odchudzicsie
Użytkownik "kpt" <kapitanmo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e66ht3$gv0$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Użytkownik "Tese" napisał w wiadomości[color=green]
>>W zeszłym tygodniu ujawniony został stan zapaści opracowywania w Polsce
>> technologii i słabego kształcenia inżynierów - eksport high-tech w[/color]
>
> a ujawnisz kto ujawnil ten stan?[/color]
Gdzie powstało , to proste ,specjaliści od czarnego pijaru( PR. 'public
relations'), z Kremla takie
bzdety tworzą, ku swojemu pokrzepieniu oczywiście.
juras
[color=blue]
>
>[/color]
Użytkownik "smerf" <smerf@akcesoria.home.pl> napisał w wiadomości
news:455b9e09$1@news.home.net.pl...[color=blue]
> Swietnie, widze ze mpwik to instytucja ktora ma informatyka ktory wykazuje
> jeszcze
> predyspozycje "public relation" na usenecie :-)[/color]
Jeśli już, to jest raczej na odwrót ;-).
Pozdrawiam
--
Michał Kostrowicki
Dział Public Relations MPWiK we Wrocławiu
kffiatek w poście news:ep36j1$a9q$1@news.dialog.net.pl nabazgrolił(a):
[color=blue]
> Organizacja ruchu przy zjeździe z Mostu Grunwaldzkiego w stronę
> Wyspiańskiego jest moim zdaniem nieefektywna.[/color]
Popieram. Powinno się tam włączyć na stałę sygnalizację świetlną. Bo
sytuacja wygląda tak: auta jadą i jadą, a piesi stoją i muszą czekać na lukę
między autami, ale jak już zaczną iść, to wtedy kierowcy samochodów muszą
się wciskać w lukę ;P
W ogóle to przydałaby się tutaj ktoś z PR ZDiK i MPK, wzorem Michała
Kostrowickiego z Działu Public Relations MPWiK we Wrocławiu. Widać, że MPWiK
stoi frontem do klienta :-).
Pozdrawiam
--
| ..:::GrEgOR:::.. | gg : 158333 |
Użytkownik "decomposed06" <decomposed06@transport.wroc.biz.invalid> napisał
w wiadomości news:7hue84-qut.ln1@aborticide.art.pl...[color=blue]
> Oczywiscie wlascicielowi skupu zlomu nic sie nie stanie :) Ktos kiedys
> podp***li fredre z rynku i sprzeda na zlom :D[/color]
Miejmy nadzieję, że będzie inaczej. Policja zatrzymała zarówno sprawców, jak
i właściciela punktu skupu (podejrzanego w tym przypadku o paserstwo), który
prawdopodobnie straci pozwolenie na prowadzenie tej działalności. Sprawa
trafiła dziś do prokuratury.
--
Michał Kostrowicki
Dział Public Relations MPWiK Sp. z o.o. we Wrocławiu
Ewangelizacja i kryzys
Witamy,
Znaleźliśmy dla Państwa nowy artykuł w sieci dotyczący Marketingu:
"Public Relations Kościoła" to temat debaty, jaka odbyła się w ramach ostatniego spotkania Kraków PR. W długiej dyskusji udział wzięli ks. Jarosław Cielecki (Dyrektor Włoskiej Agencji Informacyjnej - Vatican Service News), ks. Kazimierz Sowa (Dyrektor Religia.tv), o. Jan Szewek (Rzecznik Krakowskiej Prowincji Franciszkanów i Dyrektor Centrum Informacyjnego Zakonów), ks. Jacek "Wiosna" Stryczek (Duszpasterz Ludzi Biznesu) oraz ks. Jacek Prusak SJ (publicysta "Tygodnika Powszechnego"). W dyskusji pojawiło się wiele wątków, najważniejsze to wykorzystanie w ewangelizacji nowoczesnych środków przekazu oraz zarządzanie wizerunkiem Kościoła istotne w sytuacjach kryzysowych.
Czytaj więcej...
Jeśli osobiście uznasz, że warto napisać kilka słów i wypowiedzieć się właśnie na ten temat na Forum Projektów DomenydlaFirm.pl, kliknij na odpowiedz w tym temacie i rozpocznij dyskusję!
Zapraszamy!
Zespół DomenydlaFirm.pl
"Maciej Wywrocki" <wywrocki@interia.pl> wrote in message news:fe20q3$oig$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:fdvr8n.chc.0@poczta.onet.pl...
>> "Maciej Wywrocki" <wywrocki@interia.pl> wrote in message news:fdvgbu$gme$1@nemesis.news.tpi.pl...
>>>> wieczne pretensje a jak czlowiek stwierdzi ze to jednak bagno nie dla
>>>> niego to strszenie sadem bo przez ostatnie miesiace sabotowal firme i
>>>> pare innych sytuacji
>>>
>>> Pewnie nie jestem pierwszy, ale tak mi przyszlo do glowy, ze mozna by podzielic sie na tym forum informacjami na temat firm, w
>>> ktorych
>>> elektronik nie powinien szukac pracy...
>>
>> A jak chcesz zapobiegac sytuacji w ktorej konkurencja bedzie
>> podkopywac dolki nieprawdziwymi relacjami o pracy w firmie?
>
> Tak jak ze wszystim, co pojawia sie na forum, kazdy we wlasnym
> zakresie musi "oszacowac" wiarygodnosc opinii.
A jak proponujesz "oszacowac" wiarygodnosc bez danych?
Przeciez klamstwo tez mozna napisac w bardzo wiarygodny sposob.
Niektorzy sie wrecz w takiej dzialalnosci specjalizuja.
Porownaj specow od reklamy, marketingu i public relations :-)