Indeks odchudzicsiekawiarnia quot quotkawiarnie-poznań Stary RynekKawiarenka internetowa jaki serwerKawiarenka internetowa Dw CentralnyKawiarnia Sportowa na Globusie LublinKawiarnia Nowy ŚwiatKawiarnia Kryształowa Katowicekawiarnia Bajka w WarszawieKawiarenki internetowe w Warszawiekawiarnia internetowa Warszawa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • 10101987.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    Prawdziwa kawiarnia, taka z kumatymi baristami, świerzo paloną mieszanką i sercem do kawy, z wiedzą co to espresso, doppio, ristretto, prawdziwe cappu itd. Taka jak na przykład Fafka lub Filtry. Jeśli taki poziom jest zbyt wysoki to chociaz przyzwoita sieciówka typu CH, ale w wersji z prawdziwymi filizankami (jak w Gdańsku).



    czas zacząć zazdrościć Babelcowi...

    cyt. Urzędowa instrukcja obsługi obywatela

    Typy klienta: złośliwy, zrzędliwy, niecierpliwy. Sposoby obsługi (odpowiednio): cierpliwość, uważne wysłuchanie, szybkość. Tak zaleca "instrukcja wewnętrzna" pomorskiego urzędu wojewódzkiego

    "Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się" - mówi bufetowa z kawiarni w "Misiu" Stanisława Barei. Do urzędu wchodzi każdy. Ale i na tych bez krawatów są sposoby. W punkcie pierwszym instrukcji dyrektor generalna UW w Gdańsku Wiesława Chojnacka zaleca: "Nawiązać kontakt wzrokowy z klientem, zachować spokój, zadawać pytania, nie przerywać, ignorować nieuprzejmości".

    Uśmiechem w stres klienta

    Poufna "Instrukcja wewnętrzna w sprawie obsługi klienta" powstała, bo urząd postanowił wdrożyć system zarządzania jakością. Aby sprostać normie ISO, rozpoczęły się badania "zadowolenia klienta". Przez rok obywatele wrzucili do urn 70 ankiet. "Z analizy ankiet powstał obraz przeciętnej jakości usług świadczonych przez urząd - czytamy we wnioskach służb wojewody. - Należy podjąć działania w celu polepszenia obrazu urzędu na zewnątrz".

    Reakcja dyrektor generalnej urzędu była natychmiastowa - wydała "instrukcję" i w trybie pilnym zapoznano z nią 500 urzędników....

    [ cd. instrukcji: http://wiadomosci.ga...00,3042086.html ]



    " />Łyżka (łyżeczka?) firmowa z cukierni(i kawiarni) należącej do kogoś o nazwisku Thrun w Gdańsku.
    Do dzisiaj w Gdańsku mieszkają 34 osoby o nazwisku Thrun. Być może nawet są wśród nich krewni właściciela cukierni?
    Miejsca, w którym ta cukiernia była nie udało mi się znaleźć.

    C.



    " />Probujemy w Trojmiescie odswiezyc tradycje cotygodniowych spotkan. Kiedys odbywaly sie one w Gdansku (kawiarnia Puerto), teraz przy okazji GRAMY udalo nam sie nawiazac dobry kontakt z restrauracja Eureka w PPNT (Gdynia Redłowo): http://www.eurekappnt.pl/

    Szef kuchni wstępnie zaproponował nam piątki - tylko w ten dzień mają otwarte dłużej (do 22-23). Spotykamy się więc już od najbliższego piątku, o godzinie 17:00. Każdy niech przyniesie przynajmniej 1 tytuł, żebyśmy mieli coś sensownego do grania. Ja oczywiście też coś przyniosę, pewnie Race for the Galaxy i Through the Ages . Jeżeli będzie miejsce, to zajmijcie stoły po prawej od wejścia, we wnęce - tam jest taki wielki stół, idealny do planszówek!

    Do zobaczenia! (mam nadzieje, ze nie bede sam ).



    " />24-25 kwietnia. Gdańsk za pół ceny

    W ramach projektu promowania miasta Gdańsk zaprasza wszystkich chętnych do zwiedzania miasta,skosztowania tutejszych przysmaków kulinarnych,jak również zachęca do zwiedzania atrakcji,których nie brakuje w tym mieście..Do projektu dołączyło ponad czterdzieści restauracji, kawiarni i pubów, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie

    I co ważne nie tylko to, co jest daniem dnia, nie tylko to co jest najtańsze. Oferta ma dotyczyć wszystkich dań i napojów

    Również wybrane hotele biorą udział w powyżej akcji.

    HMMM Brzmi ciekawie



    " />GDZIE KUPIĆ BILETY part.2

    Olsztyn:

    ANDERGRANT ul. kołobrzeska 32,

    Bydgoszcz:

    klub MÓZG, ul. gdańska 10
    sklep MUZYKA, ul. śniadeckich 50
    sklep GATEWAY, ul. Gdańska 32 (w bramie)

    Gdynia:

    Gdynia

    Klub Muzyczny UCHO Ul.św.Piotra 2, tel.782-29-69
    Kawiarnia CYGANERIA Ul.3-Maja 27
    Salon Muzyczny PULS ul.Waszyngtona 21 Centrum GEMINI
    Księgarnia COMA Gdynia PL.Konstytucji 1 Dworzec PKP Gdynia Gł.

    Gdańsk

    EMPiK Megastore ul. Podwale Grodzkie 8 /przy dworcu PKP Gdańsk Gł./
    Salon Muzyczny PULS Gdańsk-Zaspa Al.Rzeczpospolitej Centrum ETC

    Rzeszów:

    Sklep Muzyczny Drama 102
    ul. Dabrowskiego 60
    35-040 Rzeszów
    Klub REJS
    ul. Mickiewicza 16

    Lublin:

    Centrum Kultury w Lublinie
    ul. Peowiaków 12
    Kasa biletowa
    tel. (81) 536 03 28/ 536 03 15
    poniedziałek - piątek: 10.00 - 16.00
    (na tej samej ulicy znajduje sie sklep muzyczny,
    gdzie można kupić także bilety)


    Warszawa:

    SHORTCUT 1
    TRAFFIC CLUB
    ul. Bracka 25
    00-028 Warszawa
    pon - pt 11.00-19.00
    sob 11.00-15.00
    niedziela - nieczynne
    tel: +48 22 692 14 30

    oraz zawsze: metalunion@o2.pl



    Jeżeli chodzi o EC i IC to sprawa jest oczywista, że powinni mieć wstęp do tej poczekalni. Moim zdaniem również pasażerowie Ex'ów powinni zostać do tego uprawnieni. Dlaczego pasażerowie I klasy (w domyśle biznesmeni, którzy są jedną z najcenniejszych dla PIC grup klientów), którzy z Warszawy do Gdańska chcą wrócić o 12:50 mają mieć mniej praw niż ci, których plan dnia przewiduje podróż o 18:50? Przecież to nie klienta wina, że na tej trasie ICki jeżdżą tylko rano i popołudniu, a między 10 a 16:50 żaden pociąg tej klasy nie odjeżdża nad morze?

    Tak lekceważony klient, zamiast korzystać w przyszłości ze Strefy VIP, pójdzie do Złotych Tarasów i usiądzie w kawiarni, gdzie również jest hot-spot, 15 rodzajów kaw i kilkadziesiąt innych napojów, a naokoło mnóstwo sklepów.

    I jeszcze jedno pytanie: czy na bilet na jakiekolwiek miejsce sypialne uprawnia do wejścia do tej poczekalni?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •