odchudzicsie
Użytkownik "Jacek 'kocurek' Wojaczynski" <kocu@wsb.poznan.plnapisał w
wiadomości
Leszek Karlik napisał(a):
| A ja czytam ksiazki na komputerze, ICMPTZ?
E, serio? Czy się wygłupiasz? Przecież to takie niewygodne...
Można się przyzwyczaić. Brakuje mi tylko edytora z możliwością przechodzenia
po zdaniach
i automatycznego przewijania tekstu, więc chyba go sobie napiszę.
Btw.Bawię się ostatnio MS Speech Enginem. Nie obsługuje polskiego
(czy w ogóle jest jakiś syntetyzator, który go obsługuje, poza pewnym
polskim wynalazkiem?)
ale zapowiada się ciekawie, jeśli go odpowiednio skonfigurować.
A jak mu wrzuciłem kody źródłowe, to spadłem pod stół ze śmiechu ;-))
Pozdrawiam, witając wszystkich.
| Użytkownik "marcin "mARTin" śpiewak" <mar@niebezpieczny.comnapisał
w
| wiadomości | Zapraszamy do oceny:
| http://www.karlik.poznan.pl/indexhonda.htm
| szkoda ze menu to plagiat www.porsche.pl
| oj chyba przesadziles ... widzialem juz wiele stron o podobnym menu...
podasz jakies przyklady??
prostokatne rozjasnione zdjecie ktore po najechaniu sie wyostrza i rozwija
sie menu
to dokladnie to samo
jak bede surfowal i napotkam podobne menu to pare linkow posle Ci prywatnie
na mail okey ? :)
On 11 Sep 1997 07:25:57 GMT, see.my.a@sig.file (Anonim) wrote:
Kilka lat po zakonczeniu II Wojny, Karlik wrocil do domu,
i po poludniu poszedl do piwiarni spotkac sie z kolegami.
Chlopy go serdaecznie przywitali ale ciagle pytali:
Kajs ty bul, Karlik? Karlik sie ociagal z odpowiedzia,
ale w koncu wybakal: Wiyta chopy, jo bul w AK. Na to Zeflik:
Karlik, ty pieronski gizdzie, jo zech byl w AK i zech cie nie widziol.
Ja, pado Karlik, ino zech jo bul w Afrika Korps,
Ja znałem wersję AK - Auschwitz Kommando
<<<..Bardzo mi przykro inżynier Mamoń jestem, bardzo mi przykro Sidorowski..|
Przemek Kozłowski
prze@protel.poznan.pl
In article <718b.00003ecf.3d135@newsgate.onet.pl,
lukaszs@poczta.onet.pl says...
Cześć.
Na sieci PKP jeździ wiele ciekawych pociągów. Przedstawię kilka z nich. Mam
pytanie o skład
i frekwencję w tyc pociągach.
1. Ś.P. Bielsko Biała Gł.-Bielsko Biała Wsch. (1 km)
2. Pospieszny KARLIK Kraków-Katowice (78km)
3. Rzeźnia Kołobrzeg-Rzeszów wyłącznie z wagonami do siedzenia
4. STEFAN CZAENIECKI do Kielc, wjazd ze Świnoujście 3:58
5. Pospieszny Leszno-Mogilno (!!!!!!!) :)))))))))
6. Pospieszny Poznań - Zakopane, kursujący 6 razy do roku
Za to z |R| :)
7. Te wszystkiego rodzaju pospieszne z Częstochowy Stradom kursujące raz (!) do
roku
Napewno niejeden pominąłem, jak znasz jeszcze jakiś, to dopisz.
I jeszcze jedno: Czy w ostatnim czasie widzial (jechał) ktoś tak załadowanym
pociągiem, że
trudno było znaleźć miejsce do stania? Chodzi mi szczególnie o dalekobieżne,
ale mogą być
też pozostałe. Ja swoją ostatnią podróż na stojąco, to wspominam w wakacje `99,
Jechalem ostatnio tak ciezko w lutym 00 roku :) Na odcinku Wroclaw -
Klodzko Sudetami :) Oj ciezko bylo sie przesiasc z wygodnego Pomorzanina,
na te Sudety...
Natomiast obserwowalem we Wrocq w Nowy rok sklad Przemysl - Szczecin.
Zapowiadaja sklad. Na peronie stoi 'pelny sklad ludzi'. Wjezdza
_pelny_sklad_ mozna sobie chbyba wyobrazic co sie dzialo... Pierwwszy raz
wtedy widzialwem jak sie wchodzi oknem do przedzialu...
Pozdrawiam - piffko
Bondziorno czy jak tam to:)
Skocz do ASO Forda :)
X Type to Mondeo w innej budzie:)
Pozdrawiam - były pracownik Jaguar Karlik Poznan:)
Użytkownik "Robert Kucharek" <undercoverprinc@gmail.com napisał w
wiadomości Witam,
Potrzebuję zczytać i skasować błędy (poduszki) z Jaguara X-Type'a 2004.
Szukam godnego polecenia magika na terenie Warszawy i okolic, który
zrobiły to. W ASO krzyczą 300PLN, co mnie trochę nie urządza. Obdzwoniłem
już wiele miejsc ale wszędzie mówią, że nie mają softu. Bardzo proszę o
jakiś namiar lub ewentualne wskazówki.
Pozdrawiam,
Robert Kucharek
--
Jaguar X-Type, 04', 3.0V6
To teraz zadzwoń jeszcze raz do tych posranych ASO i się zapytaj, co to są za
problemy z instalkami gazowymi w S80 skoro Volvo sam wstawia gaz do tych
silników.
Tam w ASO bardzo często siedzą "bardzo mądrzy ludzie". Raz podjechałem do nich
bo nie miałem na tylnej kanapie mocowań ISOFIX. Chciałem się dowiedzieć
ile kosztuje zamontowanie tego w moim Volvo. No i srASO Karlik Poznań
po telefonicznym wyłuszczeniu problemu powiedziało mi, że mam podjechać do nich.
Podjechałem a oni powiedzieli, że nie da się... Potrzebne są jakieś fabrycznie
montowane uchyty a tego u mnie nie ma, więc nie będę miał ISOFIXów.
Podjechałem do innego a tam powiedzieli mi: potrzebuje pan część x oraz y -
no problemo - możemy zamówić na za parę dni. Więc zamówiłem, panowie mi
zamontowali no i teraz dzidzia jeździ w ISOFIXowym foteliku.
VOLVO KARLIK TO JEST TO! Do piachu z nimi...
On 23 Aug 2001, Leszek Karlik wrote:
[...]
Nie mam za bardzo czasu na wnikliwe analizy, wypowiem się ogólnie. Jest to
bardzo naiwna wizja, przypominająca te z przed pięćdziesięciu lat (wtedy
sądzono m. in., że jeździć będziemy samochodami z napędem jądrowym) o
czasach dzisiejszych. Ogólnie musisz darować sobie wszystkie te estakady,
ruchome napowietrzne chodniki i tak dalej. Poznań to nie Nowy Jork - za 50
lat nie będzie tam 100-piętrowych wieżowców (a w Nowym Jorku nie będzie
estakad na wysokich kondygnacjach). Indywidualne pojazdy szynowe też
należy raczej między bajki włożyć. Przydałoby się zaś trochę uzasadnić,
dlaczego ludzie przesiedli się na transport publiczny - zakaz wjazdu
pojazdów indywidualnych do ścisłego centrum, w szerzej rozumianym tylko
pojazdy elektryczne.
Pozdrawiam,
Alojzy
** osobnik e@inkubus.hstl6.put.poznan.pl napisał:
W postingu <87emi1eob1.@prioris.im.pw.edu.plosobnik
<z@prioris.im.pw.edu.plSławek Żak napisał:
| ** Leszek Karlik <les@zwieracz.ideefixe.nom.plnapisał:
LeszekA napisy na scianach cambridge czy w miejskich szaletach to
Leszeknie grafitti? :
| Może i graffiti, ale nie "Sztuka graffiti".
Hehe.. to ja teraz proszę o definicję ``Sztuka Grafiki''
A ja od definicję pornografi, bo też chciałbym się pośmiać hehe.
In article <3801DE65.9A2E8@usa.net, mu@main.doltel.com.pl wrote:
Michal Sobkowski napisał(a):
Leszek Karlik wrote:
...
PS. POZNAN PANY!!!!
To akurat jest bezdyskusyjne! :-)
Polimeryzowałbym. My ze Lwo^W^W z Wrocławia stoimy stanowczo wyżej w
hierarchii ewolucyjnej niż pyrojady. ;;;P
Ta dyskusja jest całkiem bezprzedmiotowa :
Pozdrawiam,
Dnia Tue, 12 Oct 1999 10:36:47 +0200,
Zbigniew Żygadło <zigza@polbox.com Napisał(a):
Leszek Karlik wrote:
Muczachan <muczac@usa.net disseminated foul capitalist propaganda:
Nazwa grupy: pl.regionalne.advocacy
Krotki opis: Tam dom twoj, gdzie serce twoje
/mee too (znaczy za jezdem)
PS. POZNAN PANY!!!!
--
Leszek Karlik, Drone, Offensive. Special Circumstances, Contact
CAŁA POLSKA W CIENIU ŚLĄSKA!!!!!!!!!!
Tylko czemu, kurna, ja muszę tym cieniem codziennie oddychać?
Zigzag (prawie Wrocławianin).
Grzesiek (też za)
Leszek Karlik <les@sluz.ideefixe.nom.plnapisał(a):
In pl.news.nowe-grupy Malgorzata Krzyzaniak <zuza@fanthom.math.put.poznan.plwrote:
[...]
| PS. Sam tu trafiłeś, czy politycznie poprawny naprawiacz świata Jacek
| Grodzki stwierdził, że tej niegodziwości nie może nikomu puścić płazem?
Dejanews - turning humans into demons each day. :)
Teraz zostalo jeszce tylko wywolanie NUMFA.
Sandm^W Falzmann! Falzmann! Falzmann!
Nie krzycz, i tak Cię nie usłyszy.
Pozdrawiam
Radek
Katowice nigdy nie będę Rybnikiem, Wrocławiem, czy jakimkolwiek innym miastem.
Katowice to centrum wielkiej aglomeracji. A Rybnik jest jeden (co prawda obok
jest Jatrzębie i Żory, ale to nie ma większego znaczenia), tak samo Poznań etc.
Jak dla mnie to inwestycje są imponujące i po Katowicach w końcu da się
jeździć, a że są korki? a gdzie ich nie ma? To że się złożyło kilka remontów?
Znowu nie bądźmy jak te pieski delikatni. Ludzie z poza Katowic/ górnegosląska -
zazdroszczą nam takiego modelu rozwoju. Na śląsku najbardziej brakuje
infrastruktury, potrzebna jest mobilność. Co z tego że kraków ma Motorolę,
Katowice nigdy nie przyciągną takich inwestycji. Ale 5-10 lat może okazać się,
że laboroaturium w krakowie tak, ale prezes do pracy będzie jeździł do Katowic,
bo mu będzie wygodniej mieszkać na przedmieściach Krakowa i jeździć do pracy do
Katowic (to na razie fantazja).
Co do SCC i tamwaji, to co rano jest ścisk, bo KZK pousza jeden wagon, ale SCC
otwierają dopiero o 9.00 a ja jadę przed 8 (oooo...). A druga sprawa, jest
taka, że jak jedzie Karlik, to niestety kultura naszych współpasażerów jest
taka, że wszyscy stoją przy drzwiach, więc powstaje sztuczny tłum. Choć
niewątpliwie zwiększyło się natężenie ruchu na trasach dojazdowych do SCC (i
samochodem i tramwajem, autobusem nie wiem bo nie jeżdże).
PS. Też mieszkam na tausenie.
Zgadzam się z przedmówcą
Gdyby tak jadąc Janan Pawła II (np. od Honda Karlik)do Roda Śródka,
trzymać się "najbliżej prawej krawędzi jezdni", to korek do Ronda
Śródka zaczynałby sie pewnie już od Ronda Starołęka.
Poznań jest ciasny, ma starą i wąską zabudowę. Trzeba zatem w
niektórych sytuacjach, jechać lewym pasem. I tyle.
On 07/30/2003 01:03 PM, Tomasz Wiec wrote:
www.karlik.poznan.pl
No rzeczywiście - wielka. Tylko co dalej?
Sototh
www.karlik.poznan.pl
Jak w temacie...potrzebuje kupic statuetke kici do Jaguara S1.
zapomnialem
www.karlik.poznan.pl
Czesc,
przypadkowo natknalem sie na nia przegladajac strony w necie:
www.karlik.poznan.pl
maja sporo informacji na temat hondy oraz tuningu
| www.karlik.poznan.pl
| maja sporo informacji na temat hondy oraz tuningu
przeciez to salon samochodowy z tekstami reklamowymi
| No i jest nowa cegła (przynajmniej na Wschodnim w Warszawie).
A w Łodzi (Fabrycznej) nie ma. Będzie "może w piątek". Paranoja... Między
Warszawą i Łodzią jeździ kilkanaście pociągów dziennie i którymś z nich
mogłaby
przyjechać paczka z rozkładami. No ale niedasie...
Ciekawe, czy skoro do Łodzi rozkłady dotrą może na piątek (a może nie), to
kiedy
będzie je można kupić w takiej Jeleniej Górze czy Przemyślu...
Do Kędzierzyna-Koźla dzisiaj przyszły i kupiłem.
Po powrocie do domu okazało się że trafił mi się dość ciekawy egzemplarz ze
zdublowanymi stronami (ciekawe czy w jakieś innej tych stron brakuje? :-P)
A mianowicie jadąc od tylu wszystko ok, tylko po stronie 111 jest ponownie
strona 142 i zaś idzie w dół do 111 a potem dalej w dół:
www.kolejomania.rail.pl/cegla.jpg Papier z którego zrobiona jest okładka
jest chyba trochę miększy i przez to łatwiej o zgniecenie (szczególnie
grzbietu).
Tradycyjnie w załączeniu mapa Polski i Europy, zakładka z kuponami i 8 stron
erraty (w tym tabela Rzeszów-Ocice i KKA na Szczecin-Angermunde).
Z przodu na okładce to samo co na internetowym Vadamecum Podróżnego, a tyłu
Pociąg Papieski.
Co do samej treści to podoba mi się obecny układ informacji o połączeniach
międzynarodowych, moim zdaniem wygodniej się go ogląda niż tabele które były
w latach ubiegłych. W tabelach w których występuje Poznań oraz trasa
Warszawa-Łódź informacja czerwonym drukiem, że z powodu modernizacji rozkład
jazdy ulega nieustannym zmianom. Co do (F) i zmian numerów czy układów tabel
było już napisane w którymś z poprzednich postów w tym wątku.
Podoba mi się to że coraz więcej osobówek ma nazwy, nie szkodzi że czasem
takie pospolite (zawsze lubię gdy pociąg ma nazwę i nie jest bezimienny). Z
nowych (chociaż niektóre już kiedyś były używane) nazw osobówek wyłapałem:
KOWALKI, SCHMIDT - Wrocław-Gorlitz
SZRENICA - Wrocław-Jelenia Góra
CZĘSTOCHOWIANIN, SOŁA - Bielsko Biała-Częstochowa
GLIWICZANIN, ZAGŁOBA - Gliwice-Częstochowa
KARLIK - Katowice-Częstochowa
REGALICA - Szczecin-Zielona Góra
KAMIEŃCZYK - Poznań-Szklarska Poręba
KWISA - Wrocław-Węgliniec-Lubań Śl. (z powrotem tylko z Węglińca)
IZERY, POGÓRZE - Węgliniec-Jelenia Góra-Wrocław
MAGURKA - Bielsko Biała-Katowice
Z pośpiechów: SZCZECINIANIN, CEGIELSKI, SKRZYCZNE, USTRONIE, NIEGOCIN,
ROZEWIE, nowe relacje ROZTOCZA, PODHALANINA (zmiana trasy), KORMORANA,
ŚNIEŻKI.
Cieszy dość bogata oferta pociągów na Kędzierzyn-Wrocław jednak prawie
wszystkie osobówki z Kędzierzyna do Wrocławia mają 20 minutowy postój w
Opolu (dotychczas taki postój miały tylko osobówki z Wrocławia do
Kędzierzyna).
O Głuchołazach ani widu, ani słychu....
Wielka szkoda że z cegły nie dowiemy sie już które pociągi to kible. ;-(
Pozdr.
Grzesiek