Indeks odchudzicsiekawałek piosenki tytu tytukawalerka w TBS na 2 pokoje w TBSkawałek przy którym wchodzi Fedorkawalerki do wynajęcia w Warszawie tanioKawalerka za czynsz i opłaty Warszawakawalerki w Warszawie mieszkania jednopokojoweKawaleria Powietrzna Odcinki od14kawalerki Rynek wtórny -bielanykawalerka Zielona Góra wynajemkawalerka 600 zł Warszawa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • loviesia2000.opx.pl
  •  

    odchudzicsie

    Nie bardzo wiedziałem, gdzie przykleić ten temat, wiec wrzucam go tutaj. Jesli błednie, prosze Moderatora o przeniesienie w bardziej własciwe miejsce.

    Interesuje mnie wszystko, co dotyczty trebaczy-sygnalistów kawalerii. Poza tym, ze byli, nic na ich temat nie wiem:(. Kazda informacja bedzie mile widziana, a juz gdyby ktoś dysponował choćby podstawowymi sygnałami w pliku dźwiekowym ( moze być choćby *.midi) to byłoby rewelacyjnie:)

    W czasach technikum liznałem troszke sygnałowki myśliwskiej:) Nie daje to w zadnym stopniu prognoz, na doskonałą grę, ale....ciekawość, czy udałoby sie mi teraz coś z siebie wydmuchac:)
    No i w ogóle ciekawi mnie jak to był z sygnalistami w polskiej kawalerii. Bo Amerykańska to zawsze wpada w ostatniej chwili i zawsze przy dźwiekach trąbki:P

    POzdrowienia:)



    " />chcesz specyfikacji? Proszę:

    płyta g(ł)ówna asus p5ne-sli
    procek quad core 2.40 ghz
    4gb ram
    EVGA geforce 275gtx (nie polecam. czemu? za chwilę)
    monitor 1440 x 900
    Zasilacz ponad 700w

    Otóż Empire tnie się niczym emo po rozstaniu z dziewczyną. Nie tylko, ale do tego na polu bitwy znikają jeźdzcy z koni, żołnierze strzelają niewidzialnymi muszkietami, kawaleria walczy bez szabel i żołnierze mają dziury w brzuchah/ramionach/nogach. Z mapy kampanii znikają wioski i flagi...
    Karta jest beznadziejna i totalnie nie wyrabia... (tnie nawet w team fortress 2 i wyskakują komunikaty, że display driver is not responding ) Empire chodził lepiej na mid/high z geforce 8800gt. I jak tu nie być wkurzonym zbierać 1000 zlotych na kartę, która potem okazuje się być dobra tylko, jako podstawka na piwo?



    " />
    ">Ej DeMicheles czy jak oddalasz widok to jednostki zamieniają się w takie szare bryły?
    Tak jest w przypadku ustawienia na niskiej albo średniej grafice.

    ">chcesz specyfikacji? Proszę:

    płyta g(ł)ówna asus p5ne-sli
    procek quad core 2.40 ghz
    4gb ram
    EVGA geforce 275gtx (nie polecam. czemu? za chwilę)
    monitor 1440 x 900
    Zasilacz ponad 700w

    Otóż Empire tnie się niczym emo po rozstaniu z dziewczyną. Nie tylko, ale do tego na polu bitwy znikają jeźdzcy z koni, żołnierze strzelają niewidzialnymi muszkietami, kawaleria walczy bez szabel i żołnierze mają dziury w brzuchah/ramionach/nogach. Z mapy kampanii znikają wioski i flagi...
    Karta jest beznadziejna i totalnie nie wyrabia... (tnie nawet w team fortress 2 i wyskakują komunikaty, że display driver is not responding ) Empire chodził lepiej na mid/high z geforce 8800gt. I jak tu nie być wkurzonym zbierać 1000 zlotych na kartę, która potem okazuje się być dobra tylko, jako podstawka na piwo?

    Chodziło mi bardziej o ustawienia grafiki jakie macie na laptopach i wam gra płynnie chodzi, a co do tej wypowiedzi to zgadzam sie. Nowiutka karta graficzna i szkoda słów na to jak działa Empire. Szczeże mówiąc na starym komputerze stosunek jakości sprzętu do jakości grafiki i płynności gry jest lepszy



    " />Na pewno wszyscy zauważyli, że w tych wprowadzeniach brakuje Goblinów!

    GOBLINY

    Frakcja ta sprawdza się najbardziej w early i mid game. Zaczyna się przeważnie spamem goblińskich wojowników niekiedy połączonych z pajączkami. Do tego niemal zawsze dochodzi troll.

    Goblińscy wojownicy
    Najlepiej sprawdzają się w spamie jednostek skierowanym przeciwko farmom i łapaniu budowniczych.
    Przeciwko budynkom (wbrew pozorom) przydają się zatrute ostrza, które każdy wprawny gracz aktywuje niszcząc farmy.
    Zalety: Mała cena, duża szybkość.
    Wady: Mizerna wytrzymałość i obrażenia, słabi w walce z większością jednostek.

    Goblińscy łucznicy
    Skuteczni w mirrorach i do osłony wojowników. Aby dorównać przeciętnym łucznikom potrzebują ulepszeń.
    Pomocna zdolność zatrutych strzał.
    Zalety: Możliwość aktywowania zatrutych strzał, skuteczni w kombinacji z półtollami i wojownikami.
    Wady: Spory koszt, mała wytrzymałość i przeciętne obrażenia.

    Półtrolle maruderzy
    Twarde silne jednostki skuteczne przeciwko niemal wszystkim rodzajom przeciwników. Niektóre jednostki kawalerii (np. z upami lub bohaterowie) po zderzeniu z pikami jadą dalej w liczbie 2-3 poobijanych jednostek i atakują skrytych za pikami łuczników. Półtrolle do duże jednostki zatrzymujące wrogą konnicę w biegu.
    Zalety: Ogromne obrażenia i wytrzymałość. Spora szybkość ataku.
    Wady: Cena, słabość vs korsarze i łucznicy.

    Pajęczy jeźdźcy
    As w rękawie goblinów w walce z elfami i krasnoludami. Wjeżdżając we wrogie jednostki (nawet piki) wyrzucają je w powietrze skutecznie torując drogę. Niezwykle skuteczni przeciwko budynkom wroga i jednostkom pieszym po zatrzymaniu. Aby nie stali bezczynnie w dużej walce z m.in. udziałem pikinierów, możliwość zmiany na łuki ze sporym zasięgiem strzału. Po zakupieniu hartowanych ostrzy, praktycznie dorównują katapultom w niszczeniu budynków.
    Zalety: Przełączanie broni, skuteczność w walce, duży zasięg taranowania wrogich jednostek (zabijają oddział łuczników "na raz"), duży pancerz przeciwko miecznikom i bohaterom.
    Wady: Mała odporność na strzały, w stosunku np. do Rohirrimów przeciętna prędkość i zwrotność.

    Pajęczaki
    Niezwykle szybka, zwrotna i silna jednostka. Poza strzałami i pikami nie ma na nie na prawdę skutecznego sposobu. Duże obrażenia przeciwko budynkom i jednostkom wroga. Nie można staranować, ale same nie jeżdżą po wrogich jednostkach. W solowej walce są w stanie rozpędzić najsilniejszych zbrojnych w grze (gwardzistów). Doskonale nadaje się do early game vs Krasnoludy.
    Zalety: Ogromna szybkość i dobre obrażenia. Stosunkowo mała cena.
    Wady: Wrażliwość na ostrzał.

    Troll jaskiniowy
    Potężny potwór zmiatający z powierzchni ziemi jednostki wroga za pomocą drzew wyrwanych z ziemi, kamieni lub ogromnej pięści. Niezwykle skuteczny przeciwko piechocie, kawalerii i budynkom wroga.
    Wyposażony w drzewo pokona "lekkich bohaterów" np. Nazgula, Theodena, Gorkila.
    Zalety: Spora wytrzymałość i duży pancerz. W pojedynkę zniszczy fortecę bez ulepszeń i rozbudowanej obrony.
    Wady: Długi czas produkcji, podatność na ataki pikinierów.

    Górski olbrzym
    Jak sama nazwa wskazuje jest wielki. Może rzucać we wrogie budynki ogromnymi kamieniami lub niszczyć je własnoręcznie, a raczej nożnie. To samo robi z jednostkami przeciwnika. Istnieje trik, dzięki któremu olbrzymem można grać jak kawalerią. Jeśli wyśle się go w dowolnie miejsce, a drogę zagrodzi oddział wrogich jednostek, olbrzym zdepcze je i unicestwi.
    Zalety: Doskonały jako taran lub katapulta. Duży obszar ataku i zasięg rzutu kamieniem (dalszy niż np.katapulta Mordoru).
    Wady: Podatność na pikinierów oraz ogniste strzały. Duży koszt szkolenia (powyżej 1000). Mała szybkość ataku w walce wręcz.

    Ognisty smok
    Jest jednostką z fortu. Ma spory obszar rażenia i duży dmg. sprawia zagrożenie nawet dla bohaterów o małym pancerzu. W late game jest doskonałym mixem do spamu jednostek. Posiada zdolność "Inferno" (działa jak płomienie Balroga), która spopiela wszystkie wrogie jednostki znajdujące się w obszarze działania i pozostawia na ziemi pożar trwający jeszcze przez kilkanaście sekund. Nadaje się również do niszczenia wieżyczek w forcie.
    Zalety: Niezła szybkość, duże obrażenia, spory pancerz i szybkość. Taranowanie.
    Wady: Podatny na ostrzał i bohaterów wyższej klasy.

    Gorkil
    Król Goblinów to bophater często występujący w early game. Posiada kilka przydatnych zdolności, np. morale wzmacniające pancerz, kolec jadowy i przywołanie 3 ognistych smoków.
    Zalety: Mały koszt, stosunkowo spore obrażenia, i przyzwoity pancerz. Do tego silne umiejętności.
    Wady: Szybko pada w walce z innymi bohaterami i pod ostrzałem z budynków. Długi czas respawnu.

    Szeloba
    Rzadko używana w grach internetowych, jednak w "uczciwej walce" niezwykle skuteczna przeciwko innym bohaterom. Potrafi chodzić po górach, Posiada dużą ilość życia. Z pancerzem gorzej. Pada na 2 oddziałach pikinierów.
    Zalety: Dobre obrażenia przeciwko jednostkom, spora ilość życia.
    Wady: Słabość w walce z pikinierami.

    Drogoth, władca smoków
    Latający bohater posiadający komplet przydatnych czarów ofensywnych. dobrze sprawdza się w obronie powstrzymując wrogi spam jednostek kulą ognia, smoczym pociskiem, wyrzucającą w powietrze wichurą utworzoną przez skrzydła czy typowym miotaczem ognia.
    Nieźle sprawdza się w walce z innymi latającymi jednostkami
    Zalety: Silne czary i duże pole rażenia.
    Wady: Mała wytrzymałość i podatność na łuczników.


    PODSUMOWANIE:
    Gobliny to nacja stworzona do błyskawicznego działania. Wymaga sporego nakładu surowców, ale oferuje w zamian potężne jednostki. Istnieje wiele dróg prowadzących do zwycięstwa (w mirrorach można śmiało zacząć trollem i na fort , przeciwko elfom przydają się jeźdźcy na pająkach, młotem na krasnoludy są pajęczaki, Isengard kontruje się spamem goblinów i półtrolli, ludzi można pokonać rushując farmy i doprowadzając do zakupienia u siebie upów, a na mordor przydaje się cały mix jednostek), jednak dużo zależy od przeciwnika. Życzę dużo zabawy z szybkimi i pociesznymi goblinami.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •