odchudzicsie
aronku, czytaj dokładnie, Lublin - Dęblin jest trasą często "uczęszczaną" więc nic dziwnego że musi być zadbana ;) Tu się z Tobą zgadzam ;)
Wcale nie. Trasa Warszawa - Gdańsk jest jeszcze bardziej uczęszczana, a jej stan jest tragiczny, szczególnie tu bliżej Warszawy.
Ale zauważ że wiele tras, przystanków po prostu niszczeje :-| Dworzec Lublin - Północ mógłby być planem dla kolejnego filmu o przygodach młodzieży z USA w Europie Wschodniej :->
U nas jeszcze i tak mało stacji niszczeje, a zauważ że ważniejsze dworce są odnowione np. Lublin, Chełm, Dęblin, teraz wzięli się za Łuków.
W innych regionach to zobacz jak wyglądają dworce warszawskie, albo choćby Łódź Fabryczna. Syf, kiła i mogiła.
Co oni w takim razie robią z kasą? Wydają na plakaty strajkowe? Mam wrażenie że jak coś jest państwowe to zwykle może bezkarnie wyrzucać kasę w błoto.
Tak właśnie jest.
Masz aronie zapewne rację co do tych szynobusów, acz doprowadzić to do skutku widzę w barwach ciemnych. I w zasadzie czy LKK chciałoby to dłużej ciągnąć - sami sobie zrobią konkurencję... Wiadomo, że szynobusy nie będą jeździć tak często jak żółtki.
Ale tutaj oni mieli jeździć na innej zasadzie.
LKK miało tylko być przewoźnikiem, czyli wozić ludzi po cenach ustalonych przez Urząd Marszałkowski, a UM miał dopłacić różnicę. W kazdym razie wychodziło to taniej niż ciągłe dopłacanie do PKP, gdzie z roku na rok jest coraz więcej dotacji, a coraz mniej pociągów.
" />
">co sądzicie o pomysle zaproszenia do chełmka meyhem- decyzje juz zapadły!!!?? jak to wpłynie na relacje UM Chełmek z miejscowym kołem miłośników radia-maryja, co na to ojciec dyrektor???
Meyhem? A co to jest? ostatnio mieli byc Pudelsi ale nie wyszlo bo podobno ksiadz sie nie zgodzil...Potwierdzi to ktos?
" />Witam
Proszę o wpisywanie się mieszkańców Chełmka, kto jest ZA, a kto PRZECIW sygnalizacji świetlnej na przejściach dla pieszych.
Piszę to ze względu na dzieci (które idą do i ze szkoły)i osoby starsze przechodzące przez tą jezdnię.
Jak powszechnie wiadomo już kilkakrotnie miały miejsce wypadki z udziałem pieszych w tych miejscach.
Tłumaczenie UM, które kiedyś słyszałem "że się nie da, bo to jest droga wojewódzka" czy coś w tym rodzaju wcale do mnie nie przemawia.
Przykład: droga w Libiążu/k poczty lub przejście Żarki - jedna z tych dróg jest napewno tą samą drogą, która przebiega przez Chełmek.
" />Czemu wiekszość osób które znam okręślają tą metropolie jednoznacznie "dziura zabita dechami". Czy to dlatego że społeczeństwo potrafi tylko nażekać i nie ma mózgu żeby pomyslec co z sobą zrobić czy to UM jest kolejnym skorumpowanym miejscem w ktorym urzędasy chcą sie nahapać i napchać kielnie hajsem? Niech mi ktoś wyjaśni komu potrzebNy jest dom Baty a komu bardziej potrzebny np. basen. Gdzie ten skate park który już nie jeden z was oferował przy wyborach do urzędu?Gdzie to przyjazne miasto dla młodzieży a najlepsze jest to 2ydaje wam sie ze jest wszystko okej i dziwi was czemu młodzież siega po narkotyki. moze dlatego zeby pokolorowac chociaz kiloma kolorami to miasto. Może ktos jeszcze zauważył cos w tym miescie co moglo by byc lepsze i co go boli. Fajnie by było jak byscie cos pisali a wszczególności młodzież ktora żyje tym miastem a nie ludzie po 30 ktorych zyciowymi misjami jest: dom,praca,zakupy,sen. czekam na posty.
Idac Twoim tokiem rozumowania - Chorzowska i Góry Chełmskiej tez nigdy nie wymra. Mamy tam US a jak wiadomo - kazdy płaci podatki
Bardziej Chorzowska, bo przy I US zaraz w pobliżu jest przystanek i spory parking. Przy II już tak fajnie nie ma.
Niech ci będzie, że obecność ludzi w UM nie może świadczyć o tym, czy ul. Zwycięstwa żyje własnym życiem, czy nie. Ale istotne jest ogólne przesłanie mojej wypowiedzi, a nie pojedyncze fragmenty. Jestem zdecydowanym holistą literackim, stąd pojedyncze zdania wyrwane z konteksu często nie zachowują sensu całości tekstu.
" />PWSZ przyszłością chełmskiej koszykówki
W dniu dzisiejszym zawarto porozumienie dotyczące przyszłości naszej drużyny. Organizację i prowadzenie drużyny przejmuje AZS PWSZ Chełm. Nowym prezesem klubu został Rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie prof. dr hab. Józef Zając. Współpracę zadeklarowali dotychczasowi sponsorzy w tym Meblotap SA. Pomoc obiecał UM Chełma. Od tej chwili rozpoczyna się budowa zespołu na przyszły sezon. Więcej informacji wkrótce.
Zródło:
www.meblotapchelm.com
Kurier Lubelski
WIADOMOŚCI : Trzeci listek koniczynki
Autor : webmaster Dodano: 12-04-2007 - 01:09
07-086
http://www.kurier.lublin.pl/images/topics/07-086/tr1.jpg
[KŁADKA NAD NOWYM POŁĄCZENIEM Jezdnie zostaną utwardzone i przykryte asfaltem. Fot. Jacek Babicz]
LUBLIN POWSTANIE NOWY ZJAZD Z WIADUKTU PONIATOWSKIEGO
Do 25 kwietnia będzie trwała rozpoczęta wczoraj przebudowa węzła Poniatowskiego. Całkowicie wyłączona z ruchu będzie trasa w kierunku LSM – Czuby od al. Solidarności do al. Smorawińskiego. W tym czasie wykonywany będzie nowy łącznik.
– Docelowo cały węzeł Poniatowskiego ma wyglądać jak czterolistna koniczyna – mówi Marek Młynarczyk, zastępca dyrektora Wydziału Strategii i Rozwoju UM w Lublinie. – Obecny etap to budowa odcinka jezdni w okolicach salonu opla. Umożliwi on zjazd w kierunku Warszawy dla aut jadących od strony Al. Racławickich.
– W tej sytuacji konieczne było zamknięcie dla ruchu obecnego tzw. ślimaka, który pozwala jechać z al. Solidarności w stronę LSM i Czubów – mówi Dariusz Figiel, kierownik prac z KPRD. – Chodzi o względy bezpieczeństwa. Na teren będą wjeżdżały ciężkie pojazdy z ziemią oraz kruszywem. Samego kruszywa trzeba dowieźć 800 ton, bo będzie potrzebne do wykonania warstwy bitumicznej. Sądzimy, że przy ładnej pogodzie wyrobimy się w ciągu dwóch tygodni.
W czasie robót pojazdy jadące od strony Al. Racławickich w kierunku Warszawy będą musiały zjeżdżać w lewo, na krótki łącznik z al. Solidarności.
– Z czasem łącznik ten zostanie zlikwidowany – dodaje Dariusz Figiel. – W jego miejsce powstanie bezkolizyjny zjazd w prawo, zakręcający następnie na drogę warszawską.
Ostatnim etapem prac przy węźle będzie budowa czwartego „listka koniczynki”. To brakujące łączniki, które oznaczone są numerami 1 i 8. Będą one obsługiwały pojazdy jadące od strony stolicy.
– Łącznice te umożliwią skręt w prawo, w kierunku Al. Racławickich lub kontynuowanie jazdy w kierunku Chełma i Zamościa – zapowiada Marek Młynarczyk. – Na ten etap nie został na razie wyłoniony wykonawca, ale chcemy to zrobić jeszcze w tym roku. Według planów cała inwestycja ma zostać zakończona w przyszłym roku. Oczywiście jeżeli na ten cel zostaną przeznaczone środki w budżecie miasta.
Grzegorz Kotyłło