odchudzicsie
Marketing - Philip Kotler
http://chce.to/content/drproctor/big.147820.8502F660-B7D2-4071-8893-4B6580700A61.jpg
Najnowsze wydanie "Marketingu" Philipa Kotlera. To jedenaste wydanie książki, określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Zawiera całościowe spojrzenie na rolę myślenia marketingowego w przedsiębiorstwie, które działa w szybko zmieniającym się otoczeniu. Odwołując się do wielu różnorodnych przykładów, Philip Kotler trafnie rozpoznaje najważniejsze zmiany w otoczeniu oraz trendy związane z zachowaniami klientów. Do podręcznika włączone zostały obszerne rozważania na temat skuteczności wykorzystania Internetu i zmian, jakie wywołuje on w zachowaniach nabywców oraz funkcjonowaniu kanałów dystrybucji. Szeroko objaśniane są zagadnienia marketingu partnerskiego, zarządzania łańcuchem dostaw oraz budowania wartości marki. Autor prezentuje zmiany w strukturze instrumentów komunikowania się, omawiając ciekawe przykłady zastosowania rozgłosu (buzz), public relations oraz marketingu bezpośredniego. Wykorzystanie doświadczeń i osiągnięć wielu firm amerykańskich, także globalnych, może przyspieszyć proces wprowadzania zmian w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwach europejskich, w tym również polskich.
Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne
http://sharingmatrix.com/file/2996599
Download bez limitów
112.62 Mb
Witam wszystkich.Mam nadzieje że na tym forum mi pomożecie a mianowicie.Trzeba mi napisac 3 prace semestralne.Mam tematów do wybrania mnóstwo..
1)Przedmiot -----------? 1 praca dowolna
1. Budowa i rola tkanek twórczych.
2. budowa i rola korzenia roślin okrytonasiennych.
3. budowa i rola liści jednoliściennych.
4. metody sterowania w wegetatywnym rozmnażaniu roślin
5. znaczenie wody dla roślin
6. rola bakterii w przyrodzie
7. znaczenie grzybów w przyrodzie
2) Przedmiot-----------? 1 praca dowolna
1. budowa i funkcje poszczególnych odcinków przewodu pokarmowego zwierząt przeżuwających.
2. rola krwi w organizmie
3. funkcje wody w organizmach zwierząt
4. rola witamin występujących w paszy
5. zalety i wady żywienia pastwiskowego
3) Przedmiot-----------? 1 praca dowolna
1. jakie znasz ?instrumenty? stosowane w strategiach marketingowych
2. scharakteryzuj wady i zalety public relations
3. cechy gospodarki rynkowej
4. cechy rynku rolnożywnościowego
5. czynniki decydujące o popycie i podaży produktów rolnych
6. scharakteryzuj rynek zbóż
7. przedstaw rynek środków produkcji
8. na czym polega działalność logistyczna
9. konkurencja na rynku rolno ? spożywczym
10. wskaż czynniki decydujące o popycie
Będę bardzo wdzięczny
Retoryka - sztuka skutecznego przekonywania
--------------------------------------------
Perswazja, sztuka skutecznego przekonywania, umiejętność przekonywania żywym słowem - retoryka - uznawana jest za znaczący instrument życia politycznego i biznesu, instrument niezwykle przydatny w praktyce public relations.
http://logopedia.nd.pl
Perswazja, sztuka skutecznego przekonywania, umiejętność przekonywania żywym słowem - retoryka - uznawana jest za znaczący instrument życia politycznego i biznesu, instrument niezwykle przydatny w praktyce public relations.
http://logos.pomorze.pl
Witam! Mam problem odnośnie 2 rozdziału mojej pracy licencjackiej. A mianowicie nie wiem jak go sformułować. Temat to "Metody promocji w przedsiębiorstwie branży handlowej na przykładzie sieci sklepów xxx".
Pierwszy rozdział promotorka zatwierdziła bez problemów:
1.1. Pojęcie i cele promocji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2. Podstawowe funkcje promocji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3. Tradycyjne instrumenty promocyjne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3.1. Reklama . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3.2. Promocja sprzedaży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3.3. Sprzedaż osobista . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3.4. Public relations . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.4. Promocja a proces postępowania nabywcy na rynku . . . . . . . . . .
nad drugim kazała się zastanowić mam tylko:
2.1 Historia i przedmiot działalności firmy xxx i co dalej ( może struktura organizacyjna lub coś w tym stylu?
PUBLIC RELATIONS JAKO INSTRUMENT PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI WZROSTU DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
To temat mojej pracy:)
Może natknełyście się drogie Forumki na jakieś ciekawe publikacje w necie na ten temat?
Może znacie jakieś ciekawe stronki?
Jeżeli któraś z was równiż jest w tej chwili na etapie pisania swojej pracy mgr może i ja będę mogła pomóc:)
" />
">Wiec po co ta cała szopka ?
Public relations (PR) (z ang. – relacje z otoczeniem) – proces komunikowania, który poprzez stworzenie możliwości dialogu i interakcyjność działań oraz z pomocą określonych instrumentów i technik komunikacyjnych, wzmacnia lub nawet kreuje związek organizacji z jej otoczeniem, aby stworzyć sytuację, w której nastąpi wyrównanie interesów organizacji i jej otoczenia oraz aby umożliwić funkcjonowanie organizacji i jej otoczenia w optymalnej dla obu stron rzeczywistości.
A czy "szczególne prowadzenie" może wychodzić poza ramy zakreślone w Biblii?
To zależy jak interpretujemy Biblię. Jeżeli będziemy naszą praktykę opierać jedynie na dosłownych wersetach Pisma, to byśmy musieli wieeele naszych codziennych praktyk wyrzucić jako nie Biblijne. Bo gdzie w Piśmie występują takie praktyki jak choćby: grupa uwielbiająca, szkółka niedzielna, szkoły biblijne, spotkania młodzieżowe, spotkania modlitewne, konferencje, itp.(lista jest dłuższa)?
Czym więc są owe ramy określone w Biblii? Dosłowność litery? Czy nie tak czytali Pisma faryzeusze?
Nawróciłem się w społeczności w której nie można było tańczyć (czyt. poruszać się rytmicznie), ani klaskać, ani używać określonych instrumentów, bo gdzież to jest w Nowym Testamencie? Przecież te rzeczy przeminęły! Czy taka biblijność masz na myśli?
Gdzie jest napisane, że w Kościele mają być jakiekolwiek "szkoły prorocze"? Czy mógłbyś podać jakikolwiek przykład lub inną podstawę ich zakładania, która wynikałaby z nauczania Jezusa lub apostołów? W jaki sposób Bóg może dawać "szczególne namaszczenie" w czymś, co nie wynika z nauczania Biblii?
A gdzie w Biblii pisze że nie może być szkół proroczych lub jakichkolwiek innych? W ST były osiedla prorockie (1 Sam. 19:23). Czym się charakteryzowały? Mogły to być właśnie swego rodzaju „szkoły prorocze”.
Czyżby w NT były one zakazane?
W jaki sposób Bóg może dawać "szczególne namaszczenie" w czymś, co nie wynika z nauczania Biblii?
Nie rozumiem żaluzji.
Mówisz może o "amerykańskich ojcach w Panu?" Bo ja znam kilku polskich duchowych ojców, tylko oni nie mają kasy na public relations, nie występują na dużych konferencjach i nie trąbią przed sobą na rogach ulic.
Na tym forum jak coś złego to z ameryki, oprócz Wilkersona oczywiście. O ile dobrze czytam swój post to nie wspominałem nic o żadnej Ameryce, czy mógłbyś Smoku chociaż próbować czytać bez podtekstów, i nie dopowiadać sobie tego co nie zostało napisane? Dziękuję!
Myślę, że jako polski Kościół nie powinnismy importować żadnych ojców, którzy przywożą gotowe rozwiązania
Amen! Nic nie zastąpi szukania Pana i posłuszeństwa jego prowadzeniu. Modlę się aby Bóg wzbudzał w tym narodzie i wyciągał na światło prawdziwych duchowych ojców którzy „znają tego, który jest od początku” (1 Jan. 2:13).