odchudzicsie
" />Do postaci Nesquela nie mam zastrzeżeń, natomiast co do Nirusa - cała karta do poprawki. Widzę w historii tyle nieścisłości i rażących niedomówień, że nawet z trudem wytrzymałem do końca. Nawet nie odniosłeś się do podpunktów charakterystyki (co lubi, jakie ma hobby, jakie ma podejście do miłości itd.). Karta MA BYĆ wypełniona wg szablonu zamieszczonego w pierwszym poście (w końcu po to go tam wrzuciłem).
MOJA RADA: nie spieszcie się pisaniem kart!!!. To ma być postać, którą będziecie CZUĆ i którą będzie Wam się dobrze grać - obowiązuje konkurs kart, więc nawet jeśli ktoś mi podeśle 22 czerwca to i tak będzie brany pod uwagę. Pomyślcie nad bohaterem, to ma być postać z krwi i kości - ma mieć swój światopogląd, przyzwyczajenia, hobby, a nie ma być tylko zbitkiem suchych informacji o charakterze i historią o tym że 'zabili mi ojca i matkę, wychowywały mnie elfy a potem ruszyłem w świat zabijać złych i szukać skarbów'.
Co do czarów - jednak POZIOM 3. Zamierzam nieco urozmaicić rozgrywkę
Na chwilę obecną mam karty Ouzi i Nesqa. Czekam spokojnie na pozostałe i zapraszam potencjalnych nowych chętnych .
Bylem rano na gieldzie komputerowej w Katowicach. Zrobilem pare kolek w tloku i scisku - nie znalazlem zadnego mobo na nForce2 - sprzedawcy w ogole nie slyszeli o tym. Jednym slowem nedza straszna i widac jak sprzedawcy interesuja sie rynkiem komputerowym. jedyne co potrafia to liczyc kase i wciskaja ludziom jakies tanie ECS albo karty graficzne z nazwami firm o jakich pierwszy raz slyszalem - niezly chlam. Sklepy na Slasku to jedno wielkie badziewie stwierdzam w tym gielda.
Na szczescie jeden palnowany zakup dokonalem:) (przynajmniej tyle). Oto co udalo mi sie zakupic :)
A1,7 T-Bred ze steppingiem B0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
w Prof za 260 zeta :))
oznaczenie : AXDA1700DUT3C
a myslalem ze kupie AIUGA w A0 a tu niespodzianka :)))
a tu krotka charakterystyka zaczerpnieta z Entera:
WSZYSTKIE ATHLONY XP JUŻ W WERSJI B0
Athlon XP Thoroughbred w swojej pierwszej wersji A0 nie był szczególnie udany. Jak pamiętamy, najszybszym modelem w tem steppingu był XP 2200+, co jak na 0,13-mikronową technologię nie stanowiło sukcesu. Powstał więc Thoroughbred-B, czyli stepping B0, różniący się nieco rozmieszczeniem elementów na chipie a także dodatkową warstwą połaczeniową, ułatwiającą dystrybucję sygnału zegara.
AMD przez pewien czas utrzymywało w produkcji obydwa steppingi - A0 dla modeli 1700+ i 1800+ oraz B0 dla szybszych, uzasadniając to zróżnicowanie faktem, że chip B0 jest o około 4 milimetrów kwadratowych większy i nieco droższy w produkcji (jedna warstwa połaczeniowa więcej). Jednak zdecydowanie wyższy uzysk steppingu B0 sprawił, że zrezygnowano z równoległej produkcji dwóch wersji. Obecnie wszystkie Athlony XP produkowane są wyłacznie w steppingu B0.
Jak odróżnić Athlona XP 1700+ i 1800+ w starej i nowej wersji? Różnica w oznaczeniach jest następująca:
A0 = AXDA1x00DLT3C - - B0 = AXDA1x00DUT3C
Oprócz różnicy oznaczeń, warto wiedzieć, że B0 różni się od A0 również:
CPU ID 681 zamiast 680;
obecnością mnożników 23X i 24X;
brakiem mnożnika 22,5X.
Jednak najpoważniejszą różnicę stanowi FSB Sense - taką funkcję nadano dwu niewykorzystywanym oficjalnie nóżkom obudowy procesora. Co ciekawe, podniesiono również, do 1,6 V, napięcie zasilania.
Teraz jedynie pozostal mi problem kupienia mobo Epoxa 8RDA+ i cholera ni ma :-////
Czy mógłby ktoś chociaż w skrócie przetłumaczyc ten frgment:
Wyszło mi takie coś ,ale pełnej gwarancji nie daję :wink:
"Uszanowanie!
Po wypowiedziach z tej stronki można stwierdzić że Juli@ będzie normalnie pracować ze słuchawkami, mającymi impedancję nie mniejszą niż 100 Omów. jeżeli zaś zastosujemy słuchawki z impedancją, na przykład, 32 Om (bez dodatkowych urządzeń, a w szczególności miksera), to nie wykluczone, że karta może zostać uszkodzona.
Wtedy jak wytłumaczyć ten fakt, że przedstawiciele ESI twierdzą na odwrót. przytaczam cytat z mojej rozmowy z nimi na to pytanie.
"Juli@ has no headphone amplifier, so headphone with more than 32 ohm can't be used wiht Juli@.
If you wan to use a headphone with more than 32 ohm, you need to use an headphone amplifier.
When you use 32 ohm or less, you can use the headphone without any other external devices.But if you want to use headphone with more than 32 ohm, I recommend you to use external device to amplify the signal. "
"Earthman
zalazłem takiego linka, że ona wspaniale radzi sobie ze słuchawkami nisko omowymi normalnie
Radzić-to ona radzi sobie... ale słuchaj radzi sobie wspaniale - to coś jest coś wątpliwe. i w ogóle, pojęcie "wspaniale" może wyjaśniać się bardzo rozciągliwie i to jest niepewne.
Według datasheet na JRC 4580, które pracują na wyjściu Dżulji, minimum THD jest w nich przy napięciu wyjściowym 1-4 wolta RMS, a przy wyjściowym napięciu 10 woltów wygląda tak - na 1 kHz THD podwajają się, na 20 hz wzrastają o 2,5 raza, a na 20 kHz - o 5 razy. to jest nader sporo. i to przy obciążeniu 2 kiloom! a przy 130 omach ile będzie? (130 - tych 30 omów słuchawek plus rezystory 100 omów, które pracują na wyjściu). trzeba uwzględnić, że im mniejszy będzie opór słuchawek, tym większy spadek napięcia będzie na ochronnych rezystorach i większy poziom głośności wypadnie podkręcać, podnosząc wzrost napięcia na wyjściu wzmacniaczy operacyjnych i jeszcze bardziej pogarszając ten stan.
IMCHO, przy 300-400 omach obciążenia można jeszcze się nie martwić, 100 omów - na granicy, 30 omów - potrzebny wzmacniacz (słuchawkowy). ja i przy 100 omach zrobiłbym wzmacniacz.
Na pewno, zamęt z THD - to też sprawa ciemna, ale te, piękne cechy dżulji będą mieć charakterystyki o 1-2 rzędy gorsze - to fakt."
Użytkownik mpeg-4 edytował ten post 17 kwiecień 2008 - 22:14
TEST niestety króciutki i niekompletny.
Aktualnie dostępny mam tylko jeden kabel, wiec porównuje go z oryginalnym nagraniem.
Metodologia: podłączyłem kablem napęd CD Denona i zewn. kartę muzyczną Creativa i skopiowałem do Adobe utwór muzyczny z płyty. Następnie włożyłem płytę do cd komputera i za pomocą funkcji adobe "extract from cd" zrzuciłem ten sam utwór.
W celu umożliwienia porównania oba te wave'y znormalizowałem.
Wybrałem moment muzyczny, w którym wyznaczyłem charakterystykę częstotliwościową i zapamiętałem ją (oczywiście nie w głowie). Odnalazłem ten sam moment w drugim wave'ie i już mogłem porównać charakterystyki.
Teoria: Zastosowana metodologia może powodować błędy wynikające z błędów konwersji c/a w cd i a/c w karcie muzycznej.
Nie jest więc to metodologia doskonała. W przypadku zastosowania dwóch przewodów pozwoli za pewne na eliminację tego problemu no i nie trzeba będzie przeprowadzać normalizacji.
Wybór momentu muzycznego może też powodować błędy, dlatego wymaga to staranności, by był do dokładnie ten sam moment na obu próbkach.
Wyniki: W zakresie 80Hz - 10kHz charakterystyki pokrywają się.
poniżej 80Hz interconect spowodował spadek maksymalnie 1 dB
powyżej 1 kHz pojawiają się chwilowe fluktuacje i średnie odchylenia to 1 dB Prawdopodobnie może to być wynikiem konwersji c/a i a/c. Potwierdza to fak, że w paśmie 20-22 kHz różnice się nasilają, ale i tak dopiero powyżej 21 kHz przekraczają 3dB.
:!: Wnioski: Mimo tak niedokładnej metody pomiarowej, mogę śmiało stwierdzić, że przewody te nie wpływają na przenoszony dźwięk w takim stopniu by było to słyszalne. No chyba, że ktoś słyszy różnice 1dB. Dziękuje.
za niewiele większą sumę można kupić dwa ciekawe modele "z wyższej półki":
ESI Juli@
Typ: karta dźwiękowa PCI pozwalająca na pracę w standardzie 24-bit / 192 kHz, wyposażona w możliwość wyboru gniazd wejściowych i wyjściowych pomiędzy niesymetrycznymi cinch (-10 dBV) i symetrycznymi TRS (+4 dBu)
Przetwarzanie a/c: rozdzielczość 24 bit, maks. częstotliwości próbkowania 192 kHz; układ AK5385A
Przetwarzanie c/a: rozdzielczość 24 bit, maks. częstotliwości próbkowania 192 kHz; układ AK4358
Złącza analogowe:
- wejścia: 2 x cinch (-10 dBV) lub 2 x TRS (+4 dBu)
- wyjścia: 2 x cinch (-10 dBV) lub 2 x TRS (+4 dBu)
Złącza cyfrowe:
wyjścia: optyczne i koaksjalne S/PDIF z możliwością przekazywania sygnału Dolby Digital 5.1
wejścia: koaksjalne
Złącza MIDI: 1 x IN, 1 x OUT
Dodatkowe cechy:
- możliwość wyboru wejść poprzez rozdzielenie płytki
drukowanej karty (specjalnie zaprojektowane gniazda)
i przełożenie szyny krawędziowej
- rozbudowany mikser wewnętrzny
- możliwość pracy z szynami PCI +5 V i + 3,3 V
Wymagania sprzętowe: procesor Pentium III lub odpowiednik,
płyta główna z chipsetem Intel i815/845/865/875, VIA694 /KT133/KT266/KT333/KT600 itp., 256 MB pamięci RAM, wolny slot PCI, system operacyjny Windows 98SE/Me/2000/XP, twardy dysk UDMA 66/100
Dołączone oprogramowanie:
- Ableton Live ESI 2.0.4
- DSP Quattro SE (Mac)
- DSP Quattro Demo (Mac)
- AudioNerdz Delay Lama
- mda Piano
- mda ePiano
- Abyss Cushion, Exciter, Filter
- ERS Drums, Iblit, PolyIblit
- CSI: FFT, Tuner, SuperStereo
- Kjaerhus Audio Classic Series
- PSP Piano Verb
- Silver Spike Room Machine
- Sinus FreeVerbToo
- Steinberg: ToolsOne, Leveler, Stereo Expander, Externalizer
- SupaPhaser
- Voxengo Stereo Touch
- polska instrukcja obsługi na dołączonej płycie CD-ROM
Sterowniki: Windows 98SE/Me/2000/XP, ASIO 2.0, Gigastudio, Multiple MME, Multiple DirectSound
- - - - - - - - - - - - - -
Echo MIA MIDI
Najlepsza ocena w multiteście kart dźwiękowych o którym swego czasu pisał na forum Calme: http://metrixmetal.c...&highlight=kart
Typ: karta dźwiękowa PCI wyposażona w sterowniki MultiClient, pozwalające na pracę kilku aplikacji muzycznych jednocześnie
Przetwarzanie a/c: 24 bit, 96 kHz (chip AKM AK 4528), dynamika 106 dB (pomiar korygowany krzywą korekcyjną A)
Przetwarzanie c/a: 24 bit, 96 kHz (chip AKM AK 4528), dynamika 106 dB (pomiar korygowany krzywą korekcyjną A)
THD: mniej niż 0,0025% (wejścia), mniej niż 0,0035% (wyjścia)
Przesłuch: mniejszy niż 0,0015%
Pasmo przenoszenia: 15 Hz - 22 kHz (+/-0,25 dB)
Charakterystyki (pomiary producenta):
Wejścia analogowe:
- pasmo przenoszenia
- THD + N
- przesłuch
Wyjścia analogowe:
- pasmo przenoszenia
- THD + N
- przesłuch
Złącza analogowe:
- stereofoniczne wejście liniowe: symetryczne, 2 x jack 1/4 cala stereo; nominalny poziom wejściowy: +4 dBu lub -10 dBV
- stereofoniczne wyjście liniowe: symetryczne, 2 x jack 1/4 cala stereo; nominalny poziom wyjściowy: +4 dBu lub -10 dBV
Złącza cyfrowe: koaksjalne wejście i wyjście S/PDIF (na dodatkowym kablu)
Złącza MIDI: 1 x IN, 1 x OUT (na dodatkowym kablu)
Procesor DSP: Motorola 24-bit ułatwiający miksowanie i monitoring sygnałów
Wyjścia wirtualne: 8, miksowane cyfrowo do dwóch wyjść fizycznych
Sterowniki:
- Windows 95/98/Me/NT4/2000/XP
- ASIO
- GSIF
- WDM
- MacOS 8/9/X