odchudzicsie
Tu właśnie znalazłem kierę Lucasa. Nie wiem tylko czy nie będzie za mało wygięta do kierowcy. Nie bardzo jest wybór na alledrogo, a nie wiem gdzie jeszcze można tego poszukać: http://allegro.pl/kierownica-motocyklowa-kawasaki-er-zr-zl-z-zr-klv-i1206932529.html
Tu właśnie znalazłem kierę Lucasa. Nie wiem tylko czy nie będzie za mało wygięta do kierowcy. Nie bardzo jest wybór na alledrogo, a nie wiem gdzie jeszcze można tego poszukać: http://allegro.pl/kierownica-motocyklowa-kawasaki-er-zr-zl-z-zr-klv-i1206932529.html
Ja dokładnie taką zamontowałem do dużego Zeta złotą i jest OK, jest trochę niższa ale mi to nie przeszkadza, jedyny problem że musiałem ją trochę skrócić bo była za szeroka, tak ok 2,5 cm po obu stronach no i trzeba dobrać ciężarki do średnicy wewnętrznej 12mm.
Pozdro
dnia Pią 14:16, 10 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Siemka ma ktos może 2 śladowca?? Ja sobie zaniedługo kupuje Kawasaki er-5 jakbyscie chcieli widziec to na allegro jest ale ja kupuje nowke a tak to preferuje z auto peugeot 2006
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=748075765
motocykl kumpla
Sztuka naprawde godna uwagi, lata lepiej niż gs 500 i er 500, no i 4 gary więc dźwięk też na plus
co myśłicie o czymś takim: Hyosung 250 GT Comet?
http://moto.allegro.pl/item520071768_hyosung_250_gt_comet_bandit_gs_er.html
moja znajoma szuka pierwszego moto, chce koniecznie jakiegoś nakeda, a jest ciut drobniejsza niż ja, zastanawia się między suzuki gs 500, kawasaki er 5 i honda cb 500, chociaż nie ukrywa, że na początek chciałaby jakaś 250-tkę, tyle że 250 kosztują prawie tyle co 500 i większe
czy opłaca się kupić takiego koreanczyka, jeszcze z gwarancja na jeden sezon?
moim zdaniem to kiepski pomysł, choćby ze względu na późniejsze kłopoty ze sprzedaniem, o zapleczu technicznym też nie przeczytałam nic dobrego
Witam niechciałem zakładać kolejnego tematu i robić bałaganu dlatego napisze tutaj. Mianowicie z góry przepraszam za temat który kazdy z was czytał juz po 10 razy. Mianowicie jestem swieżym motocyklistą który niedawno zdał prawo jazdy kat A i po ujrzeniu sv 650 odrazu sie zakochałem jednak czy motor o pojemności 650ccm jest do okiełznania i czy to właściwy wybór? oglądałem juz suzuki gs 500 czy tez kawasaki er 500 jednak to nijak umywa sie do wyglądu sv 650 (cudooooooo!!!) dlatego rozsądek mówi o kupnie gs 500 badz er 500 a skolei cała reszta jestem za sv i jeśli już sv to czy da rade w cenie 9000zł kupić coś rozsądnego ? czy z kolei lepiej rozglądać sie za granica i sprowadzać? Widziałem pare ładnych egzemplarzy na allegro sprowadzanych które wydawały sie rozsądne cenowa i w miarę wyglądały nie wyglądały na bite czy po szlifie Czekam na wasze opinie z góry dzięki
cześć! szukam plastiku do Kawasaki er-5 z 2004 roku w kolorze czarnym. konkretnie lewa strona zadupka. Jest sporo na allegro ale do tego starszego modelu i niestety nie pasuje. Pozdro...
Sprzedam Kawasaki ER-5
http://allegro.pl/show_item.php?item=1253541980
Kawasaki ER-5, 500ccm, 1999r.
Motor dobrze utrzymany, aktualnie jestem jego jedynym właścicielem. Jest zarejestrowany w Polsce, posiada aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC. Używam go w czasie weekendów.
Ostatnio wymienione zostały przednie klocki hamulcowe, łożysko tylnej zębatki, olej silnikowy z oryginalnym filtrem Kawasaki, regulowane były zawory, wymienione zostały uszczelniacze przednich amorów.
Motocykl posiada dedykowany do ER5 chromowany tłumik MOTAD który dodaje kilka KM i niutonometrów, nieźle brzmi i świetnie wygląda.
Jest to wersja A3, po liftingu, posiada wskaźnik ilości paliwa.
Gaźniki są synchronizowane na wakuometrze dwa razy do roku. Wskaźnik zużycia tylnych hamulców pokazuje w granicach połowy.
Łańcuch jest w dobrym stanie, ściągacze ledwo przekroczyły połowę, czyli na ładnych parę lat jeszcze wystarczy. Łańcuch był czyszczony naftą świetlną i smarowany smarem Castrol co ok. 300km.
Przewody hamulcowe nie są skorodowane ani spuchnięte, nic nie cieknie ani nie wymaga napraw.
Akumulator jest sprawny, nigdy nie miałem z nim problemów, na zimę był wyjęty z moto i trzymany w temp. pokojowej.
Obie opony to Bridgestone Battalax, przód 110/70/17, tył 130/70/17. Są w stanie pozwalającym na normalne poruszanie się na nich, ale przydałoby pomyśleć o ich wymianie; są to normalne opony typu szosowego.
Motocykl jest chłodzony cieczą, więc nie bierze oleju jak olejaki Suzuki GS. Od wymiany do wymiany nie trzeba dolewać oleju. Charakterystyka zawieszenia ma to do siebie, że "wiele wybacza" niedoświadczonemu kierowcy.
Motocykl nigdy nie "zaliczył ślizga", ani nie uczestniczył w żadnym wypadku drogowym. Wszystkie plastiki, bak, manetki, stopki itd. są oryginalne, nie były klejone, wymieniane ani malowane. Jedyna wada to lusterka, których szkła pękły kiedy je nieumiejętnie demontowałem. Można pewnie wymienić same szkło, bądź kupić jakieś lusterka nawet na allegro, ja jeżdżę tak jak jest bo nie przeszkadza to w jeździe.
Aktualnie zbliża się termin wymiany oleju w silniku, zamierzam wymienić go "na dniach" (Motul 5100), więc może trafi ci się motor z nowiutkim olejem.
Nie będę ściemniał, że motor ma 3 tyś km przebiegu, nie jestem oszustem. Przebieg 50 000km jest udokumentowany na podstawie historii serwisowej i kwitów z poprzednich badań technicznych, papiery oczywiście dorzucam do motocykla. Kiedy opiniowałem motocykl u mechanika, ten stwierdził że "jeszcze trzy razy tyle przejeździ". Sprzęgło się nie ślizga, zawory się nie stukają, rozrząd jest OK.
Do motocykla dorzucam stelaż pod kufer Renntec, oryginalną podstawkę pod kufer GIVI, warte kilka stówek.
Na temat ER-5 można poczytać sobie na stronie www.scigacz.pl, pod linkiem http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ER5,w,uzytku,955.html
Na życzenie moge podesłać całą kupę zdjęć na maila.
Motocykl można obejrzeć i przejechać się w Krasnymstawie, 50km na płd od Lubilna, ew. mogę gdzieś podjechać, o ile tylko pozwoli mi na to czas. Informacje na PW
Cena: 6300zł