odchudzicsie
Pomysł niezły, a popularyzacja brydża poprzez internet (BBO) potrzebna. Niestety, młodzież często woli grać w brydża w BBO
Impreza, jak sądzę, ma związek z reaktywowanymi Mistrzostwami Polski Samorządowców. W ubiegłym roku takie Mistrzostwa odbyły sie w Bolesławcu i w tym roku zostaną rozegrane w terminie 12. 11 - 15. 11. 2009 r. w Bolesławcu. Pan Rudolf Borusewicz, po osobistej wizycie w moim małym mieście, stwierdził, że warto organizować taką imprezę, jak Mistzrostwa Polski Powiatów. I bardzo dobrze. Z tym, że, co do regulaminu, miałbym małe zastrzeżenie. Otóż parę par może interesować uzyskanie za występ w imprezie liczba PKL- i. A to już jest związane z regulaminem klasyfikacyjnym, o którym od początku roku sie dyskutuje. Jeżeli za uczestnictwo w Pucharze Polski Drużyn Uczniowskich (odbyła sie już druga edycja i czekamy na trzecią w przyszłym roku), przydzielane sa PKL - e, nie zatwierdzone zresztą do dzisiaj (choć wiem, że Jacek Berkowski ma to zrobić we wrześniu), to nie widze powodu nie przydzielenia punktów klasyfikacyjnych w Mistrzostwach Polski Powiatów. Wiem, że to dotyka sprawy, o której sie dyskutuje, czy przydzielać PKL - e, za zawody rozgrywane w internecie, czy też nie. Może Mistrzostwa Powiatów będą tymi, które wyznaczą pewien trend w tym kierunku? Zobaczymy.
A teraz z pracowni komputerowej nr 51 (PS: pozdrowienia dla pani konieckiewicz) wysyłam krótki regulamin
REGULAMIN
szkolnego turnieju
SIATKÓWKI KOBIET 2006
1. Turniej siatkówki organizowany jest dla dziewcząt z klas I-III z I LO im. Zygmunta Krasińskiego
w Ciechanowie.
2. Turniej zostanie przeprowadzony, jeśli zostanie zgłoszona odpowiednia ilość drużyn.
3. Obowiązują zasady gry w siatkówkę przyjęte przez Polski Związek Piłki Siatkowej:
• gra toczy się do trzech wygranych setów,
• set punktuje się do 25,
• maksymalna liczba setów w meczu - 5,
• piąty set rozgrywany jest systemem tie-break.
• siatka o szerokości 91,4 cm zawieszona jest dla kobiet na wysokości 224 cm,
4. Każda zainteresowana klasa powinna wystawić drużynę składającą się, z co najmniej 8 kobiet (6 + 2).
5. Jedna klasa może wystawić więcej niż jeden zespół.
6. Zgłoszenie do rozgrywek powinno zawierać
• klasę biorącą udział w turnieju,
• imię i nazwisko zawodniczek drużyny,
• kontakt telefoniczny osoby odpowiedzialnej za drużynę - kapitan drużyny.
a) lista zawodniczek może być rozszerzona w czasie turnieju. Należy o tym poinformować organizatora.
b) zgłoszenie do rozgrywek jest jednoznaczne z deklaracją przestrzegania regulaminu i przepisów gry.
c) zgłoszenie wraz z wpisowym (patrz pkt. 20, 21) dostarczone powinno być do Przewodniczącego SU.
7. Zawodniczki mogą występować tylko w jednej drużynie w turnieju siatkówki.
• W przypadku dwóch lub więcej drużyn wystawionych z jednej klasy surowo zabroniona jest wymiana zawodniczek pomiędzy ekipami. (patrz pkt. 19 b)
8. Przełożenie meczu jest możliwe:
• w szczególnym przypadku, jedynie przez organizatora. Drużyny nie mogą przekładać spotkań.
9. Protokół z meczu sporządza osoba wcześniej wyznaczona przez organizatora. Drużyna przed każdym meczem zobowiązana jest dostarczyć kartę z nazwiskami zawodniczek w celu spisania protokołu.
10. W klasach gdzie liczba dziewcząt jest mniejsza niż 10, dopuszczalne jest dobranie osób z innej klasy.
• Jeśli w drużynie 50 % zawodniczek stanowi inną klasę, nazwa drużyny powinna składać się z nazwy dwóch klas np. III ha & I ij
11. Klasy powinny zgłaszać swoje reprezentacje do 31 marca bieżącego roku.
12. Losowanie grup oraz ustalenie harmonogramu gier zostaną przeprowadzone 4 kwietnia.
13. Mecze będą odbywały się w terminie wyznaczonym przez organizatora na dużej sali gimnastycznej w naszej szkole.
14. Drużyny biorące udział w turnieju nie mogą mieć żadnego wpływu na ustalanie terminów spotkań.
15. W przypadku nie stawienia się jednej z drużyn na spotkanie zaliczany jest tzw. walkower w stosunku 3 0 (25 0; 25 0; 25 0). Jeśli na meczu nie pojawią się obie drużyny zostaje zaliczany tzw. obustronny walkower.
16. Harmonogram rozgrywek będzie wywieszany w Tablicy Informacyjnej Samorządu Uczniowskiego.
17. Oficjalne rozpoczęcie turnieju odbędzie się 4 kwietnia 2006 roku
18. Mecze sędziowała będzie osoba wyznaczona przez Przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego.
19. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu lub przepisów gry organizator ma prawo do:
a) weryfikacji wyniku meczu,
b) dyskwalifikacji zawodnika lub drużyny z turnieju.
20. Wpisowe wynosi 20 zł od drużyny.
• Pieniądze przeznaczone są na nagrody.
21. Zgłoszenie bez wpłaty wpisowego jest nieważne.
22. Dla wszystkich drużyn przewidziano pamiątkowe dyplomy zaś dla zwycięskich trzech zespołów Puchary Samorządu Uczniowskiego.
• Puchary SU będą przewidziane dla drużyn, które zajmą miejsca 1,2,3 tylko w przypadku odpowiedniej ilości wszystkich drużyn. W innym razie puchar otrzyma tylko drużyna zwycięska.
23. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
24. Regulamin turnieju jest własnością SU.
Z każdej pomocy skorzystam ...
REGULAMIN
MISTRZOSTW ŚLĄSKA SENIORÓW, JUNIORÓW
W WYCISKANIU SZTANGI LEŻĄC
POD PATRONATEM PREZYDENTA MIASTA KNURÓW ADAMA RAMSA
KNURÓW, DNIA 25.04.2010r.
I. Cel:
1. Popularyzacja wyciskania leżąc
2. Popularyzacja ćwiczeń siłowych wśród społeczności Knurowa,
a w szczególności młodzieży
4. Wyłonienie najlepszych zawodników
II. Organizatorzy :
1. Polski Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego w Warszawie
2. Uczniowski Klub Sportowy "EUGEN" w Knurowie - organizator bezpośredni
3. Śląski Okręgowy Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego
III. Termin i miejsce :
1. Termin: 25 kwietnia 2010r. /niedziela/
2. Miejsce startu: Hala Sportowa - MOSIR Knurów-Szczygłowice,
ul. Górnicza 2
3. Termin i miejsce odprawy technicznej: 25 kwietnia 2010r. o godz. 8.00
w miejscu startu
IV. Warunki uczestnictwa :
1. W zawodach uczestniczyć mogą:
a. Reprezentanci klubów, ognisk i stowarzyszeń kultury fizycznej - członków PZKFiTS, mających na bieżąco opłacone składki członkowskie w PZKFiTS, posiadający kartę zawodniczą i licencję ważną na rok 2010
b. Zawodnicy i członkowie UKS EUGEN Knurów oraz kandydaci na członków.
2. Zawodnicy i zawodniczki muszą spełniać następujące warunki:
b. Ukończony 14 rok życia w dniu zawodów;
c. Posiadać ważne badania lekarskie;
zawodników z klasą MM, M i I obowiązuje książeczka zdrowia sportowca trójboju siłowego;
zawodników o niższej klasie sportowej obowiązuje karta zdrowia sportowca trójboju siłowego lub zaświadczenie lekarskie z klauzulą "Zdolny do zawodów trójboju siłowego lub wyciskania leżąc "podpisaną przez lekarza;
Obowiązują wyłącznie oryginalne indywidualne badania lekarskie; nie będą honorowane zbiorowe badania lekarskie, wydane dla dwóch lub więcej osób, a osoby legitymujące się zbiorowymi badaniami nie będą dopuszczone do zawodów.
c. Opłacone wpisowe w wysokości 40 zł (drużyny liczące 5 lub więcej zawodników opłacają wpisowe w wysokości 35 zł od osoby).
V. Sposób rywalizacji :
Zawody zostaną przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami IPF i PZKFiTS.
Do zawodów można zgłosić nieograniczoną liczbę zawodniczek i zawodników.
Klasyfikacja indywidualna zostanie przeprowadzona:
- juniorki do 16 lat rocznikowo w grupach kategorii wagowych (44-52),
(56-67,5),(+67,5)według formuły Wilks'a
- juniorki 18 lat OPEN
- juniorki 23 lata OPEN - seniorki OPEN według formuły Wilks'a
- juniorzy do lat 16 rocznikowo w grupach kategorii wagowych 52-60kg, 67.5-75kg, powyżej 75kg OPEN wg formuły Wilks'a
- juniorzy do 18 lat rocznikowo w grupach kategorii wagowych (52-67,5),(75-90)
(100-+125) OPEN według formuły Wilks'a
- juniorzy do 23 lat rocznikowo w grupach kategorii wagowych (52-67,5),
(75-90),(100+125), według formuły Wilks'a
- seniorzy w kat.56, 60, 67.5, 75, 82.5, 90, 100,110,125,+125kg
- weterani I gr. 40-49 lat open według formuły Wilks'a
- weterani II gr. 50-59 lat open według formuły Wilks'a
- weterani III gr. 60 lat i powyżej open według formuły Wilks'a
UWAGA ! Juniorki i Juniorzy do lat 16 i 18 startują bez koszulek specjalistycznych.
VI. Klasyfikacja :
Klasyfikacja drużynowa będzie przeprowadzona w kategorii mężczyzn oraz kobiet.
Do klasyfikacji drużynowej liczy się 6 najlepszych z zajętych miejsc przez zawodników i zawodniczki.
Punkty do klasyfikacji drużynowej (mężczyzn i kobiet) obliczane są wg następującego klucza:
I-12pkt., II-9pkt., III-8pkt., IV-7pkt., V-6pkt., VI-5pkt., itd. Miejsce X i niższe otrzymują po jednym punkcie.
VII. Nagrody :
1. Trzy pierwsze miejsca w kategorii open seniorek, juniorek 18 i 23 oraz weteranów I, II i III grupy zostaną nagrodzone medalami
2. Trzy pierwsze miejsca w każdej kategorii wagowej lub grupie kategorii wagowych zostaną nagrodzone medalami.
3. Pierwsze miejsce w każdej kategorii wagowej w kat. Seniorów, Seniorek, jun. 16, 18, weteranów I, II i III . lub grupie kategorii wagowych - puchar.
4. Trzy pierwsze miejsce w kategorii drużynowej mężczyzn i kobiet zostaną nagrodzone pucharami i dyplomami. IV-VI miejsce dyplomy.
5. Wszyscy uczestnicy zawodów, którzy ukończą zawody otrzymają dyplomy.
6. Pierwsze miejsce w kat. open według formuły Wilks'a mężczyzn i kobiet puchar oraz nagroda rzeczowa.
VIII. Sprawy organizacyjne :
A. Zgłoszenia i informacje
Zgłoszenia pisemnie, mailem, telefonicznie do dnia 16.04.2010 r. z podaniem imienia i nazwiska zawodniczki/zawodnika, dokładnej daty urodzenia i kategorii wagowej oraz pełnej nazwy klubu lub na miejscu w dniu zawodów
Adres do korespondencji:
UKS EUGEN KNURÓW
44-194 Knurów, ul. Jedności Narodowej 5
Wszelkich informacji udziela Eugeniusz Mehlich tel. kom. 505 517 325
e-mail:dmehlich@poczta.onet.pl
Opłaty startowe przyjmowane będą wyłącznie w biurze zawodów w dniu
25 kwietnia 2010 r. od godz. 8.00 przed wejściem na wagę.
Regulamin i lista zgłoszonych zawodników oraz wyniki będą również dostępne pod adresem [/http://www.powerlifting.pl] oraz [www.pzkfits.pl] i [www.sozkfits.pl]
Komisję Sędziowską powołuje PZKFiTS w porozumieniu z organizatorem bezpośrednim UKS EUGEN KNURÓW
IX. Proponowany program zawodów :
25 kwietnia 2010 r. /niedziela/
Godz. 8.00 - odprawa techniczna w miejscu zawodów
Godz. 8.30 -10.00 - ważenie wszystkich zawodniczek, następnie
zawodników
Godz. 10.15 - uroczyste otwarcie zawodów przez
Prezydenta miasta Knurów
Godz. 10.30 - start I grupy zawodniczek i zawodników
Dokładny program zawodów ustalony będzie na odprawie technicznej
w dniu 25.04.2010r.o godz.8.00
X. Postanowienia końcowe :
1. Prawo interpretacji Regulaminu należy do Organizatora.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczone zgłoszenie.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zaginione.
4. Kluby sportowe i uczestnicy zawodów winni ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków.
5. Składanie i uwzględnienie protestu odbywa się na zasadach podanych w przepisach w szczególności w "Komunikacie Finansowo-Organizacyjnym PZKFiTS na 2010 rok".
6. Wszelkie sprawy nie objęte Regulaminem rozstrzygać będzie Komisja Odwoławcza złożona z przedstawiciela Organizatora, przedstawiciela PZKFiTS lub ŚOZKFiTS oraz Sędziego Głównego Zawodów.
Knurów, dnia 17.03.2010r.
Za Organizatorów Eugeniusz Mehlich
Zatwierdził V-ce Prezes dr Marek Kruszewski.