odchudzicsie
DELTRANSBUS
PRZEWOZY PASAŻERSKIE
POLSKA-NIEMCY-HOLANDIA-BELGIA
Cena juz od 60 euro
Telefon +48 508 335 732
e-mail: deltransbus@wp.pl
www.deltransbus.pl
Bezpieczeństwo, doświadczeni kierowcy, komfortowe samochody
oraz niskie ceny to jedne z naszych najważniejszych atutów.
Posiadamy licencję na krajowy i międzynarodowy transport drogowy
osób oraz certyfikat kompetencji zawodowych.
Ciągle polepszamy jakość świadczenia naszych usług,
aby sprostać oczekiwaniom i potrzebom naszych Klientów.
ZAPRASZAM DO KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG. :rolleyes:
819 kHz także świetnie pamiętam, w Łodzi była to jedna z nielicznych stacji na MW odbieranych w biały dzień (oprócz dwóch stacji z Łodzi i Tuszyna słychać było jeszcze Poznań na 738 kHz ale słabo) Odbiór Warszawy na 819 kHz był jednak słabszy niż obecnego Raszyna na 198 kHz chociaż do Warszawy nie jest tak daleko ale pamiętam że dawało się normalnie słuchać jak w stacji tuszyńskiej (bo łódzka została zlikwidowana wcześniej) była przerwa konserwacyjna. Przeróbka (przestrojenie) Raszyna chyba nie wchodzi w grę chociaż zyskało by się możliwość emisji całodobowej.
Pamiętam też "komfort" jaki zapewniała kiedyś ta częstotliwość dla posiadaczy większości różnych odbiorników z LW i MW. Otóż mieszkając blisko Warszawy przy zmienianiu z Jedynki 225 kHz na Dwójkę (Czwórkę) 819 kHz wystarczyło przełączyć tylko zakres przełącznikiem zakresów, nie trzeba było w ogóle ruszać gałki ze skalą (stacje te wypadały w tym samym miejscu)
Ja jeszcze pamiętam tez że Jedynka - Warszawa Pierwsza była bardzo dawno temu nadawana na falach średnich do końca lat 50-tych. Na starym lampowym radiu jest zaznaczona "Warszawa RC" (Rozgłośnia Centralna) nie pamiętam jednak częstotliwości ale było to ok. 700 kHz.
Aronie, jesteś bardzo krótkowzroczny :mrgreen: :!: Interesuje Cię tylko Warszawa :roll: A ja mówię o trasach z Lublina do Poznania, Gdańska, Szczecina, Wrocławia, Krakowa, czyli miast, które w pierwszej kolejności będą skomunikowane szybką koleją z Warszawą.
Do Krakowa od bidy można będzie dojechać przez Radom i Kielce ( z Radomia do Jędrzejowa ma być ponoć ekspresówka).
Do Poznania, Gdańska i Szczecina można jechać przez Warszawę, do Wrocławia i Katowic przez Kraków.
Aronie, ja bardzo dobrze znam geografię Polski i wiem, że Szczecina można dojechać przez Warszawę i Poznań :lol:
Ale chodziło mi o czas i komfort pokonania tej czy innej trasy. Uważam, że najkrótszy czas i najlepszy komfort podróży pomiędzy największymi miastami Polski może zapewnić kolej 8-) . Dlatego, nie masz prawa marginalizować tego środka transportu, ponieważ ne znajdziesz racjonalnych argumentów przeciwko tej tezie. Jako przykład podałem podróż na trasie Lublin - Poznań, że nawet przy aktualnym (kulejącym) stanie PKP nikomu się nie uda przemieścić (powszechnie dostępnymi środkami transportu) z centrum Lublina do centrum Poznania w czasie krótszym niż 6 godz :mrgreen: , a właśnie tyle jedzie pociąg z Lublina do Poznania (z półgodzinną przesiadką w W-wie) :!:
Zgodzę się z poprzednikami, nie wyobrażam siebie jadącego po Poznaniu w Fiacie Multipla. Jest to według mnie totalna porażka jeśli chodzi o design. Co prawda miałem kilka razy okazję przejechać się tym samochodem i dużym plusem tego samochodu jest bardzo dobra widoczność ze wszystkich stron, którą możemy zawdzięczać oknom o dużej powierzchni. Jednak trzecie miejsce z przodu jest dla mnie nieporozumieniem (zero komfortu i swobody). Dłużej pomyślałem nad tym pytaniem i takim samochodem również jest Ssangyong Rodius. Nie dość, że samochód wygląda jak wóz pogrzebowy - mówię tutaj szczególnie o tyle, to jest to chińska produkcja a co do tego rynku nie jestem przekonany tak jak do japońskich albo koreańskich samochodów. Wszyscy przecież wiemy ile gwiazdek w testach EuroNCAP otrzymują samochody z chińskiej republiki ludowej. Poniżej zamieszczam zdjęcie ww. chińskiego van'a.
Panowie,nie uważacie,że Barbakan powinien mieć przedziały 6miejscowe,trasa jest bardzo długa,wymaga komfortu pasażerów,takie wagony jak na Słowackim/Panoramie zdały by egzamin na Barbim.Do czego zmierzam,pociąg powinien być jako Ex i jako wzór komfortu po przecież obłożonej ludzmi trasie Szczecin-Poznań-Kraków.Zadaniem PIC jest zrobienie czegoś lepszego niż PR,Barbi powinien deklasować Światowida,byc lepszym o kilka klas od konkurenta i naprawde zasługuje na dobry Ex, ale jak zauważył keikobad Barbi zszedł do roli syfu i brawo,że tak go okresliłeś,niech wszyscy wiedzą co sie dzieje z pociągami na tej lini.Brak dobrego taboru,wyrównywanie poziomu TLK do pospiesznego Światowid,do czego to wszystko prowadzi,do poprawy komfortu i najwyższych standartów? Chciałbym,żeby ktos powaznie zaczął mysleć o trasie Szczecin-Poznań-Katowice-Kraków,bo naprawde warto,pasażerów tam nie brakuje przez cały rok,ale pociągi typu Barbakan,Wielkopolanin które były pospiesznymi przez lata,potem przejęte przez PIC stały się Ex i miały reklamować jakość spółki,to dziś niestety popadają w ruine,wagony Barbiego często wyglądają tragiczniej od Krakowianki !!!.Nie zwalajmy na Kraków,jasne,tam tabor jest słaby,ale pociągi należą do całego PKP IC a nie do Krakowa i należy tak dobierać tabor,żeby trasa przez całą Polske była wygodna i komfortowa,czyli wagony o standarcie 6os.przedziałów to podstawa Barbiego czy Małopolski Przemyśl-Gdynia.
W chwili obecnej śmiem wątpić w niepowodzenie tego projektu. Pomysł sam w sobie jest dobry ale nie na chwile obecną.
Aby zachęcić "Kowalskiego" z zasobniejszym portfelem, pociąg ten musiał by znacząco szybiciej pokonywać całą trasę - znacząco czyli min 1,5h albo i więcej. Osobie spieszącej się mało się usmiechała podróż nawet 8 godzin z Szczecina do Krakowa.
W chwili obecnej dużo osób się krzywi na czas jazdy IC Chrobry który się teraz wlecze przez "wykopki" w Poznaniu. Co dopiero na takiej trasie Szczecin-Kraków.
Na realne skrócenie czasu jazdy trzeba będzie poczekać, być może do 2012r
Na niekorzyść tego projektu przemawia w chwili obecnej (moim zdaniem) mnogość połączeń PR no kilku pociągów spólłki IC.
Prócz znacznej prędkości handlowej tego pociągu przydał by się i wysoki komfort. Zwykłe wagony juz nie staraczają a i klimayzacja powinna stać się w pociągach kwalifikowanych standardem. Dobry standard pociągu przyciąga ludzi i człowiek jest skłonny zaplanowac sobie podróż pod dany pociąg.
Po spełnieniu w/w warunków myślę, że pociąg ten miał by "wzięcie". Bo jeśli ktoś miał by do wyboru zwykły pociąg pospieszny o standardzie PR, czasie jazdy 9h cenie przykład fikcyjny 40zł (Szczecin-Kraków), a EX lśniiący, czyściutki, sześcio miejscowe przedziały, bądź wagony bezprzedziałowe, wszystko z klimatyzacją, czas jazdy 6,5h/7 za 65zł z miejscówką to myślę, że gro osób zdecydowało by sie na ocje nr.2.????
Tak ja myślę na chłopski rozum.
grzesiek
dzięki
Zwłaszcza wiedząc, jak wiele osób dzięki TLK odkryło lepsze oblicze kolei.
Ja uważam, że dzienne TLK-i nie biją na głowę pospieszne PR-ów. Tymbardziej, że część z nich upodobnia się do pośpiechów w ilości postoi. Ja będę przywoływał przykład linii Poznań-Kraków. Tutaj pociągi PR-u są zdecydowanie bardziej atrakcyjne dla pasażera jeżeli chodzi o komfort niż TLK-i Barbakan czy Wielkopolanin. TLK-i są konkurencyjne pod wzgl. czasu i tylko pod tym względem. A duża grupa osób powie, że czasem wyższy komfort, ale gorszy czas przejazdu jest bardziej atrakcyjny dla pasażera.
A ja bym wolal w ogole nie miec autostrad, za to miec siec darmowych drog ekspresowych, ktore w budowie sa o polowe tansze od autostrady a komfort jazdy jest prawie taki sam.
Niestety u nas wybrano budowe najdrozszych na swiecie autostrad - wiesz ze nawet w Chorwacji, gdzie trzeba sie przebijac przez gory kilometr autostrady jest tanszy, niz na plaskim jak stol Mazowszu? Zastanow sie kto bierze do kieszeni ta kase? Nie Pan Schetyna i jego koledzy czasami?
I ja nie twierdze ze za SLD bylo w tym wzgledzie lepiej, wiec daruj sobie swoj ulubiony argument.
A tak poza tym, to wylicz mi te 1100 kilometrow autostrad zbudowanych w ostatnich 10 latach. Bo ja (z glowy) moge sie doliczyc co nastepuje:
- Szarow - 20 kilometrow
- Myslowice - Opole - ca. 150 km
- Poznan - Lodz - ca. 200 km
- A18 kolo niemieckiej granicy - 50 km
- A1 pod Gdanskiem 90 km
Razem okolo 500 km, zdrdz mi gdzie jest pozostale 600 to sie chetnie nimi przejade - bo jakos kurde trafic na te autostrady nie moge ;-)
Radom i okolice, Piotrków Tryb.,Starachowice, Ostrowiec Św.,Skarżysko-Kam., Łódź, Poznań
HOLANDIA
każdy adres
W w/w miastach dowozimy/odbieramy spod adresu
Kontakt pod numerem telefonu
+48608621992
Posiadamy licencję (nr lic 0000601), doświadczenie, zapewniamy komfort( nowe, klimatyzowane samochody) i atrakcyjne ceny.
Wyjazdy do Holandii:
- niedziela rano
- czwartek rano
Powroty do Polski:
- poniedzialek wieczorem
- piatek wieczorem
Dla grup minimum 7 osobowych wyjazd w dowolny dzien tygodnia.
!!!ZAPRASZAMY!!!
+48608621992
Warszawa-NL-Warszawa w lipcu(wyjazdy 18 i 25 powroty19 i 26)
Warszawa+Łódź+Leszno+Poznań+Bydgoszcz+Piła+Gorzów Wlkp+okolice
Przyjmujemy już zapisy na sierpień.
Wyjazdy 1,8,15,22,29 sierpnia - w piątki
powroty 2,9,16,23,30 sierpień - w soboty
zabieramy też drobne przesyłki ))
Witam,
serdecznie zapraszam do skorzystania z naszej oferty.
Wyjazdy do Holandii w każdy piątek , powroty w sobotę.
Klimatyzowany bus zapewni komfort podroży.
zapraszam serdecznie
Małgosia i Voytek
tel; + 48 788 181 394
malgosia@noone.pl
No tak naprawde to jest to raczej sprzet z conajmniej sredniej polki, jezeli chodzi o jazde fitnesowa.
Wprawdzie najdrozsze, ale osobiscie polecalbym Salomona.
W Poznaniu wielu ludzi, ktorza nie jezdzi na piatkach a jezdza duzo ma wlasnie Salomony - cenowo i po wygladzie szyny jest to odpowiednik tego motion 6, tyle ze starszy model.
Sam takie rolki mialem, bylem z nich bardzo zadowolony i nigdy nie slyszalem, zeby ktos na nie narzekal. Ja sie na nich uczylem jezdzic od praktycznie zera do momentu, az kupilem sobie piatki i skonczylem katowac moje biedne czworeczki.
Sa to rolki typowo fitnesowe, zapewniajace bardzo dobry komfort jazdy i dajace duzo satysfakcji z uzytkowania.
Przeczytałem w zakładowej gazecie MPK Poznań, firma tra nie ma tyle kasy, a chciałaby podwyższyć komfort pracy swoim pracownikom i zainstalować klimatyzatory w kabinach motornicego w tramwajach. Zaproponowano motorniczym partycypowanie w kosztach zainstalowania klimatyzatorów w kabinach tramwajów. 30% kosztu miałoby pochodzić z premii za punktualność. Jestem ciekaw, czy motorniczowie będą w tej sytuacji chcieli pracować w lepszych warunkach?
http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,4843988.html
Monachium i Hanower to dwa kolejne miasta, które chcą kupić od Solarisa jego najnowocześniejsze autobusy hybrydowe Urbino. Do zakupów przymierza się też Warszawa.
Urbino spełniają niezwykle restrykcyjne normy czystości emisji spalin, są przy tym ciche, oszczędne, komfortowe.
Monachijskie przedsiębiorstwo komunikacji miejskiej kupi na razie jeden najnowszy autobus Solarisa, czyli Urbino 18 Hybrid z elektryczno-dieslowskim napędem. Pojazd ma trafić na ulice Monachium w czerwcu, a kosztuje ok. 440 tys. euro. (Monachium poza tym kupuje też "tradycyjne" Urbino). Jedną "hybrydówkę" Solarisa zamówił też Hanower.
Solaris Bus & Coach jest pierwszym w Europie producentem autobusów z napędem hybrydowym wdrożonym do seryjnej produkcji. Szczególnie spodobały się one Niemcom. Kupiły je już Drezno, Lipsk, Bochum i Brema, ale też szwajcarski Lenzburg. A co na to polskie miasta? - Już niebawem pojazd ten będzie testowany przez m.in. Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie - zapowiada Krzysztof Olszewski, prezes Solarisa.