odchudzicsie
Btw, czy farmakologię zaczynamy już w pierwszym tygodniu, tj. od 4 X?
ZAWIADOMIENIE
Uprzejmie zawiadamiamy studentów IV roku - Wydz. Farmaceutyczny rok Akadem. 2010/2011, że ze względu na blok MEDYCYNA KATASTROF pierwszy wykład z Farmakologii odbędzie się:
8. 10. 2010 – Grupa F i G (zajęcia od 4.10.10)
15. 10. 2010 – Grupy od A do E (zajęcia od 11.10.10)
Na pierwszych zajęciach każda grupa seminaryjna otrzyma 1 harmonogram w formie wydruku.
Od dnia 01. 10. 2010 będzie możliwość pobrania harmonogramu ze strony internetowej:
www. farmacja.cm-uj.krakow.pl
Zakładka: struktura/jednostki/Katedra Farmakodynamiki/Zakład Farmakodynamiki/Dydaktyka
[ Dodano: 2010-09-28, 15:46 ]
Proroctwo Oriona na 2012 rok - archiwum Roberta Bernatowicza [mp3@VBR]
http://torrenty.org/torcache/130249_1.html#k
Całość komentów jest wyśmienita Oto najciekawsze, dotyczące globalnej katastrofy:
Dodał: X-TAURUS-X
Data: 2007-07-10 14:39:20
"W roku 2012 ludzkość stanie w obliczu zagłady.............bo w Polsce odbędą się ME w kopaniu skóry i to będzie katastrofa
Dodał: ojciecmajster
Data: 2007-07-10 18:52:32
W końcu świnie zaczną latać i zobaczą niebo
Dodał: costa
Data: 2007-07-10 20:09:37
a swoja droga jak ktos wyzej zuwazyl tooten koniec bedzie przed czy po euro? bo glupio tak bilety kupic i d...
Dodał: michalkar
Data: 2007-07-10 23:14:59
to juz wiadomo czemu nic nie robia z mistrzostwami bo po co maja rabic jak koniec swiata ma byc a tak to sie jeszcze pobawja za ta kase:)
Dodał: ludwik13
Data: 2007-07-11 01:15:25
A ja myślę, że ta katastrofa jest zamówiona przez Kaczki, żeby wyjaśnić, dlaczego w 2012 roku nie będzie stadionów i dróg wybudowanych. "Lodowiec się, Panie, roztopił i wszystko zalało! A takie śliczniusie wybudowaliśmy!"
09.08.1986 Su-22 M4 n/b 9514 - pilot katapultował się, pierwszy raz użyto fotela K-36 w Polsce. Samolot w polskich barwach latał ok. dwóch miesięcy.
23.10.1986 Su-22 M4 n/b 7104 - nocny lot na zbyt małej wysokości. Katastrofa wydarzyła się w okolicy Waplewa, pilot zginął.
17.05.1989 Su-22 M4 n/b 4602 - pilot przygotowywał się do pokazu pilotażu na małej wysokości dla ówczesnych dostojników państwowych (premiera i ministra obrony narodowej). Pilot przeciągnął samolot na małej wysokości, co doprowadziło do zderzenia z ziemią przy lotnisku w Pile. Pilot nie katapultował się, zginął. Miejscem katastrofy były tereny naszego pilskiego lotniska.
20.12.1989 Su-22 UM3K n/b 104 - podczas nocnego lądowania na lotnisku w Pile na skutek nadmiernego zniżania zderzył się z drzewem. Pilot poderwał maszynę do góry i na około 60 m piloci katapultowali się. Miejscem katastrofy był "trójkąt bermudzki" przy drodze krajowej nr 10 (Warszawa-Szczecin)
30.01.1990 Su-22 M4 n/b 3714 - zginął po d-cy pułku ppłk A. Wyciślik. Pilot wyłączył silnik. Nieudane lądowanie w terenie przygodnym w okolicach Czaplinka.
07.08.1990 Su-22 M4 n/b 8001 - wypadł z pasa podczas lądowania. Obecnie stoi w JW w Radomiu.
21.06.1991 Su-22 M4 n/b 8614 - poligon Nadarzyce – podczas atakowania celów naziemnych pilot doprowadził do przeciągnięcia samolotu. Pilot katapultował się.
04.06.1993 Su-22 M4 n/b 3619 - rozbity na lotnisku w Pile. W trakcie startu doszło do wyłączenia silnika. Pilot katapultował się na wysokości 20 m! Samolot po zderzeniu z ziemią spłonął. Miejsce katastrofy to okolice "trójkąta bermudzkiego".
04.04.1995 Su-22 M4 n/b 3818 - samolot z 8 PLMB z Mirosławca katapultował się nad Nową Wsią z powodu problemów z odzyskaniem sterowności po wprowadzeniu samolotu w poza krytyczne kąty natarcia.
11.07.1995 Su-22 UM3K n/b 610 - samolot z 8 PLMB. Katastrofa w okolicach Czaplinka. W zderzeniu z ziemią podczas wyprowadzania z pętli zginęli ppłk pil. B. Kawka i ppłk Pil. W. Macko
25.07.1995 Su-22 M4 n/b 4601 - samolot z 6 PLMB z Piły katastrofa nad poligonem Nadarzyce. Próby z nową bombą, która wybuchła w czasie zrzutu.
13.06.2001 Su-22 UM3K n/b 102 - katastrofa wydarzyła się w nocy podczas lądowania na lotnisku w Powidzu, zginęli mjr dypl. M. Górkiewicz i ppor. pil. Arkadiusz Madej.
19.08.2003 Su-22 M4 n/b 9307 - omyłkowo zestrzelony nad poligonem Wicko przez pocisk 3M9M z zestawu Kub. Samolot z Mirosławca. Pilot płk Andrzejewski katapultował się. Sprawa katastrofy została umorzona.
Część informacji pochodzi z forum bazy lotniczej w Krzesinach.