Indeks odchudzicsieKawasaki KLE 500 ForumKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki 250 czy GS 500KAWASAKI KX 250 SILNIKKawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na części
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ministranci-w.keep.pl
  •  

    odchudzicsie

    " />wielkie dzieki za pomoc !!!!!!!!!! w serwisie
    dzisiaj mnie poinformowali za nie zresetowali modułu bo maja schemat 750 i tam kostki powinny znajdować się pod siedzeniem a u mnie ich tam nie ma!!!! szukali po całej instalacji i nie znależli!!!!! zabrałem go i sam według waszych opisów znalazłem kostki (szara i czarna ,pod obudową obok dzwigni zmiany biegów) i dalej wedlug waszych instrukcji ,i nadal nie chodzila ale zadzwonilem do nich czy zdejmowali kape i w jakiej pozycji zostawili przelącznik paska,NIEPAMIETALI wiec rozkrecilem i byl na OFF .Zzrobiłem jak należy i według kolejności i DZIAŁA !!!
    ADRES TEGO PSEUDO SERWISU
    KAWASAKI POZNAŃ UL ULAŃSKA
    WARSZTAT MOTORP UL.KRANCOWA PRZEZMIEROWO



    " />W dniach 27-30 kwietnia organizowany jest wyścig Odra River Race , który jest prologiem do otwarcia sezonu motorowodnego w Ustroniu Morskim.

    organizatorem jest Maxjet www.maxjet.pl

    Otwarcie Sezonu jest bezpośrednią kontynuacją wyścigu i organizowane jest w dniach 1-4 maja 2008 roku na plaży przy hotelu MAX.

    Główną ideą przeprowadzania pierwszego River Race na Odrze jest doskonała zabawa. Wyniki sportowe zostały odsunięte na drugi plan. Wyścig rozpocznie się 27 kwietnia we Wrocławiu, a później wyruszy w kierunku pierwszego punktu kontrolnego – Nowej Soli. Na trasie zaplanowano jeszcze 2 postoje w drodze do Ustronia Morskiego. Szczecin oraz Kołobrzeg. Podczas każdego postoju, uczestnicy będą mieli okazję uczcić udział w River Race w najlepszych klubach na specjalnie przygotowanych spotkaniach.

    Koszt udziału w imprezie:
    Odra River Race: 1000 złotych
    Max Jet: 1000 złotych
    Obydwie imprezy: 1500 złotych
    Podaną kwotę należy przesłać na konto o numerze:
    83 1240 6508 1111 0010 1667 0746 – Bank Pekao S.A., ul Łopuskiego 6, 78-100 Kołobrzeg. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko oraz numer zgłoszeniowy, który pokaże się po zakończeniu procesu rejestracji oraz zostanie wysłany na Twój adres mailowy.
    Rejestracja
    Więcej informacji o Odra River Race: Piotr 500 132 283
    Więcej Informacji o Max Jet 2008: Tadeusz 600 103 941
    Kwota podana w formularzu zgłoszeniowym uprawnia uczestników do:
    Odra River Race
    a) udział w wyścigu
    b) wykupienia noclegu zarezerwowanego przez organizatora
    c) korzystanie z serwisu w razie konieczności
    d) udział w imprezach towarzyszących
    e) zabezpieczenia logistycznego w przypadku poważnej awarii sprzętu

    Max Jet 2008
    a) udział w imprezie Max Jet
    b) możliwość prezentacji swoich umiejętności przed publicznością
    c) wstęp do strefy VIP
    d) udział w tematycznych imprezach zaplanowanych dla gości specjalnych
    Więcej informacji uzyskają Państwo pod adresem: zapisy@maxjet.pl

    Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w tych imprezach również tych , którzy dopiero chcieliby spróbować zabawy na wodzie a jeszcze nie mają sprzętu - mamy dla Was do wypożyczenia na atrakcyjnych warunkach skutery wodne - 160 konne Kawasaki 15 F , pomożemy w transporcie (mamy przyczepy na 4 i na 2 skutery wodne) i zapewnimy zaplecze techniczne, więcej informacji www.3fun.pl



    Mamy przyjemność zaprosić wszystkich motocyklistów na bezpłatne szkolenie z techniki jazdy, które odbędzie się w najbliższą sobotę 12.09.2009 w godzinach 11-17, na placu szkoleniowym przy stadionie sportowym w Bychawie. Szkolenie będzie prowadzone przez licencjonowanego instruktora i byłego zawodnika wyścigów motocyklowych. W trakcie zajęć uczestnicy będą ćwiczyli manewry najczęściej spotykane w trakcie codziennego użytkowania motocykla. Będą to między innymi:
    - jazda slalomem
    - zawracanie po łuku o jak najmniejszym promieniu
    - dynamiczne przyspieszanie i bezpieczne hamowanie z zatrzymaniem w określonym punkcie.
    Osoby zdecydowane wziąć udział w szkoleniu proszone są o nadsyłanie zgłoszeń zawierające: imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres mailowy i model posiadanego motocykla, na adres: salon@moto-gp.pl.
    Ze względów organizacyjnych liczba uczestników jest ograniczona do 35 osób.
    W przypadku niekorzystnej aury zajęcia odbędą się w innym terminie.
    Organizatorem szkolenia jest Stowarzyszenie Moto-Sekcja, a sponsorami są MOTO-GP Salon i Serwis Motocyklowy www.moto-gp.pl oraz firma Auto-Szlif Dziak Janowice www.auto-szlif.pl. Zbiórka pod Moto-GP na Al. Witosa 3 o godzinie 10.

    Lista uczestników, aktualizowana na bieżąco:

    1. Artur Bełżek – Ya FJR 1300
    2. Grzegorz Sprawka – Ho CBR 1100 XX
    3. Jerzy Tomasiak - BMW R1200 GS
    4. Paweł Mazur – Ho CB650 F
    5. Kalita Arek – CBR 1000 Dual
    6. Tomankiewicz Marek - Cagiva Raptor 650
    7. Magda Gawrylak - Suzuki GSF 600S
    8. Natalia Lipińska - Honda CBR 600RR
    9. Wojciech Sowiński - Kawasaki ZX6R
    10. Olga Z. - Honda CBR 600 RR
    11. Przemek "Szemo" - Yamaha FZS 600 Fazer
    12. Michał Jeżyna - Honda CBF 600S
    13. Paweł Adamczuk - Kawasaki ER5
    14. Grzegorz Sieklucki - Suzuki GS 500 E
    15. Paweł Mirosław - Honda NTV600
    16. Piotr Bącik - Suzuki SV 650
    17. Mariusz Pidek - Suzuki GS 500 E
    18. Grzegorz Krzysiak - Yamaha YZF R1
    19. Michał Kowalczyk - Suzuki GSX-R 750
    20. Paweł Zacharczuk - Honda CB 750
    21. Cezary Kamiński - Yamaha Thundercat
    22. Pawulon - Triumph Daytona
    23. Tadeusz Bocian - Yamaha TDM
    24. Patryk Załucki - Yamaha Virago
    25. Mikołaj Lazor - Honda Transalp 600v
    26. Pawel Chmielewski - Honda PanEuro 1100
    27. Rafał Dudziński - BMW R 1100 GS
    28. Włodzimierz Dolecki - Honda VFR800
    29. Piotr Gilewski - Honda CBR 600 F4i
    30. Zbigniew Paździor - Honda CBR 900RR
    31. Grzegorz Olechnowicz - Honda CBF600
    32. Wojtek Radomski - Yamaha XJ600S



    Oto co udalo sie dowiedziec soszkowi81 po oględzinach.
    Jeszcze raz dzieki

    Co udało mi się zobaczyć.

    Opony - nie zużyte do rantów, równomiernie ścierane (nie ma zużycie na środku) czy pród czy tył. DOT na obu oponach 0907. Stan wizualny ok - sezon wytrzymają na pewno, może dwa. Tylnia guma nie była palona (nie ma śladów pod zadupkiem).
    Napęd - wyglądał ok - na tylniej zębatce nie było śladów zużycia, łańcuch można by ciut podciągnąć, umyć i nasmarować - ale może się czepiam.
    Tarcze i klocki - klocków dużo (przód i tył), tarcze przednie nie mają rantów od starcia klockami itp (palcami mają równą powierzchnię - żadnego nierównomiernego ścierania na płaszczyźnie roboczej itp).

    Aktualny przebieg 5200 km. Kupił go w tym roku i nie zrobił jeszcze 3000 km..

    Stan wizualny całego moto - ok. Mała rysa na zbiorniku - powyżej lewego kolana od góry zbiornika - mała. Tak wyglad moto super. Lakier wyglądał na jednolity, żadnych innych odcieni, nie miał żadnych pęknięć lub rys na owiewkach, czaszy czy zadupku. Tak samo lakier na ramie. Jednolity, bez odprysków. W okolicach główki ramy też (nie było śladów uderzeń kierownicą). Ciężarki na kierownicy nieporysowane lub coś takiego. Żadnych śladów rdzy.
    Chłodnica z obu stron cała - żadnych pozaginanych żeberek. Tłumik seryjny - nie ma śladów korozji.
    Po odpaleniu silnik chodzi równo, żadnych dziwnych dźwięków. Tak samo po rozgrzaniu. Raz było dane po obrotach - też normalna praca. Jak stał na stopce to w okienku kontrolnym było widać olej - stan prawie pod pełny.
    Kierownica chodzi bez oporów - łożyska główki ramy ok.
    Braki - lewy podnóżek kierowcy ułamany (ok 1 cm od końca), na prawym ułamane mocowanie i brak tej kulki co powinna się pierwsza spotkać z asfaltem - podobno juz tak kupił.
    Wokół śrub mocujących owiewki i czaszę widać skręcony lakier - wygląda jakby powstało to przy dokręcaniu tych śrub po zdjęciu owiewek (ale czemu i czasza?). Jest tak przy kilku śrubach - nie przy wszystkich ale jednak.
    Karta pojazdy i książka serwisowa z wbitym przeglądem przy 1000 km. Kolejny przegląd przy 6000km (lub 12 miesięcy - co pierwsze )

    Gościu zgadza się na sprawdzenie sprzęta w dowolnym warsztacie, serwisie.
    Adres pod jakim moto stoi: Pruszków ul. Narodowa 31. Telefon do gościa 503 655 660.
    Jakieś 5-6 km od niego jest serwis/salon Kawasaki:
    Probike S.A.
    Al. Jerozolimskie 251A
    05-816 Michałowice k.Warszawy (jak się jedzie z Pruszkowa na Warszawę).
    tel. 022 753 04 01; 022 753 04 79.
    Trzeba wcześniej przedzwonić i się umówić na przegląd do kupna. Robią to w tygodniu (soboty nie choć są czynni) od 10 do 17.
    Koszt 200-300 PLN. Myślę że lepiej wydać taką kasę i się nie martwić później co i jak.
    Jeśli będzie znany wcześniej NR VIN to Kawasaki może sprawdzić czy nie działo się coś z tym moto wcześniej nie takiego za granicą (no i jeśli był robiony u Kawasaki) lub czy to nie był motor powystawowy np.

    To chyba tyle - po prostu nie widziałem jakichś nieprawidłowości - ale jak napisałem - trzeba to sprawdzić w serwisie czy faktycznie wszystko ok.

    Pozdrawiam

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •