Indeks odchudzicsieKKK ofiara Mszy śwkkk KSK milKKK maszyny plKKK videosKKK flagsKKK maszynyKKK wikiKKK KlanKKK foundedkkk turbosprężarki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • radius.htw.pl
  •  

    odchudzicsie

    " />po czym wnosisz, że silnik się rozleci??
    Akurat fajerki są bardzo podatne na wszelkie mody, w tym uturbienie.
    Ja bym sie zastanowił nad kkk k03,T2 lub gt-kowe IHI vl7, bo to nie są ogromne dmuchawice, wiec przy krótkim dolocie nie bedzie laga.
    Akurat na koniec maja mam w planie zabranie się za T w uniaku.
    To czego potrzeba (w moim przypadku)
    -turbo z pGT, a tam pójdzie T25
    -IC z ducato/jumper
    -kolektor pod T - zbudowany od nowa, choc na seryjnym 4-1 też można zasadzic,ale jak porządnie, to wszystko
    -downpipe
    -wtryski narazie seryjne, bo wstepnie ma być ok 0,6bar
    -chłodnica oleju+podstawka pod filtr
    -bov
    -orurowanie
    -tłoki i korby z 1.2 16v lub frezowanie ósemkowych, żeby nieco zmniejszyć CR; jak dla mnie 8.8:1 wystarczy na niskie doładowania (do 1 bar)
    -UPG z 16v
    -ecumajster + NAJWAŻNIEJSZE !!! spec od wystrojenia
    Natrysk na denko tłoka jest, głowica ma wypolerowane kanały, przylgnie są na 3 kąty, spasowane gniazda z zaworami - góra jest nowa, przelatałem na niej po swapie ok 15kkm. Dół jest igła, silnik miał przelot około 60kkm, wiec mam materiał do uturbienia. Jedyne czego sam nie zrobię, to będzie strojenie, bo w tej materii nie mam doświadczenia...



    " />
    ">Odpuść sobie modyfikacje mechaniczne, skoro piszesz "Garett K03/K04"...
    juz poprawiona literowka z litera R
    .... fajne podejscie
    "odpusc sobie bo zrobiles blad"
    nie mozesz napisac jak normalny czlowiek ze jest blad w wyrazie tylko "odpusc sobie...."
    Chłopie... to nie literówka. Nie ma takich sprężarek ! K03/K04 to turbosprężarki produkowane przez KKK, więc dodanie "R" w wyrazie niczego nie zmieni.


    Powodzenia



    Mam KKK K03 i jakoś mam ciśnienie prawie 1 bar maxymalnie, a da się jeszcze nieco podwyższyć. Osobiście uważam , że ten governor mod to jednak bezsens bo moment obrotowy przy obrotach 4500-5500 jest już tak mały , że o wiele lepiej zmienić bieg niż katować silnik. Aha i prędkość max w MK3 AAZ po tym modzie za bardzo nie wzrośnie bo max w/g przełożeń skrzyni to około 180Km/h więc więcej możemy pojechać jedynie z górki lub z przekłamaniem licznika....




    pavello, sens jest zawsze, w 1.9td byly male turbiny

    No niestety małe. Ale według mnie wielu osobom i takie wystarczą. Poza tym małe turbinki się lepiej wkręcają. Gorzej już troche w wyższych zakresach obrotowych. JA mam np najmniejsza bo KKK K03 i jestem z niej bardzo zadowolony. Wkręca się bardzo szybko. Ciśnienie mam ustawione na 0.9-1 Bar i jeszcze jest możliwość na więcej. Ogólnie taki "program" soft co by silnika nie męczyć za bardzo Choć korci mnie żeby dać na 1.1Bara
    Także generalnie do około 100KM wystarczają te oryginalne...




    Moj na maksymalnym wcieciu na pinie kopci troche za bardzo, wiec mysle ze potrzeba mu wiecej powietrza. Poki co jezdze na mniejszym wcieciu.
    To 0,8 bara to rzeczywiscie niewiele. Ciekawe ile inni koledzy wyciagneli na tej suszarce.


    U mnie 0.95Bar(KKK K03) i jeszcze jest zapas...




    ja nie mowie ze nie biore pod uwahe takichrzezczy,ale mi chodzilo do ilu moge kreic zeby nie zmieniac skrzyni ani sprzegla itd,jesli nie 130 to bede sie szykowal na mniej byleby fura wyrztmala

    Na 130KM to raczej mała szansa żeby sprzęgło wytrzymało. Trzeba by je wzmocnić. Skrzynia też pewnie będzie już przeciążona, ale od biedy można by spróbowac ją zostawić(najwyżej sie rozleci to sie wtedy pomyśli o czymś innym). Jeżeli jeszcze masz turbine KKK K03 która się szybko wkręca od niskich obrotów to tym bardziej będzie kiepsko ze sprzęgłem. Wiem bo sam mam Sprzęgło już wymieniałem bo po modyfikacjach stare zaczęło sie ślizgać.




    no juz nie wiem z tym moim kkk03.wczoraj dostałem pina te od pauli1160,włożyłem maxymalnym wycięciem no i zaczął fest dymic przy dodaniu gazu,obróciłem go i jest ok,a turbo i tak o,6...kat też juz wycięty..ta wajcha chodzi dośc opornie od wg ,az jest takie psyknięcie powietrza....SOULER sie oferował że zobaczy ...chyba wczoraj Cie widziałem na kasprowicza jechałem moim białym golfrem

    PO włożeniu pina ciśnienie powinno wzrośnąć nieznacznie(jakieś 0.1Bar).
    Moje KKK K03 pompuje 1Bar i ma jeszcze zapas więc z twoim coś jest nie tak.




    Ta gt17 to jest turbina ze zmienną geometrią?
    Coś bliżej na temat montażu takiej turbiny zamiast KKK k03? Mówisz, że plug&play ale czy rzeczywiście tak łatwo?


    tak, byly jakies vnt15/gt17xx vnt rozne rodzaje w tdi, montaz o tyle latwiejszy ze pewnie na jakims fabrycznym kolektorze z tdi to powiesisz itp... turbina z kierownicami i jakos to trzeba wysterowac

    zastanawiam sie czy k03 nie ma podobnej wydajnosci jak turbina z tdi 1z... hmm moze ktos wie? bo na tej 1z ludzie robia przeciez 125-135km




    to wał z 1.6 pasuje do 1.9 ? czy po przeróbkach , ciekawe wzmocnienie podpór sam bym sobie cos takiego sprawił , a wracając do tematy to mój golfik śmigał na ciśnieniu 1.8 bara tyle ze AAZ i turbina k14 , i uszczelki nie wydmuchało , ale może być przyczyna pęknięcia podpór , bo do tej pory nie znalazłem przyczyny.

    pasuje, ale nie pojedziesz na tym bo 1.6 ma mneijszy skok tloka, inna dlugosc korb itp...

    ten koles ma customowe korby...

    1.8bar z k14? gratuluje

    [ Dodano: Sob Wrz 29, 2007 11:51 pm ]

    A dla takiej KKK K03 turbinki jakie jest optymalne ciśnienie doładowania? I jakie ma ona maxymalne ciśnienie doładownia?

    nie wiem, ale duzo bym na niej nie dmuchal. Tylko ja jestem dziwny, jezdzilem na 1,2bar na garrecie t2 a jak widac wyzej kolega na takiej samej turbawce k14 dmucha 1.8




    krakol, porozmawiaj z Lagierem, lekki mody AAZ i afn sie chowa... zupelnie inny zakres obrotow

    No to niech sie sam pochwali Szczególnie interesuje mnie jak rozwiązał sprawę sprzegła, no i jakie ma teraz przyspieszenie do 100km/h.
    No i ciekawi mnie czy miał może turbine kkk k03 i czy łatwo ją wymienić na kkk k24?



    zapewne kkk k26 montowana min,

    ------------------------------------------------------------------------
    What cars have what turbo?
    -------------------------------------------------------------------------
    AUDI-Europe 200 88 2.2L KKK K26
    AUDI-Europe 200 88-91 2.2L KKK K24
    AUDI-Europe 200 Quattro 91 2.2L KKK K24
    AUDI-Europe 5000 80-88 2.2L KKK K26
    AUDI-Europe 5000 Diesel 2.0L 88 KKK K24
    AUDI-Europe 5000 Quattro 82-88 2.2L KKK K26
    AUDI-Europe S4 Quattro 92-94 2.2L KKK K24
    AUDI-Europe S4 Biturbo/tt-180 99 2.7L/1.8L KKK K03
    AUDI-Europe TT-225hp 99 1.8L KKK K04



    zobacz jaką masz turbine w AAZ przeważnie KKK K03 siedzi a tam zeby nie pompowała ciepłego powietrza to do 1 bara można polatać większe ciśnienia to tylko z IC bo gorące się robi a nie o to chodzi przecieć K14 lub K24 siedzą jak komuś K03 się w*srało to te suszarki 1,2 smiało dają - jak wszystko dobrze ustawisz to górna granica może być koło 1,5- nawet do 1,8bara

    mierzyć ciśnienie należy w trakcie jazdy a nie na postoju (morze mierzył na postoju wówczas turbo prawie wcale nie pompuje ) a górna granica do jakiego ciśnienia dojdziesz to pewnie 1,3 bar bo później może ci w motorku troche bigosu narobić




    NO ja mam KKK K03 i intercooler założony już dawno. I tak sie zastanawiam co by dać 1.0 - 1.1 Bara(chodzi o to co by silnika nie katować). Mam teraz 0.9 Bara i tak delikatnie mi jeszcze mocy brakuje do ideału
    Czujnik ciśnienia doładowania dzisiaj zamontowałem . I rzeczywiście na postoju ciężko uzyskac 0.3 Bar. Dopiero pod obiążeniem wskażówka zaczyna latać

    to teraz jak to wszystko już masz ładnie poskładane o czym nie wiedziałęm mam pytanie czy na (stojąc przed otwartą maską) lewym nadkolu pod filtrem nie masz czasem takiego małego czarnego elektro-pneumatycznego zaworka połączonego z EGR i KKK ? jak masz to zapomnij o podnoszeniu ciśnienia (mam ten stuff u siebie) do póki nie wywalisz tego cuda, wydaje mi się żę jak podniesiesz ciśnienie do 1,1 bara i sprawdzisz że przy dobrym bucie nic się nie dzieje to uważając żeby nie przegrzać i jeżdząc z głową smiało latać można


    IMHO wydaje mi się że nik nie da ci sensownej odpowiedzi bo trudno telepatycznie ocenić stan silnika - skrajnie dorżnięte mogą nawet seryjnego 0,8 bara nie wytrzymać



    czyli govenor +podkrecenie dawki+ ponowne ustawienie wydatku i + podkrecenie chociaz by KKK K03 ma już sens? Do 3500 tys ładnie przyspiesza pozniej juz wolniej, jednak i tak moge go wkercic do ponad 4500 i wiecej na 4 , 5 biegu.

    [ Dodano: 08 Cze 2009 17:44 ]
    Narazie jestem na etapie regeneracji zwykłej K03 i czekam na manometr. Nie chce duzych mocy tylko troszke go uelastycznić .

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •