odchudzicsie
Na skrzynkę wysłałem serwisówke z stronami do pompy.(Kawasaki VN1500 Classic_98 Service Manual)
Warto zajrzeć tu:
ENGINE LUBRICATION SYSTEM 6.3
6.4 ENGINE LUBRICATION SYSTEM
8.10 CRANKSHAFT/TRANSMISSION
4 zdjęcie od góry
Ale ja zanim bym zdemontował sprzęgło to wykręcił bym czujnik oleju i wkręcił w to miejsce miernik ciśnienia i sprawdził bym ciśnienie.
Oil Pressure
Standard: 340 ∼440 kPa (3.5 ∼4.5 kgf/cm², 50 ∼64
psi) @ 2 000 r/min (rpm), oil temperature
90°C (194°F)
Abrams brawo ten link http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg.html
jest bardzo przydatny.
Na skrzynkę wysłałem serwisówke z stronami do pompy.(Kawasaki VN1500 Classic_98 Service Manual)
Warto zajrzeć tu:
ENGINE LUBRICATION SYSTEM 6.3
6.4 ENGINE LUBRICATION SYSTEM
8.10 CRANKSHAFT/TRANSMISSION
4 zdjęcie od góry
Ale ja zanim bym zdemontował sprzęgło to wykręcił bym czujnik oleju i wkręcił w to miejsce miernik ciśnienia i sprawdził bym ciśnienie.
Oil Pressure
Standard: 340 ∼440 kPa (3.5 ∼4.5 kgf/cm², 50 ∼64
psi) @ 2 000 r/min (rpm), oil temperature
90°C (194°F)
Abrams brawo ten link http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg.html
jest bardzo przydatny.
TO NIE JA TO MAREL ZNALAZŁ TEN LINK...
Kawasaki
Displacement: 593.00 ccm
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 61.00 HP (44.5 kW)) @ 10500 RPM
Torque: 46.00 Nm (4.7 kgf-m or 33.9 ft.lbs) @ 7800 RPM
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Liquid
Suzuki
Displacement: 125.00 ccm (7.63 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 11.53 HP (8.4 kW)) @ 9000 RPM
Torque: 9.60 Nm (1.0 kgf-m or 7.1 ft.lbs) @ 7000 RPM
Cooling system: Air
Honda
Displacement: 491 cc
Engine type: V4
Stroke: 4
Power: 47,5 HP (35,4 kW) @ 9000 rpm
Torque: 42 Nm (31 ft. Lbs) @ 7000 rpm
Cooling system: liquid
A320 z nowymi silnikami
Cytat:
A320 z nowymi silnikami
Pod koniec lutego odbył się pierwszy lot testowego Airbusa A320 z nowymi silnikami International Aero Engines (IAE) SelectOne. Ta pochodna V2500 ma mniejsze zużycie paliwa i emisję dwutlenku węgla.
IAE to spółka z największymi udziałami Pratt&Whitney USA i brytyjskiego Rolls-Royce`a (po 32,5%). Pozostałe udziały należą do niemieckiego MTU Aero Engines (23%) i grupy japońskich przedsiębiorstw – Japanese Aero Engines (125) – w skład którego wchodzą m.in. Mitsubishi i Kawasaki.
IAE dostarczyła do tej pory ok. 1500 silników V2500 dla rodziny samolotów Airbus A320 i McDonell Douglas MD-90. Obecne prace mają doprowadzić do wprowadzenia na rynek jego bardziej nowoczesnego następcy.
SelectOne będzie wykorzystywany w samolotach A319, 320 i 321. Testy, prowadzone na lotnisku w Tuluzie, zakończą się prawdopodobnie w trzecim kwartale 2008, po czym rozpocznie się sprzedaż silników seryjnych.
Testy są odpowiedzią na wprowadzenie przez największego konkurenta, CEM International (spółki francuskiej Snemca i amerykańskiej GE Aviation), silników rodziny CFM56-5B, które napędzają już ponad 100 Airbusów modeli 318, 319, 320 i 321.
źródło