Indeks odchudzicsieKawasaki ZX9R 96 osiągiKawasaki GPZ problem z odpalaniemKawasaki Vulkan 750 alegroKawasaki Vulcan VN 900Kawasaki KLX 650 otomotokawasai VN 1500 clasicKawasaki Vulcan 750 na częściKawasaki Kosa gdzie kupićKawasaki Vulcan Classic 1500Kawasaki Vulcan 800 Drifter
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • patryk-enha.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    " />
    ">Witam.
    Potrzebuje wymiarów sworznia tłokowego i zabezpieczeń sworznia z CRF450. Jeśli chodzi o sworzeń to chciałbym znać jego długość, grubość ścianki i średnicę co do 0,01mm.
    W katalogu części znalazłem że zabezpieczenia sworznia mają 19mm, chciałbym dowiedzieć się jaką mają one grubość?

    Jeśli ktoś posiada używany lub nowy tłok do tego modelu, prosiłbym o zwymiarowanie tych części.
    pozdrawiam.

    Nie wiem czy temat jeszcze aktualny bo pytanie było dość dawno .
    sworzeń crf 450 R/X 19x50.3 zab. 19x1,2
    moze sie przyda inne sworznie o srednicy 19
    honda xl/xr79-83 19x63
    kawasaki kx 500 88-04 19x63,9
    kawasaki kx450f 06-08 19x50,2 zab.19x1.2
    yamaha yz426f /wr 426f 00-02 19x50.4, zabezp 19x1,0
    jest jeszcze jeden sworzeń od nie znanej marki 19x58.
    Niestety ale nie znam dokładnych średnic wewnętrznych w/w sworzni. Przewarznie jest to około 2,5 mm- 3,0mm. pozdrawiam



    Jeśli chodzi Ci o Crossa to tylko i wyłącznie Kawasaki KX. (mam zamiar go zakupić na zimę - są tańsze :] , tyle, że ja będę brał 250 lub 500 ) ... Tylko jest jeden mały problemik - a mianowicie nie posiada on lamp, ani kierunków...
    Oto przykład takiego motorku:
    KLIK



    CO DO KASY TO niedużo motor zamiana na zajechanego kawasaki kx . owiewki 500 zł reszta swoja .



    To jak już sie zebrało tylu z tymi KLR/ami to ja wam za któreś dam Kawasaki KX 500 91r.. ktoś hętny ?



    mat masz racje 2t to potwór. ostatnio widzialam na allegro kawasaki to bylo chyba kx okolo 500 pojemno¶ci normalnie motocykl szatana;)



    no a takie prawdziwe rodzynki z obrobina szatanskiej krwi to oczywiscie HONDA CR 500 lub KAWASAKI KX 500 w 2T. to jest dopiero sprzet dla odwarznych



    Orientuje się ktoś ile kosztuje tłok do kawasaki kx 500:D



    R1

    Kawasaki KX 500 Czy Yamaha DT 125...?



    Kawasaki KX 500


    ogar czy polo?



    Skuter jak to skuter, niezła praktyczność kosztem fatalnego wizerunku. Ja do tego typu urządzeń nie zbliżam się na milę. Rowerek masz całkiem w porządku jak na amatorskie zastosowania, chociaż w góry bałbym się tym pojechać. Osprzęt jest powiedzmy nie najlepszej jakości, szczególnie amortyzator na zwykłą oś (QR20 znacznie podwyższa sztywność i zmniejsza ryzyko pęknięcia w podkowie), słabe hamulce, a także duży aparat przerzutki (łatwo zgubić o kamień), brak osłony tarczy przedniej (bardzo łatwo pogiąć). Pedały porażka Reszta jeszcze ujdzie, chociaż ta rama też na zbyt mocną nie wygląda..

    Rower za 10k to jeszcze "tanio", istnieją rowery wyspecjalizowane w danej kategorii (np. DH, FR, kolarstwo szosowe), których ceny nie rzadko rozpoczynają się od 18k. Ceny niektórych części też zwalają z nóg, np. stery (łożyska odpowiadające za obrót kierownicy) wraz z miskami marki Chris King kosztują grubo ponad 500 zł; kiedy ja kompletowałem swój rower (2005) było to chyba 899zł.

    A co do cholesterolu, radzę poszukać w okolicy jakiejś fajnej górki, dograć fajną muzę na MP3, zabrać ze sobą przynajmniej 6 litrów wody i na przemian zjeżdżać, a potem wnosić rower na plecach. Im większa góra i cięższy rower, tym fajniej. Co jak co, ale zjazd powyżej 60 km/h w lesie naprawdę robi wrażenie, przy czym jednocześnie można naprawdę zdrowo się wymęczyć

    Polecam również zakupić jakiś prawdziwy motor, np. Yamahę YZ, czy Kawasaki KX i zacząć śmigać po nierównym terenie. To również doskonały sposób na "tygodniowe zakwasy", choć są to maszyny dość wymagające pod względem finansowym - często trzeba coś wymienić (tłok w dwusuwie to przeważnie 40 motogodzin) strasznie dużo palą, a jeszcze bardziej wciągają

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •