Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • realwt.xlx.pl
  •  

    odchudzicsie


    "yasiu_ca@wp.pl" <yasiu_ca@wp.plwrote:

    | zarejestrowane identy (i watpie czy kiedykolwiek beda :( , jak jest duzo
    | osob na ircu (chyba moze byc max 15 osob) to na kazdym serwerze jset "too

    zapytaj ich czy słyszeli o kontach shellowych ;-))

    --
    greetz,

    DZiKU dzi@riders.pl
    Kawasaki Zephyr ZR750C
    * PLONK by lawa EMSI *


    Hymmm... ale shelle sa za drogie i o free (dobrych) nie slyszalem



    Dlaczego kontrolka Airbagu swieci 1,5 minuty a nie 15 sekund jak kiedys ....
    ?
    Audi w szupie C4 ...  czyli setki ......
    -test komputerowy wykazał ponoc ze airbegi są dwa i są ok...czyli nie palone
    -wymieniany byl akumulator- moze to wplynelo na ten objaw....

    Kawasaki 550 Zephyr 93r   idealny do sprzedania
    AUDI A6 avant  2.5 Tdi
    ADAM
    kawaa@poczta.of.pl



    Użytkownik "Trix" <t@polbox.com


    Przeczytalem info, ale wiem tez, ze w grupie robi
    sie rozne rzeczy. Skoro tez nie szukali wrazen predkosci
    to czemu nie jezdzili na motorynkach tylko szybkich
    motorach.
    Chyba jestem po prostu uprzedzony do motocyklistow.
    Nie trafia do mnie, ze ktos kupuje motor Vmax 300km/h
    i nie przekracza 100.


    Palant jestes i tyle. Zabierasz glos i nie sprawdzisz jakie motocykle
    braly udzial w tej tragedii. Moglibysmy podyskutowac na tematy
    motocyklowe i samochodowe zawsze i z usmiechem, ale nie po
    tym co wymysliles w watku dotyczacym tego wypadku.
    Jeden motocykl prowadzila dziewczyna a one raczej sa spokojne
    za kierownica a chlopak jak by nie jezdzil to i tak skoro byli razem
    musial sie dostosowac do niej - to proste, mozna bylo pomyslec.
    Akurat w tym wypadku Dzikku jezdzil tak samo jak Ona, jego
    podrozna to bylo 90 - 100 i dlatego razem sie wybierali na wycieczki.
    Jej moto to jedne z najmniejszych Kawasaki - ER5, jego to Zephyr
    750 - oba to golasy nie uzyskasz z tego nawet 200 km/h nie mowiac
    o tym, ze zdejmie cie z moto wiatr juz przy 180.
    I gdzie tu te twoje 300 ? Przegiales niestety w tych okolicznosciach :(
    Bede uwazal na czarne octavie - mam nadzieje, ze jezdzisz z naklejka ?
    Zawsze pozdrawiam PMS-owcow jak trafiam na drodze, ale ty  nie
    licz na to.

    Pozdrawiam wszystkich innych



    Honda:
    CBR 1000F SC21, 1989, przebieg 50 000km, bialo-niebieska, stan
    dobry,bagaznik. Cena: 10 000zl. Kontakt: Karol Kmieciak 0501 735 548

    CBR 1000F SC 21, 1987, przebieg 75000km, wymieniony napinacz i slizgi
    lancucha rozrzadu. Cena: 10 500zl. Kontakt: Jarek 058 6243259

    CBR 1000F Dual, 1994, przebieg 50 000km, szyba MRA, wydech Devil 4w1,
    ksiazka przegladow, stan bdb. Cena 20 000zl. Kontakt: Tomek Skawinski
    tskawin@grasso.pl

    GL 400C, 1985, przebieg 51 000km, brazowy, baraznik, gmole, sakwy,
    pokrowiec, wymienione plyny, stan bdb. Cena 5000zl. Kontakt: Tomek
    Kalinowski 058 624 22 82

    Kawasaki:
    Zephyr 750, 1992, przebieg 34 000km, czerwony, bagaznik, kufry, szyba, torba
    na bak, dokumentacja, 1 wlasciciel w kraju. Cena: 13 500zl. Kontakt: Michal
    0604 787 639

    Suzuki:
    Madura 700, 1987, przebieg 42 000km, zielona, po wypadku. Cena: 5000zl
    Kontakt: Radek 0604 981174

    O szczegoly prosze pytac wlascicieli !!



    mam 6 tyś i co dalej xj 600, zephyr 750...........
    Witam
    Zamierzam kupić motocykl dysponuje kwota 6 tys zł i wstępnie wytypowałem kilka
    modeli mianowicie: Yamaha XJ 600, kawasaki zephyr 750 - generalnie mówiąc
    linia klasyczna (może jakaś Honda, Suzuki). Najpierw zamierzałem się kierować
    bu kupić motocykl najbardziej nowy technologicznie ale później po przeczytaniu
    wielu publikacji nie wiem w końcu który wybór byłby lepszy może bardziej
    niezawodny? (założyłem że wszystkie są niezawodne) A może polecicie inne
    modele godne uwagi. Z góry dziękuje za porady.



    Nie enduro to nie dla mnie bo potrzebuje motoru po mieście i za miasto na
    niedalekie wypady.Zaczynam poważnie myślec nad używanymi czoperami lub
    podobnymi.Podam marki i jak ktoś z warszawy by taki miał do opchnięcia to będe
    wdzięczny
    Kawasaki LTD 440
    Kawasaki El 250 Eliminator
    Kawasaki Zephyr
    Kawasaki LTD 454

    SUZUKI GN 250
    SUZUKI GS 450L
    SUZUKI MARAUDER 125

    a w drugiej kolejności takie jak:

    Suzuki BANDIT 1200S
    SUZUKI GS 500
    Kawasaki GPZ 500 S
    Suzuki GS 500 GS500 500E
    lub podobne.

    Będę wdzięczny na jakieś namiary.Modele te wyszukałem w necie,ale właściciele
    rozsiani są po całej Polsce i jeżdzenie do każdego na obejrzenie jest dla mnie
    niemożliwe no chyba,że trafi się coś wyjątkowego.Pozdrawiam.



    A ja wyłamię się z grupy nieodpowiedzialnych chojraków doradzających Ci na
    pierwszy motocykl sprzęt o mocy 90 lub 100 KM. Owszem może i opanujesz taki
    sprzęt i będziesz nim potrafił jeździć, ale możesz nie zdać pierwszego testu
    jakim będzie jazda w ciężkim deszczu, przy bardzo silnych podmuchach wiatru, w
    koleinach, na nawierzchni pokrytej warstwą piasku, itp.
    Pierwszy motocykl nie powinien mieć więcej niż 60 KM, a i nim powinno się
    jeździć minimum 2 sezony aby dac sobie szansę na opanowanie pewnych niezbędnych
    nawyków i odruchów.
    Najlepiej na pierwszy sprzęt kupić maszynę uniwersalną, dobrą do jazdy
    różnorodnej - turystyka, jazda miejska, jazda z pasażerem, wreszcie ostrożne
    próby jeżdzenia ostrego (o ile oczywiście są warunki).
    Sprzęty które polecam: Suzuki GS 500, Kawasaki ER 5, Yamaha XJ 600 N lub S,
    Kawasaki Zephyr 550 (to już z tych starszych maszyn), Honda CB 500. Wymienione
    przeze mnie maszyny to oczywiście dobry zestaw do wyboru motocykla używanego.
    Nie kupuj Fazera lub Horneta - są lekkie i łatwe w prowadzeniu, ale możliwości
    jakie w nich drzemią zdecydowanie nie są dla początkującego.
    Ja jeżdzę 3 sezon Yamahą XJ 600 N, jeździ mi się nią świetnie, jest wygodna,
    poręczna, łatwa w prowadzeniu, ma zadowalające osiągi, i nie zamieniłbym na
    żadnego fazera a tym bardziej ścigacza.



    Seven Fifty vs Zephyr
    Szykuję się do kupna motoru i uważnie śledzę wasze forum. Wynika z niego że
    najodpowiedniejszym motorem dla mnie byłaby Yamaha xj 600 (mam 185 wzrostu,
    90kg wagi, ma to być mój pierwszy motor, używany przeważnie na niedługich
    trasach, dużo mniej w mieście, często z pasażerką). Jednak Yamaha nie
    odpowiada mi tak do końca wizualnie. Skłaniam się do Hondy CB 750, lub
    ewentualnie Kawasaki Zephyr 750, a o tych motorach nic nie piszecie - dlatego
    pytam o opinię. Dodam jeszcze że na motor chcę przeznaczyć około 10.000,
    zdaję sobie sprawę jakie roczniki są w zasięgu, ale nie chcę przesadzać bo
    trzeba jeszcze kupić dwa kaski i kurtki itp. a na tym nie chcę oszczędzać.
    Proszę o wyrozumiałość dla częstego czytelnika waszego forum.



    Wrocław - garaż poszukiwany
    Witam.

    W końcu zakupiłem swój pierwszy dojżały motocykl (Kawasaki Zephyr 550), teraz czas znaleźć dla niego miejsce. Jak w temacie - szukam garażu do wynajęcia we Wrocławiu, najlepiej okolice Wyszyńskiego/katedry. Najchętniej bym współdzielił miejsce w garażu oraz koszty z innym motocyklistą. Szkoda mi trzymać go na podwórku, jeszcze w tak nieciekawej okolicy.



    SEVENFIFTIES
    czesc,rozglądam się wstępnie za nowym moto dla siebie, (nowym-uzywanym))
    podoba mi sie kawasaki zephyr 750 i honda cb seven fifty.
    czy wiecie cos ciekawego na temat tych moto???
    osobiście o kawie nic nie słyszałem ani nie czytałem, a honda podobno jest
    bardzo popularna i przyjazna w prowadzeniu. sami widzicie że nie wiem zbyt
    wiele. jeżeli macie jakies ciekawe uwagi to proszę o komentarz.
    dz.pzdr.



    wsiorawno ;)
    Witaj,
    Może to nie rozwieje Twoich wątpliwości...jest jednak od niedawna w kioskach
    publikacja ŚM na temat używanych motocykli(na okładce jest enduro - facet na
    Hondzie Africa Twin,tytuł po prostu "Motocykle używane").
    W środku jest artykuł o zefirku. Jeśli chodzi o różnice obydwu motorkuf, to są
    niewielkie. Moce podobne, masy podobne(Zephyr 220kg, CB 230kg). Ja, ze względu
    na wygląd, wybrałbym Hondę. Ma bardziej klasyczny-nejkedowy kształt nawiązujący
    do lat'80(np.tłumiki). Zephyr jest to taki golasik lat'90. Wydaje mi się, że ma
    lżejszą dla oka linię. Honda wygląda stateczniej. Mi to bardziej odpowiada,
    choć nie pogardziłbym żadnym z nich. Jedna rzecz, która obiektywnie może
    przemawiać za Hondą to potencjalnie większa trwałość. Hondy z tego prawie
    słyną. Kawasaki troszkę mniej (że tak powiem). Reszta to już Twój wybór.

    Pozdrawiam,Michał



    kolejna swieżynka na forum... z virażką :)
    Witajcie,
    to my - Marzena i Virago 535DX.
    znamy sie od pol roku, od kiedy to, na trzydziestektorestam [kto bylby az tak
    malostkowy, zeby wdawac sie w szczegoly urodziny, dostalysmy sie w prezencie
    od meza. mojego. jej zawital do naszej rodziny za dwa miesiace od tego
    pamietnego dnia.
    to byla milosc od pierwszego wejrzenia, zdecydowanie...
    co prawda, z powodu niemania papiera sankcjonujacego dopiero co zdany egzamin
    na A, maz odprowadzal motorke do domu. pierwszy raz w zyciu jechalam za
    kierownica samochodu patrzac sie wiecej do tylu niz do przodu
    zjechalysmy razem raptem jakies 600 km dopiero, ale na wiosne sie rozkrecimy
    na dobre. tymczasem chadzamy z mezem do garaza nasze cuda [kawasaki zephyr
    750, to cudo meza] ogladac, chuchac na nie i glaskac.
    pozdrawiam wszystkich serdecznie,
    do przeczytania i zobaczenia

    /marzena i motorka

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •