odchudzicsie
" />Ja właśnie przerobiłem kmx'a na sm i powiem ci że nie wiązało to się z dużymi przeróbkami. Tylną felgę niekoniecznie trzeba wymieniać, ja do swojego kupiłem oponę 140/70/18, za która dałem śmieszne pieniądze, a koło z przodu dopasowałem od kawasaki bn 125, no i do tego doszły różne duperela typu pompa hamulcowa na przód ze stalowym oplotem, bo jak wiesz kmx ma chu*owe hamulce.
Ogólnie mnie całość wyszła około 1000zł, myślę że tez byś musiał szykować coś koło tej kwoty, jak byś chciał dorabiać szprychy i kupować koło od tdr'ki.
" />Jutro będe jechał zobaczyć Kawasaki KMX 125 z 2000r. do Niemiec. Motor podobno teraz nie palił ale wczesniej było tak, że raz palił raz nie, koleś mowi, że coś z elektryka. I chciał bym się zapytać co i jak mam sprawdzić w silniku żeby po naprawie elektryki nie okazało się, że coś do wymiany z mechaniki. Mam zamiar wziąć, ze sobą narzędzia i sprawdzić czy jest iskra i jakie ma sprężanie, ale nie mam tego do mierzenia sprężania i tu pytanie czy wystarczy ze palcem sprawdzę sprężanie?(W starszych motorach typu wsk jawa mz tak robiłem ) Ogólnie napiszcie co jeszcze mogę sprawdzić? Proszę o szybką odpowiedz
" />Witam !
Kupiłem niedawno Kawasaki kmx i mam kilka pytań .
1.Moto nie chodzi tak jak powinno to znaczy na wolnych czasem obroty skaczą do 6 tyś podejrzewam że pływak się zawiesza .
2.Nie mam połączonego ogrzewania gaźnika . Nie mam pojęcia gdzie się je podłącza .
3.Gdzie jest przerywacz od migaczy bo muszę je podłączyc .Najlepiej by było gdybym miał schemat elektryki .
4.Nie jest podłączony wyłącznik zapłonu ten przy manetce gazu .Co mam z nim zrobic .
Z góry dziękuje za odpowiedzi !
" />http://larsson.pl/?c=r&no=NTEwMDA3Mg==&bid=105429
Dodano 09-03-2010, 17:29:27 :
Witam. Mam pytanie! W KMX żeby wymienić simmering od strony sprzęgła trzeba rozpoławiać silnik?! bo na to wygląda jak widziałem , nie da się nawet go wyciągnąć ?!
Dodano 09-03-2010, 17:29:43 :
Proszę podajcie wymiary simmeringu do Kawasaki KMX 125 od strony sprzęgła.
" />Cześć wszystkim , jestem posiadaczem Kawasaki KMX 125 2002r , moje pytanie jest następujące czy moze ktos podac dokladny link , lub ma ktos z was schemat instalacji elektrycznej kawasaki KMX 125 naprawde bardzo mi zalezy pozniewaz chce zalozyc homologacje i przeniesc sie na drogi z góry Bardzo Dziękuje .
Siemanko;)
Chciałbym kupić sobie cross,enduro ale nie wiem co wybrać mam o 3000-5000 przeznaczonej kasy. Najbardziej Interesują mnie Yamaha dr 125 , teraz mam gilere runner 125 ale znudził mi się automat i chce zmienić na coś mocniejszego i ciekawszego chce coś na dłużej bo za rok nie będzie mnie stać żeby wymienić na coś mocniejszego . Co myśli o tych motocyklach dla mnie :
-Kawasaki KMX 125
-Suzuki RM 85 cm3
- Derbi Senda 125
-Yamaha dr 125
Jak te motocykle zachowują w eksploatacji,I co jeszcze byście proponowali Nie stać mnie będzie na drogie naprawy wiec chyba lepiej enduro co i?????
Mam 15 lat 175 wzrostu i 70 kg.
Witam.
Mam KMX 125 i problem jest w tym że motor nie chce się dobrze wkręcać na obroty mianowicie: jeżeli mu odkręcam powoli manetkę to idzie i ładnie wchodzi na obroty - spokojnie te 9 tysięcy. Problem zaczyna się gdy chce mu gwałtownie odkręcić manetkę - wtedy silnik jakby zaczynał strzelać a nie wkręcać w obroty (słychać jakby takie przerywanie i gdyby dłużej tak pojeździł to by zarzuciło świece).
Oddałem go do mechanika wyregulował gaźnik i nadal nie mogę odkręcić mu do końca manetki bo zaczyna pierdzieć zamiast iść w moc.
Co może być przyczyną?
W ogóle to KMX powinien lekko raczej stawiać na koło, tymczasem mój nie chce, nawet gdy sam pomagam mu ciałem. Blokady?
Siemka mam problem z wyborem motoru w chwili obecnej posiadam wsk 125 full cross .. Ale teraz myślę nad prawdziwym crossem . Żeby było jasne nie chce jakiś chinoli z automatem. Myślę dalej nad 125cc tylko tak czy kawasaki kmx, yamaha dt czy suzuki dr .... Muszą być światła i inne duperele bo będę chciał to zarejestrować.. Ten sprzęt będzie lekko używany w polach lasach ale i na asfalcie. Który z nich byłby najlepszy. Powiem prosto ten sprzęt ma dostawać po garach i się nie psoć, no i żeby palił troszkę mniej niż hummer .. wygląd to już inna gadka która ma mniejsze znaczenie.. No chyba że macie inne (podobne) motorki do zaoferowania to proszę mówić chętnie wysłucham.
Witam
To moj pierwszy post tutaj, jeszcze nie mam maszyny, ale chce zapytac co kupic. Mam okolo 3000zl, chce cos do nauki, 125 albo 250 (nie szukam motorowerkow 50-80ccm, juz duzy chlopiec jestem)
Ogladalem Kawasaki KX i KMX, Yamahe DT i Suzuki DR...sa jeszcze Aprille, ale jakos troszke sie wlochow boje.
Oczywiscie nie spodziewam sie nowego motoru, chce tylko zeby jezdzil i nie wygladal jak przedwojenny (raczej cos po 1990r). Na razie chce pojezdzic rekreacyjnie, dlatego mysle ze 125 mi wystarczy na sezon (waze niecale 80kg...).
Kolejna rzecz to papiery i rejestracja. Nie zamierzam jezdzic po drogach publicznych wiec chyba nie musze rejestrowac? wyjade z domu i za 2 km wjezdzam w lasy wiec policji sie nie musze bac prawka tez nie mam na motor. Polowa crossow nie ma lamp wiec i tak sie nie da zarejestrowac? jakie dokumenty musze dostac od sprzedawcy?
Bede wdzieczny za wszelkie porady i wskazowki, bo jak widac jestem calkiem zielony w temacie...a kupujac juz motor chcialbym cos wiedziec. z mechanika sobie radze, ale narazie tylko samochodowa i nazewnictwo niektorych czesci w motorze jest mi jeszcze obce
Problem poruszany juz na forum.. problem-z-kawasaki-kmx125-obroty-i-ga-nik-t7168.html
Jedyna rużnica w problemie jest ta ze Tobie cieknie z dolotu powietrza a w tym Kmx specjalnym odpływem nadmiaru benzyny, u Ciebie albo go nie ma (w co wątpie) albo jest poprostu zatkany (moze byc podłąCzony wężyk który się gdzies załamuje tym samym zamykając odpływ).
pozdrawiam
Mam taki problem: jechałem sobie w najlepsze i wszystko było ok i w pewnym momencie motor zgasł "z niczego nic, sam od siebie" i nie chciał zapalić. Wyczyściłem gaźnik i zmieniłem świece (na nową) i nadal nie chce zapalić na kopa, gdy zacząłem go pchać to nie chce zapalić ale co jakiś czas bije w wydech ale to nie jest taki odgłos jakby chciał załapać. Nie mam pojęcia co mu się mogło stać.;/ Bardzo proszę o pomoc.
Witam jestem z województwa małopolskiego i szukam z tego województwa Kawasaki Kmx 125 do kupienia najlepiej żeby rok był od 1995 r w zwyż do 3,500 złotych
Za jkie kolwiek informacje z góry dziękuję !!
Sorry jestem nowy i nie zaóważyłem Giełdy Więc temat wpiszę tam
witam
noszę się właśnie z zamiarem zakupu motorka enduro, niedużego - 125 i jako totalny świeżak w temacie poczytuję to i owo znalezione na necie (choc nie do konca rozumiem zawsze o czym mowa ;o) )
i w natłoku informacji prosił bym o radę, podsumowanie, porównanie, zdanie na temat, ustosunkowanie się do danego producenta czy modelu....
moje kryteria (mniej więcej w tej kolejności) za kwotę około 3000 pln
-możliwość zarejestrowania (2 osoby)
-awaryjność
-dostępność i cena części
-moc
ma to być motorek w lekki teren ale i taki aby móc podjechać do pracy czy po sól do sklepu
z tego co zdążyłem się rozejrzeć to kandydatami mogły by byc
(wersje 125):
1) HONDA crm
2) HONDA mtx
3) HONDA xlr
4) YAMAHA dt
5) KAWASAKI kmx
6) SUZUKI dr
PROSZĘ o uwagi do powyższych - czym warto sie zainteresować...
nawet cos w stylu: suzuki okej ale ciut słabe, a honda mtx jakby krótkawa przynajmniej mi sie tak wydaje...
dzieki za wszelką pomoc
pozdrówka
Witam! Od pewnego czasu wertuje fora internetowe,w poszukiwaniu motocykla do 4500zł. Moje typy z samego początku padły na yamahę dt 125 (30km) w dwusuwie. Za jego kupnem przejawiało się kilka czynników, między innymi to że jest to motor bezawaryjny i "nie do zajeżdżenia". Jednak po pewnym czasie trafiłem na inne moto a mianowicie Kawasaki kmx 125 (28km) również w dwusuwie, które awaryjnością nie odstaje od Yamahy, wygląd ma bardziej sportowy (po prostu bardziej mi się podoba) i co istotne jest tańsza od dt. Kiedy byłem już niemal pewny zakupu kmx-a, na forum znalazłem wzmianke o Yamaszce xt 350 w czterotakcie. Jest to motorek starszy, chłodzony powietrzem, w podobnej cenie, moc wygląda podobnie (około 30km), spalanie sporo mniejsze niz w 2t, remonty robi się rzadziej (części są jednak droższe), jednak czterotakt jak wiadomo ciągnie już od dołu:) stąd moje wątpliwości. Co będzie najlepszym wyborem? Dodam jeszcze że na 2t się znam, i wiem jak sobie poradzić z naprawą, a o 4t nie wiem praktycznie nic, poza podstawową wiedzą (co to są zawory, jak pracuje silnik itd).
Moto będę używał najczęściej aby wjechać sobie w lekki teren ze znajomymi, jednak od czasu do czasu chciałbym zrobić jakąś dłuższą traskę. Chciałbym raczej rzadko być zmuszony do remontów.
Mam 183cm, ważę 72kg.
Więc jak, starsze moto w 4t czy nowsze w 2t ?
" />Jak w temacie, chce wyciagnac z tlumnika e całe badziewie bo dowiedzialem sie ze w mojej Kawasaki KMX 125 jest zablokowany tlumnik.
Prosze o jakies porady z podstawami kogos kto sie zna lub jakis poradnik czy cos... od 4sowow to ja mam specjaliste, ale mowi ze to calkiem inna sprawa tlumnik 2sow a 4sow
gg 10696060
" />
">Cytat:
Mo?na zrobi? szlifa - koszt ok 700z?.
Taa Z?by Po?o?enie nowej warstwy nicasilu tyle kosztuje, wi?c nie op?aca si? tego robi? bo mniej kosztuje sam cyl Z?by
Mo?na te? zrobi? tulejowanie. Polega ono na tym, ?e rozwierca si? cylinder i wstawia tulej? ?eliwn?. M?j znajomy robi? tulejowanie w Kawasaki KMX 125 cc i zap?aci? 500 z?.
Siemka! Mam pytanko ile się wlewa oleju do Kawasaki KMX 125 02' do jednej lagi? zaraz bedzie google nie bola itp. Szukam juz trzeci dizonek i nic! bardzo bym prosil o pomoc. Dowiedzialem sie tylko zeby utardzic zawieche w Kawie musze nalac wlasnie oleju W30 ( i nie wiem ile? na jedna lage) i podkladni pod sprezyny z teflonu! a przy okazji gdzie moge kupic olej W30 bo na allegro nie ma
No więc tak :
Kawasaki kmx 125 jest przedewszystkim mniejsze. Patrząc na sprzęty moich kolegów stwierdzam, że jest bardziej awaryjne i ogólnie gorzej sie tym jezdzi...
Wizualnie mi się kmx nie podoba, ale o gustach nie bedziemy dyskutować...
Ja bym wolał dużo bardziej DT....
aptrillia nie wchzodi w gre :/......DT ta strasza jest troche brzydsza....mi tylko o to chodzi zeby moto stanol na gume z 2 i byl mozniejszy niz dt 80 i tylo..ale zeby wygladal jak rasowa 450....a DT 125 tego nie przypomina.....mi sie wydaje ze kawa ma mocnijesy dol..... i doscyc ladnie wygalda ten KMX bo wyzszy jest napewno bo to widac....
Po czym ci się wydaje że kawa ma mocniejszy dół ?? Po wyglądzie... bo tak nie jest...
Rzeczywiście ten kmx przypomina rasową 450....
KMX WYŻSZY ?? On jest mniejszy od dt, krótszy i niższy !! Dt daje taki efekt ponieważ ma dłuższe z tyłu owiewki i wygląda jak by była niższa, a jest wyższa !! :/
Jacky , ja też słyszałem nie raz że kmx ma gorszą zawieche przednią....
Ogólnie jest gorszy,.... I raczej nie ma nic w czym jest lepszy od Dt'ki...
Patrząc na takie kawasaki typu to co pokazałeś, to one stoją po półroku na allegro, ciekawe czy je tak łatwo sprzedac.....