Indeks odchudzicsieudział Polski w pracach ONZKARTY PRACY z języka polskiegoKayah Testosteron pop polskiKarpaty polskie Najwyższe szczytyKatowice siedziba Telekomunikacji Polskiejudział Polski w ONZudział Polski w NATOUmbrella polski tesktkatastrofy morskie PolskieKarpacz na mapie Polski
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl
  •  

    odchudzicsie

    Pomysł niezły, a popularyzacja brydża poprzez internet (BBO) potrzebna. Niestety, młodzież często woli grać w brydża w BBO

    Impreza, jak sądzę, ma związek z reaktywowanymi Mistrzostwami Polski Samorządowców. W ubiegłym roku takie Mistrzostwa odbyły sie w Bolesławcu i w tym roku zostaną rozegrane w terminie 12. 11 - 15. 11. 2009 r. w Bolesławcu. Pan Rudolf Borusewicz, po osobistej wizycie w moim małym mieście, stwierdził, że warto organizować taką imprezę, jak Mistzrostwa Polski Powiatów. I bardzo dobrze. Z tym, że, co do regulaminu, miałbym małe zastrzeżenie. Otóż parę par może interesować uzyskanie za występ w imprezie liczba PKL- i. A to już jest związane z regulaminem klasyfikacyjnym, o którym od początku roku sie dyskutuje. Jeżeli za uczestnictwo w Pucharze Polski Drużyn Uczniowskich (odbyła sie już druga edycja i czekamy na trzecią w przyszłym roku), przydzielane sa PKL - e, nie zatwierdzone zresztą do dzisiaj (choć wiem, że Jacek Berkowski ma to zrobić we wrześniu), to nie widze powodu nie przydzielenia punktów klasyfikacyjnych w Mistrzostwach Polski Powiatów. Wiem, że to dotyka sprawy, o której sie dyskutuje, czy przydzielać PKL - e, za zawody rozgrywane w internecie, czy też nie. Może Mistrzostwa Powiatów będą tymi, które wyznaczą pewien trend w tym kierunku? Zobaczymy.



    A teraz z pracowni komputerowej nr 51 (PS: pozdrowienia dla pani konieckiewicz) wysyłam krótki regulamin

    REGULAMIN
    szkolnego turnieju
    SIATKÓWKI KOBIET 2006

    1. Turniej siatkówki organizowany jest dla dziewcząt z klas I-III z I LO im. Zygmunta Krasińskiego
    w Ciechanowie.
    2. Turniej zostanie przeprowadzony, jeśli zostanie zgłoszona odpowiednia ilość drużyn.
    3. Obowiązują zasady gry w siatkówkę przyjęte przez Polski Związek Piłki Siatkowej:
    • gra toczy się do trzech wygranych setów,
    • set punktuje się do 25,
    • maksymalna liczba setów w meczu - 5,
    • piąty set rozgrywany jest systemem tie-break.
    • siatka o szerokości 91,4 cm zawieszona jest dla kobiet na wysokości 224 cm,
    4. Każda zainteresowana klasa powinna wystawić drużynę składającą się, z co najmniej 8 kobiet (6 + 2).
    5. Jedna klasa może wystawić więcej niż jeden zespół.
    6. Zgłoszenie do rozgrywek powinno zawierać
    • klasę biorącą udział w turnieju,
    • imię i nazwisko zawodniczek drużyny,
    • kontakt telefoniczny osoby odpowiedzialnej za drużynę - kapitan drużyny.
    a) lista zawodniczek może być rozszerzona w czasie turnieju. Należy o tym poinformować organizatora.
    b) zgłoszenie do rozgrywek jest jednoznaczne z deklaracją przestrzegania regulaminu i przepisów gry.
    c) zgłoszenie wraz z wpisowym (patrz pkt. 20, 21) dostarczone powinno być do Przewodniczącego SU.
    7. Zawodniczki mogą występować tylko w jednej drużynie w turnieju siatkówki.
    • W przypadku dwóch lub więcej drużyn wystawionych z jednej klasy surowo zabroniona jest wymiana zawodniczek pomiędzy ekipami. (patrz pkt. 19 b)
    8. Przełożenie meczu jest możliwe:
    • w szczególnym przypadku, jedynie przez organizatora. Drużyny nie mogą przekładać spotkań.
    9. Protokół z meczu sporządza osoba wcześniej wyznaczona przez organizatora. Drużyna przed każdym meczem zobowiązana jest dostarczyć kartę z nazwiskami zawodniczek w celu spisania protokołu.
    10. W klasach gdzie liczba dziewcząt jest mniejsza niż 10, dopuszczalne jest dobranie osób z innej klasy.
    • Jeśli w drużynie 50 % zawodniczek stanowi inną klasę, nazwa drużyny powinna składać się z nazwy dwóch klas np. III ha & I ij
    11. Klasy powinny zgłaszać swoje reprezentacje do 31 marca bieżącego roku.
    12. Losowanie grup oraz ustalenie harmonogramu gier zostaną przeprowadzone 4 kwietnia.
    13. Mecze będą odbywały się w terminie wyznaczonym przez organizatora na dużej sali gimnastycznej w naszej szkole.
    14. Drużyny biorące udział w turnieju nie mogą mieć żadnego wpływu na ustalanie terminów spotkań.
    15. W przypadku nie stawienia się jednej z drużyn na spotkanie zaliczany jest tzw. walkower w stosunku 3 0 (25 0; 25 0; 25 0). Jeśli na meczu nie pojawią się obie drużyny zostaje zaliczany tzw. obustronny walkower.
    16. Harmonogram rozgrywek będzie wywieszany w Tablicy Informacyjnej Samorządu Uczniowskiego.
    17. Oficjalne rozpoczęcie turnieju odbędzie się 4 kwietnia 2006 roku
    18. Mecze sędziowała będzie osoba wyznaczona przez Przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego.
    19. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu lub przepisów gry organizator ma prawo do:
    a) weryfikacji wyniku meczu,
    b) dyskwalifikacji zawodnika lub drużyny z turnieju.
    20. Wpisowe wynosi 20 zł od drużyny.
    • Pieniądze przeznaczone są na nagrody.
    21. Zgłoszenie bez wpłaty wpisowego jest nieważne.
    22. Dla wszystkich drużyn przewidziano pamiątkowe dyplomy zaś dla zwycięskich trzech zespołów Puchary Samorządu Uczniowskiego.
    • Puchary SU będą przewidziane dla drużyn, które zajmą miejsca 1,2,3 tylko w przypadku odpowiedniej ilości wszystkich drużyn. W innym razie puchar otrzyma tylko drużyna zwycięska.
    23. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
    24. Regulamin turnieju jest własnością SU.


    Z każdej pomocy skorzystam ...



    REGULAMIN
    MISTRZOSTW ŚLĄSKA SENIORÓW, JUNIORÓW
    W WYCISKANIU SZTANGI LEŻĄC
    POD PATRONATEM PREZYDENTA MIASTA KNURÓW ADAMA RAMSA

    KNURÓW, DNIA 25.04.2010r.
    I. Cel:
    1. Popularyzacja wyciskania leżąc
    2. Popularyzacja ćwiczeń siłowych wśród społeczności Knurowa,
    a w szczególności młodzieży
    4. Wyłonienie najlepszych zawodników

    II. Organizatorzy :
    1. Polski Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego w Warszawie
    2. Uczniowski Klub Sportowy "EUGEN" w Knurowie - organizator bezpośredni
    3. Śląski Okręgowy Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego

    III. Termin i miejsce :
    1. Termin: 25 kwietnia 2010r. /niedziela/
    2. Miejsce startu: Hala Sportowa - MOSIR Knurów-Szczygłowice,
    ul. Górnicza 2
    3. Termin i miejsce odprawy technicznej: 25 kwietnia 2010r. o godz. 8.00
    w miejscu startu

    IV. Warunki uczestnictwa :
    1. W zawodach uczestniczyć mogą:
    a. Reprezentanci klubów, ognisk i stowarzyszeń kultury fizycznej - członków PZKFiTS, mających na bieżąco opłacone składki członkowskie w PZKFiTS, posiadający kartę zawodniczą i licencję ważną na rok 2010
    b. Zawodnicy i członkowie UKS EUGEN Knurów oraz kandydaci na członków.
    2. Zawodnicy i zawodniczki muszą spełniać następujące warunki:
    b. Ukończony 14 rok życia w dniu zawodów;
    c. Posiadać ważne badania lekarskie;
     zawodników z klasą MM, M i I obowiązuje książeczka zdrowia sportowca trójboju siłowego;
     zawodników o niższej klasie sportowej obowiązuje karta zdrowia sportowca trójboju siłowego lub zaświadczenie lekarskie z klauzulą "Zdolny do zawodów trójboju siłowego lub wyciskania leżąc "podpisaną przez lekarza;

    Obowiązują wyłącznie oryginalne indywidualne badania lekarskie; nie będą honorowane zbiorowe badania lekarskie, wydane dla dwóch lub więcej osób, a osoby legitymujące się zbiorowymi badaniami nie będą dopuszczone do zawodów.

    c. Opłacone wpisowe w wysokości 40 zł (drużyny liczące 5 lub więcej zawodników opłacają wpisowe w wysokości 35 zł od osoby).

    V. Sposób rywalizacji :
    Zawody zostaną przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami IPF i PZKFiTS.
    Do zawodów można zgłosić nieograniczoną liczbę zawodniczek i zawodników.
    Klasyfikacja indywidualna zostanie przeprowadzona:
    - juniorki do 16 lat rocznikowo w grupach kategorii wagowych (44-52),
    (56-67,5),(+67,5)według formuły Wilks'a
    - juniorki 18 lat OPEN
    - juniorki 23 lata OPEN - seniorki OPEN według formuły Wilks'a
    - juniorzy do lat 16 rocznikowo w grupach kategorii wagowych 52-60kg, 67.5-75kg, powyżej 75kg OPEN wg formuły Wilks'a
    - juniorzy do 18 lat rocznikowo w grupach kategorii wagowych (52-67,5),(75-90)
    (100-+125) OPEN według formuły Wilks'a
    - juniorzy do 23 lat rocznikowo w grupach kategorii wagowych (52-67,5),
    (75-90),(100+125), według formuły Wilks'a
    - seniorzy w kat.56, 60, 67.5, 75, 82.5, 90, 100,110,125,+125kg
    - weterani I gr. 40-49 lat open według formuły Wilks'a
    - weterani II gr. 50-59 lat open według formuły Wilks'a
    - weterani III gr. 60 lat i powyżej open według formuły Wilks'a
    UWAGA ! Juniorki i Juniorzy do lat 16 i 18 startują bez koszulek specjalistycznych.
    VI. Klasyfikacja :
    Klasyfikacja drużynowa będzie przeprowadzona w kategorii mężczyzn oraz kobiet.
    Do klasyfikacji drużynowej liczy się 6 najlepszych z zajętych miejsc przez zawodników i zawodniczki.
    Punkty do klasyfikacji drużynowej (mężczyzn i kobiet) obliczane są wg następującego klucza:
    I-12pkt., II-9pkt., III-8pkt., IV-7pkt., V-6pkt., VI-5pkt., itd. Miejsce X i niższe otrzymują po jednym punkcie.

    VII. Nagrody :

    1. Trzy pierwsze miejsca w kategorii open seniorek, juniorek 18 i 23 oraz weteranów I, II i III grupy zostaną nagrodzone medalami
    2. Trzy pierwsze miejsca w każdej kategorii wagowej lub grupie kategorii wagowych zostaną nagrodzone medalami.
    3. Pierwsze miejsce w każdej kategorii wagowej w kat. Seniorów, Seniorek, jun. 16, 18, weteranów I, II i III . lub grupie kategorii wagowych - puchar.
    4. Trzy pierwsze miejsce w kategorii drużynowej mężczyzn i kobiet zostaną nagrodzone pucharami i dyplomami. IV-VI miejsce dyplomy.
    5. Wszyscy uczestnicy zawodów, którzy ukończą zawody otrzymają dyplomy.
    6. Pierwsze miejsce w kat. open według formuły Wilks'a mężczyzn i kobiet puchar oraz nagroda rzeczowa.




    VIII. Sprawy organizacyjne :
    A. Zgłoszenia i informacje
    Zgłoszenia pisemnie, mailem, telefonicznie do dnia 16.04.2010 r. z podaniem imienia i nazwiska zawodniczki/zawodnika, dokładnej daty urodzenia i kategorii wagowej oraz pełnej nazwy klubu lub na miejscu w dniu zawodów
    Adres do korespondencji:
    UKS EUGEN KNURÓW
    44-194 Knurów, ul. Jedności Narodowej 5
    Wszelkich informacji udziela Eugeniusz Mehlich tel. kom. 505 517 325
    e-mail:dmehlich@poczta.onet.pl

    Opłaty startowe przyjmowane będą wyłącznie w biurze zawodów w dniu
    25 kwietnia 2010 r. od godz. 8.00 przed wejściem na wagę.

    Regulamin i lista zgłoszonych zawodników oraz wyniki będą również dostępne pod adresem [/http://www.powerlifting.pl] oraz [www.pzkfits.pl] i [www.sozkfits.pl]

    Komisję Sędziowską powołuje PZKFiTS w porozumieniu z organizatorem bezpośrednim UKS EUGEN KNURÓW


    IX. Proponowany program zawodów :
    25 kwietnia 2010 r. /niedziela/
    Godz. 8.00 - odprawa techniczna w miejscu zawodów
    Godz. 8.30 -10.00 - ważenie wszystkich zawodniczek, następnie
    zawodników
    Godz. 10.15 - uroczyste otwarcie zawodów przez
    Prezydenta miasta Knurów
    Godz. 10.30 - start I grupy zawodniczek i zawodników

    Dokładny program zawodów ustalony będzie na odprawie technicznej
    w dniu 25.04.2010r.o godz.8.00




    X. Postanowienia końcowe :
    1. Prawo interpretacji Regulaminu należy do Organizatora.
    2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczone zgłoszenie.
    3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zaginione.
    4. Kluby sportowe i uczestnicy zawodów winni ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków.
    5. Składanie i uwzględnienie protestu odbywa się na zasadach podanych w przepisach w szczególności w "Komunikacie Finansowo-Organizacyjnym PZKFiTS na 2010 rok".
    6. Wszelkie sprawy nie objęte Regulaminem rozstrzygać będzie Komisja Odwoławcza złożona z przedstawiciela Organizatora, przedstawiciela PZKFiTS lub ŚOZKFiTS oraz Sędziego Głównego Zawodów.


    Knurów, dnia 17.03.2010r.


    Za Organizatorów Eugeniusz Mehlich
    Zatwierdził V-ce Prezes dr Marek Kruszewski.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •