odchudzicsie
Pustkowo znajduje sie miedzy Pobierowem ,a Niechorzem my trafilismy tam przypadkiem ,bo na mapie go raczej nie ma chyba ,ze masz jakąs szczegółową.Pól jest tam dużo my korzystlismy z pola "Pod Lasem" sa prysznice i toalety ,ale tez sa takie zlewy pod wiatą .Najlepiej jechac na sam koniec pola po lini prostej jest tam najciszej po 22 mozna isc spac .Jest to tak mała miejscowosc ,ze napewno trafisz ,a moze Tobie akurat spodoba sie inne pole obok tego "Pod lasem" tez jest jeszcze jedno duze ,ale tam nie bylismy wiec warunków nie okresle.Mysle ,ze wazne jest tez to ,ze nie było kradziezy wiec nie trzeba wszystkiego za kazdym razem szczelnie chowac i zamykac jak sie gdzies wychodzi.
http://www.pustkowo.hg.pl/
[ Dodano: Pią 23 Lut, 2007 20:53 ]
Proponuje zamiast zatloczonego Pobierowa- Pustkowo /2km do Pobierowa, kursuje ciuchcia,więc dodatkowa atrakcja da dzieci/. Byłam tam z wnukami i byliśmy barzo zadowoleni - www.pustkowo.hg.pl/kasia
jeszcze zaklepanej nie mam, ale mam na uwadze to: http://www.pustkowo.hg.pl/dajana/
Regulamin.
"Północne Pustkowie II"
Turniej lokalny 1500pkt. limited
Kompozycja armii standardowa na <2000pkt z wyjątkiem limitu magów
0-2 (za maga uznaje się postać posiadającą poziom magii)
Zasady: 7edycja WFB , oficjalne FAQ, WD.
Można korzystać z oddziałów Dogs of War lecz tylko tych bez bohaterów specjalnych. Nie dopuszczamy armii z kampanii Storm of Chaos.
Nie ma wymogu pomalowanej armii lecz strona hobbystyczna będzie oceniana.
Jednostki powinny (lecz nie muszą) spełniać wymogi WYSIWYG.
Rozpiski są jawne dla przeciwnika.
Zgłoszenia (rozpiska, imię i nazwisko, nazwa klubu i/lub miasto)
na adres turniej@miscast.hg.pl
Rozgrywane będą trzy bitwy po 6 tur każda lub 2,5h.
bitwa pierwsza "Zła Sława"
rozstawienie jak pitched battle, wersja po skosie.
Specjalne zasady: gracz wybiera w armii wroga jednostkę (oprócz bohatera, maszyny wojennej lub potwora) jednostka ta staje się elitarna - wzbudza strach i nienawiść we wrogach oraz właściciel przyznaje jej +1WS lub +1BS lub +1Ld. Za jej zniszczenie lub ucieczkę dostaje się podwojoną wartość. Jeżeli normalnie wzbudza strach to jako elita zaczyna budzić terror.
bitwa druga "Krwawa Pobudka"
rozstawienie jak standardowe pitched battle
Specjalne zasady: Przed wystawianiem oddziałów rzuć 1k6 dla każdej jednostki za wyjątkiem bohaterów. Na 1 jednostka spóźnia się na bitwę. Dla takich jednostek rzuca się na początku tury gracza czy wejdzie do bitwy. W turze pierwszej wejdzie na 4+ w drugiej 3+ w trzeciej i kolejnych na 2+. Jednostka wchodzi przez własną krawędź rozstawienia i liczy się jak powracająca spoza krawędzi po pościgu.
bitwa trzecia "Czas działania"
rozstawienie jak standardowe pitched battle lecz leśne elfy nie otrzymują w tej bitwie dodatkowego lasu.
Specjalne zasady: Przed rozstawieniem gracze w tajemnicy wybierają i zapisują jedną z ćwiartek stołu. Jeżeli na końcu gry okaże się, że uniemożliwiło sie przeciwnikowi zajęcie wybranej przez niego ćwiartki to gracz otrzymuje 250VP jeżeli dodatkowo zajmie wybraną przez siebie ćwiartkę to otrzyma kolejne 250VP. Nie otrzymuje się standardowych punktów za ćwiartki stołu.
Punktacja:
(10:10) 0-299 - Remis
(13:7) 300-599- Małe zwycięstwo
(15:5) 600-999 - Zdecydowane zwycięstwo
(17:3) 1000-1399- Miażdżące zwycięstwo
(20:0) 1400+ Masakra
Anihilacja (zero modeli przeciwnika na stole na końcu gry) +1 duży punkt do wyniku.
Część hobbystyczna
Test wiedzy o świecie i zasadach gry 0-10 pkt
Malowanie (75% armii min. 3 kolory) 0-6pkt.
Podstawki 0-3
Konwersje 0-3
WYSIWYG 0-3
Fair play: każdemu z przeciwników na końcu turnieju gracz przynaje
od 0-3 pkt. za styl i podejście do gry.
Za wcześniejsze przysłanie rozpiski 1pkt.
Za oryginalną, użyteczną i bajerancką rozpiskę +2pkt.
Całość punktów do zdobycia: 100pkt.