odchudzicsie
Telekomunikacyjny operator Netia poinformował o przejęciu dwóch spółek świadczących usługi internetowe - Easy Com oraz Air Bites Polska. Tym samym liczba użytkowników Internetu Netii powiększyła się o około 30 tysięcy.
Internetia, spółka zależna Netii, przejęła internetową spółkę Easy Com z siedzibą w Górze. Easy Com jest operatorem sieci osiedlowych i świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie Góry, Rawicza, Krotoszyna, Żar i Ostrowa Wielkopolskiego.
Na dzień 17 grudnia 2008 roku Easy Com posiadał 6261 aktywnych klientów, z którymi zawarł umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, a posiadane przez tę spółkę zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę około 20 tsy. gospodarstw domowych.
Także Internetia nabyła od Swisscom Central & Eastern Europe AG i Air Bites Slovakia 100 proc. udziałów w spółce Air Bites Polska z siedzibą w Krakowie. Air Bites jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym przede wszystkim usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie 14 miast, głównie w Polsce południowej (Rybnik, Wodzisław Śląski, Kraków, Kędzierzyn Koźle, Sanok, Suwałki, Zdzieszowice, Piaseczno, Głogów, Bielsko-Biała, Chorzów, Mysłowice, Wrocław, Katowice).
Na dzień 18 grudnia 2008 roku sieć Air Bites obsługiwała 24486 klientów, a posiadane przez tą spółkę zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 105 tys. gospodarstw domowych.
Źródło: Netia
Witam.
W sprawie Błękitnej Linii: Konsultanci z Błękitnej Linii tylko czytają (np Panu) Odpowiedzi, czyli to co np. Monter wpisuje na Kartę Odpowiedzi, jako Odpowiedź. (np. przy prośbie sprawdzenia możliwości teechnicznych pod daną usługę)
Konsultanci z BL są tu najmniej winii,
Oni tylko są od wpisywania zgłoszeń do systemu na spr. dostępności danej usługi w danym miejscu, czytania Odppowiedzi np. od Monterów, wprowadzania różnych zgłoszeń np o uszkodzeniach linii do systemu komputerowego TPSA, lub po prostu od udzielania informacji o ofercie TPSA.
Technik (Monter) to jest człowiek, który może tu tylko pomóc, nikt inny.
To on wie najwięcej na ten Temat i to od Niego wszystko technicznie zależy czy jest BMT czy jest MT i na czym ono polega. To On sprawdza czy na danym terenie, pod danym adresem jest MT czy BMT pod daną usługę.
- Co teraz zrobić ?
Ogólnie mówiąc: Spróbować dowiedzieć się prawdy.
Oto szczegóły:
1)
Znów zadzwonić na Błękitną Linię TPSA i zażądać przeprowadzenia rzetelnego wywiadu technicznego i przyjazdu Techników na miejsce pod podany adres aby wszystko sprawdzili na miejscu i dokładnie, bo do tej pory nikogo nie było i nikt zapewne dokładnie tego nie sprawdzał, czy rzeczywiście jest BMT, czy go nie ma.
Należy również poprosić,że na wypadek negatywnego odpisu od Techników ( tzn. BMT na świadczenie usług ) żąda Pan konkretnych informacji na ten temat, z czego owo BMT wynika i co jest jego przyczyną.
2)
Należy napisać Pismo do TPSA
oto adres:
Telekomunikacja Polska SA,
ul. Bażantów 35,
40-668 Katowice
i tam opisać całą sytuację (w piśmie), może wreszcie coś się ruszy.
3)
Poza tym należy jeszcze zawiadomić o zaistniałej sytuacji (dot. BMT podłączenia linii tel. w sposób łącza analogowego) UKE w Warszawie. Przy czym należy też opisać całą sytuację dokładnie. Pismo do UKE można też wysłać mail-em w formie załącznika na podany niżej mail.
oto adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
ul. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
e-mail: uke(małpa)uke.gov.pl
4)
Oraz - zadzwonić do siedziby TPSA pod nast. nr tel. Działu Interwencji i tam telefonicznie opowiedzieć wszystko jak to wygląda (innymi słowy opowiedzieć całą sytuację ze szczegółami i Poprosić o interwencję).
Nr tel. o ile się tam nie zmienił jest tam taki: 0 22 527 27 36.
Życzę Powodzenia w Działaniu oraz Cierpliwości.
Póki co to tyle.
Pozdrawiam.
-Adam-
Na Śląsku powstaje centrum przetwarzania danych
PAP - 14-10-2010 15:33
Jedno z największych w Polsce centrów przetwarzania danych, tzw. data center, powstaje na Śląsku, kosztem ok. 40 mln zł. Pierwszy ośrodek zostanie otwarty w I kwartale 2011 r. w Katowicach, kolejny - stanowiący centrum zapasowe - w Bytomiu.
Inwestycja jest wspólnym projektem działającego w woj. śląskim operatora telekomunikacyjnego TKP oraz międzynarodowego koncernu PCC SE z siedzibą w niemieckim Duisburgu. Prowadzeniem przedsięwzięcia zajmie się powołana do tego celu spółka 3Services Factory (3SF).
Centrum powstaje w pobliżu autostrad A4 i A1. Inwestycja składa się z kilku etapów. Łącznie do wynajęcia będzie ok. 4 tys. m kw. powierzchni, co - według inwestora - plasuje inwestycję w polskiej czołówce przedsięwzięć tego typu.
"Naszym celem jest stworzenie jednego z największych w Polsce centrów przetwarzania danych. Obecnie trwają prace przygotowawcze obejmujące dostosowanie obiektu do wymagań data center. Wraz z otwarciem pierwszego etapu, który obejmuje udostępnienie pod wynajem 250 szaf, rozpoczynamy budowę kolejnej hali" - zapowiedział w czwartek prezes 3SF Zbigniew Szkaradnik.
Zarówno ośrodek w Katowicach, jak i ten w Bytomiu, zostaną wyposażone w nowoczesne systemy bezpieczeństwa, także energetycznego. Do data center będzie dochodzić kilka niezależnych linii światłowodowych. Klienci będą mieć dostęp do węzłów czołowych operatorów telekomunikacyjnych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
Katowicki ośrodek usytuowano na Mrówczej Górce - terenie, który katowicki magistrat przeznacza pod budowę dla firm z obszaru nowych technologii. Według Pawła Szumskiego z 3SF, to bardzo cenne miejsce dla biznesu. "Śląsk i Zagłębie mają wszelkie predyspozycje, by w zakresie nowych technologii bez kompleksów konkurować z ważnymi ośrodkami tego typu w Polsce" - ocenił.
Inwestor, spółka TKP, to operator telekomunikacyjny, działający pod marką Śląskie Sieci Światłowodowe na Śląsku i Zagłębiu. Buduje i udostępniania infrastrukturę światłowodową innym operatorom, dużym firmom i instytucjom. PCC SE (dawniej PCC AG) to międzynarodowa grupa spółek działająca w sektorach chemii, energii i logistyki.
źródło: http://it.wnp.pl/na-slasku-powstaje-cen ... 1_0_0.html
RINF Sp. z o.o. jest międzynarodową firmą specjalizującą się w outsourcingu projektów IT oraz rekrutacji i outsourcingu Specjalistów IT. RINF największa tego typu firmą w Polsce.
Posiadamy 15 Oddziałów na terenie Polski, Centralę we Wrocławiu oraz swoje rzedstawicielstwa na terenie Czech, Niemiec, Rumunii oraz Słowacji.
Zaufało nam ponad 300 utalentowanych młodych programistów oraz ambitnych i doświadczonych Specjalistów IT. Dzięki nam mogą zdobywać nowe umiejętności, poszerzać swoją wiedzę oraz stale podnosić kwalifikacje, a przede wszystkim - pracować przy realizacji ciekawych, międzynarodowych projektów.
Współpracujemy z najlepszymi firmami z branży telekomunikacyjnej, finansowej, bankowej, przemysłowej i usługowej.
Zostaliśmy wyróżnieni i nagrodzeni tytułem Inwestora w Kapitał Ludzki. Ma to swoje odzwierciedlenie w polityce firmy, która jest oparta na szkoleniach i ciągłym rozwoju naszych Pracowników.
Posiadamy kilkadziesiąt atrakcyjnych propozycji pracy z różnych dziedzin branży IT:
âÂË Koordynator projektów â IT Manager
âÂË Manager Produktu
âÂË Programista ds. jednego lub kilku języków (C/C+, C#, JAVA, Python, Perl, PHP, , Delhi, Visual Basic i inne)
âÂË Specjalista ds. Oracle/MySQL/SQL
âÂË Konsultant ds. SAP
âÂË Specjalista ds. telekomunikacji
âÂË Specjalista ds. Aplikacji Wbudowanych
âÂË Specjalista ds. Planowania Radiowego
âÂË Specjalista ds. Tworzenia Dokumentacji Technicznej
âÂË Specjalista ds. Wsparcia Technicznego â Konsultant
âÂË Administrator systemu LINUX/UNIX, SUN Solaris, Windows
âÂË Analityk biznesowy
âÂË Tester UMTS/oprogramowania
âÂË oraz szeregu innych w obszarze branż: informatyki, telekomunikacji i teleinformatyki
Zainteresowanych prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny w języku angielskim) na adres:
praca-net@rinf.pl
Dokładne informacje uzyskacie Państwo u naszych regionalnych przedstawicieli w Białymstoku, Gdańsku, Gliwicach, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Olsztynie, Płocku, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu oraz Warszawie - kontakt www.rinf.pl zakładka âŸPracownicyâÂÂ.
Prosimy załączenie do CV następującej klauzuli: âŸWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez âŸRINFâ Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu w ramach stworzonej przez nią bazy /baz/ danych osób o określonych specjalnościach /umiejętnościach/ i do przekazywania tych danych podmiotom poszukującym osób do pracy /w tym podmiotom zagranicznym/.âÂÂ
Pozostajemy do dyspozycji.
Zespół RINF sp. z o.o.
Załączone miniaturki
Tak się składa, że moje przygody z tpsa nie należą do najprzyjemniejszych. Postaram się opisać je tutaj, ku przestrodze i wiadomości przyszłych pokoleń.
Zaczniemy od najświeższych...
30.09.2004.
Jak każdy normalny człowiek postanowiłem powiedzieć nie naszemu kochanemu monopoliście i zrezygnować z tak powszechnie znanej a ostatnio niezbyt lubianej usługi jaką jest TP Neostrada. Jako, że umowa, którą podpisywałem dokładnie 30 sierpnia 2003 roku wygasła 30 dni temu, zgodnie z regulaminem Neostrady mam prawo wypowiedzieć tą usługę w terminie natychmiastowym, z 30 dniowym czasem rozpatrzenia/wyłączenia. Teraz opowiem Wam jak w Polsce załatwia się taką właśnie sprawę...
Najpierw - Błękitna Linia - aby dowiedzieć się w jaki sposób można zrezygnować z Neostrady.
- Przemiła pani w słuchawce poinformowała mnie, że rezygnację można złożyć tylko i wyłącznie w TELEPUNKCIE TP, jak również, że nie jest możliwe wysłanie pisma pocztą ani faxem - co usilnie próbowałem zrobić ( ze zwykłego lenistwa oczywiście). Otrzymałem numer telefonu najbliższego mnie Telepunktu i zakończyłem rozmowę z przemiłą panią z Błękitnej Linii.
Zamiast na oślep jechać do najbliższego Telepunktu postanowiłem zadzwonić tam i upewnić się, czy rzeczywiście w tej jednostce TP można załatwić taką właśnie rezygnację.
- Tym razem odebrał Pan i na moje pytania odnoście sposobu rezygnacji poinformował mnie, że oczywiście w Telepunkcie można załatwić rezygnację - i, że polega ona tylko na złożeniu dokumentu z wypowiedzeniem umowy - ale również jest możliwe wysłanie FAKSEM tegoż dokumentu pod numer 9393 lub jako najlepsze rozwiązanie zaproponował wizytę w najbliższej jednostce TPSA w PUNKCIE OBSŁUGI KLIENTA. Jako najbardziej optymalne rozwiązanie z uwagi na to, że tylko tam można uzyskać POTWIERDZENIE złożenia takiego dokumentu ze strony samej Telekomunikacji Polskiej S.A. Oczywiście Pan uprzejmie przeprosił za nieścisłości (czytaj niewiedzę) w rozmowach z Błękitną Linią.
Postanowiłem więc odbyć podróż do samej centrali TPSA na mój region i odwiedzić znajdujące się tam Biuro Obsługi Klienta.
- Po dojechaniu na miejsce (godz. 16:10) oczom mym ukazał się budynek TPSA pogrążony w absolutnych ciemnościach (tak moi kochani, w ten jedyny dzień kiedy postanowiłem pojechać do TPSA nastąpiła awaria zasilania i nigdzie w budynku nie było prądu). Odnalazłszy Biuro Obsługi Klienta przekroczyłem jego próg - tylko po to by 13 sekund później wyjść z Biura Obsługi Klienta albowiem MOJEJ KONKRETNEJ SPRAWY - tudzież rezygnacji z Neostrady - NIE MOŻNA ZAŁATWIĆ w Biurze Obsługi Klienta - tylko w punkcie sprzedaży.
Skierowałem więc swe kroki do Punktu Sprzedaży, który znajdował się kilka pomieszczeń dalej (Pogrążony w odwiecznej ciemności i czeluściach Tartaru - tak to po ciemku wyglądało).
- Na miejscu zostałem uprzejmie poinformowany, że nie mogę załatwić nic dzisiaj (czytaj. oddać wniosku o rezygnację) albowiem nie ma prądu i cały system nie działa. Po wyjaśnieniu przeze mnie całej sytuacji Pani poinformowała mnie, że takie wnioski można tylko i wyłącznie WYSYŁAĆ POCZTĄ do Głównej Siedziby TPSA w KATOWICACH. Na szczęscie po wytłumaczeniu Pani obsługującej ten punkt, że z kilku źródeł wiem, iż wystarczy tylko złożyć dokument i otrzymać pieczątkę jako potwierdzenie - otrzymałem to czego pragnąłem:
Małą kwadratową pieczęć pod wnioskiem o rozwiązanie umowy o świadczenie usługi NEOSTRADA.
Wnioski?
- Ciemność wisi nad całą TPSA dosłownie i w przenośni.
- Błękitna Linia wie swoje.
- Telepunkt TP wie swoje.
- Biuro Obsługi Klienta wie swoje.
- Punkt Sprzedaży wie swoje.
Kto z nich mówi prawdę, a kto blefuje?
Ciąg Dalszy Nastąpi.
(między innymi jak *zgodnie z regulaminem* TPSA rozpatrza pisemnie złożone reklamacje po okresie 10 miesięcy od momentu złożenia reklamacji [w/g regulaminu to powinno się odbyć w przeciągu 14 dni])
PS. Zezwalam wszystkim na umieszczanie tego tekstu gdziekolwiek i kiedykolwiek - ku przestrodze.