Indeks odchudzicsiePubliczny Ośrodek Zdrowia KrakówPubliczna Szkoła w Aleksandrowie KujawskimPubliczna Biblioteka Nowy SączPublic Choice New Orleanspubliczna przychodnia na SadybiePublic Choice IIIPubliczna Szkoła Muzycznapublic school choicePublic Proxy ServersPubliczna Biblioteka internetowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kasia-art.htw.pl
  •  

    odchudzicsie


    Domeny IDN posiadają pewne ograniczenia tak jak napisałeś. Jako ważne ograniczenie uważam właśnie przyzwyczajenie. Wprowadzenie ich do obrotu wygenerowało na pewno dodatkowy ruch transakcyjny i sieciowy. Większe możliwości dałoby planowane uwolnienie domen najwyższego poziomu.

    dlatego marketing, marketing i jeszcze raz marketing: zacząć od szkoleń dla branzy public relations i agencji reklamowych/kreatywnych, uświadomic wartość IDNów przy wymyslaniu kampanii reklamowych i rejestracji domen na potrzeby klientów, pokazywac zle i dobre przyklady itd. i jeszcze na takich szkoleniach mozna by zarobic pieniążki



    2. ZRODLA ZMIAN WARTOSCI PRZEDSIEBIORSTW W POLSCE 2007-2008r.
    Maksymalizacja zysku i rozwój przedsiębiorstwa to cel każdego właściciela. Do wzrostu wartości przedsiębiorstwa przyczyniają się koncepcje zarządzania, lokalna społeczność, agencje rządowe, media oraz klienci.
    Do głównych źródeł wartości firmy należy zaliczyć:
    - czynniki związane z tradycyjnymi sprawozdaniami finansowymi (niewidencjonowane aktywa, koszt kapitału, rentowność, ryzyko, wzrost)
    -oraz czynniki niezwiązane z tradycyjnymi sprawozdaniami finansowymi. Do tych drugich zaliczamy czynniki zewnętrzne (lokalizacja, dostęp do zasobów naturalnych, słaba konkurencja, pozycja monopolistyczna, kontrola zapasów, rozwój infrastruktury, właściciele) oraz czynniki wewnętrzne (kapitał ludzki, kapitał intelektualny, kultura organizacyjna, lojalni klienci, systemy informacyjne, wpływ na środowisko naturalne, efektywna reklama i public relations).
    W Polsce właśnie w latach 2007-2008 zauważamy coraz więcej ciekawych inwestycji czy tworzeniu nowych zakładów, ( przy czym duża większość nowo powstałych inwestycji jest dofinansowywana) przy dużej już konkurencji. Zauważamy także spadek bezrobocia, (co jest bardzo pozytywnym zjawiskiem), dalej, co za tym idzie, ( ludzie zaczynają zarabiać coraz to lepsze pieniądze) zauważamy gwałtowny wzrost cen mieszkań i żywności.
    Kolejnym bardzo pozytywnym zjawiskiem, świetnie rozwojowym, jest nawiązywanie kontaktów przez przedsiębiorców polskich z partnerami handlowymi z krajów Unii Europejskiej.



    Witam wszystkich

    Na forum trafiłem wczoraj poprzez Google, szukając informacji o pozycjonowaniu. Obecnie mam w sieci 3 serwisy:

    www.homeexchange24.eu (działa od października 2007)
    www.travel4travel.pl (działa od sierpnia 2008)
    www.domygotowe.com (działa od 2 miesięcy)

    Skąd pomysły na tematykę powyższych stron? Zajmując się marketingiem m.in w biurze podróży i firmie budowlanej zauważyłem po prostu nisze na rynku i postanowiłem je zapełnić.
    Moje działania dotyczące promocji portali opierały się jednak jak dotąd prawie wyłącznie na "klasycznym" marketingu, takim jak ofertowanie, targi, reklama prasowa, public relations itp., w którym mam doświadczenie z dotychczasowej działalności zawodowej. W końcu uznałem, że poszerzając swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego mogę wszystkie serwisy bardziej dynamicznie "pociągnąć do przodu". Stąd moja obecność na tym forum.



    Witam:)
    Chciałabym serdecznie zaprosić wszystkich, którzy już odkryli FIKUSA oraz tych, którzy jeszcze nie mieli okazji się z nami spotkać na kolejne spotkanie pt.

    ''Ewangelizacja czy biznes religijny? - czyli o komercjalizacji religii''

    Tym razem będziemy zastanawiać się m.in. nad następującymi kwestiami:
    Czy religia jest dobrą marką?
    Czy Pan Bóg potrzebuje reklamy a Kościół specjalistów od public relations?
    Kedy pragnienie ewangelizacji przeradza się w posługiwanie się symbolami religijnymi dla uzyskania korzyści finansowych?
    Czy ''zajączek'' i ''śnieżynka'' pomagają odkryć prawdziwą ''magię świąt''?
    Komu potrzebne są ''zabawki religijne''?
    Słowem:
    Jak wiele religii w ''rynku'' i jak wiele ''rynku''w religii??

    Juz teraz zapraszam do dyskusji na forum, a jesli chcecie się dowiedzieć więcej na temat form komercjalizacji religii i różnych kontrowersyjnych kwestii z tym związanych - przyjdźccie na wtorkową dyskusję FIKUSA:) (godz. 19.00 - adoracja, po niej dyskusja:)
    Do zobaczenia:)



    Haha, dziękuję.
    Masz talent. Zastanów się, czy nie chciałabyś pracować w reklamie lub dziale Public Relations jakiejś poważnej firmy. Poważnie.
    Ostatnio jestem świadkiem/uczestnikiem dość książkowych wydarzeń i to czasem dramatycznych. Emocji mi nie brakuje.
    Ale może się skuszę i na to:)
    Pozdrawiam tutajpoczkategori



    Oferuję:

    - Tworzeniem stron WWW (Wizytówka Twojej Firmy)
    - Pozycjonowanie (Wyższa Pozycja w Google)
    - Reklama Firm w Internecie
    - Public Relations w kontekscie Viral Marketingu
    - Video Marketingiem

    Oferuję tanie, profesjonalne usługi.
    Jeżeli masz już stronę, zgłoś się do mnie.
    Zajmę się promocja oraz reklamą Twojej strony, zoptymalizuję ją pod kątem wyszukiwarek internetowych tak, aby miała coraz większą pozycję. Stworzę krótki film reklamujący Twoją firmę.

    Napisz do mnie (kontakt@arturczyz.pl). Napewno odpiszę.

    Pozdrawiam,

    Artur Czyż

    eMail: kontakt@arturczyz.pl



    Promocja – pobudzać, lansować, rozwijać; kompleks środków za pomocą których przedsiębiorstwo lub sprzedawca komunikuje się z rynkiem, przekazuje info o swojej działalności, oferowanych usługach lub o konkretnych towarach.

    Funkcje promocji:
    1. kształtowanie popytu i potrzeb, po to aby dostosowywać te elementy do podaży
    2. zmniejszanie fizycznego dystansu pomiędzy sprzedawcą a nabywcą(oszczędność czasu)
    3. pozwala zgromadzić wiedzę nabywcy o produktach, cenach, cechach, właściwościach, zastosowaniach, miejscu nabycia

    Elementy promocyjne (promotion-mix)
    1. promocja osobista (sprzedaż osobista, bezpośrednia)
    2. Public Relations (propaganda gospodarcza)
    3. promocja uzupełniająca, promocja sprzedaży (dodatkowa, sprzedaży)
    4. reklama



    Ja mam cos takiego

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •