odchudzicsie
Dzisiejszy dzień przyniósł informacje o raporcie z kolejnych badań popularności przeglądarek w skali świata. Wyniki zaprezentowane przez firmę OneStat różnią się jednak od dotychczas znanych raportów przygotowanych przez inne firmy. Według OneStat Internet Explorer zyskuje 2,8% a Firefox traci 1,4% udziału w rynku. Potwierdzenie wyników z tego raportu w wynikach innych badań oznaczałoby przełamanie przez Microsoft niekorzystnego trendu, co - zdaniem analityków - mogłoby być tłumaczone wyższą jakością najnowszej wersji Internet Explorera (IE 7).
Mozilla Firefox zyskuje udział na rynku przeglądarek w Europie i innych regionach świata - informuje francuska firma analityczna XiTi Monitor.
Więcej...
Cytat:
woomaa napisał(a)
i musiy dbać o własny monopol ....
ktoś przy okazji innego wątku podawał przykłady, z których wynikało, że jednak można tak zorganizować serwis, żeby użytkownicy sprzętu byli zadowoleni z poziomu obsługi. Czy to przypadek, że to dotyczyło serwisów firm "z pierwszej piątki" o najmniejszym udziale w rynku? Niech każdy sam sobie odpowie :hmm:
http://www.centrumse.pl/img/selogo.pngPoza droższymi komórkami oznaczanymi znanymi symbolami :w: Walkman i Cyber-shot, :se: Sony Ericsson chce produkować tanie telefony. Nowe komórki, które miałyby powstawać w Indiach, wyposażone w kolorowe ekrany i funkcje odtwarzaczy muzycznych mają być produkowane dzięki porozumieniom z firmami Flextronics oraz Foxconn. Japońsko-szwedzka firma ocenia, że do 2009 roku będzie w stanie wytwarzać w Indiach około 10 mln telefonów. Wielkość ta to około 13 proc. z produkcji firmy w 2006 roku.
Telefony produkowane w Indiach mają być nie tylko tanie, ale i posiadać dopasowane do lokalnego odbiorcy funkcje oraz konstrukcję, w tym klawiaturę. Produkcja w Indiach to nie przypadek. To jeden z najbardziej obiecujących komórkowych rynków świata, na którym szybkość jego wzrostu można porównywać jedynie z tak dynamicznie rozwijającymi się regionami jak Chiny.
Firma Sony Ericsson to obecnie czwarty co do wielkości producent telefonów komórkowych na świecie. Na koniec ostatniego kwartału minionego roku mogła się ona pochwalić udziałem w światowym rynku telefonów komórkowych na poziomie 8,7 proc. Firmę wyprzedziła kontrolująca ponad jedną trzecią rynku fińska Nokia, amerykańska Motorola oraz koreański Samsung.
(ź) PClab.pl | Reuters
Mangas Gaming ogłasza nabycie Bet-at-home i potwierdza wykupienie Expekt.
Mangas Gaming, spółka holdingowa z Londynu oparta o operatora zakładów Betclick potwierdziła, nabycie Expekt, operatora skoncentrowanego na rynku skandynawskim i ogłosiła nabycie Bet-at-home, operatora zakładów sportowych we Frankfurcie (Niemcy) z silną obecnością w krajach niemieckojęzycznych oraz Europie Środkowej.
Kwoty finansowe nie zostały ujawnione, chociaż kwota €125m dla Expekt została szeroko zaokrąglona. Cena rynkowa Bet-at-home została wyceniona na €38.2m.
Nicolas Beraud, Dyrektor Naczelny Betclick powiedział, że nabycia te były częścią ambicji Mangas Gaming stania się jednym z wiodących ogólnoeuropejskich sieci operatorów zakładów i gier.
Nicolas Beraud powiedział:
"Nabycie Expekt pozwala nam dopasować się do znaczącego udziału w rynku w Skandynawii oraz z Bet-at-home zapewnia dostęp do Niemiec i Europy Środkowej. W połączeniu z Betclick silnej obecności we Francji, Włoszech i Hiszpanii, zrealizowaliśmy nasze ambicje stania się liderem w ogólnoeuropejskim egamingu ".
Isabelle Parize, Chief Executive Officer Mangas hazard, powiedziała:
"Po nabyciu Betclic w 2008 r. oraz niedawne ogłoszenie o nabyciu Expekt, jednego z wiodących zakładów bukmacherskich i gier internetowych spółki w Skandynawii doskonale uzupełnia strategię Mangas Gaming stworzenia silnej europejskiej sieci internetowych zakładów sportowych i gier operacji. "
Mangas Parize dodał, że teraz jest obecny w ponad 25 krajach i osiągnął korzyści ze zrównoważonego podziału swojej działalności w Europie kontynentalnej oferując swoje usługi w 24 różnych językach.
Mangas Gaming zatrzyma trzy nazwy marek: Betclick, Bet-at-Home oraz Betclick, aby zachować "lokalnego uczucia i know-how" każdego operatora. Strategiczne ruchy przez Mangas oznacza, że firma będzie miała 4 miliony klientów i około 500 pracowników.
Mangas Gaming jest współwłasnością StĂŠphane Courbit, utytułowanego przedsiębiorcy oraz SociĂŠtĂŠ des Bains de Mer (SBM), właściciela kasyn i hoteli w Monako. Nadrzędnym celem Mangas Gaming jest stworzenie jednej z wiodących europejskich grup firm w zakresie zakładów sportowych i gier losowych. Obrót firmy SBM na dzień 31 marca 2008 wynosił 440 milionów euro.
artykuł pozyskany ze strony http://surebety.pl/
Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
Doradca Techniczny - klimatyzacja
19440
Zakres obowiązków:
• Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań,
• Przeprowadzanie prezentacji u klienta,
• Negocjacje warunków handlowych,
• Udział w targach branżowych,
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne,
• Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji,
• Wysoka motywacja do pracy,
• Prawo jazdy kategorii B.
• Mile widziana znajomość języka angielskiego.
W zamian firma oferuje:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
• Szkolenia produktowe.
rapicionek@sigmarpoland.pl
Sigmar Recruitment Poland
Zelazna 28/30, Sienna Center
00-832 Warszawa
www.sigmarpoland.pl
Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji w związku z toczącymi się oraz przyszłymi rekrutacjami Sigmar Recruitment Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żelaznej 28/30 oraz jego Klientów, zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Jednocześnie oświadczam. że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych oraz możliwości ich poprawiania.".
Cytat:
Popatrzcie ile czasu Sharp się już przebija, efekty widać, produkty dobre, a udział w rynku marniutki. Pan zarządzający
marketingiem i stategią nie do końca może poprzedni okres uznać za udany :( i może dla tego jest tam gdzie jest:D
Około rok temu przy pojawianiu się modelu XD ( swoją drogą do dziś dobergo TV ) na rynku ( mówię o naszym innych nie mam możliwości obserwować ) kampanii reklamowej nie było i tylko dzięki HD maniakom na forum klient mógł dowiedzieć się że będzie do kupienia , co posiada i czym się rózni od konkurencji ( a w tym czasie spoty reklamowe Sony serii Bravia , oklejone bilbordy nie tylko u nas ale i " bandy" na boiskach piłkarskich Europy - jedynie w USA był widoczny , również Samsunga nie mówiąc o sponsoringu w sporcie ) a oni lekko w tyle tak delikatniej;)
A co mamy dzisiaj jest trochę więcej reklamy tylko produkt jest nie do końca dostępny w różnym segmencie odbiorców a i pozycja lidera w dziedzinie rozwoju technologii LCD i nowinek też nie w kręgu zainteresowań i polityki SHARPA
Mowię to na przykładzie zapowiadanych modeli HD1 i XL2 gdzie nie starano się w jednym modelu zaoferować klientowi to co najlepsze ( jak zrobił to Pioneer z KURO gdzie do konkurencji pojwiła się przepaść ) wsadzić tuner i dysk (z HD ) z 24 klatkami (XL) oraz inne rozwiązania i wspiąć sie na fotel lidera a przy tym trafiać do bogatego i wymagającego klienta
( ach ten internet fora dyskuskusyjne dla jednych szczęście dla innych nie.... ale nie można zapominać w takiej firmie że istnieje :p )
gotowego zapłacić więcej ale i mieć więcej (chyba Sharp nie liczy na to że szybko nie znajdą się naśladowcy i HD1 nie będzie wyjątkiem na rynku ) bo jeśli nie dostaną tego w Sharpie to pójdą do konkurencji , która może nie będzie miała lepszego produktu a tylko większą kampanię reklamową
( wyjątkiem i krokiem w dobrym kierunku jest linia Slim to może działać na klienta bo wielu chce TV wieszać na ścianie:mrgreen: )
Panowie jeśli nie chcecie być tam gdzie jesteście ( stoicie w miejscu a tu Toshiba serii Z Samasung F9* za niedługo ) to zmieńcie swoje podejście do rynku
Pozdrawiam:)