Indeks odchudzicsieKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na częściKawasaki Kosa gdzie kupić
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • motorsport.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    MISE A JOUR DU 26 MARS - 11H : fin de la liste communiquĂŠe sur le forum ATARI.

    More cars!

    Kawasaki Ninja ZX-12R
    Koenigsegg CCR
    Lamborghini Countach 25th anniversary
    Lamborghini Gallardo Coupe
    Lamborghini MurciĂŠlago Roadster
    Lexus GS 450h
    Lexus IS 350
    Lexus LS 460 L
    Lexus LS 600h L
    Alfa Brera
    Audi RS4 quattro Saloon
    Audi S6
    Chrysler Crossfire? SRT-6 coupe
    Chrysler Crossfire? SRT-6 Roadster
    Dino 246 GT
    Dodge Challenger RT
    Dodge Charger Super Bee
    Dodge Viper SRT-10 coupe
    GM (Chevrolet?) Corvette? Stingray? Convertible 1971
    GM (Saturn?) Curve? Concept
    Holden Efigy Concept
    Spyker C8 Spyder
    Spyker C8 Spyder T
    TVR T440R
    Pagani Zonda C12S Roads
    Ten post był edytowany przez GenuineKK dnia: 26 Marzec 2008 - 22:54




    Witam Was wszystkich!
    To mój pierwszy "wpis" na tym forum.
    Prosiłbym o opinie na temat Yamahy R1. Zalety znam. Interesują mnie wady. Nie jeździłem nigdy na niej, a podoba mi sie szalenie i planuje ją nabyć. Obecnie mam Kawasaki ZX R 600. Bardzo dobry sprzęt tylko zaczyna juz mocy brakować :hmm:
    Prosiłbym o uwagi na temat awaryjności, prowadzenia, zadowolenia z jazdy, itp.
    Pozdrawiam.

    o którą generacje R1 chodzi?
    wady modelu z 2000r to:
    - troche za krótka owiewka
    - mikroskopijny schowek
    - silnik lubi olej
    - skrzynia biegów



    Ten KYMCO do jawki jest chyba. Obawiam sie, że będzie cięższy ten od suzuki i wał nie będzie dobrze wyważony. Zima jeszcze przed nami, więc czasu dużo. Piszcie. Ja nie mam doświadczenia w takich sprawach.
    <<<Jestem z Otwocka pod Warszawą<<< Kto z forum jest z okolic Warszawy?

    Wał dostałem CKR Japoński. Robią wały do hondy suzyki, kawasaki. Dałem troche dużo, bo 160zł, ale troche pojeździ. A od jakiego suzuki to zapomniałem sie zaputać, ale jutro i tak tam jadę to może sie spytam.



    Fajnieeeeeeeee, forum jakoś idzie ale coś mało użytkowników
    aha zapraszam do rejestracji na moim forum:
    www.megaforums.fora.pl
    [ang. nie dawaj mi bana ]
    kilku z zarejestrowanych na moim forum dostanie moderatora
    ALE niezapominajcie o tym forum
    GooD Is My ByE My is KaWaSaKi xD




    a mnie sie marzy suzuki bandit 1100

    bardzo fajny ale sporo pali .

    probaowalem pogodzic motocykl i 100NXa i nie udalo sie. sprzedalem swoje kawasaki w niedziele.
    motocyklami jezdze od malego ,pierwsze auto kupilem 2lata temu .motocykle sa moja pasja poswiecilem ja dla nowej ..100NXa.

    moja kawa miala mspolna ceche z 100nxem .w trakcie sciganka uzyskuje przewage (albo nie)wyzszymi obrotami max. moge pojechac troche dluzej na kazdym biegu. W kawie prawie 15 000 w nysku 8000.

    koniec gadania o motorkech to forum 100nxa.



    No amatorskie wydanie reklamu rządzi
    Gdybym taką zachętę obejrzał w ub. roku to teraz bym chyba siedział na forum Kawasaki

    W tych ledowych stopach to ma fajny system uruchamiania hamulców...

    A ten francuzik to pancię przerobił na Enterprise ze Star Treka



    Nie zakładam inne opcji...musi odpalić. Co do przebiegu to maszyna ma przejechane kilka mil ponad 29 tyś...na kilometry to jakieś 47 tyś. Zaworki ustawiane są pierwszy raz i mam nadzieje że dobrze to wyjdzie. W tym linku poniżej koles chyba dobrze pisał o silnikach Kawasaki, cytuje:


    Wiele silników Kawasaki ma tendencje do skracania luzów. Odbywa się to na zasadzie ubijania przylgni zaworu w jego gnieździe. Dlatego w tych motocyklach rozsądne może być ustawianie bliżej górnej granicy.

    i jeszcze coś ważnego:

    Ze względu na osiągi najkorzystniejszy jest minimalny luz, a zatem najdłuższe czasy otwarcia zaworów i lepsze napełnianie i opróżnianie komory spalania. Niby kilka setnych milimetra to niedużo, ale po przeliczeniu tego na wartości kątowe różnice robią się znaczne. Nie można jednak przesadzić, bo podparcie zaworów może doprowadzić do ich nadpalenia w wyniku przegrzania (nie ma możliwości oddania ciepła w chwili kontaktu przylgni z gniazdem).

    Całe zagadnienie jest poruszone w linku poniżej:

    http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html

    ktoś juz przedstawił ten link na forum. Tak czy inaczej...natychmiast dam znać jakie to wszystko sie klei.



    Posiadam motocykl jak w tytule.Mam pytanie odnośnie rejestracji motocykla na zabytek...
    Czy ktoś z użytkowników mógłby na łamach forum przedstawić drogę do rejestracji motocykla na zabytek? Gdzie najpierw uderzyć , jakie pieniądze trzeba wydać? itd....

    Oraz jak wygląda to w sytuacji , kiedy chcę się zarejestrować motocykl (np.rodzimej produkcji nie posiadający dokumentów)? tutajpoczkategori

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •