odchudzicsie
Rock In Arena - nowa imreza rockowa - 13 luty 2010 - Poznań
13 lutego 2010 roku poznańska Hala Arena będzie miejscem pierwszej edycji wielkiego rockowego koncertu Rock In Arena. Ma to być prezentacja najważniejszych zjawisk na polskiej scenie rockowej i jedno z największych wydarzeń muzycznych roku w Poznaniu. W Arenie wystąpią zespoły o uznanej pozycji, ale także młode obiecujące zespoły dopiero budujące swój wizerunek.
Podczas pierwszej edycji imprezy zaprezentują się grupy Coma, Hey, Happysad, Muchy, Orchid oraz CF98.
Coma to istniejąca od 1998 roku formacja z Łodzi, która za swój trzeci album "Hipertrofia" (2008) otrzymała trzy Fryderyki: w kategoriach Grupa Roku, Wokalista Roku oraz Album Roku Rock.
Hey nikomu nie trzeba przedstawiać. To legenda polskiego rocka. W październiku 2009 na rynku pojawiła się dziewiąta studyjna płyta formacji "Miłość! Uwaga! Ratunku! Pomocy!", która zyskała status platynowej płyty, aprzez krytyków i publiczność została uznana za szczytowe osiągnięcia grupy.
Happysad to założona w 2001 roku grupa ze Skarżyska-Kamiennej grająca regresywny rock dopełniony charakterystycznymi tekstami. W październiku 2009 ukazał się czwarty krążek grupy zatytułowany "Mów Mi Dobrze", wydany przez wytwórnię płytową Mystic Production.
Poznańskie Muchy uważane są za najważniejszą formację młodego pokolenia na rockowej scenie. W 2007 ukazał się ich debiutancki album "Terroromans", który przez branżowe media został uznany za jeden z debiutów dekady. Niedawno formacja zakończyła nagrywanie drugiego albumu pod czujnym producenckim okiem Marcina Borsa (producenta ostatniej płyty Hey). Premiera krążka planowana jest na luty 2010 roku.
Poznańska grupa Orchid istniejąca od 2005 roku ma na swoim koncie debiutancki krążek "Driving With The Hand Brake On", inspirowaną – co podkreślają recenzenci tak różnorodnymi formacjami jak Stereolab czy Fenomena. Wokalistką grupy jest Natalia Fiedorczuk śpiewająca także w Happy Pills oraz pod solowym szyldem Nathalie And The Lorens.
Członkowie krakowskiego CF98 definiują swoją twórczość jako "punk mixed with some soft core pop chocolate milk coctail". Znani są z niezwykle żywiołowych koncertów.
Bilety można nabywać w Poznaniu w: CIM, Rock Long Luck, Gazeta Cafe, Carton Shop, bilety24.pl oraz na ticketpro.pl i eventim.pl!
/wik.com.pl./
" />Cytat pochodzi z http://auto.gazeta.pl/auto/1,71359,3323348.html
Awaryjność
Niemiecka solidność przypisywana Passatowi nie znajduje potwierdzenia w praktyce. Użytkownicy na co dzień borykają się z wieloma typowymi przypadłościami, czego potwierdzeniem są statystyki usterkowości w ojczyźnie tego modelu. Niemiecki TÄśV plasuje Passata w kategorii wiekowej cztery-pięć lat na 65. miejscu. W kategorii wiekowej sześć-siedem lat "średniakowi" Volkswagena przypada 78. pozycja, a w kategorii osiem-dziewięć lat - 48. pozycja. Z kolei w rankingu DEKRA w kategorii wiekowej cztery-pięć lat Passat lokuje się na 70. miejscu, a w kategorii sześć-siedem lat na 72. miejscu. We wszystkich wymienionych przypadkach są to znacznie niższe notowania niż dla przedstawiciela segmentu B Volkswagena Polo.
Passat B5 ma na swoim koncie sporo akcji nawrotowych służących poprawkom fabrycznych błędów konstrukcyjnych. W egzemplarzach wyprodukowanych od grudnia 1997 do kwietnia 1998 r. wymieniano przepływomierze powietrza w układzie zasilania i zmieniano przebieg przewodów hamulcowych przy ramie tylnego zawieszenia (możliwość przetarcia przewodów o ramę). W egzemplarzach z lat 1996-99 wykryto problemy z szybko zużywającym się przednim zawieszeniem. Dotyczyło to również samochodów Audio A4 i A6. W sumie w sierpniu 1999 r. i kwietniu 2004 r. wezwano do europejskich warsztatów prawie 1 100 000 samochodów. Podczas mniej spektakularnych akcji nawrotowych poprawiano jeszcze śruby mocujące prawy tylny amortyzator i system aktywacyjny poduszki powietrznej dla kierowcy.
Wobec powyższego proszę nie pluć na Forda Mondeo.
Życie pokazuje, że można trafić szrota zarówno Passata jak i Mondka (nie zapominając o wszelkich innych modelach) Ja osobiście o Fordach nie mogę powiedzieć nic złego czego, nie mogę potwierdzić w przypadku VW - ale to moje sybiektywne wrażenie Very Happy
Witam,
od jutra zaczyna się około 4-dniowa rozbudowa. Obejmuje:
1. update serwisu do Mambo 4.5.1 (system zarządzający portalem)
2. zmiana systemu komentowania artykułów portalowych - oddzielny moduł bezpośrednio spinany z artykułem (coś jak w gazeta.pl)
3. zmiana skóry z 800x600 na 1024x768
4. przebudowa menu - aktualizacja kategorii aertykułów oraz uporządkowanie
5. przydzielenie adminom możliwości sztucznego natychmiastowego wyrzucenia/wylogowania usera z portalu/forum (nowa opcja na maniaków).
6. Poprawne prawa Autorów/Edytorów - brak możliwości edycji przez Autora nie swojego artykułu.
7. Możliwośæ przeniesienia artykułu pomiedzy kategoriami, nie tylko z sekcji do sekcji w obrębie jednej kategorii.
To do soboty-niedzieli.
Konsekwencje to wyłączenie możliwości rejestracji nowych userów od środy godz. 20.00 do soboty/niedzieli, oraz zablokowanie pojawiania się/wprowadzanie nowych artykułów od środy od godzinyn 17. Forum będzie działało normalnie.
Następnie (po zablokowaniu forum na około 1-2 doby):
5. przeniesienie do nowej wersji portalu i zmiany w forum - na razie przeniesienie tego forum do nowej wersji portalu ze zmianą szerokości. Sprawdzenie moderacji, powiększenie możliwych avatarów, dodanie większych informacji o forumowiczach. Zdecydowałem pozostawic ten moduł - żaden z istniejących rozbudowanych systemów nie gwarantuje przejęcia pełnych informacji o postach/userach. Znikają albo posty z fotkami, albo posty z linkami, albo prawa userów, albo nie ma możliwości wspólnego logowania na portalu i forum (dwa oddzielne konta, ależ upierdliwe), albo wszystko to na raz. Sprawdziłem InvisionPowerBoard, phpBB, VBBulletin, MiniBB.
6. przeniesienie galerii wraz z możliwością budowy galerii przez wskazana grupe userów/autorów...
prosze o wnioski i uwagi na bieżąco o powyższym. Szczególnie o liście życzeń co do nowości oraz wyglądu, kolejności bloków portalum itp.