odchudzicsie
Nie bardzo wiedziałem, gdzie przykleić ten temat, wiec wrzucam go tutaj. Jesli błednie, prosze Moderatora o przeniesienie w bardziej własciwe miejsce.
Interesuje mnie wszystko, co dotyczty trebaczy-sygnalistów kawalerii. Poza tym, ze byli, nic na ich temat nie wiem:(. Kazda informacja bedzie mile widziana, a juz gdyby ktoś dysponował choćby podstawowymi sygnałami w pliku dźwiekowym ( moze być choćby *.midi) to byłoby rewelacyjnie:)
W czasach technikum liznałem troszke sygnałowki myśliwskiej:) Nie daje to w zadnym stopniu prognoz, na doskonałą grę, ale....ciekawość, czy udałoby sie mi teraz coś z siebie wydmuchac:)
No i w ogóle ciekawi mnie jak to był z sygnalistami w polskiej kawalerii. Bo Amerykańska to zawsze wpada w ostatniej chwili i zawsze przy dźwiekach trąbki:P
POzdrowienia:)
" />chcesz specyfikacji? Proszę:
płyta g(ł)ówna asus p5ne-sli
procek quad core 2.40 ghz
4gb ram
EVGA geforce 275gtx (nie polecam. czemu? za chwilę)
monitor 1440 x 900
Zasilacz ponad 700w
Otóż Empire tnie się niczym emo po rozstaniu z dziewczyną. Nie tylko, ale do tego na polu bitwy znikają jeźdzcy z koni, żołnierze strzelają niewidzialnymi muszkietami, kawaleria walczy bez szabel i żołnierze mają dziury w brzuchah/ramionach/nogach. Z mapy kampanii znikają wioski i flagi...
Karta jest beznadziejna i totalnie nie wyrabia... (tnie nawet w team fortress 2 i wyskakują komunikaty, że display driver is not responding ) Empire chodził lepiej na mid/high z geforce 8800gt. I jak tu nie być wkurzonym zbierać 1000 zlotych na kartę, która potem okazuje się być dobra tylko, jako podstawka na piwo?
" />
">Ej DeMicheles czy jak oddalasz widok to jednostki zamieniają się w takie szare bryły?
Tak jest w przypadku ustawienia na niskiej albo średniej grafice.
">chcesz specyfikacji? Proszę:
płyta g(ł)ówna asus p5ne-sli
procek quad core 2.40 ghz
4gb ram
EVGA geforce 275gtx (nie polecam. czemu? za chwilę)
monitor 1440 x 900
Zasilacz ponad 700w
Otóż Empire tnie się niczym emo po rozstaniu z dziewczyną. Nie tylko, ale do tego na polu bitwy znikają jeźdzcy z koni, żołnierze strzelają niewidzialnymi muszkietami, kawaleria walczy bez szabel i żołnierze mają dziury w brzuchah/ramionach/nogach. Z mapy kampanii znikają wioski i flagi...
Karta jest beznadziejna i totalnie nie wyrabia... (tnie nawet w team fortress 2 i wyskakują komunikaty, że display driver is not responding ) Empire chodził lepiej na mid/high z geforce 8800gt. I jak tu nie być wkurzonym zbierać 1000 zlotych na kartę, która potem okazuje się być dobra tylko, jako podstawka na piwo?
Chodziło mi bardziej o ustawienia grafiki jakie macie na laptopach i wam gra płynnie chodzi, a co do tej wypowiedzi to zgadzam sie. Nowiutka karta graficzna i szkoda słów na to jak działa Empire. Szczeże mówiąc na starym komputerze stosunek jakości sprzętu do jakości grafiki i płynności gry jest lepszy
" />Na pewno wszyscy zauważyli, że w tych wprowadzeniach brakuje Goblinów!
GOBLINY
Frakcja ta sprawdza się najbardziej w early i mid game. Zaczyna się przeważnie spamem goblińskich wojowników niekiedy połączonych z pajączkami. Do tego niemal zawsze dochodzi troll.
Goblińscy wojownicy
Najlepiej sprawdzają się w spamie jednostek skierowanym przeciwko farmom i łapaniu budowniczych.
Przeciwko budynkom (wbrew pozorom) przydają się zatrute ostrza, które każdy wprawny gracz aktywuje niszcząc farmy.
Zalety: Mała cena, duża szybkość.
Wady: Mizerna wytrzymałość i obrażenia, słabi w walce z większością jednostek.
Goblińscy łucznicy
Skuteczni w mirrorach i do osłony wojowników. Aby dorównać przeciętnym łucznikom potrzebują ulepszeń.
Pomocna zdolność zatrutych strzał.
Zalety: Możliwość aktywowania zatrutych strzał, skuteczni w kombinacji z półtollami i wojownikami.
Wady: Spory koszt, mała wytrzymałość i przeciętne obrażenia.
Półtrolle maruderzy
Twarde silne jednostki skuteczne przeciwko niemal wszystkim rodzajom przeciwników. Niektóre jednostki kawalerii (np. z upami lub bohaterowie) po zderzeniu z pikami jadą dalej w liczbie 2-3 poobijanych jednostek i atakują skrytych za pikami łuczników. Półtrolle do duże jednostki zatrzymujące wrogą konnicę w biegu.
Zalety: Ogromne obrażenia i wytrzymałość. Spora szybkość ataku.
Wady: Cena, słabość vs korsarze i łucznicy.
Pajęczy jeźdźcy
As w rękawie goblinów w walce z elfami i krasnoludami. Wjeżdżając we wrogie jednostki (nawet piki) wyrzucają je w powietrze skutecznie torując drogę. Niezwykle skuteczni przeciwko budynkom wroga i jednostkom pieszym po zatrzymaniu. Aby nie stali bezczynnie w dużej walce z m.in. udziałem pikinierów, możliwość zmiany na łuki ze sporym zasięgiem strzału. Po zakupieniu hartowanych ostrzy, praktycznie dorównują katapultom w niszczeniu budynków.
Zalety: Przełączanie broni, skuteczność w walce, duży zasięg taranowania wrogich jednostek (zabijają oddział łuczników "na raz"), duży pancerz przeciwko miecznikom i bohaterom.
Wady: Mała odporność na strzały, w stosunku np. do Rohirrimów przeciętna prędkość i zwrotność.
Pajęczaki
Niezwykle szybka, zwrotna i silna jednostka. Poza strzałami i pikami nie ma na nie na prawdę skutecznego sposobu. Duże obrażenia przeciwko budynkom i jednostkom wroga. Nie można staranować, ale same nie jeżdżą po wrogich jednostkach. W solowej walce są w stanie rozpędzić najsilniejszych zbrojnych w grze (gwardzistów). Doskonale nadaje się do early game vs Krasnoludy.
Zalety: Ogromna szybkość i dobre obrażenia. Stosunkowo mała cena.
Wady: Wrażliwość na ostrzał.
Troll jaskiniowy
Potężny potwór zmiatający z powierzchni ziemi jednostki wroga za pomocą drzew wyrwanych z ziemi, kamieni lub ogromnej pięści. Niezwykle skuteczny przeciwko piechocie, kawalerii i budynkom wroga.
Wyposażony w drzewo pokona "lekkich bohaterów" np. Nazgula, Theodena, Gorkila.
Zalety: Spora wytrzymałość i duży pancerz. W pojedynkę zniszczy fortecę bez ulepszeń i rozbudowanej obrony.
Wady: Długi czas produkcji, podatność na ataki pikinierów.
Górski olbrzym
Jak sama nazwa wskazuje jest wielki. Może rzucać we wrogie budynki ogromnymi kamieniami lub niszczyć je własnoręcznie, a raczej nożnie. To samo robi z jednostkami przeciwnika. Istnieje trik, dzięki któremu olbrzymem można grać jak kawalerią. Jeśli wyśle się go w dowolnie miejsce, a drogę zagrodzi oddział wrogich jednostek, olbrzym zdepcze je i unicestwi.
Zalety: Doskonały jako taran lub katapulta. Duży obszar ataku i zasięg rzutu kamieniem (dalszy niż np.katapulta Mordoru).
Wady: Podatność na pikinierów oraz ogniste strzały. Duży koszt szkolenia (powyżej 1000). Mała szybkość ataku w walce wręcz.
Ognisty smok
Jest jednostką z fortu. Ma spory obszar rażenia i duży dmg. sprawia zagrożenie nawet dla bohaterów o małym pancerzu. W late game jest doskonałym mixem do spamu jednostek. Posiada zdolność "Inferno" (działa jak płomienie Balroga), która spopiela wszystkie wrogie jednostki znajdujące się w obszarze działania i pozostawia na ziemi pożar trwający jeszcze przez kilkanaście sekund. Nadaje się również do niszczenia wieżyczek w forcie.
Zalety: Niezła szybkość, duże obrażenia, spory pancerz i szybkość. Taranowanie.
Wady: Podatny na ostrzał i bohaterów wyższej klasy.
Gorkil
Król Goblinów to bophater często występujący w early game. Posiada kilka przydatnych zdolności, np. morale wzmacniające pancerz, kolec jadowy i przywołanie 3 ognistych smoków.
Zalety: Mały koszt, stosunkowo spore obrażenia, i przyzwoity pancerz. Do tego silne umiejętności.
Wady: Szybko pada w walce z innymi bohaterami i pod ostrzałem z budynków. Długi czas respawnu.
Szeloba
Rzadko używana w grach internetowych, jednak w "uczciwej walce" niezwykle skuteczna przeciwko innym bohaterom. Potrafi chodzić po górach, Posiada dużą ilość życia. Z pancerzem gorzej. Pada na 2 oddziałach pikinierów.
Zalety: Dobre obrażenia przeciwko jednostkom, spora ilość życia.
Wady: Słabość w walce z pikinierami.
Drogoth, władca smoków
Latający bohater posiadający komplet przydatnych czarów ofensywnych. dobrze sprawdza się w obronie powstrzymując wrogi spam jednostek kulą ognia, smoczym pociskiem, wyrzucającą w powietrze wichurą utworzoną przez skrzydła czy typowym miotaczem ognia.
Nieźle sprawdza się w walce z innymi latającymi jednostkami
Zalety: Silne czary i duże pole rażenia.
Wady: Mała wytrzymałość i podatność na łuczników.
PODSUMOWANIE:
Gobliny to nacja stworzona do błyskawicznego działania. Wymaga sporego nakładu surowców, ale oferuje w zamian potężne jednostki. Istnieje wiele dróg prowadzących do zwycięstwa (w mirrorach można śmiało zacząć trollem i na fort , przeciwko elfom przydają się jeźdźcy na pająkach, młotem na krasnoludy są pajęczaki, Isengard kontruje się spamem goblinów i półtrolli, ludzi można pokonać rushując farmy i doprowadzając do zakupienia u siebie upów, a na mordor przydaje się cały mix jednostek), jednak dużo zależy od przeciwnika. Życzę dużo zabawy z szybkimi i pociesznymi goblinami.