odchudzicsie
Witam!
Tę skargę kieruję do Lorda Gligoraxa.
Na nasz serwerz weszli Lokus i Syriusz po czym robili rozrube i twierdzili że my Jedi chcemy wojny, powiedzieli że idą na swój serwer i tam my dostaniemy bany czy cos w tym stylu.
Podczas robienia RP na serwer wszedł Lokus + Syriusz i albo wpóścili swoje boty, ponieważ mieli 0 pinga i nie reagowali na nasze kazanie wyjścia z serwera i nawet bana się nie dało dać. Zalagowali nam cały serwer nawet na dal lagują bo jestem na minimalizaterze.
Pod tym co piszę podpisuje się
Mistrz Xarthes
Mistrz Van SIn
Adept Cread
Adept Rincen
Adept Boshi
Adept Bart.
.
Użytkownik "Maciej Ślużyński" <maciejsl@ATOWYWALicpnet.pl> napisał w
wiadomości news:d6qk2c$l74$1@opal.icpnet.pl...[color=blue]
>
> Użytkownik "Tomasz Antkowiak" <antkowiak_tomasz@op.usunto.pl> napisał w
> wiadomości news:d6qj91$8e5$1@news.onet.pl...[color=green]
> > pytanie jak w temacie
> > wszytskie posty zdaje sie spod jednego IP, neostrada, zatem wystarczy ze
> > wystarczajaco duzo osob napisze skarge pod [email]usenet@tpi.pl[/email] a moze sie
> > zmobilizuje TPsa i zakreci dowcipnisiowi kurek[/color]
>
> Szczerze mówiąc byłbym za tym, aby wychowywać, a nie karać.
>
> Bo karanie jest przyznaniem się do własnych błędów pedagogicznych.
>[/color]
jasne, na pewno jak napiszesz posta-kazanie pedagogiczne jak nie należy
robić itp. to cię posłucha i od razu się zmieni.heh,dobre sobie,wychowanie
przez internet,takich należy karać,bo i tak nic ich to nie obchodzi, mają
nawet ubaw że się tak przejmujemy i staramy się wychować. tylko i wyłącznie
przebywając z taką osobą w rzeczywistości, na codzień można próbować
resocjalizować,inaczej jest ciężko. mówię to ja- przyszła pani pedagog!;)
Kaa
Byleby się nie okazało, że na koniec to są kręgi po zatopionym okręcie...
To zależy :) Jeżeli to będzie okręt pis to jak mam być szczery, nie będę za nim płakał :) Jedno co mnie niepokoi że w panice mogą za sobą pociagnąć resztę, ... no ale skądinąd wiadomo, że kaczki raczej trudno jest utopić ;)
Miałam raczej dramatyczne skojarzenie... Okręt z kazań Skargi.
Jeśli wzorem poprzednich ekip ta też będzie jedynie swoje tłumoczki opatrywać, to katastrofa murowana. Chyba że znajdą się w narodzie gniewni, co za burtę wyrzucą.
Ban za "reklame"
nick podczas gry:Cs-hsg.pl [Y] | 3 ( L ) b3ro
godzina, data zdarzenia:miej wiecej 3.00 w nocy 14 wrzesnia
mapa:de_train
osoba/y na ktore chcesz zlozyc skarge:
opis sytuacji:nie che zlozyc skargi lecz powiedziec ze nie moja wina ze mam taki tag i niezrozumiale dla mnie jest kazanie zdjecia mi go!! po za tym admin bpp() powinien mie ostrzec co prawda powiedzail zeby zdjol ale nie wpoeidzial czym sie to skonczy ale spoko nie mam zalu jak mozecie odbanujcie mnie szybko
twoje ip: 83.31.17.211
Lektury szkolne - 40 książek
Kategoria: Rozne
Rozmiar: 38.76 MB
Dodano: 2009-11-17 22:26:24
Lektury szkolne - 40 książek w formacie *.pdf. Rozmiar ~40 MB
Cytat
Spis lektur:
1) Aleksander Fredro: 13 księga, Śluby Panieńskie, Zemsta
2) Adam Mickiewicz: Dziady I,Dziady II,Dziady III,Dziady IV, Konrad Wallenrod, Pan Tadeusz
3) Bolesław Prus: Faraon, Lalka
4) Bruno Schulz: Sklepy cynamonowe
5) Eliza Orzeszkowa: Gloria Victis, Nad Niemnem
6) Emil Zola: Germinal
7) Henryk Sienkiewicz: Krzyżacy, Ogniem i Mieczem, Pan Wołodyjowski, Potop, Quo Vadis, Szkice Węglem, W Pustyni i w Puszczy, W kręgach trylogii, Zagłoba swatem
8) Jan Kochanowski: Odprawa Posłów Greckich
9) Julian Ursyn Niemcewicz: Powrót Posła
10) Maria Dąbrowska: Marcin Kozera
11) Piotr Skarga: Kazania Sejmowe
12) Sofokles: Antygona, Król Edyp
13) Stefan Żeromski: Przedwiośnie, Siłaczka
14) Władysław Reymont: Chłopi
15) Zygmunt Krasiński: Nie-Boska Komedia
16) William Shakespeare - Hamlet, Makbet, Romeo i Julia, Otello
Czytaj Więcej...
Zbior 52 lektur wraz z opracowaniami. Wszystko ładnie posegregowane, oprawione grafikami i elegancko zrobione.
Antygona - Sofokles
Bajki - Ignacy Krasicki
Balladyna - Juliusz Słowacki
Biblia
Bogurodzica
Chłopi - Władysław St. Reymont
Dziady - Adam Mickiewicz
Faraon - Bolesław Prus
Fraszki - Jan Kochanowski
Grażyna - Adam Mickiewicz
Kamizelka - Bolesław Prus
Katarynka - Bolesław Prus
Kazania sejmowe - Piotr Skarga
Konrad Wallenrod - Adam Mickiewicz
Kordian - Juliusz Słowacki
Kronika polska - Gall Anonim
Krótka rozprawa... - Mikołaj Rej
Krzyżacy - Henryk Sienkiewicz
Lalka - Bolesław Prus
Ludzie bezdomni - Stefan Żeromski
Monachomachia - Ignacy Krasicki
Moralność pani Dulskiej - Gabriela Zapolska
Nad Niemnem - Eliza Orzeszkowa
Nie-Boska komedia - Zygmunt Krasiński
Ogniem i mieczem - Henryk Sienkiewicz
Oda do młodości - Adam Mickiewicz
Odprawa posłów greckich - Jan Kochanowski
Pan Tadeusz - Adam Mickiewicz
Pan Wołodyjowski - Henryk Sienkiewicz
Pieśń filaretów - Adam Mickiewicz
Pieśni - Jan Kochanowski
Placówka - Bolesław Prus
Potop - Henryk Sienkiewicz
Powrót posła - Julian Ursyn Niemcewicz
Przedwiośnie - Stefan Żeromski
Romantyczność - Adam Mickiewicz
Satyry - Ignacy Krasicki
Śluby panieńskie - Aleksander Fredro
Treny - Jan Kochanowski
Wesele - Stanisław Wyspiański
Wiersze - Adam Asnyk
Wiersze - Jan Kasprowicz
Wiersze - Maria Konopnicka
Wiersze - Daniel Naborowski
Wiersze - Cyprian Kamil Norwid
Wiersze - Wacław Potocki
Wiersze - Kazimierz Przerwa-Tetmajer
Wiersze - Mikołaj Sęp-Szarzyński
Wybór nowel - Maria Konopnicka
Wybór nowel - Henryk Sienkiewicz
Zemsta - Aleksander Fredro
Żeńcy - Szymon Szynowic
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować
[ Komentarz dodany przez: Ercze: 2008-02-09, 19:39 ]
widzisz Jerzy, narzekasz na watykanczyków a kruca w tygodniu podsyłasz nam kazania (i) skargi, jakiegos klechy, wiekszosc myśle nas tutaj tez to obchodzi tyle co zeszloroczny snieg
Aktualizacja:
Augustyn z Hippony św. , „Państwo Boże” , ANTYK , Kęty 1998 , 967 s.
Bartyzel Jacek , „Umierać, ale powoli!” , Arcana , Kraków 2006 , 1015 s.
Kugler Georg , „Franciszek Józef i Elżbieta” , Galaktyka , Łódź 2002 , 63 s.
Lamennais Hugues Felicite de , „Wybór pism” , Książka i Wiedza , Warszawa 1970 , 703 s.
Nietzsche Fryderyk , „Wola mocy” , Vis-a-vis , Kraków 2009 , 381 s.
Oliveira Plinio Correa de , „Rewolucja i kontrrewolucja”` , Arcana , Kraków 2006 , 201 s.
Popławska Halina , „Szkaplerz wandejski” , POLWEN , Radom 2005 , 379 s.
Raspail Jean , „Obóz świętych” , KKK , Poznań 2005 , 374 s.
Rojas Carlos , „Burbonowie pozbawieni tronu” , Universitas , Kraków 2001 , 393 s.
Machiavelli , „Książę” , ANTYK , Kęty 2005 , 91 s.
Mader Robert ks. , „Chrystus Król. Rozważania antylaickie” , Te Deum , Warszawa 2001 , 182 s.
Mader Robert ks. , „Jestem katolikiem! Rozważania antyliberalne” , Te Deum , Warszawa 2000 , 135 s.
Małaszewski Adam (red.) , „Liberalizm potępiony przez papieży” , Te Deum , Warszawa 2003 , 231 s.
Martin Malachi ks. , „Jezuici” , Exter , Gdańsk 1994 , 536 s.
Moa Pio , „Mity wojny domowej. Hiszpania 1936-1939” , Fronda , Warszawa 2007 , 623 s.
Mozgol Ryszard , „Teologia wojny” , Arte , Biała Podlaska-Chorzów 2008 , 97 s.
Newman John Henry , „O rozwoju doktryny chrześcijańskiej” , Fronda , Warszawa , 402 s.
Skarga Piotr ks. , „Kazania sejmowe” , ZN im. Ossolińskich , Wrocław 2003 , 285 s.
Spengler Oswald , „Zmierzch Zachodu” , KR , Warszawa 2001 , 466 s.
Szlachta Bogdan , „Z dziejów polskiego konserwatyzmu” , Dante , Kraków 2003 , 254 s.
Tomasz a Kempis , „O naśladowaniu Chrystusa” , KKK , Poznań 2002 , 295 s.
Tomasz z Akwinu św. , „Dzieła wybrane” , ANTYK , Kęty 1999 , 693 s.
Twardoch Szczepan , „Sternberg” , Nowa , Warszawa 2007 , 302 s.
Vignelli Guido , „W nim złożyć wszelką nadzieję” , IESiR im. Ks. Piotra Skargi , Kraków 2005 , 107 s.
Wielomski Adam , „Hiszpania Franco” , Arte , Biała Podlaska 2006 , 392 s.
Wielomski Adam , „Nacjonalizm francuski 1886-1940” , von boroviecky , Warszawa 2007 , 640 s.
Wilson-Smith Timothy , „Joanna d`Arc. Mit i historia” , Klub Dla Ciebie , Warszawa 2008 , 307 s.
Woodward Kenneth , „Fabryka świętych. Kulisy i tajemnice procesów kanonizacyjnych” , M , Kraków 2005 , 481 s.
Woods Tthomas jr. , „Kościół a wolny rynek” , Fijorr , Warszawa 2007 , 379 s.
O Toughlucku, z Ciebie to prawdziwy Savonarola jest. Jak sobie Ciebie wyobrażam to mam przed oczyma "Kazanie Skargi" Matejki - rozwiane włosy, błędny wzrok, ręce w górze wołają o ogień na rodzimą Sodomę - zauważ, że używam ironii, ponoć najniższej formy humoru. Oczywiście mam zamiar wywołać tym postem twoją reakcję, bo wybacz, ale niesłychanie pocieszni wydają mi się tacy zeloci; ja tam jestem marny grzesznik i w ogóle to pewnie potępiony do dziesiątego pokolenia, ale, o mędrcze (czyżby sarkazm) zechciej wysłuchać zdania prostaka. To miało Cię zirytować, ale już mi wstyd, więc teraz poważnie. Twoje cele są szczytne, ale metodą autorytarnych rozstrzygnięć nie uzyskasz spodziewanego rezultat; uważam, że nawet dla oazowicza Pismo Święte nie stqanowi wystarczającego punktu odniesienia jeśli stoi samotnie jak drzewo na miedzy - raczej ściąga na się wszystkie pioruny niż daje schronienie. Potrzebne są pozareligijne uzasadnienia, które przecież istnieją. Może teraz wydaję jakieś antyświadectwo, ale miałem okazję być w tym roku animatorem na oazowych rekolekcjach, być animatorem na swoją miarę. i nie ukrywałem w mojej konferencji, że zwracam uwagę w pierwszym rzędzie na kobiece ciało, że lubuję się w ironii, że nie potępiam stosujacych antykoncepcję, że nasz Bóg jest Bogiem ukrytym a świat, światem absurdalnym. Może Ty tego tak nie widzisz, może dla Ciebie drogowskazy pozostają niewzruszone, ale ja za Lecem powtarzam "Wiatry zmieniają drogowskazy", w tym świecie należy stawiać je tak by pokazywały właściwy kierunek w zmienionej przestrzeni, co właśnie oznacza ewolucję postaw i większą giętkość myśli i słowa; formy nieprzystosowane zostaną wyparte przez przystosowane - dobór naturalny. Nie wypieram się religii, ale widzę ją jako intergralną część cywilizacji, nie chcę zostawić jej jako samotnego szkieletu na pustyni, którą nikt już nie chadza. Jestem pokorny bo jestem słaby i nic nie mogę nakazać, ale zechciej wyrazić swoje zdanie, a potem możesz wyzwalać Jeruzalem z rąk niewiernych A jak dla mnie to za nim dziewczyną się zainteresuję to powinna mieć czym pooddychać i pokręcić, i twrzyczkę też niczego sobie, a potem powinna być bystra i celować w ironii, reszta ewentualnie do przedyskutowania
Możan tego było się spodziewać . Okazuje się, ze największa wina jest nie tych, którzy dopuszczaja sie nieprawości, tylko tych, którzy chca to ukrócić
Lolca:
Oczywiście po co na czas śledztwa przenosić księdza...
GW napisał/a:
(...)
W lipcu (...)
Ksiądz M. zabrania tym dzieciom, które go o to oskarżyły, przyjmowania komunii świętej. Nakazuje im, by się wyspowiadały. Twierdzi, że ci, którzy wierzą, że jest winny, nie dostaną rozgrzeszenia.
(...)
Na początku lata 2002 r. prokuratura jasielska wszczyna postępowanie w sprawie presji wywieranej przez księdza M. na świadków z parafii w związku z toczącym się śledztwem o molestowanie (...)
Oczywiście to tylko jeden przypadek i nie ma co uogólniać, ale gdyby były wprowadzone i przestrzegane pewne standardy w takich sprawach może można by takich przypadków mniej znajdować na łamach gazet.
Co ciekawe w tym czasie Michał M. był zawieszony w czynnościach kapłańskich. Jednak mimo tego odprawiał msze i odmawiał komunii tym co osmielili sie zeznawać. To nie preszkadzało jego zwierzchnikom mówić nadal, że to "najświętszy ksiądz".
Mimo tego Konferencja Episkopatu Polski wybrała tak tolerancyjnego dla naduzyć Abp. swoim przewodniczącym. To naprawde nie jest sprawa "błedu" u jakiegoś "pojedyńczego człowieka".
SZEMkel:
Święte słowa. Szkoda, że czcigodni adwersarze nie pofatygują się, aby się do nich odnieść. Sapienti satis
No daj troche czasu dobry człowieku. Nie siedze na forum 24h/dobe.
W historii istnienia Kościoła, tym właśnie różnią się święci od rozmaitych heretyków, że ci pierwsi za dostrzeżone zło obwiniali przede wszystkim siebie i nawracanie zaczynali od siebie. Ci drudzy natomiast chcieli nawrać przede wszystkim innych.
Ksiadz Michał M. obwiniał wszystkich wokół. Odmawiał komunii wedle własnego widzimisię. w kazaniach porównywał się do niewinnie cierpiącego Chrystusa. Jego zwierzchnicy zas obwniali za wszystko media. Żadnej refleksji, ze moze by afery nie było, gdyby właściwie zareagowali na skargi na księdza. Zastanów się Sander do kogo pasują słowa, kóre napisałeś.