odchudzicsie
| taa..i wszystko by bylo ok (normalka takie przydzialy) tylko ze mobilke
| otrzymal chromowany chopper czy tez jak pokazali nie dostaly przydzialu
| terenowe czterokolowce........aaa suzuki ninja ;o) i owszem ;o)
Ninje to chyba Kawasaki robi(ło).
;)
Aczkolwiek mogę się mylić
;)
pewnie oder byc moze masz racje
stad to moje ;o) btw wiesz ninja to takie 'bojowe'
motocyklowy laik (ale lubiacy sobie pojezdzic! :o))
ein
Witam ponownie! Sam nie jestem doświadczonym motocyklistą, ale postaram się w
miare możliwości udzielić rady. VT 500 E jest całkiem niezłą alternatywą.
Choppery dosyć wolno tracą wartość, ale też z reguły nie są katowane itp. Poza
tym nie widać po nich tak bardzo "lini czasów". Za kase ok. 6. tysiaków można
poszukać czegoś takiego jak Suzuki GS 500 (lub np. Honda CB 500). Sporym plusem
jest stosunek ceny do tego co dostajemy. Za taką kase kupisz GS 500 od 1990
roku, a moto jest całkiem spoko jak na pierwszy jednoślad (w ogóle jest spoko).
Możesz też poszukać jakiegoś ściga 125 (Aprilia AF/RS, Cagiva Mito, Honda NSR
125) - tu rocznik za takie pieniądze będzie dosyć młody. Za podobną kasę można
kupić jakieś starsze Enduro (Honda XR 500, Kawasaki KLR 600, Suzuki DR), ale
enduro może być mocno zurzyte. Fajnie że myślisz też o ubiorze, bo to ważna
sprawa. Co do oceny stanu tehnicznego, to jeżeli nie masz doświadczonego w tych
sprawach znajomego, to możesz chyba zapytać na tym forum - może znajdzie się
jakiś życzliwy z Twojej okolicy. Dobra, to tyle - pomogłem jak mogłem :).
Pozdrawiam i życze udanego zakupu!
Knife
troszke chyba przesadzam, ale to dlatego, że strasznie sie "napaliłem", a moja
wiedza w temacie motocykli takich jak Hondy, Yamahy, Suzuki, czy Kawasaki jest
mierna. Założenie jest takie - max. 24 000zł (+,- cośtam), przebieg minimum
(ech - nieosiągalne), max. 1 właściciel, max.pojemność 900 ccm (600
preferowana), min. 60KM, i co najmniej 2 cylindry i nie cros (ścig preferowany,
chopper tak 50/50).
Do tego nie mogę się aktualnie ruszyć z domu i pooglądać sprzęty w salonach i
komisach, a sami wiecie, ze w sieci nim sie przebrnie przez śmieć to trochę
nerwów sie zje...
W środę planuję jazdę do Lublina, a w czwartek do Rzeszowa, coś poogladam, będę
miał wyobrażenie - rozumiecie, że facetowi ze 190 cm wzrostu nie jest zbyt
łatwo wybrać motocykl (nie chcę wyglądać śmiesznie)...
...Szczerze sie przyznaję, że rozumiem Waszą irytację - przepraszam za moje
zachowanie i liczę na wyrozumiałość.
dzieki cien za odpowiedz
no górną granicą niech będzie 8 tys. zł i celuję raczej w coś w stylu chopperów
honda shadow wyglada niezle, ale ma wys. 1090mm (i to nie w siodle), wiec jest
chyba wymiarowo porownywalna z motorami ktore wymienilem wczesniej...?
a co sadzisz o Kawasaki Vulcan?
shady napisał(a):
>na kawasaki ZX9R ninja i do ziemi dostawalam palcami.
Tak to już jest że motocykle sportowe rzadko mają siedzisko poniżej 800mm.
Choppery to i owszem :/
Dziewiątka ma wysokość siedziska taką jak CBR600... praktycznie niżej juz sie
nie da, nie w sportowym motocyklu.
ZZR600 ma 780mm wysokości siodełka, to jest max.
Ps.Sorrki za pomyłkę z płcią ;)
Opinie na temat sprawdzonych chopperow...
Witam!
Chcę kupić choppera do 15 tys. zł. Nie jestem obeznany w temacie, dlatego
proszę Was o jakieś ciekawe sugestie w tej sprawie. Wiadomo że chodzi mi o coś
wygodnego i solidnego z dynamicznym silnikiem. Słyszałem dobre opinie na temat
tych modeli:
Yamaha Virago 535
Honda VT 600 Shadow
Kawasaki EN 500
Z góry dzięki za pomoc.
jak chcesz kupić moto wygodnego,solidnego, i z dynamicznym silnikiem
(???), to omijaj choppery szerokim łukiem , bo - jak pisałem
wcześniej - coppery to Qpa i się do niczego nie nadają ...
> Yamaha Virago 535
> Honda VT 600 Shadow
> Kawasaki EN 500
A to największe qpy tego gatunku , ani wygodne ani solidne ani
dynamiczne ,
jak chcesz motocykl klasyczny to proponowałbym , coś dajmy na to ,
np : kawasaki W 650 , albo bonnevill (triumph), albo coś podobnego .
Na tym da się normalnie jeździć ..
> "Znafca" nie wypowiadaj sie o innych motocyklach jak na nich nie
jechales
Zgadzam się z tym i dla tego napiszę jeszcze raz - te motocykle to
qpy .
wydaje mi sie ze silnik
> Hondy jest bardziej zywotny bo ma chlodzenie ciecza,
i znowu masz rację "wydaje ci się". Samo chłodzenie cieczą jeszcze o
niczym nie przesądza . Stara FJ1200 jest chłodzona "wiatrem" i robi
takie przebiegi o jakich np ZZR1100 morze tylko pomażyć .
z Kawasaki nie mialem zadnego kontaktu, ale
> wydaje mi sie ze jest to mniej popularny motocykl od pozostalej
dwojki
Ja "miałem kontakt" i ta kawka akurat jest najbardziej dynamiczna z
tych wymienionych, co nie czyni z niej maszyny mniej qpowatej.
Zresztą , założyciel wątku , pytał o stabilność i dynamikę a nie o
popularność danych modeli . Stabilności i dynamiki nie szuka się w
chopperach .
Choppery nadają się tylko do lansu przed kawiarnią , a jeśli jest
inaczej to pytam -> DO CZEGO SĄ CHOPPERY ?
Ja
> osobiscie jechalem raz na Virago no i moge powiedzec ze nie bylo
zle, jechalem
> krotko ale prowadzila sie calkiem fajnie.
Jak jechałeś raz na virago to zacytuję ciebie :nie wypowiadaj sie o
innych motocyklach jak na nich nie jechales.
A jak raz jechałeś to niewiele możesz powiedzieć .
> Chopperki krotko mowiac sluza do jazdy, nie sa po to zeby szybko
jezdzic po
> winklach czy po prostej,
To nie argument , bo każdy motocykl służy do jazdy .
sluza po prostu do czerpania przyjemnosci z leniwego
> nawijania kilometrow
do tego też może służyć każdy motocykl . To żadna specjalność .
a pozatym sa ludzie ktorzy wola niskoobrotowe V niz wyjac
> e
> rzedowki.
Nie rozumiem przeciwstawiania V2 - i rzędową 4 , bo po 1) były
silniki w chopperach V2 i to wcale nie wolnoobrotowe (kawasaki VN
750) jak i rzędowe 4 jak i twiny jak i single .
po 2) Są normalne motocykle , którymi da się jeździć zarówno
spacerowo , jak i też sportowo ,jak i terenowo i wcale nie mają
rzędowej 4.
Chopper to nie tylko silnik ale też cała reszta , i ta reszta jest
po prostu marna . Te choppery nie są ani sportowe , do tego
są "motocykle sportowe" - właśnie , ani w teren , ani do miasta
(wystarczy spojrzeć na geometrię zawieszeń , jak i też skoki
zawieszeń), ani do turystyki , ani do sprintu ani kompletnie do
niczego . Do spokojnego turlania najmniej nadają się sporty , ale
jak się kto uprze . A jeśli specjalnością chopperów ma być wolna
jazda , to wnioskuję że do szybszej się nie nadają , dla mnie są
więc ułomne. Konstrukcyjnie chore .
Więc pytanie jest aktualne -> DO CZEGO SĄ CHOPPERY ?
jeśli szukasz tego typu motocykl to zwróć uwagę na Kawasaki EN
500,wygodny,łatwy w prowadzeniu,tani w zakupie,ale jeśli chopper z
silnikiem rzędowym Ci nie odpowiada to z wymienionych powyżej maszyn
proponowałbym chyba Hondę shadow,będzie najłatwiejsza w prowadzeniu
i najtańsza w zakupie z tych modeli (ale jest napędzana łańcuchem a
pozostałe wałem).co do eksploatacji wszystkie te maszyny to
sprawdzone i trwałe konstrukcje chociaż każda ma jakieś drobne wady
i zalety.
Motor 125 dla 2 osób
mam pytanko wie ktoś może która z tych 125 jest największa gabarytowo? zależy
mi żeby motor był w miarę wygodny do jazdy z pasażerem
HONDA REBEL 125
Suzuki Marauder 125
Suzuki INTRUDER LC CLASSIC 125
KAWASAKI ELIMINATOR 125
Honda Shadow 125
Chopper Aprilia 125
DAELIM 125
Czy wg was kawasaki robi dobre choppery..poradzcie
Jest taki jeden z 1992 roku zajebisty i tak zadbany ze mozna sie
przegladac w chromie i reszta jest poprostu wycackana..ale nie wiem
czy kawasaki to dobry wybór na choppera..doradzcie..jest sliczny .ma
250 pojemnosci..ale zastanawiam sie czy nie za stary i nie za syfna
firma..ale wyglad am typowo chopperowy :)
netka ty to chyba na motorze jeszcze nie jezdzilas ze sie cieszysz takimi
choinkami lechcbr dobrze mowi, sluchaj zawsze tych bardziej doswiadczonych ;p ;]
co do choppera hmm ja osobiscie wolalbym cruisiera niz choppera ale jesli chcesz
to mysle ze nie kupuj polowki tj 750 650 800 tylko juz jakies powazne moto a do
wyboru masz: yamaha drag star 1100, suzuki intruder 1400, jakis chinskich syfow
nie polecam bo sie zrazisz do motocykli,
wspominali tutaj widze o shadowce to chyba o 600 bo jak chopper ... to jest
motor dla dziewczyny a jesli myslisz o shadow 750 c2 no to too nie jest chopper
z calym szacunkiem... za 40 tys kupisz naprawde niezly sprzet popatrz zeby mial
wal kardana, przyzwoitom moc przy przyzwoitych obrotach zebys nie musial krecic
zeby wyprzedzic malucha... :)
ja osobiscie wybieralbym sposrod honda vtx 1300, kawasaki vn 1500
classic,drifter,tourer itp, suzuki intruder 1500 lc, yamaha drag star 1100
classic, yamaha wild star oczywiscie raczej uzywane ale za 40 tys to mysle
zedrag stara 1100 choppera kupisz nowego bo z drag starem classiciem cruisierem
byloby ciezej bo jest drozszy kilka tysiecy; mankamentem w drag starach moze byc
chlodzenie powietrzem wiec warto spojrzec na vtx 1300, no ale ty chcesz choppera,
powiem tak masz kase idz i kupuj do wyboru do koloru, :) byle nie jakies motobi
wicher tornado salceson 2000 :P