
z powazaniem
Romuald Pytel
tel:0033/6/09471055
gutenbe@wanadoo.fr
romuald.py@liberysurf.fr
--
Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl
Tak jest. Super typy. Do bandita i cb dodałbym jeszcze kawasaki zephyr 750
Nie wiem jaki masz rocznik, ale tutaj masz do `03
Kawasaki Z750 03 Service Manual ENG www.megaupload.com/?d=6N1CV76K
Dokładnie chodzi o Kawasaki Z750S