odchudzicsie
Cytat:
a tu nagle j*b, padla od tego wszystkiego pompa wtryskowa. Koszt nowej (Vectra B 2.0 dti) 13200, regenerowanej ok. 7000 :shock:
Katastrofa. Sytuacja jesy podbramkowa, bardzo prosilbym o jakies namiary na zaklady regenerujace takie pompy, miejsca gdzie mozna dorwac uzywane, moze nawet trzebaby pojechac do Niemiec. Bede wdzieczny za wszelka pomoc!!
hm...? Plaga pomp czy co? w moim warsztacie stoją 2 szt z tą samą przypadłością w tym moja :cry:
więc tak, żeby być pewnym że to napewno pompa wtryskowa to trzeba ją wywlec z auta na "stół" do jakiegoś serwisu ( z tego co wywęszyłem w moim już miesięcznym poszukiwaniu pompy to tylko) ASO Bosch się kłania, tam sobie popracuje (pokręci się) na stole, podłączą ją do kompa i wszystko będziesz wiedział, prawdopodobnie płytka sterująca ci padła, podzwoń po tych stacjach bo niektórzy jakieś chore pieniądze chcą za sprawdzenie np 400 lub 700, (jeżeli to wogóle pompa wtr., oby nie), bo jeżeli coś pada w tych pompach to właśnie płytka. Niektóre ASO B..., jak to nazywają "bawią się w naprawe tych pomp (wymiana takiej płytki to koszt: płytka - 1800 zeta + zaprogramowanie 1000 zeta + roboizna ?? zeta), ja w to nie wchodze, szukam używanej.
Jak szukać używki?
spisz sobie numer pompy bo jest ich od cholery a tylko identyczna będzie pasować, czyli: numer pompy 0470504???, ta końcówka trzy cyfrowa jest najbardzie wkur..... bo gdzie nie zadzwonisz to albo niema wcale pomp albo jest inny numer, jeżeli masz numer 0470504004 to masz sampchód produkowany przed wrześniem '98 na długiej elektronice, najtrudniejsza pompa do znalezienia.
Używana kosztuje 1800 do 2500 zeta, jedna była jakieś trzy tygodnie temu w Kaliszu, facet chciał 2,5 tyś z montarzem ale niewiadomo czy działająca, tu zacytuję "wie Pan, jak nie będzie działała to wsadzimy regenerowaną za 6700zł".
Jeżeli będziesz dzwonił po ogłoszeniach z częściami, to nie dzwoń na numer 888 ??? ???, to jedyny nr HEYA w tych ogłoszeniach, facet powie ci że ma lub będzie miał za 1000zł, jakiś przekręciasz, czeka na ofiare.
Co do kontaktów to powiem tak,
nie ma sensu dawać tobie ontaktów bo nigdzie niema tej pompy w polsce, jedyne rozsądne wyjście to sprowadzić ją z zagranicy, no chyba że masz końcówke 015 to wtedy jest jedna w warszawie za 1500 jeszcze gdzieś była 011 też w warszawie na szrocie pod kawęczynem ale ceny nie znam bo mnie ona nie użądza, jeżeli masz któryś z tych numerów to daj cynk. Telefony mam w samochodzie na dole więc wybacz ale nie bedę schodził teraz.
Dla pocieszenia dodam że niektóre z tych pomp są nienaprzawialne ponieważ w nowszych rocznikach chyba '01 i '02 wkładali pompy ze zintegrowanym z płytką sterującą immobilaizerem, wtedy to kaplica trzeba nową kupować (11 - 12 tyś) bo immo można tylko raz zaprogramować.
Mam jeszcze troche info na temat naszych pomp VP44, niesamowicie czułe pompy na cokolwiek, dawaj pytanka jak mogę pomóc, zaznaczam że ja swojej jeszcze nie mam już miesiąc jej szukam, jeszcze 2 tygodnie i otwieram sobie żyły :evil:
Pozdrawiam
PS sprawdź też obudowę filtra, może być nieszczelana wtedy jest podobnie jak z uszkodzoną pompą.