Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • asael.keep.pl
  •  

    odchudzicsie

    " />Siemanko,
    chciałem się pochwalić iż stałem się posiadaczem
    Kawasaki GPZ 1100 RR [teRRor] rocznik 87, przerobiony zeszłej zimy na streeta. Ogolnie to sprzetem przed przeróbkami smigalem cale zeszle wakacje i był ok wiec sprzecik pewny. Postanowiliśmy ją przez zime przerobić - on był z nią cały czas, ja 'przelotnie' bo była w garażu 130km odemnie.


    Lista przeróbek jest w miare spora, ale napisze o tych głowniejszych:
    1. Wywalenie owiewek i wstawienie jednej małej i zwartej
    2. Zmiana tylnej felgi ze 130 na 180 od ZZR 1200
    3. Zmiana wahacza - bo inaczej by fela nie weszla
    4. Zmiana amortyzatora od ZZR 1200
    5. Lakier: Kawasaki Green )))))))))))))))) I'm lovin it ))))

    To tylko niektore z wielu przeróbek - m.in. polerka silnika wniektorych miejscach, polerka wahacza itp. Ogolnie jest jeszcze pare rzeczy do zrobienia, ale w kazdym razie - przyszły sezon należy do mnie

    Fotki -
    przed: www.kilu.pl/gpz_przed.jpg
    po: www.kilu.pl/gpz.jpg

    Prosze o komentarze co i jak ew. moge jeszcze przerobic ))



    Siemka !

    jak zwykle krotko i na temat

    5823 km - tylna opona Pirelli Supercorsa Pro
    9999 km - opony tyl i przod Supercorsa Pro
    16 156 km - opony wymiana na Michelin Pilot Power
    16 300 km - wymiana lozyska przedniego kola
    17 710 km - uchwyt reglera napiecia ( pradnica ) zlamany, nowy naped
    19 567 km - wymiana owiewek ze wzgledu na odpadajacy lakier
    23 505 km - opony Michelin Pilot Power
    26 797 km - zarowka H7
    28 024 km - opony Michelin Pilot Power
    28 406 km - kostka pompy paliwa
    30 362 km - zsunal sie szlauch przy " rorze ssacej "
    31 891 km - opony Michelin Pilot Power
    31 970 km - sprezyna wlacznika swiatla stopu
    35 998 km - opony Dunlop Qualifire
    36 881 km - kanapa przepuszczala wode
    39 337 km - naped
    40 722 km - opony Pirelli Diablo Corsa III
    44 470 km - sensor walu korbowego
    46 718 km - akumulator i uchwyt do ktorego montuje sie tablice rej. ( ze wzgledu na wibracje )
    47 362 km - opony Continental Race Attack
    47 738 km - przednie klocki hamulcowe

    troche duzo tych w sumie !@#$#%@

    Daytona zajmuje obecnie 10 miejsce w rankingu

    1. Honda CBF 1000
    2. Triumph Sprint ST ABS
    3. BMW K 1200 S
    3. Kawasaki ER 6 F
    5. Honda VFR
    6. Suzuki V-Storm 1000
    7. Suzuki GSX-R 1000
    8. BMW F 800 S
    9. MZ 1000 S
    10. Kawasaki ZX 10 R
    10. Triumph Daytona 675
    10. Yamaha XT 660 X
    13. BMW R 1200 GS
    13. Kawasaki ZZR 1400
    15. HD V-Rod
    15. kawasaki Z 1000
    17. Buell XB 12 S
    18 KTM 950 Adventure
    19. Ducati 999



    Siemka !

    Jak dla mnie najistotniejszy test od dwoch lat. Dlaczego, chyba kazdy sie domysli. Tym razem Motorrad przesestowal trzy modele.

    Hayabusa
    ZZR 1400
    K 1400 S

    Silnik ( ogolnie )

    Haya 213 p.
    K 193 p.
    ZZR 190 p.

    Zawieszenie

    K 191 p.
    ZZR 182 p.
    Haya 179 p.

    Uzytkowanie na codzien

    K 165 p.
    ZZR 153 p.
    Haya 148 p.

    Bezpieczenstwo

    K 110 p.
    ZZR 109 p.
    Haya 91 p. ( brak ABS’u )

    Koszty

    Gwarancja
    K ZZR Haya
    17p. 15p. 15p.
    Spalanie
    16p. 14p. 20p.
    Koszty inspekcji
    15p. 10p. 10p.
    Koszty utrzymania
    5p. 4p. 3p.
    53 p. 43 p. 48p

    Ogolnie
    1. K 1200 S 712 p.
    2. Haya 679 p.
    3. ZZR 677 p.

    Od siebie dodam, K nie jest trymowana na V – max jest przelozona krotko. Nie ma motocykla ktory tak robi szpagat miedzy sportowoscia a wymaganiami Grand Turism’u. Haya najlepszy motor i na tym sie raczej konczy, Kawa jalowosc w reakcje na przyspieszanie ponizen do 6000 rpm.
    Pozatym nie odpowiadam za wyniki testu nie pomagalem go redagowac, nbie mam konszychtow z testujacymi i juz ciesze sie na pytania a dlaczego tak a nie inaczej.

    Nowy ogolny ranking sportowej turystyki wyglada teraz nastepujaco ;

    1. BMW K 1200 GT
    2. BMW K 1200 S
    3. Kawasaki 1400 GTR
    4. Yamaha FJR 1300 A
    5. Honda Pan European
    6. Suzuki Hayabusa 1300
    7. Kawasaki ZZR 1400




    Przy tej ilosci firm produkujacych akcesoria masz sporo mozliwosci. Z tego co pamietam ZZR 1200 ma dwa wydechy ale bez problemu mozna zalozyc 4 - 1.

    Ale masz na mysli przerobke samodzielna czy Kawasaki tez takie wypuszczala? WIesz, nie chcialbym zakupic jakiegos skladaka po niezlym dzwonie. Kupowalem motocykle 3 razy, dwa nieszczesliwie (w Suzuki po 800km od kupna odkrecila mi sie sruba w silniku i zrobila szkod na 1500zl. po calkowitym remoncie, spawaniu korpusu jak odpalam to nad moje miasto nadciaga sollidna mgla )) i nie chcialbym poraz kolejny dac ciala! Niestety serwisow motocyklowych nie ma za duzo w Polsce, a nie wiem czy np wlasciciel sie zgodzi jechac w zimie do takowego np. 100km :/

    Jeszcze chodzi mi po glowie Yamaha FJR 1300. Chcialbym solidnego turystyka, bo planuje wybrac sie na wycieczke dookola Europy w tym roku. Na pewno Dolimity wloskie, moze Portugalia..

    Dzieki za posty!




    A z tymi ramami w kawasaki to troche już legenda...


    Tak, nie konczaca sie


    pekały kiedyś w zx9r ale teraz tylko sporadycznie pęknie rama.


    W ZZR 1400 cala pierwsza partia miala ja wymieniana ze wzgledu na rysy i pekanie.


    Wiekszy problem z ramami jest w gsr 600,


    i z zacieraniem silnika ( panewki i nietylko )


    tam ostatnio ramy się sypią strasznie.
    Ostatnio,widziałem że 636 też cieszy się dosc duzą popularnością w stuncie.


    jak myslisz dlaczego ?

    Po prostu Kawa ma najwiekszy spoadek na wyrtosci z calej japonskiej czworki - zeby nie bylo, to tylko K 1200 S i jej rodzimo podobne maja wiekszy



    " />Duki same stuki
    Nie wiem , każdy ma pewnie swój gust ale dla mnie brak kultury pracy silnika i suche sprzęgło które jest w dukatach to porażka dźwiękowa ( nie mylić z mechaniczną ) Swojego czasu przywiało do mnie klienta na Ducati Monsterze, caly spanikowany bo mówi że chodzi jak kilo gwoździ, czarne myśli. Po prostu ten typ tak ma.

    Mnie tak do końca nie chodzi o prędkość tylko o komfort jazdy, ładną sylwetkę i solidny ciąg przy większych prędkościach. Byłem w aso kawasaki , części są wszystko do zzr 1200 ale niestety plastiki są po skromne 1.5-2 tys zł od sztuki nawet. Więc coraz bardziej ukierunkowuje się na blackbirda. A motocykla nie kupuje by małolatom podskakiwały same sukienki na widok tylko dla siebie



    " />Włoskie złooo rządzi i juz



    Tak troche zbaczajac z tematu


    ">Byłem w aso kawasaki , części są wszystko do zzr 1200 ale niestety plastiki są po skromne 1.5-2 tys zł od sztuki nawet

    To i tak dobra cene dostal. Kawasaki generalnie porazka pod wzgledem cen a przedewszystkim czasu realizacji zamowienia owych czesci.



    Stopka centralna to jest najlepszy patent z mozliwych !

    Ale dla wiekszosci mega tuningowcow z forum to oczywiscie wies ...

    Moj tata ma kawasaki zzr 1200, wazy niecale 300kg, bez centralki nic by sie nie dalo przy niej zrobic, trzeba by ja pod sufitem na lancuchach wieszac ...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •