odchudzicsie
witam mam do zaoferowania motor suzuki rg 125, rocznik 1993. Najmocniejsza wersja - około 30 koników. Śmiga do 170 km/h. Przeszeedł kompletny remont, kupiłem nowy tłok i pierścienie(400 zł), w cylinder została włozona nowa tuleja(300 zł), został wymieniony zestaw napędowy - łańcuch i zębatki(160 zł), motorek był lakierowany, kupiłem nowe kierunki i lusterka - takie jak w ścigach!!!Zarejestrowałem go i ubezpieczyłem, ma kartę pojazdu.Zarejestrowanie kosztowało mnie około700 zł. Oczywiście ma OC i NW, ważne do sierpnia 2006, tak jak i przegląd. Ma tez nowy akumulator. Motorek jeździ naprawdę dobrze, nie narzekam - ale jest dla mnie już za mały. Kupiłem go za 2700, w remont, rejestrację, lakierowanie i takie tam wpakowałem koło 2500zł, tak więc motor nie wymaga żadnego wkłądu finasowego. Cena jaka mnie interesuje to około 4100 zł, jeśli ktoś naprawdę będzie zainteresowany to myslę że ustalimy satysfakcjonującą cenę. Motor naprawdę wart jest tej ceny. Ewentualnie zamienię (z moją dopłatą, oczywiście) na coś sporo większego - np. Hondę CBR 600F, VFR400, Suzuki GSX-F600, GSF400, GS 500, Kawasaki ZXR-400, ZZR600, itp. Zainteresowanym podaje telefon, dzwonić po 18: 0296794006
Styczność z 250 ccm w 2T mam jedynie w crossie, a żywotność tych silników jest jak to się mówi "jednosezonowa" bo przy takim powerku jakie mają te silniki to musi ktoś/coś za to płacić, tutaj ceną jest jego żywotność.
Ale biorąc pod uwagę, że RS 250 ccm to nie cross i niewiele ma z nim wspólnego podejrzewam i z tego co kiedyś wycztałem silniki remontuje się co jakieś 10 tyś km,a le czy to prawda w 100% to nie wiem.
Pewien jestem, że tak jakoś będzie bo silnik jest inaczej zestrojony, biegi dłuższe, przeznaczenie inne ale to 2T więc musi paść co jakiś czas, wątpie aby było to tak częste jak w crossach, ale 10 tyś to całkiem realny dystans po którym czeka taki sprzęt remont kapitalny.
Biorąc pod uwagę mase i moc to jest to super opcja dla początkujących, minusem że to 2T bo u nas ciężko będzie o profesjonalny servis, a zapewne po zakupie taki będzie maszynce potrzebny.
Jeżeli szukasz czegoś takiego w mocy 65-70 KM to super opcja jest Kawasaki ZXR 400, sam się pewien czas na to napalałem ale wybór padł na Thundercata.
Tak czy siak zielony jest fajny, super wygląda, osiągi wypasione, w końcu to sprzęt typowo wyścigowy, ale minusem jest że drogie utrzymanie no i u nas więcej padaki. Ludzie nie rozumieją, że kupując ZXR 400 kupują wyścigówkę która wymaga szczególnej opieki. Przemyśl sobie też tą opcje, no i to już 4T.
Pozdrawiam.
Wielkie dzięki za tą dyskusje właśnie o takie informacje i rady mi chodziło. Jestem bliski kupna motoru i tego mi było potrzeba. Już dosyć długo jeżdże na motorach, także miałem stycznośc z większymi pojemnościami ale jadnak w ścigach jestem raczej początkujący. Po tych radach jedak bedę wybierał między Aprilia RS 250 a Kawasaki ZXR 400, może że moglibyście się jeszcze podzielić informacjami o innych ścigach które mają podobne osiągi ?? jak możecie to bede wdzięczny
chce wam przedsatwić najnowszy model Kawasaki ZXR 400
Tylko teraz tak. Jak to baba, jestem niesamowicie wybredna. Podoba mi sie własnie NSR-ka,a chciałam ją mieć żeby sie nauczyć już tak faktycznie,bo nadała by się jako "moto-instruktor". Potem kawa ZXR 400,ale znowu kawasaki szybko sie psują,mimo,że czterowsów(chyba).a potem to już mi sie podobają moto z wileką mocą(a co komu z mocy jak sie nad nią nie umie zapanować) i ceną jak narazie nieosiągalną.
zet nie zet kazdy motocykl jest spokojny do pewnego zakresu obrotow a zet to wcale nie jest przytłumiony wojownik chyba ze masz jakąś wersje niemiecka z obnizona mocą. Z 750 to moj 2 motocykl i nie zaluje ze zaczynałem od mniejszej pojemnosci (kawasaki zxr 400) nabrałem wprawy i podstaw przez 2 lata smigania mala ninja. wszystko zalezy od jeźdzca... i od tego co ma pod kopułą pozdro
Witam!
Mam problem z tarczami hamulcowymi.
Otóż chwilowa sytuacja materialna zmusiła mnie do kupna używanych tarcz hamulcowych... na razie ma to być półśrodek bo docelowo chcę nabyć Alieny produkowane przez Lucasa
Otóż z tego co udało mi się ustalić tarcze do moje Zeta z 04r podpasują również z:
Kawasaki Z 750 (ZR750J/K) rok 04 - 06
- Kawasaki Z 750 (ZR750L) bez ABS od rok. 07
- Kawasaki Z 1000 (ZRT00A) rok. 03 - 06
- Kawasaki Z 1000 ,ABS (ZRT00B/C) od rok 07
z tego co kojarzę od 2007 był takie pofalowane tarcze i nie wiem czy one pasują ??
według katalogu to pasują:
1. KAWA ZZR 250 od 92r., przód *
2. KAWA ZXR 400 (ZX400L) 89-90r., przód *
3. KAWA ZR 550 Zephyr (ZR550B) 91-99r. *
4. KAWA ZL 600 Eliminator (ZL600B) 95-97*
5. KAWA ZX-6R 600 Ninja (ZX600F) 96-97r.*
6. KAWA ZX-6R 600 Ninja (ZX600J) 00-01r *
7. KAWA ZZR 600 (ZX600D) 90-92r., przód *
8. KAWA ZZR 600 (ZX600E) 93-99r., przód *
9. KAWA ZX-6R 636 Ninja (ZX600A) 02r. *
10. KAWA ZR 750 Zephyr (ZR750C) 91-97r. *
11. KAWA ZR-7 750 (ZR750F) od 99r. przód *
12. KAWA GPZ 900 R (ZX900A) od 90r. przód.
13. KAWA GTR 1000 (ZGT00A) od 94r. *
14. KAWA Z 1000 (ZRT00A) od 03r. , przód *
15. KAWA GPZ 1100 (ZXT10E) 95-99r. *
16. KAWA ZX-12 1200 R od 04r., przód *
Ale aż tak nie chce eksperymentować
Pzdr
nie powiem, że dużo jeździłem ale przejechałem się na
Yamaha Ybr 125 -kurs fajnie się nią jeździło zwinna i malutka ale moc nie ta:)
Honda CBF 250 - egzamin wiadomo przepisowo ciężko mi coś na jej temat powiedzieć...
Suzuki GS500 - moja kochana ) ale większość z Was ma i wie jaki to skarb
Suzuki GSXR600 - robi ogromne wrażenie ten motocykl na mnie ma klasę choć to ścigacz
Honda CBRF6 - bardzo nie wygodna nie wiem jakoś mi nie leży ten motocykl
Kawasaki ZXR-400 - powiem krótko jak na 400etke jeździ naprawdę dobrze stosunek masy do mocy może nie jest jak w prawdziwym potworze (600) kawa ma 65 koni w porównaniu do GS'a 20 więcej z mniejszej pojemności ale wygodniej mi się jeździ na GS'ce
Troche inny od tego jaki miałem kupić :lol: Kawasaki zxr 400 z 94 http://www.fotosik.pl/pok...d3e12c2eb9.html
http://www.fotosik.pl/pok...a37fd78148.html
marcuss super widze ze sami pasjonaci ja zastanawiam sie nad kwietniem albo zmiana autka na nowsze albo zostaje przytym co mam i kupuje maszynke mam 2 opcje .1 to kawasaki zxr 400 zarabista ma od baku doprowadzone dodatkowe wloty powietrze moze zrobie fotki to pokaze albo suzuki bandit ale to chyba na poczatek za mocne a scigacze mnie bardziej ciagna. kto wie moze sie spotkamy od nowego sezonu. powklejaj pare fotek za ich pozwoleniem chetnie polukaja wszyscy.
Czasami te co mają 30tys km są zakatowane jak ktoś katuje w miejscu na codzien motor to w sumei nie dziwne (stunt).. Ja się nigdy przebiegiem nie sugerowałem raz kupiłem Kawasaki ZXR 400 z przebiegiem 79 tys km i chodziła jak złotko ..
ps: Ładny fajerek widać ze zadbany napewno ktoś sie na niego skusi
DOMEL, chyba chinski bo sam sprzedawca mi mówił o tym, jeszcze zrywalem to sreberko co potem sie wlewa tam elektrolit i chinskie litery:/ kolega w kawasaki zxr 400 ma taki sam i smiga bez problemów.. u mnie problemy wystepuja po nocy nie zakreci.. ładowanie jest na 100% dobre.. moze troche za mały bo 8Ah.., yuasa ytz10s - ten akumulaotr to jednak odpuszcze sobie troche za drogawy jak dla mnie, chyba biore ten co mi poleca Rocky Balboa, varty jeszcze tylko zastanawiam sie na takim czyms jak EXIDE miałem keidyś takiego i smigal 2 sezony co potem z nim to nei wiem moto poszlo do kogos innego.. co mysliscie o tym? http://moto.allegro.pl/it...h_warszawa.html jak kicha to biore varte
heh to moze i ja sie pochwale:D
1.HONDA MBX 80 (x2) 89r
2.HONDA NSR 125 `90
3.(gdzieś chwilowo w kryzysie jawa ts 350
4...i MZ 250
5.Suzuki GSX-F 600 `89
6.Suzuki Gsx-F 1100 `88
7.Honda CBR 600 F2 `95
8.Yamaha FZR 400RR `91
9.Yamaha FZR 600 `92
10.Honda Cbr 600 F2 `94
11.Suzuki RG 125 Gamma `94
12.Suzuki gsx-f 600 `94
13.Suzuki Gsx-f 600 `89 po raz ktorys tam heh
14.Kawasaki ZXR 400 RR `92
15.SUZUKI GSXR 1100W `93rok
16.HONDA CBR 929RR Fireblade 00rok
Dwa ostatnie są Aktualnie u mnie w garażu ale jeżdze CBRką of course
w Sumie było ich aż 17 :O heh zrobilem sobie rachunek sumienia teraz:D
SŁUCHAJCIE SPREYEM TEŻ SIE DA !! O to kawasaki które malowałem spreyem http://www.polskajazda.pl...i/ZXR,400/85139 . NAJWAŻNIEJSZE ZASADY JAK BEDZIESZ MALOWAŁ !!
-wiadomo musisz dokładnie doszlifowac szpachle itp zmatowić dokąłdnie lakier !!
-KUP LAKIER W SPREYU KONIECZNIE AKRYLOWY !! nie jakies gówno renowacyjne..
-pierwsza warstwa - mgiełka - drugą kryjesz i trzecią też. nie musisz bardzo grubo tylko tak aby pokryć..
-NAstepnie po równej pół godziny nałóż ze 2 warstwy lakieru akrylowego bezbarwnego !! polecam ten : http://allegro.pl/item814...lowy_400ml.html (gdy go kłądziesz robi sie tkai jakby baranek a potem sie tak jakby ładnie rozpływa).. tak jak mowie 2 warstwy..
-po upływie tak 24h- 48h weź do ręki papier wodny np 1000 i rozpocznij polerke..tak aby zmatowic tylko lakier - potem to samo zrob tylko ze papierem 2000..
-nastepnie pasta tempo (tylko orginalna ) w dłon szmatka i polerujemy.. mały połysk ?
-jak tak to kupujesz PLAKA - ale nie do tpaicerek tylko tego WOSK W SPREY UANBLYSZCZAJACY.. przejedziesz i kurde efekt murowany !! połysk jest
można ominac polerowanie ale wiadomo - jakaś kropeczka czy nawet lekki zaciek to to wszystko ładnie zejdzie nawet ryski pod lakierem
pamietaj ze jak papeirem wodnym szorujesz to z uzyciem wody!
no i wiadomo wszystko trzeba robic dokaldnei powoli bez pospiechu !!:) pozdro
WITAM!!!! Lewa w górę !!! Jestem z Zielonej Góry i często bywam w okolicach Poznania bo mam tam rodzine i mam wielki sentyment do tego miasta,znalazłem was przypadkowo bo szukałem forum motocyklowego, latam sobie Kawasaki ZXR 400 pozdro dla wszystkich!!!!
proszę o zakładanie osobnego tematu z info o sobie
witajcie ma ktos moze scigacza albo zna sie na motorach??
naszla mnie chce na kupienie sobie scigacza zeby troch posmigac nie chce wywalac na niego majatku wiec wybieram takie tanie...
Kawasaki ZXR 400, ZZR 600, Yamaha FZR 600 kraza rozne opieni na temat tych motorow moze ktos ma jakies info co nie wiem a i na ktorym trudniej sie zabic:D z gory dzieki
p.s. pisze o motorach bo widzialem ze koles z mpwr ma ZZR i moze jest na tym forum to by cos podpowiedzial:)
pozdro