Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wiator.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    Spotkanie: Kawasaki Frontale - Yokohama Marinos
    Typ: 1
    Kurs: 2,15
    Bukmacher: bet365

    Analiza:

    2 sierpnia o godzinie 12:00 polskiego czasu rozegra się spotkanie między zajmującym drugą pozycję w tabeli Kawasaki Frontale, a ligowym średniakiem z pozycji trzynastej, Yokohama Marinos. Ktoś kto obserwuje ligę japońską, doskonale wie, że zwycięzca tego spotkania jest tylko jeden, mianowicie drużyna Kawasaki, która nie przegrała jeszcze w tym sezonie żadnego meczu na swoim terenie, wygrywając 8/12 spotkań, z czego tylko 4 zremisowała, stoi za tym doskonała forma gospodarzy, którzy w tym roku z pewnością powalczą o mistrzostwo Nipponu(japońska nazwa ich kraju ). Z kolei drużyna gości to średniak grający w kratkę, raz przegrywają, innym razem wygrywają z innym średniakiem. Mimo iż statystyka skłania nas w kierunku remisu, to tym razem goście nie trafili na przeciwnika, który przepuści ten mecz bez punktów. Yokohama to 7 remisów na 11 spotkań, trzy przegrane i jedno zwycięstwo, jeśli chodzi o mecze grane na wyjeździe. W większości były to drużyny, które nic sobą nie reprezentują. Tym razem przeciwnik jest silny i ofensywny, obrona gości zostanie z pewnością złamana, a swoją pasywną grą nie zaszkodzą bramce gospodarzy. Stawiam na Kawasaki.



    Prawie stu funkcjonariuszy różnych służb wymiaru sprawiedliwości, należących do światowego stowarzyszenia motocyklowego Niebiescy Rycerze prezentowało lśniące maszyny w Kaliszu.
    Do Polski przyjechali m.in. z Belgii, Niemiec, Irlandii, Szkocji, Włoch i Holandii. Byli wśród nich także Polacy.

    Po południu, "niebiescy" odwiedzili Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej (COSSW). Zorganizowali pokazy i przejażdżki dla wychowanków Domu Dziecka z podkaliskiego Liskowa. Dzieci otrzymały od nich sprzęt rtv.

    Stowarzyszenie ma swoją centralę w USA. Należą do niego przedstawiciele wymiaru sprawiedliwości: prokuratorzy, sędziowie, policjanci i funkcjonariusze więziennictwa. Blue Knights (BK) powołano w Polsce w 1997 r. Na świecie stowarzyszenie ma około 19 tysięcy członków. Ich naczelną zasadą jest hasło "Ride with pride" (jedź z dumą). Prowadzą też działalność charytatywną na rzecz dzieci.

    "Podobny do kaliskiego europejski zlot odbywa się w sobotę w Helsinkach" - poinformował PAP rzecznik prasowy COSSW - major Grzegorz Pilecki.

    Pod Ratuszem prezentowały się, warte ceny co najmniej samochodu średniej klasy, m.in. hondy, bmw, suzuki, yamahy, kawasaki. Był też motocykl z przyczepą z okresu II wojny światowej. Jego właściciel, Jarosław Wilczyński (prokurator z Katowic) powiedział PAP, że pojazd, podobny do wojennego bmw R71, stworzył z pięciu zabytkowych motocykli.

    http://www.blueknights.pl/



    dobra dobra juz mnie zjechaliscie
    No nie chciałem nikogo urazic..przepraszam
    no sam jestem polaczkiem malkontentem ktory narzeka na wszystko ,na polityke ,ceny,zarobki i cała niesprawiedliwośc że musze jezdzić starym 20 letnim gpz bo mnie nie stac
    Dlatego postanowilem od nowego roku przestac narzekac,tylko znalezc we wzystkim co mnie otacza jakies pozytywy ,a że w Polsce mieszkamy to ...ciężko

    Rzeczywiscie przyznaje racje ceny są rózne ale ta kurteczka co mnie sie podoba kosztuje w tym polskim 748 zł a w angielskim 900 zł ..sprawdzilem...takze u nas taniej

    http://www.k4u.co.uk/item712.htm

    http://kawasaki-sklep.pl/...ozmiar-2xl.html

    w ogóle fajne to jest w tym sklepiku polskim ze co 3 artykuł ma z boku etykietke ,,brak,,




    gratuluję każdemu komu chciało się czytać ostatnią wypowiedź prezesa

    bardzo dziekuje

    jako ciekowstke przypomne ze ten temat mowil o otworzeniu w polsce sklepu kawasaki, w ktorym za duze pieniadze mozna dostac marne gadzety, z ktorych najciekawsze to spioszki, niestety ale chyba nie maja xxl



    Witam!!
    No ja już tutaj nie raz plułem na PROBIKE S.A. czyli pożal się BOŻE "firmę" i to że mamy WIELKIE NIESZCZĘŚCIE ŻE toto się zabrało za KAWASAKI .. a zasadniczo producent ma głęboko w poważaniu to co się tu wyrabia ... SUZUKI, YAMAHA, HONDA dali rade a KAWASAKI nadal w polskiej krainie obsrywają ptaki .... szkoda słów .. tylko że te motocykle takie zajebiste są ..!!!! więc trzeba jakoś z tym żyć .. W dniu kiedy te łebki odpierdolą się od KAWY będzie dniem Błogosławionym i powinien być ŚWIĘTEM PAŃSTWOWYM !!! Może to kiedyś nastąpi . może doczekam dnia SALONU FIRMOWEGO a nie ala salonu sprzedaży ... czas pokaże ...



    Witam,

    jak już wcześniej pisałem na razie nie mam moto (tylko suterek ), ale poważnie się mierzę do ER6F.
    Znalazłem takie ogłoszenie: http://www.otomoto.pl/ind...how&id=M1842377
    Cena muszę przyznać bardzo atrakcyjna, przebieg niewielki.
    Rozmawiałem z właścicielem. Jest pierwszym i jedynym właścicielem, moto kupił w USA (jakiś student który co roku jeździ tam na 3 miesiące do pracy) i przywiózł go sobie do Polski. Naklejki (Ninja) oraz te dodatkowe odblaski akurat wskazują na to że moto jest z rynku USA.
    Właściciel twierdzi, że sprzęt w stanie ideał. Jedyna wada to otarcie na górze zbiornika po lewej stronie, tam gdzie jest ta czarna nalepka. Twierdzi że powstało podczas promowania motocykla z USA - był zabezpieczony folią z bąbelkami, niestety coś tam ocierało i w tym miejscu folia się przetarła. Miejsce otarcia nie wskazuje raczej żeby powstało na skutek wywrotki. Poz tym jednym felerem stan podobno ideał.
    Sprzedaje bo chce teraz sobie z USA auto przypromować, a poza tym cały praktycznie sezon kiedy można jeździć to tyra za oceanem.

    I jedyny problem że żeby to cudo zobaczyć to muszę grzać 300 km, a akurat weekendy mam mocno zajęte bo kończę budować swoją drugą zabawkę, stare BMW E30
    Czy ktoś z forum mieszka może gdzieś w okolicy i mógłby może rzucić okiem na to moto? Będę bardzo zobowiązany.



    Fajna
    bardzo fajna lala,
    sluchaj, widze, ze masz zalozone spacerowki na oslonie silnika, w VN900 mialem solidny problem ze spacerowkami, do oryginalnej oslony kawasaki nie moglem nigdzie dokupic tych uchwytow(opasek) do zamontowania spacerowek, albo byly zbyt male, albo zbyt duze (srednica) czy mozesz mnie doradzic jak rozwiazales ten problem? czeka mnie ta zabawa ponownie, gdyz spacerowki zdemontowalem przed zamiana moto na obecne i bede chcial je ponownie zalozyc. Na razie zastanawiam sie ktora oslone kupic, oryginal (nieco grubsza rurka) czy moze od polskiego producenta, tego samego, u ktorego zakupilem oparcie dla pasazera, gosc robi swietne rzeczy, i rozmiar jest dokladnie na polcalowe uchwyty, a takie mam, tyle ze troche ciensze, smiesznie wygladaja do ciezkiego moto.
    pozdrawiam



    Moto w rzeczywistości jest inne niż na zdjęciu. Ma piękny czarny metalizowany lakier ze złotymi opiłkami w tle. Ten kolor jest nie spotykanym kolorem VN-ów 2000 w Polsce. Ta seria w tym kolorze była wypuszczona podobno w 2008 r. Ta czarna lampa z soczewkami, czarny filtr, czarne hamulce, przednie amortyzatory dodają mu niesamowitego uroku. Motocykl prowadzi się przyjemnie, praca silnika przyjemna. Wydaje dziwny gwizd przy prędkości 80 oraz 110 km/h, ale podobno to jest normalna praca silnika. Był sprawdzany w różnych serwisach Polski i wszędzie tak stwierdzili. Przyspieszenie na 1 i 2 biegu ma nie za duże, natomiast ma powera jak się odkręca z prędkości 100 km/h do 180 km/h. Średnie spalanie to ok. 6,5 litra paliwa, wiadomo jak się podkręci powyżej 140 km/h to wir w baku. Idealny do wyprzedzania pojazdów. Idealny do dalekich tras. Jeżeli jest deszcz to trzeba bardzo uważać na tylną oponę, jest ona trochę niebezpieczna - śliska. Sam się przekonałem. Podobno dużo bezpieczniejsze są Dunlopy D-251. Ma idealnie wyważony środek ciężkości, fajnie się wchodzi w zakręty ale na suchej nawierzchni. Trochę go ubrałem, kupiłem do niego - kanapę, oparcie pasażera, gmole, przednią szybę. Mam zamiar jeszcze do niego dokupić lightbary z nakładkami na oryginalne migacze, tylny bagażnik, tłumiki Roadburner długie oraz tylne podnóżki oraz przedni rehling w postaci nakładki na błotnik. Taki mam cel ale czy to zrealizuję - zobaczymy. Pozdrawiam



    a ja jeszcze zamieszam w temacie Dlaczego np na naszym logo nie ma napisu VULKANERIA KAWASAKI CLUB POLSKA. Przeglądając fora klubów za granicznych zawsze widziałem że są podpisani skąd pochodzą. Może to nie jest istotne na terenie Polski ale jak poniesie nas na jakiś zlot za granicą to odrazu będą wiedzieli skdą jestesmy. Ale to tylko taka tam uwaga ...może jeszcze do przedyskutowania?



    Tutaj macie co sama przedstawicielka rometu mówi o tym "cudzie":
    http://www.bikers.pl/film...ediolanie.html#

    Mi ogólnie się podoba, widac że jest produkowany w chinach (np. po fajce), co najwyżej składany w podgrodziu. Kobita od rometu (na filmiku) mówi że jest to całkowicie polski projekt, no cóż, kto wie. Silnik to chyba to samo co w czoperach. W wersji 250 z wtryskiem i chłodzeniem cieczą to bym się chyba połakomił, o ile w ogóle wyjdzie taka wersja i oczywiście jeżeli cena będzie jakaś normalna. Jak znam życie to za topową wersję (a tylko ta by mnie interesowała) cena wyniesie kilkanaście tysięcy, a przecież za 5-8 tysięcy można miec Kawasaki ER-5 które ma 500ccm pojemności, chłodzenie cieczą i jest produkowane w Japonii!

    Ma ponoc występowac w pojemnościach: 124, 223 i 249ccm.



    Korzystajac z niepisanej umowy na jedno ogloszenie w miesiacu...

    Kupie samochod do 3000 zl a najlepiej tanszy. :-) Wymaganie mam tylko
    jedno. Ma jezdzic. No moze jeszcze jedno wymaganie sie znajdzie - ma byc
    zarejstrowany w Polsce.

    info najlepiej ze zdjeciem prosze na maila. Dzieki
    --
    pozdrawiam - piomay
    [url]http://www.piomay.riders.pl[/url]
    stajnia kawasaki: ZZR1100 & ER-5
    ** c2h5oh Garage Team **



    4 KM = szerokość robocza 40-45 cm
    6 KM = szerokość robocza 51-55 cm
    Czyli kosisz szybciej mniej nawrotów.... Wyjedziesz na np. wakacje i trawa urośnie ponad miarę > większa kosiarka łatwiej sobie z nią poradzi będzie się mniej zapychać. Mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia silnika, zgięcia noża, wałka itd przy najechaniu na kretówkę, patyk, kamień itd. Z kolei większa kosiarka, cięższa, gorzej sie nią manewruje wokół np. drzew + jest droższa.
    Wybrać musisz sam. Na upartego taką 3 KM i 37 cm też skosisz tylko trochę to potrwa i szybciej ją zajeździsz.
    Co do firmy STIGA bardzo dobre kosiarki tyle że drogie.
    BOLENS przyznam się że nie znam.
    Kosiarka to przede wszystkim silnik. Kto przetłoczył ten kawał blachy na obudowę i przykręcił do niego silnik i kółka ma mniejsze znaczenie.
    A silniki : Honda najlepsza ale i najdroższa (podobnie kawasaki choć te w Polsce pojawiają się sporadycznie)
    B&S cieszą się dobrą opinią (potwierdzam) przy znośnej cenie.
    Tecumseh i MTD słyszałem sporo opinii że są bardziej awaryjne i kapryśne niż B&S.
    Jeszcze jedno. Jeśli teren jest płaski nie ma to znaczenia jeśli zamierzasz kosić trawę na spadkach warto poszukać kosiarki z silnikiem górnozaworowym bo mogą pracować w nachyleniu do 15-20 stopni. Dolnozaworowe są tańsze ale mogą pracować przy nachyleniu do 10-15% czyli około 5 stopni

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •