odchudzicsie
Racja
Niedokładnie. Samochody mają większą przyczepność, ale tylko górna póła - F1.
Nie ma takich odpowiedników w seryjnej produkcji (może Veyron).
Natomiast każdy motocykl klasy Moto GP rozjedzie na torze dowolny samochód:
klasy wyścigów Le Mans, DTM czy Formułę 3000. A takie motocykle spotkasz na
zwykłej trasie. Przykładem nich będzie choćby Yamaha R6. Moc porównywalna z
Moto GP (chciałbym być dobrze zrozumiany: porównywalna).
Osobiście śmiać mi się kiedyś chciało, bo jechałem sobie z kumplem na motorach.
On na Kawasaki 1100 ZZ-R. I jakieś BMW 830i wyprzedził. Na to ten gościu od BMW
przycisnął i wyprzedził kumpla. No to ten go znowu. I jak BMW go drugi raz
wyprzedziło to kumpel ponownie się zrewanżował. Tylko, że tym razem zrównał sie
z BMW i patrzył się gościowi przez szybę, jak ten cisnie do dechy. Po czym
dodał gazu i odjechał w siną dal :)))
Ale co tu mówić, jak moje zdechłe Kawasaki KZ 550 na kardan ma mniej niż 6
sekund do setki. Inna bajka.
Cześć!
O jakim LTD myślisz? tzn. jaka pojemność? Ja jeżdżę Kawasaki Kz 1100 z 82r. i
nie mam z nim większych problemów. Mam ją trzy lata i musiłem zmienić tylko
przerywacz od kierunków oraz uszczelniacz w przekładni głównej. Jedynym minusem
mojego motorka to spalanie oleju, około litra na 1000 km. lecz taka jest uroda
tych silników.
Pozdr
Janczar
Witam,
przyznam szczeże, że nie śledziłem wątku i dlatego dopiero teraz odpowiadam.
Mam modele Hondy CBR 400, Cb 900 F, Suzuki Katany 1100, Kawasaki KZ 400, oraz
pracuję nad modelem Hayabusy. Mam jeszcze rodzynka czyli Kawasaki Z 900 firmy
Aoshima. Wszystkie modele w skali 1:12. Wiem, że kolekcja nie duża ale czasu
mało a i inne modele też sklejam. Łysout za parę dni pstryknę foty to wyślę ci
na e-maila.
pozdrawiam
Czy można zmienić sprężyny w amortyzatorach?
Chciał bym utwardzić tylnie zawieszenie w swoim motocyklu. Motorek ten ma dwa
konwencjonalne amortyzatory z tyłu, które są zbyt miękkie, objawia się to
dobijaniem tyłu na większych nierównościach w czasie jazdy w dwie osoby z
pełnymi kuframi. Amortyzatory mają regulację wstępnego napięcia sprężyny i
dodatkowo możliwość regulacji ciśnienia powietrza poprzez pompowanie. Gdy
ustawię wszystko na max to i tak dobija (wersja amerykańska nie na nasze
dziurawe drogi). Pomyślałem sobie, że może by zmienić sprężyny w tych
amortyzatorach na twardsze (sprężyny są w środku amortyzatorów). Może ktoś
zna z was firmę, która podjęła by się takiej modyfikacji, najlepiej z okolic
Warszawy. Ostatecznie będę musiał kupić nowe amortyzatory, choć niechętnie bo
te ładnie wyglądają i są oryginalne. Jak już wspomniałem o kupnie nowych, to
was od razu zapytam ile mogą kosztować jakieś tanie akcesoryjne amortyzatory
do Kawasaki Kz 1100 (265 kg bez kierowcy i bagażu), takie które by były dosyć
twarde i gdzie polecacie kupić?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdr.
Janczar
Owiewka
Witam!
Mam nadzieję, że mi ktoś z was pomoże, a mianowicie zamarzyłem kupić do
swojego motorka dużą turystyczną owiewkę na styl starego Gold Winga 1100 z
okrągłą lampą lub Kawasaki Kz 1000 Police bądź inną produkcji Vettera do
jakiegoś dużego turystyka, może macie taką do sprzedania albo wiecie kto?
Pozdro
Janczar
Regulacja luzów zaworowych
Cześć!!!
Mam wielką prośbę do wszystkich, którzy mają w posiadaniu dane na temat
regulacji luzów zaworowych w silniku Kawasaki typ 10A silnik ma pojemność
1100 cm i był montowany w Kawasaki Kz 1100 Spectre, posiadam taki motorek i
muszę w nim ustawić zaworki a nie wiem na jaki wymiar. PROSZĘ POMUSZCIE!!!!
P.S. bardzo podobny silnik ma Kawasaki Gpz 1100 z lat 80, może ma te same
luzy zaworowe?
Cześć!
Kawasaki Kz 1100 rok 1982
Obecnie Warszawa, wiek 26 lat
Gdzie kupić?
Cześć,
może mi ktoś pomoże i da namiar na sklep, w którym mógł bym tanio kupić dwa
klasyczne tylnie amortyzatory do Kawasaki KZ 1100.
Pozdr.
Janczar
Kawasaki KZ 1100 82r.