odchudzicsie
http://iv.pl/images/54510217407465618908.jpg
W FIFA 11 na PC będzie wykorzystana technologia, użyta w wersji tej gry dla konsol PlayStationĂĹ˝3 i Xbox 360ĂĹ˝. Producenci przez dwa lata pracowali nad tym, aby gracze komputerowi mogli cieszyć się w FIFA 11 najwyższą jakością zabawy.
- To właściwy moment na wprowadzenie innowacji w serii FIFA na platformie PC â powiedział Kaz Makita, producent wykonawczy FIFA 11. - Wraz z premierą FIFA 11 na PC zaoferujemy najwyższej jakości rozgrywkę, innowacyjne tryby zabawy i oszałamiającą grafikę. Wszystko to, co uczyniło z serii FIFA najlepiej ocenianą markę sportową dostępną dla posiadaczy konsol PlayStation 3 i Xbox 360.
Zostań fanem EA Sports FIFA na Facebooku!
Technologia graficzna i fizyczna zostały zoptymalizowane dla komputerów PC pozwalając graczom na prawdziwą dowolność w sterowaniu zawodnikami na boisku. Wiernie oddano zachowanie się piłki i interakcję pomiędzy zawodnikami. W FIFA 11 na PC znajdzie się 360-stopniowy system dryblingu, umożliwiający precyzyjne kontrolowanie piłki. Do tego dojdzie animacja nowej generacji, a także specjalna mechanika zwodów, pozwalająca na szybkie ominięcie obrońców.
Więcej informacji wkrótce!
http://www.ea.com/pl...zie-tylko-jeden
Trochę było z tym zamieszania, najpierw poszła plotka że jest w 65nm, potem ją Sony zdementowało a jeszcze później w końcu potwierdzili że jednak...
Kaz Hirai potwierdza â w PS3 40GB znajdziemy 65nm procesor Cell
Gdzieś w sieci pojawiły się jednak plotki, że informacja o PS3 wykonanym w nowej technologii nie jest prawdziwa. Na forum pytaliście nas czemu o tym nie donosimy. Ano dlatego, że czasem trzeba chwilę poczekać na sprostowanie plotek.
Tym razem informacje o nowej wersji konsoli podał sam Kaz Hirai. Okazuje się, że konsola Sony jednocześnie wykonana jest w technologii 90nm i 65nm. Jak to możliwe? Ano tak, że pierwsza liczba dotyczy odpowiedzialnego za grafikę RSXâÂÂa a druga samego procesora Cell. Trochę się to zrobiło skomplikowane, ale najważniejszy pozostaje fakt, iż Sony rzeczywiście zmodyfikowało swoją i tak bardzo dobrą konsolę. Teraz zapewne firma czeka na nasze posunięcia â dopisanie jednostki do listy prezentów, które chcemy zobaczyć pod choinką.
Info
Tutaj masz obrazek porównujący obydwie wersje, może obrazki trochę nie wymiarowe ale robiłem na szybko, jak widzisz wersja 40GB ma mniej otworów wentylacyjnych.
http://www.efotek.pl/pokaz_fotke/mini/k0x61cie.jpg
wystarczy w nortonie emula zrobic klient wchodzi i wychodzi , normalnie jak w rózowym CATHOUSIE...;-))
a tak na powaznie...napisz jakie konkretnie porty masz teraz ustawione bo to co piszesz jest jakieś takie nie zrozumiałe.. nam nie są potrzebne informacje z logu łaczenia do serwera czy kad... tylko numery portów... poza tym pisałeś że admin odblokował PORT... ?? tylko jeden?? to smiech na sali.. i dlaczego tak wysoki port odblokował??
podaj info stosując siedo tego
łącze rodzaj predkosć operator
emule klient wersja
porty TCP i UDP
porty rzekomo odblokowane przez admina( numery ich)
reguły zapory windows.. (na próbe ja wyłacz na pare minut i podłacz emule zobacz jak zadziała trzeba wyelimionowac po kolei co powoduje błędne działanie)
czy uzywasz innych programów p2p lub p2m (kaza abittorrent, bearshare itd?? jak działają...
czy Vista nie blokuje połączneia z netem (www.speedtest.pl podaj wartosci testu)
najlepiej było by to obrazowo przedstawic na zrzutach ekranu ma na mysli konfigurację zapory...
windows defender wylącz
uruchamiaj emule z uprawnieniami administratora...
Witam,
Od 3 dni jestem posiadaczem N5800XM. Mam już wgranego Garmina, nawigacją się bawię, ale chciałem potestować też Nokia Maps. Zrobiłem update do wersji 3.0x za pomocą Nokia Map Updater. Ściągnąłem oczywiście najnowszy Nokia Map Loader.
Podłączam telefon kablem USB w trybie PCSuite - tak każe mi zrobić Loader, inaczej protestuje. Jak już podłączę w trybie PCSuite to po chwili pokazuje mi się lista map do ściągnięcia.
Aha, uruchomiłem wcześniej Nokia Maps, więc struktura katalogów cities/diskcache jest zrobiona.
No i jak każę temu Loaderowi ściągać mapę Polski, to owszem- widać że ściąga dość sprawnie, ale potem ten dolny pasek (uploading to storage) nie idzie, okienko ściągania po dojściu do 100% po prostu znika, w okienku po prawej nie mam nic, podobnie - katalog cities nie zwiększył swojej objętości, no a w nokia maps nadal mam pusto (złapało mi fixa ale nie mam ulic, dróg ani nic). Czyli tak jakby ściągnął a nie skopiował.
Co można z tym zrobić? Miał tak ktoś ?
OJ ludzie ludzie, nie wpadliście na pomysł żeby poszukać na instalkach? Czy tylko piszecie żeby nabijać punkty?
A oto link http://www.instalki.pl/programy/download/flash/ Tutaj są różne wersje Flashy. A jak nie ma jakiegoś programu na instalkach to proponuje użyć programu p2p jak np. emule, kaza itp.
" />Ja z "fajnali" grałem jedynie w dziewiątkę w wersji PL (przeszedłem 1 płytę i nie miałem na dysku miejsca na następne , a później jakoś zapomniałem o tej grze) i X-2, w którym przeszedłem 30% i miałem znaleźć jakieś przebrania do syndykatu czy coś i tak się zaciąłem na jakieś 2 tygodnie, że w końcu się wkurzyłem i wywaliłem sejwa
Ps. Najlepsza gra jRPG w jaką grałem to Legend of Dragon Pamiętam jak miałem rozwalić ostatniego bossa... Matka każe spać, 2 gości z drużyny nie żyje, Dart ma resztki hp, Robie najmocniejszy atak i ... Melbu Prahma nie żyje. To była gra
Ryszard Kapuściński - Wojna futbolowa [Audiobook PL]
http://i44.tinypic.com/machs2.jpg
Rodzaj: audiobook (wersja polskojęzyczna)
Tytuł: Wojna futbolowa
Autor: Ryszard Kapuściński
Język oryginalny: polski
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: publicystyka literacka i eseje
Forma: esej (szkic literacki)/zbiór esejów (szkiców)
Rok pierwszego wydania: 1978
Czyta: Krystyna Czubówna
Czas trwania: 7 godz. 30 min. 10 s.
Opis książki:
W żadnej z dotychczasowych kiążek Kapuścińskiego nie dostrzegało się jeszcze świata jako spójnej całości. Dopiero "Wojna futbolowa" każe nam widzieć, że pomiędzy wyglądem ulicy Gwatemali podczas porwania Karla von Spreti, wyglądem wyludnionej Kinszasy, zamkniętej w skrzyniach Luandy a wyglądem słonecznej uliczki w Tbilisi - istnieje coś wspólnego. I tego wspólnego jest tak dużo, że spomiędzy egzotycznych miast i krajów wyjrzy ku nam często jakieś rodzime miasteczko, znajoma ulica, bar, twarz znajomego lub dobrze znanego człowieka... Wiemy, że owa spójność i niepodzielność świata istnieją dzięki ludziom, którzy go zaludniają, niszczą i budują.
Rozmiar: 157,54 MB archiwum rar - 10% danych naprawczych
Format: MP3 (KBPS:48, KHZ:16)
Serwer: hotfile - PREMIUM (link nigdy nie wygaśnie)
Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne
http://hotfile.com/dl/42546386/8f2eaf6/Ryszard_Kapuciski_-_Wojna_futbolowa.rar.html
Download bez limitów
no bo jest polska wersja :P a nie każy taką posiada...
trza zmienić port używany przez Kazaa w ustawieniach, tylko że niepamiętam dokładnie jaki to numer ;]
PS. Najlepiej zainstaluj Kazaa lite jest nawet polska wersja.
" />
">Powtórze raz jeszcze, że do Drożdżówki bardziej pasuje stwierdzenie "z przymróżeniem oka" niż "śmieszna gra" karty nie powalą Was na ziemię ze śmiechu, nie taki jest ich cel. To po prostu gra w lekkim klimacie.
Czytając instrukcję z tymi całymi wstępami i Mega Mrówczanami mam wrażenie, że ktoś bardzo się silił na humor... Zresztą - chyba nadal nikt nie odpowiedział na pytanie, które zadawali wszyscy po kolei - po co kolejna lekka polska gra? Nikt nie potrafi zaprojektować porządnej eurogry na zachodnim poziomie?
">Jeżeli chodzi w rzut kostką decydyjący o walce to czy takiego samego motywu nie ma np. w dungeoneerze czy MiM? tyle tylko, że tam dodawana jest do tego siła+przedmioty a tutaj karty zagrywane z reki...
Eeeehhhmmm - ktoś na forum mówił, że Dungeoneer lub MiM to jakieś wzory do naśladowania pod względem mechaniki? Chyba wręcz przeciwnie... ;-)
">A jeżeli chodzi o losowość to oczywiście jest, dużo zależy od szczęścia, ale czy np. w Neuroshimie poza umiejętnościami graczy nie jest istotne w jakiej kolejności dolosujesz żetoniki?
Jest istotne i nie mogę powiedzieć, bym do końca pochwalał akurat ten element gry, jednak w NS Hex właściwie nie ma bezużytecznych dociągnięć... Jako że Operacja: Drożdżówka wygląda na hybrydę lekkiej gry strategiczno-taktycznej z territory control każdy dodatkowy element losowy może bardzo mocno wpływać na rozgrywkę.
OK - na razie wstrzymam się z dalszą oceną gry póki nie wyjdzie ostateczna wersja, jednak na razie same reguły na pewno nie zachęciły mnie do kupna tytułu.
Dziwi mnie też trochę fakt, że non-stop pojawiają się "znikąd" kolejne "lekkie polskie gry", co każe mi wątpić w sam proces ich projektowania, doszlifowywania reguł i testowania... Czy najpierw ktoś obmyśla jakiś sprytny i oryginalny element mechaniki, czy tematykę w stylu "robimy grę o mrówkach"? Ile czasu mija od pomysłu na grę do premiery? Byleby szybciej wydać?
Mam po prostu pewne porównanie z innymi grami, które są w fazie testów i są jednak bardziej ambitne i bardzo dokładnie testowane.