odchudzicsie
Kawasaki VN 900 Vulcan Classic '06 - Service Manual.pdf
General Information
Table of Contents
Before Servicing ..................................................................................................................... 1-2
Model Identification................................................................................................................. 1-7
General Specifications............................................................................................................ 1-10
Unit Conversion Table ............................................................................................................ 1-13
" />2010 Kawasaki KX250F Specifications:
Engine: Four-stroke single with DOHC and four valves
Displacement: 249cc
Bore x stroke: 77.0 x 53.6mm
Cooling: Liquid
Carburetion: Keihin FCR37 and hot start circuit
" />Nie ma mitu Yamahy jest mitomania i półprawdy.
Obiektywizmu nie ma w tej sytuacji i tyle. Jak się urwała zwrotnica w Kawasaki-nie w pierwszym i w nie ostatnim Bfie jakoś nie biłeś piany...
Druga sprawa G700 tzw. padaka to modyfikacja tak wspaniałego modelu G660. Dziwne, że nie wyciągnięto wniosków i zrobiono taką padakę, którą niewiadomo czemu chcesz sprzedawać-lub może nie chcesz sam już nie wiem.
Ja naszczęście nie muszę, bo mnie nie stać by być dealerem.
Co do EPSa to ile waży-znasz wagę?
Wygrali ludzie to prawda, ale ci ludzie jeździli i na KQ i na BFie, a teraz na G700. Pewnie to kwestia promocyjnych cen.
Co do wahaczy to są tak skonstruowane, że wieszak zwrotnicy ma spec. ucho które się urywa, żeby nie uszkodzić ramy. Sam naprawiałem G700 po enduro z takim przypadkiem.
Mogę sobie obiektywnie zestawić KQ, BFa i G700 pod kątem serwisowym, awaryjności, ergonomii i rozwiązań. Zapraszam do siebie pokaże rozwiązania na modelach stojących obok siebie.
Uważam, że twoja wypowidź była nieadekwatna do twojej wiedzy i doświadczenia.
Sam wiesz jak porównywać modele.
W moich oczach zachowałeś się jak 6 latek tracąc obiektywizm-to się zdaża każdemu z nas - mnie także.
Merytoryczna rozmowa a nie opinie: padaka, kupa etc.
100 lat.
" />Amor-amortyzator
Kiera-kierownica
Hebel-Hamulec
Roadbook-urządzenie służące do pokazywania taśmy z materiałem nawigacyjnym.
Guma-Opona
Fela-Felga
Roll-gaz-gaz w manetce
Pogrzebacz-w Polarisie ,drążek od biegów
Wydech-Układ wydechowy, końcówka
Latanie-jeżdżenie
Elka-amortyzatory(mylone przez początkujących z imieniem)
Brutal-Kawasaki BF 750
Zbroja- osłony ramion, przedramion, klatki piersiowej i pleców, umieszczone na "siatkowej" koszulce
Buzer-ochrona górnej połowy ciała złożona ze sztywnej "skorupy", ochraniającej klatkę piersiową i plecy, dodatkowo posiada ochronę barków i obojczyków. Najczęściej nie posiada ochrony przedramion.
Kamor-kamień
Wielka kałuża-ocean
Kręcenie manetką-kontrolowanie quada z rollgazem
Spec-specjalista
Upalanie-jazda
Ustawka-zaplanowana jazda w grupie
Erzeter-Polaris RZR
UTV=Side by side
Hopa-element toru do wykonywania skoków
Miłośnik latania po krzakach-off road'owiec
Koło=felga+opona
" />
">Ja przedsiadłszy sie z MZ Etz 251 na kawasaki gsxr 750 to myslałem ze mi lep urwie
BYło tego nie mowic bo jakis spec od jazdy na plastiku Cie teraz uswiadomi o tym ze źle zrobiłes.... Ale motorek wypas