Indeks odchudzicsiekkolejka na Kasprowykąpieliska mazowieckiekawalerka 50 000 złKazaa Lite Resurrection 0.0 7.6karma dla psa ApolloKarpaty FogarskieKarina Katarzyna znaczenieKazimiera Szczuka książkiKawasaki Vulcan czy jest awaryjnyKaczyński wzrost
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • resnaturalia.opx.pl
  •  

    odchudzicsie



    Takie lokomotywy pociągną piętrusy

    Do piętrowych wagonów Koleje Mazowieckie wreszcie dokupią nowoczesne lokomotywy. Wyprodukuje je ta sama firma - kanadyjski Bombardier.


    Lokomotywa Traxx P 160 DC. W Polsce będzie pomalowana w inne barwy

    Piętrusy wożą pasażerów od jesieni 2008 r., ale ciągną je stare lokomotywy wydzierżawione od spółki PKP Cargo. Koleje Mazowieckie, które muszą za to dość słono płacić, rozstrzygnęły właśnie przetarg na dostawę 11 maszyn. Zapłacą za nie 40,5 mln euro. Wprawdzie o prawie 6 mln euro tańszą ofertę złożyli Chińczycy, ale została odrzucona, bo nie wpłacili wadium. Warunków nie spełnił też Siemens.

    Janusz Kućmin ze zwycięskiego Bombardiera deklaruje, że 11 lokomotyw Traxx P 160 DC dostarczy w połowie 2011 r. Pociągi będą mogły się rozpędzić do 160 km/godz. Na stacji końcowej błyskawicznie zmienią kierunek jazdy (teraz zajmuje to przynajmniej 40 min). Po dostawie lokomotyw maszynista przejdzie do specjalnej kabiny sterowniczej na krańcu pociągu, z której będzie prowadził cały skład. W powrotnej drodze lokomotywa będzie więc pchała wagony.

    Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna



    Z zasady nie ma konkurencji w przewozach regionalnych i to nie z przyczyn udziałów, ale z przyczyn samego zorganizowania tego segmentu przewozów w mazowieckim. Nie ma, nie było i możliwe, że przez wiele lat nie będzie nikogo, kto by chciał połączenia regionalne realizować na własną rękę, a po stronie podaży konkurencji nie ma tym bardziej, bo cały kontrakt przewozowy otrzymują bez przetargu KM.
    Na kolei pomogłaby ustawa nakazująca wydzielenie organizatorów na szczeblach subregionalnych i regionalnych oraz organizację przetargów na realizację zadań przewozowych i np. termin 10-letni na dostosowanie się wszystkich organizatorów do wymogu urynkowienia.



    Wątpię by w obecnej sytuacji finansowej znalazł się inwestor, który kupi KM. Ponadto wątpliwym jest, że samorząd wojewódzki wyzbędzie się pakietu kontrolnego. KM były tworzone z myślą o budowie sprawnego systemu regionalnej komunikacji kolejowej. Sprzedaż pakietu kontrolnego lub całkowita sprzedaż spółki oznaczałaby cofnięcie się o pięć lat wstecz.

    Zaznczyć należy, że obecnie tylko woj. mazowieckie było stać na własną kolej. W innych województwach cały czas trwa sądowanie zysków i strat powołania własnej spółki kolejowej.
    Raczkujące Koleje Dolnośląskie nieprędko zdobętą taką pozycję jaką ma KM.



    Wybaczcie ale te plany tworzyli jacyś kretyni. Jak można inaczej nazwać "specjalistów" którzy S12 traktując jako trasę kategorii A przewidują zakończenie jej budowy dopiero na rok 2033 przy wspieraniu budowy S74/S77 (Sulejów-Nisko) przez Kielce, kategorii B przewidujące zakończenie budowy na rok 2020??. Gdzie tu sens??
    Widzę tutaj analogię do planów remontu kolejowej 8, której najbardziej obciążony i zacofany odcinek między Warką a Radomiem przewidziano w ostatnim etapie modernizacji.
    Podobnie z trasą kolejową Łódź - Lublin przez Radom. Wypadła z planów. Decyzja zapadła, 160 km/h już podobno w 2020 roku pociągi będą jeździć między Tomaszowem Mazowieckim a Skarżyskiem. Szkoda słów.



    Ja to biorę tak:
    Tillig - asertywność na PKP - 90%. ---/
    Jedynie następny Talbot i węglara.
    KRESowe 628.4 - no niestety, gdyby to było coś z serii 628.0, to by można było szykować farbki kolorów Kolei Mazowieckich. Różnice? Środkowe drzwi.
    Peresvet - nowy dump-car pod numerkiem 3617. Nawet się dziwię, że coś w ogóle jest (nie to, że w ogóle coś PKP w TT jest, tylko się dziwię Peresvetowi, że się chciało).
    Roco - czekamy na 1216, od razu mogliby polecieć z panem Husarzem.
    PIKO - jedynie amlaufy wchodzą.
    Kuehn - jak mamy 180, to jest okazja na coś a.k.a. BWE. Te tory mi się podobają, rysuneczki ala PIKO.

    Takie dwa pytania:
    Czyżby Tillig nie miał piętrusów ep. VI?
    Ktoś by używał Motoroli w TT?

    Proszę, bez jakichś odruchów słownych.



    Margera
    Flirty w kolorach KM jeżdzą również w Twoim mieście. Prawie codziennie widuję jedną EN75 między 17 a 18-stą na dworcu Warszawa Śródmieście, w relacji Otwock - Warszawa Zachodnia.

    Natomiast kilka razy widziałem już na średnicy dalekobieżnej w Warszawie (Warszawa Zachodnia - Warszawa Centralna - Warszawa Wschodnia), nowe wagony piętrowe "push-pull" w barwach KM, relacji chyba Radom - Warszawa, z podłączoną z przodu EU07, również w malowaniu Kolei Mazowieckich. Swoją drogą wszyscy chyba wiemy, dlaczego nowe wagony piętrowe, "push-pulle" nie jeżdżą w stolicy linią średnicową, torami podmiejskimi ;(.




    Po tym co napisaliście, wydląda na to, że weekendowe wypady mogą sprowadzić się do koszmaru w korkach... /.../Jakies inne opcje?.....
    pesymista..

    Gapa a nie pesymista Ile razy mam pisać o jeszcze jednej opcji, jak najbardziej możliwej gdy meszka się w Piastowie? Wsiada się w SKM-kę lub kibel Kolei Mazowieckich, dociera się bez korków do Warszawy i w korkach stosunkowo małych nad jeden z wiślanych portów gdzei trzyma się jacht, i stamtąd płynie się na WJM rzekami, śmiejąc się w nos blachosmrodziarzom unieruchomionym w gigantycznym korku okalający Zalew Zegrzyński od południa i zachodu, od Nieporętu po Dzierżenin. Weekendowe wypady uskutecznia się nie na Mazury lecz na Zegrze, a jak wiatr jest odpowiedni - to po prostu w górę Wisły. Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść?

    Pozdrawiam
    Tomek Janiszewski



    Miałem dziś przyjemność skorzystać z uslug Kolei Mazowieckich na trasie Warszawa-Skierniewice i trochę się zdziwilem tym co ujrzalem na stacji. Otoz jako pociag relacji Łowicz Główny - Warszawa Wschodnia jechal zwykly kibelek (nawet w starym malowaniu), ale za to mial fajne wnetrze. Nie zwykle plastiki, ale takie obleczone miekkim materialem (brazowym). Przyjemnie to wygladalo i w miare wygodnie sie siedzialo. Ale dawno takiego czegos nie widzialem

    Szkoda że takich kibelków nie można spotkać również w Trójmieście. Dziś jechałem takim rozwalającym się żółtkiem i musiał być w nim chyba uszkodzony termostat, bo było w środku gorąco nie do zniesienia. Grzejniki były gorące podobnie jak plastikowe siedzenia


    A to co jeszcze szczegolnie rzucilo mi sie dzis w oczy to fakt, ze flagowy i najbardziej luksusowy pociąg PKP InterCity z Brukseli przyjechal z opoznieniem okolo 70 minut! No comments.

    Ciekawe co mogło wpłynąć na to opóźnienie. Albo roboty na torach albo strajk kolejarzy



    Użytkownik "SISKOM" <robert_c@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hr6rmm$mjv$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
    >
    > Jedno - oficjalne, realizowane za 326 tys. zł przez Zielone Mazowsze na
    > zamówienie Urzędu Marszałkowskiego. Badanie ma dotyczyć tylko
    > podróżujących
    > Kolejami Mazowieckimi i dokonuje się na podstawie tradycyjnego
    > ankietowania.
    >
    > Drugie - nieoficjalne, realizowane przez SISKOM na zamówienie SISKOM
    > (czyli
    > społecznie i za darmo) w formie ankiety internetowej.
    >
    > Po zakończeniu trzeba będzie porównać wyniki.[/color]

    To jest niezmiernie charakterystyczne, że uważasz za sensowne porównanie
    wyników między ankietami zamiast porównywać je z rzeczywistością.



    > Witam[color=blue]
    >
    > Czy istnieje jakies polaczenie Wroclaw-Lotnisko Okecie?
    > Godziny poranne abym w poludnie byl na lotnisku.[/color]

    pkp intercity.
    odjazd z Wrocławia 5:05 i w Wawie o 10 przesiadka na okecie
    ([url]http://rozklad.pkp.pl[/url] sugeruje kolejami mazowieckimi w Warszawie Zach.
    dzięki czemu na stacji Okęcie jesteś o 11:46)

    Pozdrawiam
    Daniel




    Dnia Mon, 29 Mar 2010 09:50:22 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):
    [color=blue]
    > Jeśli miasto wolało spersonalizowane karty ale do tego tylko "lekko
    > zachęcało" (np. opłatą 5 PLN za każdą niespersonalizowaną kartę) to
    > byłoby to "z grubsza w porządku" (IMHO). Jeśli miasto Warszawa
    > [prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz (PO)] nie zostawia żadnego wyboru
    > to dla mnie jest to głęboko nie w porządku.[/color]

    Ależ taki wybór masz, kupujesz bilet na okaziciela. Co prawda to nie 5zł,
    ale nadal jest wybór.
    --
    [url]www.baseciq.org[/url]
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z
    terrorystami, że z terrorystami można negocjować".



    Czy ta grupa jest właściwa dla tzw. aglomeracji warszawskiej ?
    W zasadzie gdzie jest umowna granica aglomeracji ?
    Czy można się przyjąć, że aglomeracja pokrywa się z III strefą Kolei
    Mazowieckich ?

    a tak na prawdę to chciałem się zapytać, jak funkcjonują telefony przy
    postojach taxi:
    [url]http://foto.3mam.net/album/Piaseczno/slides/DSCF5679.html[/url]

    taki sam system widziałem też w Grodzisku Maz. i pewnie w innych
    miasteczkach też się znajdą.
    Numer ten przecież obsługuje jakiś operator, jest jakiś abonament, ktoś to
    płaci i moje pytanie jest: kto ?

    ma ktoś z was jakąś wiedzę na ten temat ?

    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Piętrowy pociąg w Warszawie: [url]http://foto.3mam.net/[/url]



    "Krzysztof Olszak" <oelka_AAA@kolej.pl> wrote in message
    news:g9j0a4$mda$1@achot.icm.edu.pl...
    [color=blue][color=green]
    >> Rozumiem, ze ZTM to nie komunikacja miejska, tak?[/color]
    > Najpierw trzeba zaczac rozumiec, ze KM pisane wielkimi literami jest
    > skrotem od nazwy przewoznika kolejowego, jakim sa Koleje Mazowieckie.[/color]

    Och naprawde? Maja na ten skrot kopyrajta? Chyba nie, bo slyszalem, ze Kowal
    Mlawski sobie zastrzegl ;-P
    Myslisz, ze jeden skrot _musi_ oznaczac dla wszystkich to samo? Wiesz, co
    oznacza PMS?

    P.s. Do rozwiniecia nazwy skrotu nie trzeba go rozumiec. Za to do czytania
    postow - rozumienie jest potrzebne.

    --
    Axel





    Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:f8cuvf$72f$1@news.onet.pl...
    W dniu 2007-07-27 11:07 Fidor pięknie wystukał/a:[color=blue]
    > Mieszkam pod Warszawa. Czy sa jakies laczone bilety np. na skm+ztm tak aby
    > pociagiem i wszystkimi srodkami komunikacj miejskiej pojezdzic np. przez
    > pol dnia?
    > Jakas karta albo bilet dzienny? Jest cos takiego? Ile to kosztuje?[/color]
    [color=blue]
    >Przecież są jakieś bilety turystyczne.[/color]

    Bilety turystyczne są w pociągach i są ważne w weekendy.
    Nie są ważne w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie (czyli SKM, Metro,
    Tramwaje, Autobusy).
    W tych wyżej wymienionych są ważne bilety ZTM wśród których mamy do
    dyspozycji "bilet dobowy" na przykład.
    Na nim można jeździć cały dzień po całej Warszawie wszystkimi tymi środkami
    komunikacji. dodatkowo, skasowany bilet dobowy (skasowany wcześniej w SKM,
    autobusie czy w kasowniku na stacji) jest honorowany w pociągach osobowych
    Kolei Mazowieckich na terenie Warszawy.
    Jednym słowem na bilecie dobowym można jeździć wszystkimi pociągami na
    terenie Warszawy (oprócz pospiesznych itp oczywiście) oraz wszystkimi
    autobusami miejskimi, tramwajami i metrem...... Dobowy normalny kosztuje
    7,20.

    W pociągach są jeszcze honorowane bilety 30 i 90 - dniowe.



    W okresie 25 kwietnia – 4 października 2009 roku podróżny posiadający ważny bilet na przejazd pociągiem uruchamianym przez ,,Koleje Mazowieckie-KM” sp. z o.o. może zabrać ze sobą i przewieźć nieodpłatnie psa.
    Przewóz psa (nie więcej niż jednego, bez względu na wielkość) pod opieką dorosłego podróżnego, jest dozwolony, pod warunkiem, że pies:


    - nie zachowuje się agresywnie i nie zakłóca spokoju,


    - nie zajmuje miejsca do siedzenia,


    - jest trzymany na smyczy i ma założony kaganiec.


    Podróżny zobowiązany jest posiadać aktualne zaświadczenie o szczepieniu psa przeciwko wściekliźnie i dbać o stan sanitarny miejsca, w którym przewozi psa.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •