Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • protectorklub.xlx.pl
  •  

    odchudzicsie

    Kawasaki VN 900 Vulcan Classic '06 - Service Manual.pdf

    General Information
    Table of Contents
    Before Servicing ..................................................................................................................... 1-2
    Model Identification................................................................................................................. 1-7
    General Specifications............................................................................................................ 1-10
    Unit Conversion Table ............................................................................................................ 1-13



    " />2010 Kawasaki KX250F Specifications:

    Engine: Four-stroke single with DOHC and four valves
    Displacement: 249cc
    Bore x stroke: 77.0 x 53.6mm
    Cooling: Liquid
    Carburetion: Keihin FCR37 and hot start circuit



    " />Nie ma mitu Yamahy jest mitomania i półprawdy.

    Obiektywizmu nie ma w tej sytuacji i tyle. Jak się urwała zwrotnica w Kawasaki-nie w pierwszym i w nie ostatnim Bfie jakoś nie biłeś piany...

    Druga sprawa G700 tzw. padaka to modyfikacja tak wspaniałego modelu G660. Dziwne, że nie wyciągnięto wniosków i zrobiono taką padakę, którą niewiadomo czemu chcesz sprzedawać-lub może nie chcesz sam już nie wiem.

    Ja naszczęście nie muszę, bo mnie nie stać by być dealerem.

    Co do EPSa to ile waży-znasz wagę?

    Wygrali ludzie to prawda, ale ci ludzie jeździli i na KQ i na BFie, a teraz na G700. Pewnie to kwestia promocyjnych cen.

    Co do wahaczy to są tak skonstruowane, że wieszak zwrotnicy ma spec. ucho które się urywa, żeby nie uszkodzić ramy. Sam naprawiałem G700 po enduro z takim przypadkiem.

    Mogę sobie obiektywnie zestawić KQ, BFa i G700 pod kątem serwisowym, awaryjności, ergonomii i rozwiązań. Zapraszam do siebie pokaże rozwiązania na modelach stojących obok siebie.

    Uważam, że twoja wypowidź była nieadekwatna do twojej wiedzy i doświadczenia.

    Sam wiesz jak porównywać modele.

    W moich oczach zachowałeś się jak 6 latek tracąc obiektywizm-to się zdaża każdemu z nas - mnie także.

    Merytoryczna rozmowa a nie opinie: padaka, kupa etc.

    100 lat.



    " />Amor-amortyzator
    Kiera-kierownica
    Hebel-Hamulec
    Roadbook-urządzenie służące do pokazywania taśmy z materiałem nawigacyjnym.
    Guma-Opona
    Fela-Felga
    Roll-gaz-gaz w manetce
    Pogrzebacz-w Polarisie ,drążek od biegów
    Wydech-Układ wydechowy, końcówka
    Latanie-jeżdżenie
    Elka-amortyzatory(mylone przez początkujących z imieniem)
    Brutal-Kawasaki BF 750
    Zbroja- osłony ramion, przedramion, klatki piersiowej i pleców, umieszczone na "siatkowej" koszulce
    Buzer-ochrona górnej połowy ciała złożona ze sztywnej "skorupy", ochraniającej klatkę piersiową i plecy, dodatkowo posiada ochronę barków i obojczyków. Najczęściej nie posiada ochrony przedramion.
    Kamor-kamień
    Wielka kałuża-ocean
    Kręcenie manetką-kontrolowanie quada z rollgazem
    Spec-specjalista
    Upalanie-jazda
    Ustawka-zaplanowana jazda w grupie
    Erzeter-Polaris RZR
    UTV=Side by side
    Hopa-element toru do wykonywania skoków
    Miłośnik latania po krzakach-off road'owiec
    Koło=felga+opona



    " />
    ">Ja przedsiadłszy sie z MZ Etz 251 na kawasaki gsxr 750 to myslałem ze mi lep urwie

    BYło tego nie mowic bo jakis spec od jazdy na plastiku Cie teraz uswiadomi o tym ze źle zrobiłes.... Ale motorek wypas

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •