odchudzicsie
A na jakiej podstawie ferujecie swoje wyroki?
Ja od kilku lat pracuje w mediach i uczciwie wam powiem że 3/4 informacji jakie się pojawia ją codziennie w mediach jest na zlecenie albo wielkiego biznesu albo polityków albo służb. Robi się to nie bezpośrednio ale na zasadzie lobbingu - są firmy które zajmują się kontaktami z dziennikarzami i podrzucają im tematy - tzw. firmy PRowskie (od słów Public Relations), są prywatni lobbyści oraz różnego rodzaju służby specjalne - krajowe i zagraniczne. Wielkie afery opisywane w mediach to nie jest wynik jakiś śledztw dziennikarskich czy szperania w dokumentach - nie ma nigdzie tak że aferzyści zostawiają za sobą ślady po których dziennikarze dochodzą do prawdy. Tu działa po prostu konkurencja - różni ludzie zbierają kompromitujące informacje o swoich przeciwnikach ale nie upublicnzia się tego od razu - informacje te są potrzebne albo do szantażu przeciwnika albo do wyeliminowania go z gry kiedy szantaż nie pomoże. Dopiero wtedy czytamy w gazetach o aferach. Zawsze jest tak że ktoś sypie - zazwyczaj są to porachunki ale są też przypadki że ktoś jest za uczciwy na takie praktyki i sypie.
Wracając do tematu: zacytujcie dokładnie wypowiedź MIchalkiewicza wokół którego rzekomo antysemickiej wypowiedzi zbudowano tą "aferę". Dyskutujmy na faktach a nie na tym co widzieliście/czytaliście w mediach.
Z tym, że nie ma żadnej szkoły w Polsce, która uczy dziennikarstwa muzycznego bym się nie zgodziła, bo przykładowo, we Wrocławiu Dolnośląska Szkoła Wyższa, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej posiada:
dziennikarstwo i komunikacja społeczna - specjalności:
* dziennikarstwo i komunikacja społeczna
* dziennikarstwo muzyczne
* dziennikarstwo sportowe
* dziennikarstwo wydarzeń artystycznych
* korespondent zagraniczny i wojenny
* media cyfrowe i komunikacja elektroniczna
* public relations
itd, itp. Ale fakt, że uczymy się teorii, muzyki innej niż stricte elektronicznej / klubowej.
Praktyki też trzeba odbyć, zajęcia radiowe, z głosu itp. przygotowujące do pracy radiowej.
Ale! Wykładowcy nie mają pojęcia o tworzeniu muzyki komputerowej. Choć są to osoby z doświadczeniem dziennikarskim, np.pan. Ryszard Gloger- faworyt, Radio Merkury Poznań, czy pan. Leszek Budrewicz- dziennikarz, pisarz, poeta... długo by wypisywać.
Natomiast co ważne, nie o taką muzykę im chodzi co Maćkowi.
Popieram pomysł Maćka!
Reasumując, ciekawy wywiad z megaosobowością.
Tak samo mamy szkołe gdzie jest produkcja, byla bynajmniej w Warszawie, Akademia Muzyczna :) jak sprawdzalem w... 2006 bodajze :)
Ogólnie ciekawe, nie uogólniał bym jednak tych laptopów, niektórzy grają, niektórzy puszczają, a niektórzy nawet robią na żywo.. :)
" />
">oczywiście DARMO. WON z tego forum. Niewolnictwo skończyło się w XIX wieku.
Ja tez tak myslalam. Ale zajrzalam do przewodnika "Pracuj. Praktyki 2005" i tam na stronie 20. stoi jak byk:
"Nasza firma nie placi praktykantom, poniewaz tak naprawde, to my powinnismy brac od nich pieniadze - mowi Lidia Marcinkowska z agencji public relations Neuron. Opiekujemy sie naszymi praktykantami, na poczatku musimy ich nauczyc mnostwa nowych rzeczy. W rzeczywistosci praktykant wiecej wynosi z naszej firmy niz do niej wnosi".
To dlaczego nie bierzecie od nich tych pieniedzy? Wolny rynek nie pozwala?
PS jak sie domyslam, poczucie humoru jest wymagane przy obsludze pakietu MS Orfice ??
Pozdrawiam
" />WKRĘĆ SIĘ! 15-17 października w Skawicy
Chcesz skorzystać z możliwości jakie daje działalność w międzynarodowej organizacji studenckiej?
Rozwijać swoje umiejętności, poszerzać horyzonty,
zdobyć cenne doświadczenie przy tworzeniu projektów o randze krajowej i europejskiej,
a przy tym poznać ludzi z pasją i razem z nimi odkryć Europę biorąc udział w międzynarodowych konferencjach, wymianach oraz szkoleniach ?
Rozpocznij niebanalnie nowy rok akademicki i weź udział w szkoleniu Freshmen's Survival XIII organizowanym przez Europejskie Forum Studentów AEGEE- Kraków
Freshmen's Survival to projekt szkoleniowy skierowany do nowych członków organizacji.
Jest szansą na zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania projektem, pozyskiwania funduszy, public relations oraz human resources.
Na projekt składa się część wykładowa oraz studia przypadku tzw. âŸcase studiesâ pozwalające na weryfikację wiedzy teoretycznej oraz zmierzenie się z z kolejnymi etapami powstawania projektu w praktyce.
Dołącz, działaj i razem z AEGEE- Kraków odkrywaj Europę!
Na aplikacje masz czas od 27.09 do 10.10.
Chcesz dowiedzieć się więcej ?
Więcej informacji znajdziesz na http://www.aegee.krakow.pl
APLIKUJ !!! : http://www.aegee.krakow.pl/forms.php?a= ... eventId=26
Byłem dzisiaj w urzędzie pracy w nysie z kolegą i wszytko dalej fajnie działa z tymi dotacjami, panie są pomocne.
w uproszczeniu: Aby dostać dotację trzeba się zwolnic pracy i zarejestrować jako bezrobotny, następnie up kieruje nas na taki kurs przedsiębiorczości a jak nie chcemy to możemy go odbyć w internecie na stronie - http://www.akademiaparp.gov.pl/szkoleni ... etowe.html - (trzeba zaliczyć kurs "Jak założyć własną firmę?")
w zeszłym roku w powiecie nyskim z dotacji skorzystało około 300 osób i tylko 1 firma, która dostała dotacje się zamknęła! Obecnie dotacje na założenie DG to około 17 tysięcy złotych (w powiecie nyskim).
Polecam tą stronkę i rejestracje, warto odbyć sobie te szkolenia http://www.akademiaparp.gov.pl
tutaj szczegóły szkoleń:
- Negocjacje handlowe w MŚP
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Plan marketingowy w MŚP. Metoda marketing mix.
Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP
Marketing internetowy i e-commerce w MŚP.
Jak rozwijać firmę - systemy zarządzania dla MŚP
Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
Zarządzanie jakością w MŚP
Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MŚP
Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej
Jak założyć własną firmę?
Moi drodzy.
A ja uparcie będe powtarzał z praktyki - reklama bez wsparcia public relations, jest tylko chwilowym działaniem. Wyszukiwarki - na pewno chętnie.
Ale warto zadbac równiez o promowanie firmy i witryny w Sieci, budowanie jej świadomości w oczach userów, a tu już w grę wchodzą nie tylko działania stricte marketingowe, ale e-PR.
Zważywszy na jałowość polskiego rynku public relations w Sieci, na pewno w tym momencie działania podejmowane z głową przełożą się wprost na końcowe efekty - bez dwóch zdań.
PW w razie potrzeby.
Pozdrawiam serdecznie,
Bartłomiej Juszczyk
" />Witam,
Czy warto podjąć studia podyplomowe z PR. Proszę o opinie osoby, które ukończyły lub są w trakcie ukończenia studiów. Poziom , zajęcia praktyczne czy materiał dostosowany do obecnej sytuacji na rynku pracy.
Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
Pozdrawiam,
" />
Kto nie słyszał o kryzysie w Constarze, odświeżaniu wędlin i śledztwie dziennikarskim TVNu? Dla tych, którzy interesują się public relations to książkowy przykład na to, jak może rozwinąć się kryzys. Zainteresowani tą tematyką studenci będą mieli szansę wysłuchać wykładu Andrzeja Pawelczaka, specjalisty ds. PR grupy Animeks, właściela Constaru.
Zapraszamy serdecznie 13 kwietnia o godz. 14:00 do salki katedralnej PEiPR na III piętro w budynku B.
http://www.pryzmat.ae.poznan.pl
A czy "szczególne prowadzenie" może wychodzić poza ramy zakreślone w Biblii?
To zależy jak interpretujemy Biblię. Jeżeli będziemy naszą praktykę opierać jedynie na dosłownych wersetach Pisma, to byśmy musieli wieeele naszych codziennych praktyk wyrzucić jako nie Biblijne. Bo gdzie w Piśmie występują takie praktyki jak choćby: grupa uwielbiająca, szkółka niedzielna, szkoły biblijne, spotkania młodzieżowe, spotkania modlitewne, konferencje, itp.(lista jest dłuższa)?
Czym więc są owe ramy określone w Biblii? Dosłowność litery? Czy nie tak czytali Pisma faryzeusze?
Nawróciłem się w społeczności w której nie można było tańczyć (czyt. poruszać się rytmicznie), ani klaskać, ani używać określonych instrumentów, bo gdzież to jest w Nowym Testamencie? Przecież te rzeczy przeminęły! Czy taka biblijność masz na myśli?
Gdzie jest napisane, że w Kościele mają być jakiekolwiek "szkoły prorocze"? Czy mógłbyś podać jakikolwiek przykład lub inną podstawę ich zakładania, która wynikałaby z nauczania Jezusa lub apostołów? W jaki sposób Bóg może dawać "szczególne namaszczenie" w czymś, co nie wynika z nauczania Biblii?
A gdzie w Biblii pisze że nie może być szkół proroczych lub jakichkolwiek innych? W ST były osiedla prorockie (1 Sam. 19:23). Czym się charakteryzowały? Mogły to być właśnie swego rodzaju „szkoły prorocze”.
Czyżby w NT były one zakazane?
W jaki sposób Bóg może dawać "szczególne namaszczenie" w czymś, co nie wynika z nauczania Biblii?
Nie rozumiem żaluzji.
Mówisz może o "amerykańskich ojcach w Panu?" Bo ja znam kilku polskich duchowych ojców, tylko oni nie mają kasy na public relations, nie występują na dużych konferencjach i nie trąbią przed sobą na rogach ulic.
Na tym forum jak coś złego to z ameryki, oprócz Wilkersona oczywiście. O ile dobrze czytam swój post to nie wspominałem nic o żadnej Ameryce, czy mógłbyś Smoku chociaż próbować czytać bez podtekstów, i nie dopowiadać sobie tego co nie zostało napisane? Dziękuję!
Myślę, że jako polski Kościół nie powinnismy importować żadnych ojców, którzy przywożą gotowe rozwiązania
Amen! Nic nie zastąpi szukania Pana i posłuszeństwa jego prowadzeniu. Modlę się aby Bóg wzbudzał w tym narodzie i wyciągał na światło prawdziwych duchowych ojców którzy „znają tego, który jest od początku” (1 Jan. 2:13).
Poniżej przesyłam listę przedmiotów, które zostały wybrane przez IV rok
C1: (2 przedmioty)
• Systemy zapewnienia bezpieczeństwa żywności - 34
• Sterowanie jakością w laboratoriach badawczych - 28
• Maszynoznawstwo - 8
• Analiza rynku żywnościowego - 6
C2: (3 przedmioty lub 2Z = C1)
• Komunikacja interpersonalna - 29
• Zachowania konsumentów teoria i praktyka - 22
• Systemy logistyczne dystrybucji żywności - 9
• Prawo konsumenckie - 7
• Wybrane problemy biotechnologii - 6
• Ekonomika przemysłu spożywczego - 4
• Polityka żywnościowa - 2
• Wspólna polityka rolna UE - 2
• Ubezpieczenia w obrocie towarowym - 1
Z:
• Współczesne problemy ekologiczne gospodarki odpadami - 26
• Automatyczna identyfikacja towarów - 22
• Metody utrwalania żywności - 3
• Enzymy w biologii, biotechnologii i analityce - 1
• Opakowania produktów spożywczych utrwalanych met. fiz. - 1
4-1 (1 przedmiot)
• Psychologia - 25
• Etyka gospodarcza - 10
• Filozofia - 3
4-2 (2 przedmioty)
• Metody i techniki zarządzania jakością - 22
• Metodyka sporządzania biznes planu - 20
• Kierowanie zespołami ludzkimi - 16
• Public relations przedsiębiorstwa - 4
• Komputerowe wspomaganie procesu produkcji - 2
• Systemy zapewnienia bezpieczeństwa żywności - 2
• Badania rynkowe i marketingowe - 1
• Biotechnologia w ochronie środowiska - 1
• Jakość a zanieczyszczenie środowiska - 1
• Komunikacja interpersonalna - 1
• Ochrona środowiska - 1
• Prawo pracy - 1
• Podstawy ekotoksykologii - 1
• Zintegrowane systemy zarządzania jakością środ. i bhp - 1
• Zarządzanie wiedzą - 1
• Marketing strategies-polish cases and experience - 1
a Metody i techniki zarządzania jakością to jest tylko wykład, bez ćwiczeń... zatem pewnie po raz kolejny kierując się fajną nazwą wybieramy niefajny przedmiot...