Indeks odchudzicsiePułtusk Dojazd z Warszawy PKSkawalerki do wynajęcia w Warszawie tanioKawalerka za czynsz i opłaty Warszawakawalerki w Warszawie mieszkania jednopokojowekawalerka 600 zł WarszawaKarolina Centrum Medyczne WarszawaKatedra Warszawa ul.Świętojańskakawalerka w Warszawie do wynajęcia od rękikawalerkę Wynajmę Warszawa ogłoszenia darmoweKazimierz Dolny jak dojechać z Warszawy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ninue.xlx.pl
  •  

    odchudzicsie

    Chodzi mi o wylot z Warszawy w stronę Gdańska (dwupasmówka, za
    Wisłostradą).  Dzisiaj misie zatrzymywały za zakrętem koło McDonalda - facet
    przede mną jechał jakieś 90 km/h - i go zgarnęli.
    Tabliczka oznaczająca koniec terenu zabudowanego znaduje się jakieś 500 m od
    tego zakrętu (a niemalże wszędzie dookoła i tak jest las).



    Witam,


    Z pewnym zdziwieniem zobaczylem w dniu dzisiejszym ze
    stacja benzynowa przy Wybrzezu Gdynskim ktora nie mogla
    rozpoczac dzialalnosci przez tyle lat, wlasnie serwuje paliwo
    pod szyldem .... . Tak mnie to ciekawi ile tez moglo "kosztowac"
    uruchomienie tej stacji.


    Na Wybrzeżu? Gdyńskim?
    Ta nazwa kończy się przy ulicy Prozy, jak mi się zdaje...
    Dalej jest ulica Pułkowa, jak mniemam.
    Może jestem w błędzie, kto to wie?

    Radzę poszukać w sieci haseł "POL-OIL" i "Stacja benzynowa przy Pułkowej"

    Dam Ci dwa linki:
    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,5052535.html
    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34889,4607662.html

    leniuszku  :)

    Jeśli chodzi o te koszty, to pudło :))))



    klemens1 napisał:

    > Wlasnie dlatego wracam do tych sytuacji, jakby ograniczenia byly OK, to bym o
    > tym nie pisal. I nie sa one szczegolne. Wyjedz na trase i sam sie przekonaj -
    > co kilka km "szczegolna" sytuacja.
    >
    hip: Odnoszę wrażenie, że to jakaś obsesja. Ja nie mam takiego problemu.
    Owszem, czasem zdarzają się niezrozumiałe ograniczenia, ale nie jest to jakaś
    plaga.

    > Trasa Lazienkowska - 60, Pulawska (Piaseczno-Walbrzyska) - 60, Pulkowa - 60.
    > Nic dziwnego ze prawie wszyscy jezdza szybciej, bo Trasa Lazienkowska to nie
    > uliczka ze szkola po jednej a kosciolem po drugiej stronie.

    hip: Na takich uliczkach to byś w normalnym kraju miał 30 lub 40.

    > Czy to rowniez sytuacje szczegolne i absurdalne? Absurdalne na pewno.

    hip: Mogę zgodzić, się, że na tych odcinkach mogłoby być ograniczenie np. 70 a
    w niektórych miejscach nawet 80, ale ulic w Warszawie jest więcej, dużo więcej
    niż te przez Ciebie wymienione. I znów: nawet jeśli ograniczenia na niektórych
    odcinkach mogłyby być bardziej liberalne to nie powód do lekceważenia prawa.
    Ale uniknąłeś odpowiedzi na parę pytań. Szkoda.



    Myślę, że równie ciekawe wyniki przyniosłaby kalkulacja ile
    pieniędzy mogliby zaoszczędzić rocznie wjeżdżający do Warszawy od
    strony północnej, gdyby wydłużyć cykl świateł dla jadących na wprost
    ulicą Pułkową na trzech kolejnych skrzyżowaniach poczynając od ul.
    Wóycickiego. Nie potrawię zrozumieć dlaczego światła muszą być
    ustawione w taki sposób, aby wszyscy włączający się na/zjeżdżający z
    Pułkowej musieli to uczynić już na pierwszej zmianie świateł,
    podczas gdy korek na Pułkowej zaczyna się w Dziekanowie.
    Zmniejszenie korków byłoby możliwe praktycznie bez konieczności
    ponoszenie kosztów (co najwyżej można byłoby pomyśleć o wydłużeniu
    lewoskrętu dla skręcających w Wóycickiego).



    Dziś rozstrzygnięty został przetarg na budowę Trasy Mostu Północnego
    od węzła Pułkowa do węzła Modlińska. Wygrało konsorcjum, którego
    liderem jest Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Pol-Aqua z
    Piaseczna, a partnerami - Sando Budownictwo Polska z Warszawy,
    Construcciones Sanchez Dominigues - Sando z Madrytu i Kromiss - Bis
    z Częstochowy.

    Zaproponowana przez zwycięskie konsorcjum cena za budowę trasy i
    mostu, to 976.618.384 zł. Pozostali oferenci mają 10 dni na złożenie
    ewentualnych protestów.

    Na moście ma znaleźć się miejsce dla torowiska tramwajowego
    (najbliższa przeprawa dla komunikacji tramwajowej to odległy Most
    Gdański).
    www.rynek-kolejowy.pl/10925/Przetarg%2Bna%2Bbudow%25EA%2Bwarszawskiego%2BMost%2BP%25F3%25B3nocnego%2Brozstrzygni%25EAty.htm



    Spiskowa teoria dziejów wg. burmistrza.
    Wczoraj na sesji Rady Miasta nasz ukochany burmistrz ujawnił genezę powstania
    projektu wg, niego "Trasy Mszczonowskiej"(skąd ta nazwa?)a wg GDDKiA drugiego
    wylotu z Warszawy na północ trasy S7, poprzez Dąbrowę obok KPNu.
    Zimna Wojna!
    Nasz wspaniały znający się na wszystkim burmistrz był w latach 70 w wojsku i
    wg. niego wtedy powstała koncepcje szybkiego połączenia
    dwóch "pierwszorzutowych" lotnisk! Na Bemowie i w Modlinie...
    Genialne! Zapomniał biedaczek że w latach 70 na Bemowie wojskowe lotnisko
    było juz systematycznie likwidowanei ograniczone do pułku smigłowców a droga
    wystarczająca wojsku do obsług: batalionu radiolokacyjnego na Łosiowych
    Błotach, rezerwowego stanowiska dowodzenia OPL na Łużach, jednostki
    rakietowej OPL w Dębinie, jednostek saperskich w Kazuniu i lotniska w
    Modlinie istniała.
    Na znajomej wszystkim "betonce" i Radiowej spotykało się praktycznie tylko
    śmieciarki i samochody wojskowe.
    Cywile jeżdzili Pułkową i naprawdę jeszcze w latach 80tych mało kto znał tą
    drogę.
    Myślałem że w latach 70 to burmistrza uczyli jak wylądować w Dani i zdobyć
    przyszły Legoland.. a tu niespodzianka!
    Tymczasem rozpracowywał komuszo-militarne koncepcje drogowe.
    www.lomianki.abc.pl/
    www.lecsokole.pl/

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •