odchudzicsie
No to z twoim wzrostem nie jest az tak xle. Ja mam 194 cm i to juz jest tragedia. Sam przymierzam się do zakupu jakiegoś chopperka i też w tych granicach pojemnościowych z tym że kasy mam troszkę mniej. .
Teraz mam na oku Magne 500 ale jeździłem już na Virażce 535, Ltd 454, i na Savage'u 650. Wg mnie najmniejszy jest Suzuki chociaż ma duza pojemność, Yamaszka ma V'ke a Kawasaki ładnie się prezentuje i jest najwyższy. musisz się wpasować i co najważniejsze niech ktoś zrobi ci cyfrówką zdjęcia cobyś sie potem nie wstydził pozycji "zaskoczonej fretki" . a tak na serio to na suzuki zabraknie Ci miejsca a pasażerka nie bedzie chciała jeździć chyb ze do pobliskiej knajpy. Na Virago da się od biedy ale jest maleńkie, takie drobniutkie... jedynie Kawach daje jako tako pojeździć...no ale wybór nalezy do Ciebie.
Przeglądy masz obowiązek robić w ASO i przedstawiać faktury Bogusławskiemu - ZWRACA koszt przeglądu (bez materiałów eksploatacyjnych).
Gorzej z naprawami gwarancyjnymi - p. Bogusławski jest gwarantem i jemu dostarczasz motocykl, a gdzie on go potem naprawia to już jego sprawa. Ostatnio na FM wałkowana była sprawa naprawy gwarancyjnej GSXRa kupionego u Bogusławskiego - wygląd motocykla po naprawie i elementarne niedoróbki sugerowały, że była ona zrobiona w jakimś serwisie w garażu, a nie w ASO, a właściciele GSXRa do tej pory nie dostał informacji gdzie moto było naprawiany i co konkretnie było w nim zrobione, wymienione... Może to jednostkowy przypadek ale warto wiedzieć jak to wygląda.
Z drugiej strony my na firmę braliśmy od Bogusławskiego Kawasaki Brute Forca z 650 ccm gaźnikową v-ką i dostaliśmy homologację na... ciągnik rolniczy (. Wcześniej kupowane quady Kwasaki od oficjalnego dealera zawsze mieliśmy jako "pojazd samochodowy inny". Ale z rejestracją nie było problemu, transakcja przebiegła sprawnie i nie mam się do czego przyczepić. jak odbieraliśmy Kawę to oglądałem właśnie 1000-ce stojące w salonie (wtedy były chyba 2 dl1000 i ze 3-4 dl-650 na "salonie") - są to nówki sztuki, żadne tam dema czy pokazówki.
Ceny ma dobre...
Adres Aukcji na cylindry do 650sx:
---------://cgi.ebay.com/ebaymotors/650-kawasaki-sx-650sx-x2-ts-cylinder-and-pistons_W0QQitemZ170390371506QQcmdZViewItemQQptZPersonal_Watercraft_Parts?hash=item27ac0ebcb2#ht_500wt_1182
Czesc,nasza ekipa z Oleśnicy składa sie z Kawasaki VN 750 Vulcan ,Yamaha Tdm 900+Tdm 850,Suzuki Bandit 600,Suzuki Gsx-f 750,Honda Varadero,Honda Affrica i dojdą nowi już niebawem + okoliczni przyjaciele z innych forum Suzuki v-strom,Bmw gs 650,Yamaha tdm...... Pozdrawiam samotnych,nocnych jezdzców Oleśnickich-dajcie spać
Witaj,
jasne ze cie pamiętam.
Słuchaj żebyśmy się dobrze zrozumieli szukasz czy kolega szuka gle 500 kawasaki wpisałem na googlach nie ma raczej takiego modelu
ale jest kawasaki kle 650 może o to ci chodziło jak tak to proszę o kontakt pod podany numer i zobaczymy czy będę mógł wam pomoc.
pozdrawiam Balon ....
Kawasaki ZL600 Eliminator
Kawasaki zx6r 95-97 (F1-F3)
Kawasaki W650
Kawasaki ZR750 Zephyr
Kawasaki ZR7/S nowszy
Kawasaki GPZ900R nowszy
Kawasaki GTR1000
Kawasaki GPZ1100E/F
KawasakiZXR400H
Kawasaki ZR550
oczywiście te modele miały takie same tarcze jak zygzak 600ta ale zastrzegam, żeby przed kupnem z aukcji sprawdzić rozstawy otworów śrub mocujących, ich ilość oraz grubość tarczy i jej średnicę przed kupnem czy pasują i spełniają wymogi grubości!!
Virago 125 była z tego co pamiętam, Shadow 125... nowszy od Virago Drag Star 125, Intruder też był w 125... nie pamiętam czy eliminatory też w 125 wychodziły
Jeśli masz prawko to zobacz Kawasaki el 250 lub eliminator (nowszy) 250... moze savage 650 (1 cyl)... może być też Virago 535
Widać jeszcze nie zrozumiałeś jakie mam podejście do FM. Jest tam bardzo dużo dzieciarni i poziom tego forum spadł znacznie od roku 2002 gdy zarejestrowałem się tam po raz pierwszy. Teraz to po prostu przedszkole i kibel, jest kilku fachowców ale nie wiem czy coś jeszcze piszą bo sporadycznie tam zaglądam jak już w pracy zupełnie nie mam nic do roboty.
Samson, jak nie czytasz, to nie pisz ze forum to sama dzieciarnia :) Adam M. Tomek Kulik czy inni spece wypowiadają się tam wystarczająco często i wyczerpująco żeby forum trzymało poziom. Nie ma tam spamu, chamstwo jest raczej zwalczane, moderacja działa nieźle - wkurwiać moze jedynie ze to forum robi sie forum Dominika Szymańskiego :)
Co do Anety, to pamietaj o szacunku dla starszych a przede wszystkim do kobiet :) I jedno co moge Ci doradzić, czasami warto odpuścić. Więcej korzyści z tego płynie :bliss: :)
Jeszcze co do tego Kawasaki - każda marka miała modele udane i totalnie zjebane, że z Hondy wymienie VF, Yamahy XZ550, Kawasaki ZZR 600 i 1100 czy ZXowe ramy. Suzuki zjebało model GS 650 G i wymieniali masowo silniki, zjebało także Savage'a, a teraz prawdopodobnie za bardzo przyoszczedzili na GSRze :) Akurat seria KLRów jest bardzo udana pod względem konstrukcji, tak jak seria GS (poza 650 G, 550 G był bardzo dobry)
Pis end low, nie bijta za zabranie głosu.