odchudzicsie
na stronie microforte jest pare adresow email wiec chyba jest kogo sie spytac chociazby jejka -> napisalem pytanie na daku i teraz czekamy na ich opinie, nie chcialo mi sie pisac poprawnie po englishu wiec nawet sie nie starajcie wychwycac ewentualne bledy
a dżejk dostał mejlem w leb oto jego tresc:
helo
ive got some question about the licence agreement for FT editors, can a magazine take a mod created by the editor and put it on their cd? of course the mod would be also available online but not everyone can afford himself to download more than 200 mb.
greets Crow - Awaken public relations -> awaken-mod.prv.pl
ps. im from poland so this mod would only (if possible) be present in some polish computer magazine.
ps2. the mod isnt ready yet
ps3. sorry for my english, haven't got a lust to be an english purist
Urząd Miasta rozpoczyna wdrażanie kolejnych etapów strategii komunikacji Oleśnicy. Jej podstawowym celem jest nawiązanie otwartego dialogu między mieszkańcami a władzami miasta.
Jednym z proponowanych działań jest utworzenie grupy młodych ludzi, którzy byliby liderami zespołu U29 – „Under 29” („Poniżej 29. roku życia”). Grupa ta miałaby pomóc w stworzeniu strategii komunikacji skierowanej do młodych Oleśniczan. Chcielibyśmy, aby wyłonieni liderzy – uczniowie, studenci i mieszkańcy Oleśnicy podzielili się swoimi spostrzeżeniami, propozycjami i oczekiwaniami, podejmując wspólną pracę nad wizerunkiem miasta. Wyłanianie liderów grupy U29 będzie odbywało się wieloetapowo.
Pierwsze spotkanie informacyjno-organizacyjne odbędzie się w dniu 12 lutego br. o godz. 16.00 w Sali Widowiskowej MOKiS w Oleśnicy.
Aby zachęcić młodych ludzi do udziału w tych spotkaniach, proponujemy podczas spotkań ciekawe zajęcia z zakresu Public Relations, Marketingu i Reklamy (podczas pierwszego spotkania odbędzie się wykład z dziennikarstwa obywatelskiego).
Mam nadzieję, że troska o wspólne dobro miasta zainspiruje Oleśniczan do pracy nad jego wizerunkiem.
Zapraszamy na spotkanie.
Źródło: www.olesnica.pl
Home.pl nie jezdzi po Nazwa.pl bo chyba wie jak nalezy prowadzic biznes i co do dobry Public Relation (nie mysli z Page Rank LOL)
offtopując
Miałeś na mysli "dobry wizerunek" a nie "Public Relation"s. Public Relations jest jedynie narzędziem do zapewnienia dobrego wizerunku i właściwej komunikacji. A to różnica.
Witam,
Nasza firma jest właścicielem czołowego portalu poświęconego mediom, reklamie, marketingowi, public relations oraz internetowi.
Nasz serwis w ciągu miesiąca odwiedzany jest przez ponad 150 000 użytkowników, notując w tym czasie ponad 1 500 000 odsłon, a nasz codzienny newsletter dociera do ponad 12 000 specjalistów z branży.
W związku z rozwojem swojej działalności poszukujemy:
PROGRAMISTY php
Który, w ramach stałej współpracy wymagającej obecności w firmie, weźmie udział w:
- lPracach projektowych towarzyszących budowie serwisów internetowych,llPlanowaniu rozwoju istniejącego narzędzia CMS i realizacji tych planów,llRozbudowie istniejących już modułów narzędzia CMS,llPracach wdrożeniowych, na poziomie oprogramowania szablonów graficznych do współpracy z narzędziem CMSl
Mile widziane będą:
- l Doskonała znajomość php,ll Znajomość oprogramowania bazodanowego PostgreSQL i MySQL,ll Znajomość Smarty,l
a dodatkowo zyska:
- l Doświadczenie nabyte w realizacji ciekawych i rozwijających umiejętności projektach,ll Możliwość poznania nowoczesnych technologii,ll Możliwość uczestnictwa w szkoleniach,ll Możliwość rozwoju zawodowego,ll Atrakcyjne wynagrodzenie.l
Oferty pisemne zawierające CV oraz próbki kodów (php i HTML) proszę przesyłać na adres:
ustek@risp.pl
Nie zastanawiało was kiedyś co oznacza PR? Jeżeli masz jakiś pomysł co może oznaczać to napisz xd Ja napisze kilka swoich ;]
Pewnego dnia Matys (nasz PR) usiadł sobie przed telewizorkiem, złapał pilot i myślał nad swoim wyczapiastym nicku do csa. Gdy popatrzył na pilot zobaczył, że na jednym przycisku pisze PR+, a na drugim PR-, co oznaczało program w górę i program w dół. Tak go podnieciły te 2 litery, że nazwał się tak w csie, a że samo PR tak trochę za krótkie było to dodał (CATRINA MY LOVE).
Drugie znaczenie słowa PR to po prostu jego inicjały do jego imienia Piotr.
Pierwsza i ostatnia litera imienia.
Trzecie znaczenie pochodzi od jego pracy domowej. Miał napisać wypracowanie o "Public relations" co znalazł jak ja po wpisaniu "PR" w google. (http://pl.wikipedia.org/wiki/Public_relations) Zobaczył tam kilka razy dwie litery: PR. Tak go one zafascynowały że nazwał się tak w csie.
Wydali nawet o nim stronę internetową: http://www.pr.pl/
A może jego nick: PR to po prostu przpadkowe litery które mu sie spodobały ...
Jak więcej pomysłów mi wpadnie do głowy to napiszę. Wy też piszcie xd
Zapisy na przedmioty opcyjne prowadzone są wyłącznie przez Sekretariat (nie przez Prowadzących) według następującego terminarza (uwaga!!! fizycznie zapisy odbywaja się w Bibliotece lub w Sekretariacie):
III licencjat
* 26 lutego (piątek) godz. 15.00 – 17.00 biblioteka s.1
DZIENNIKARSTWO
Prof. Aleksander Woźny
Kryzysowe Public Relations
Prof. Leszek Pułka
Między dokumentem a sztuką – fotografia współczesna
dr Grzegorz Adamczewski
Programy autorskie i ich rola
PUBLIC RELATIONS
mgr Krzysztof Moszczyński
Projektowanie serwisów internetowych
mgr Radosław Stelmaszczyk
Grafika komputerowa w projektach
mgr Maurycy Graszewicz
Marketing polityczny
Charakterystyka przedmiotów tutaj: http://www.dziennikarstwo.uni.wroc.pl/files/Charakterystyka_przedmiotu_opcyjnego_z.doc
Użytkownik "Tomasz Trojanowski" <tomek@optymalni.org> napisał w wiadomości
news:b3l4k8$1uea$1@tryton.plocman.pl...
A powinnaś. Ciekawy wybrali fragment z książki "Dieta optymalna".
Niech
mnie ręka Boża broni przed ocenianiem ale stwierdzić muszę fakt, że
zawierając w książce takie zdania daje się opozycji nabitą broń do ręki.
No niestety Kwaśniewski nigdy nie miał dobrych public relations.
--
Jazz
http://zywienie.host.sk/
..
Jest pandemia grypy, bo eksperci WHO wzięli łapówki
Koncerny farmaceutyczne zarabiają teraz miliardy.
Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła pandemię grypy i kazała rządom kupować szczepionki, bo eksperci WHO biorą łapówki od firm farmaceutycznych - czytamy na dziennik.pl.
Dzięki ogłoszeniu pandemii świńskiej grypy producenci szczepionek zarobią 7 mld euro. Portal powołuje się na materiały zdobyte przez duński serwis information.dk od niezależnego eksperta-epidemiologa, prof. Toma Jeffersona.
Według Jeffersona, taki sam skutek jak szczepionki przynieść może przestrzeganie zasad higieny, choćby zwykłe częste mycie rąk - donosi information.dk.
Według niego dla zrozumienia skali "nadęcia" problemu trzeba zestawić liczbę zgonów osób zarażonych różnymi rodzajami grypy.
Na zwykłą, sezonową grypę umiera co roku pół miliona ludzi. Tymczasem świński szczep wirusa pochłonął dotąd... 6 tysięcy ofiar śnmiertelnych - czytamy na dziennik.pl.
Panująca obecnie psychoza strachu jest napędzana przez autorów raportów o zakażeniach.
A ci wydają raporty, które zgodne są z duchem polityki marketingowej firm farmaceutycznych - dodaje portal.
I podaje inne ciekawe porównanie: zestawienie kosztów badań i rozwoju (ok 11 proc. budżetu) z kosztami na reklamę oraz public relations (38 proc.).
ŹRÓDŁO