odchudzicsie
Witam wszystkich!
Jako że 15.07 zdaję egzamin na kat. A, co raz poważniej zaczynam się rozglądać za pierwszym motongiem dla siebie, bo mam nadzieję jeszcze w tym sezonie zacząć przygodę z jednośladem.
Myślałem o Virago750 ze względu na swoje gabaryty (188cm/90kg).
No i tu pojawiają się pytania...
1. czy V750 nie będzie za duża (w sensie ciężka = trudniejsza do opanowania dla nowicjusza) i mocna jak na pierwsze moto?
2. na innych forach motocyklistów czytałem, że na pierwsze moto często poleca się takie modele jak SUZUKI GS500, Honda CB500, czy Kawasaki ER-5. Jest to o tyle ciekawa opcja, że taki motorek można za połowę ceny V750 wyciągnąć (do 5kPLN)... No i jak takie moto ma się do moich gabarytów?
Czy jest sens się tak "rozdrabniać" i kupować taki półśrodek na sezon czy dwa? Czy ktoś przechodził przez taką opcję i może się podzielić wrażeniami?
A może jak się chce docelowo Virażkę, to nie ma sensu zaczynać nauki się na "sportowym turystyku".
Liczę na Wasze rady
Siemka!
Nazywam sie Waldemar, przyjaciele mówi po prostu Piąty.
od kliku lat jezdze na moto, teraz na szosowo - turystycznej Kawasaki er5, jednak jak większosc z Was zaczynałem swa jezde na motorynce, później wsk, shl, mz, troche sie smigało ruskiem z wozkeim bocznym, a teraz ta Kawa.
jednak po dorośnieciu brakuje mi wielo godzinnych wypraw po lasach, górach, dolinach na małym dwusuwie... zamierzam wiec cos takiego kupic... w sumie mam w częsciach wsk m06 w wersji lux, ale studia uniemozliwiaja mi złożenie jej w całosc, wiec jeśli ktos jest zainteresowany naprawde nawatorską, wyróżnajaca sie w tłumie wsk to proszę pisac, najlepiej gg : 790 56 07
pozdrawiam wszystkich uzytkowników:)
http://www.youtube.com/watch?v=dMPK2bz9XHU
kilka lat temu:)
Ja w zeszlym tygodniu kupilem Fazerka i mam do sprzedania Kawasaki ER5, rocznik 98. Pierwszy wlasciciel od sprowadzenia z Niemiec w 2005. Zrobilem nim tylko 12.000km bez awarii mechanicznych. W 2007 mialem slizga- wymienilem kierownice i lusterka ale nie zrobilem baku-ze wzgledow estetycznych do podszpachlowania (wgniotki) i lakierowania. Prawie nowe opony Dunlop Arrowmax (przod 1500km, tyl ok.3000km). Mysle tak ok. 4300zl
historia była długa więc nie będę pisał książki, a że mądry chciałem być to pomyślałem nad 500ccm, więc... trafiło na Kawasaki ER 5. Wybór słuszny, bo jestem z Kawy dumny, daje radę w każdej trasie, nawet w jeździe z 600cmm. Jak wybór padł na Kawasaki to forum też musi być prawidłowe, więc witam wszystkich i szerokości, przyczepnosci na drodze.
Witam
Chciałem się przywitać na forum. Nazywam się Sławek i od niecałego roku jestem szczęśliwym (hehe, szczęście już sprawdziłem na betonowym słupie energetycznym) posiadaczem Kawasaki (a jakże) ER-6n. Jest to mój pierwszy sprzęt i na nim uczę się jeździć. Kawa jest z 2007 roku, nówka salonowa po rocznym odstaniu i czekaniu na właściciela. Zdjęć nie zamieszczam, niestety "jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz" i z tego powodu motocykl nie nadaje się na sesje zdjęciowe (co prawda wywrotki to zwykłe tzw. "parkingowe", ale plastiki są bardzo delikatne :( ). Ponieważ dopiero zdobywam doświadczenie z udzielaniem się na forum ograniczę się do zadawania pytań i szukania odpowiedzi na nurtujące problemy. W okolicy jest dość sporo motocyklistów, więc nie jest źle.
Pozdrawiam
Sławek
oj nie przesadzajcie ze mocy szybko braknie, zalezy jak kto jezdzi :) znam takich co 500'kami 5 sezon jezdża i chwala :)
ja bym szukał w takiej kolejności
Honda CB 500
Suzuki GS 500
Kawasaki er-5
to motocykle głownie do nauki wiec zwykle są po jakiś większych lub mniejszych przejściach.
tak czy siak Wszystkie jeżdża całkiem dobrze serwisowanie maja podobne (poza honda) :)
jak znajdziesz wdobrym stanie to z usterkami też kłopotów nie bedzie :)
w akcesoriach kawasaki do er-6f jest tez tzw fender kit czyli to o co Ci chodzi... takie male ladne kierunki plus skromny uchwyt na tablice (chyba z podswietleniem)... chociaz jak dla mnie to te kierunki sa troche za male...
kierunki to mi sie chyba najbardziej podobaja te oryginalne... i chyba gdzies widzialem sam uchwyt pod tablice do ktorego przyczepialo sie oryginalne kierunki (http://www.motospecialties.com/store.asp?store=ninja650shop&level=type&type=Tail%20Kits)
ja obecnie kupuje coś większego ^^ ale nie za mocnego(50-80KM)... myślę nad:
Kawasaki Er 5
Suzuki GS 500 F
Suzuki GS 500
Honda CB 500
Honda CBF
Yamaha Fazer
Kawasaki Ninja 250
rocznikowo koło 2004-5 bo starsze się psują... tak jak mój obecny =D
nie wiem jeszcze który brać ale najmocniejszy z tych to Honda CB ...
kumpe4l w tamten weekend był na zlocie i skasował motor ^^ jak wracał gość mu wyjechał =D na szczęście już wyszedł ze szpitala ale szyli mi jajka bo zahaczył o kierownicę jak wylatywał =D
Na co zamierzacie się przesiąść po Ogarze? Ja planuje na coś w okolicach 30km, 250cc 4t. np hyosung gt cometR 250 albo Kawasaki ninja 250. Może Kawa er5 ale ona to 180 kg waży i troche za ciężka na 2 moto po Ogarze. Myślalem też o Aprilli RS 125 i Cagivie Mito ale wyleczyłem się z 2t Jeździł ktoś na tych sprzętach co wymieniłem albo mial jakies doswiadczenia z nimi związane? A może jakieś inne propozycje? Pozdrawiam
Jezeli ktos mialby dokladnie ten motocykl za mniej wiecej podobna cene to zglaszam swoja chec zakupu :F
Wiem ze budzet nie jest powalajacy ale jak mam moto znowu zostawic na autobusie to na razie nie potrzebuje nic lepszego ani drozszego a 5o KM to i tak sporo jak na poczatek :F
Stan wizualny nie musi byc rewelacyjny. Wiadomo tez bez przegiec. Pomalowac moge sobie sam wiec lakier nie jest najwazniejszy. W zasadzie zalezy mi na tym aby motocykl mechanicznie byl w dobrym stanie.
Jezeli ktos wie gdzie moglbym takie moto kupic to rowniez bylbym chetny za info.
Pozdrawiam
A.
sprzedam Kawasaki er 6. 2006 r. przewody w oplocie HEL. nowe klocki. wyższa szyba. podgrzewane manetki. gniazdko 12V. stelaż z kufrem GIVI wykonanym dla kawasaki.
link do aukcji:
http://www.allegro.pl/sho...item=1157945351
więcej zdjęć lub film mogę na maila podesłać
cena jaka mnie interesuje : 11 000 zl
witam
mam na sprzedaż kawasaki er 5 z '98 roku. kolor srebrny metalic. poj 500ccm , 50 KM. nowe opony-Maxxis (przejechane ok 1500km- bez palenia gumy:) ), nowa tarcza hamulcowa, nowe klocki, przewód hamulcowy w stalowym oplocie (hel), po synchronizacji zaworów i regulacji gaźników
tutaj link do zdjęć : http://picasaweb.google.com/kubasurfskate/Motor#
motor jest do obejrzenia w Lęborku. możliwa jazda próbna.
cena: 6000pln
dodatkowe informacje : kubasurfskate@wp.pl