Indeks odchudzicsiekaroserią do Jeepa gazikkaroserie z laminatukask rowerowy dla dzieckaKarpacz uzadKazaa Lite Rewolucja 2Karramba Dla Ciebie synu TekstKayah i Bregovic tekstyPustkowo PLKatowice Kupię mieszkanieUdieToo 110 download
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • m-jak-milosc.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    Sprzedam model tt-01.
    W skład zestawu wchodzą.

    Podwozie tt-01 z alu wałkiem na przełożeniach 24/58 , dorzucam też zębatkę odbiorczą 61t
    Regulator do blaszaka
    blaszak
    serwo z metalowymi zębatkami
    odbiornik i aparatura , standardowa 27mhz
    Pakiety 3300 lrp zlutowany tak IIIIII oraz 1800 zlutowany tak samo.
    Wyścigowa karoseria mazdy 6 kolor biały.
    Obtłuczona karoseria nissana skyline nie wiem dokładnie jakiej generacji.
    4x koła na asfalt w średnim stanie , 2x koła na asfalt w dobrym stanie , 4x koła t-dirft.
    Ładowarka sieciowa do pakietów.

    Chyba wszystko wymieniłem.
    Jest do zestaw gotowy do jazdy , w 100 % sprawny.
    Cena 500 zł



    http://auto.gazeta.p...16,4492374.html
    Co za tragedia

    A co do samej gry to jest bardzo nierówna. Grafika raz piękna a raz paskudna. Asfalt momentami wygląda jak kupa, a koła w samochodach często przenikają przez karoserię. Zdarzyło mi się nawet zaliczyć dzwona z niewidoczną przeszkodą, natomiast nalepki na autach to często rozmazane piksele... nieładnie.
    Najbardziej denerwujące są jednak kosmiczne prędkości. Autko WRC rozpędza się tu do setki nierzadko w 2,8 sek! I po to te przekłamania, śmiesznie to wygląda. Wielkim nieporozumieniem są wozy "classic", prowadzą się jak autka na baterie. I to śmieszne prowadzenie nie zmienia się nawet w trybie pro. Najlepiej prowadzą się buggy i ciężarówki.  Ja wiem, że to arcade, ale po co w takim razie tyle ustawień w bebechach samochodów. Sega Rally pod względem prowadzenia aut wypada dużo lepiej.
    Ogólnie trasy są super, ale dlaczego w trybie kariery tak mało jest wyścigów ciężarówek i terenówek, które najlepiej się prowadzą?
    Colin Dirt ma ogromny potencjał, ale ta pozycja wygląda na niedokończoną, choć brawa należą się za całkowitą zmianę klimatu... Zacząłem tęsknić za starym Colinem 4 lub 2005.
    Kolejne nieporozumienie to dżwięki a dokładniej ich przyciszanie w czasie kiedy odzywa się pilot. Nawet jeśli się ów pilota wyłączy to dżwięk faluje niczym stara płyta, raz ciszej raz głośniej... ach Codemasters... poprawcie się! Czy oni mają beta testerów? Może nowa Toca będzie lepsza.



    Objaw jest taki, ze przy wjeżdzaniu/zjezdzaniu z krawezników, pod rózne podjazdy tył auta mocno trzeszczy. Towarzyszy temu wyginanie się - rusza się nawet klapa. Taki objaw, ze przednie drzwi sie nie chca zamknac nie wystepuje. Tzn moze troszke sie ruszają, ale nie znacznie.

    NIe jest to efet powypadkowosci, bo ta Mazda nie miala nic poważnego w przeszłosci. Poza tym druga GD w rodzinie ma to samo. Obydwa hatchbacki. Byc moze w sedanie problem nie istnieje

    Zawieszenie mam standardowe. Nic nie modyfikowane

    Przypuszczam ze skoro zaciska sie otwor po piątych drzwiach to i koła pewnie tracą geometrię.

    Jeszcze inna dolegliwość, to wpadanie w rezonans tylnego zawieszenia (wahacza?) przy jechaniu bokiem na nawrotkach na mokrym asfalcie. Kiedys tego objawy u mnie nie bylo, ale teraz się pojawił. W drugiej mazdzie też występuje. Jest to straszliwy hałas i jakby przeskakiwanie koła pod dużym ocznym naprężeniem. Ale to juz chyba kwestia zawieszenia a nie samej karoserii




    ehhhh to były czasy:) a ja bym chciał powró Grupy B
    Kurcze te cacka każdy zakret jeździły poślizgiem nawet na asfalcie ehhh aż żal serce ściska:D

    Jarek a przypomnij sobie dlaczego wycofano B Grupę ??? Juz Ci odpowiadam bo zbyt wielu znakomitych kierowców straciło życie przez to że auta te posiadały tak nienaturalny stosunek masa/moc i w większości karoserie były z włókien laminatowych i klatka okazywała się zbyt małą ochrona w przypadku wypadku. Juha Kankunen powiedział że cieszyło go bardzo wycofanie B Grupy bo rajdy stały się bezpieczniejsze, a należy pamietać że Ci ludzi za każdym razem gdy wsiadają do rajdówki ryzykują życiem a przecież mamy je tylko jedno...



    " />1-Kreca mnie fajne osobowki ktore sa szybkie i latwe w opanowaniu

    2-hmm predkosc dobra lecz nie za szybka ale musi byc dobry na zawody i latwy w opanowaniu tak jak na gorze powiedzialem (bo na poczatek pocwicze tak sobie jezdzenie a potem zawody!

    3-hmmm ciezkie bytanie ale chyba na asfalt

    4-Nie wiem wlasnie, niektozi mowie elektryczny a niektozi spalinowy :S

    5-tez trudne pytanie bo jak kupie RTR to zawsze jakies smieci.. a osobno nie wiem czy trudno sie to sklada. Tak za 300 euro to chce ten SAM PANEL DO JEZDZENIA Z SILNIKIEM a tak bardziej chodzi mi o to na co sie zaklada KAROSERIE bez karoserii moze byc.. i bez ladowarek, pilotow.



    " />Witam.
    1. Kupię karoserię. może być porysowana, nie pomalowana. Tylko ma być bez pęknięć lub braków.
    2. Koła na asfalt w dobrym stanie.
    3. Alu zwrotnice, mocowanie dyfra.

    Wszystko do Gas Blastera/Attacka.

    Propozycje proszę pisać tu, PM lub na GG 6696897



    " />Witam!
    Jestem początkujący. czytałem na forum i nadal nie wiem co wybrać:( i chciałbym o poradę co wybrać karoseria podoba mi sie subaru! chcę autem jeździć po asfalcie i parku (kwestia wymiany opon). Co watro tunngować od razu po kupnie. itp. po prostu prosze o porady dla początkującego!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •