odchudzicsie
"Wypadek ten miał miejsce wczoraj (16 maja 2009) w okolicach godziny 19:15-19:30 na ulicy Owsianej (przy samym rondzie z ulicą Panewnicką) w Katowicach. Co się dokładnie stało? Droga była trochę morka, ale niestety nie znam szczegółów - tylko przejeżdżałem tamtędy i zatrzymałem się, żeby zrobić te zdjęcia (na miejscu było już parę osób).
Nie wygląda to aż tak krytycznie, ale niektóre uszkodzenia mogą wyjść dopiero w warunkach warsztatowych, a pamiętajmy, że to nie tanie auto tylko Ferrari.
Tego typu aut nie widuje się w Polsce na co dzień, a co dopiero w takiej sytuacji."
http://fotowrzut.pl/XALLWXF5HF
Dokladnie, nie wyglada to bardzo zle, ale i tak szkoda takiej bryki :/... zawieszenie pewnie troche na tym ucierpialo.
A moze ktos cos wiecej wie na temat tego zdarzenia?
PS. Nie wiem czy dałem to do dobrego działu... zastanawiałem się gdzie to napisać. W razie czego proszę Moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Mam wielką prośbę. Potrzebuję się jutro dostać z centrum Katowic do oddziału banku ING na ulicy Owsianej 60A. Pytanie takie - jak tam najlepiej dojechać. Czy dobrze kojażę, że jest to ulica w Panewnikach ? Bo jeśli tak, to mam tam autobus linii 657, ale nie jestem pewien czy chodzi o Panewniki :P Za pomoc będę baaaaaaaardzo wdzięczny.
->8buli9
Katowice skrzyżowanie Załęskiej z Ligocką zmieniło się w rondo rzuć okiem na Google maps. Tylko ze to widok nie aktualny bo dorobili jeszcze jeden wyjazd z tej szarej strefy.
Ogólnie to jak by troszkę się ruch w tym miejscu upłynnił ale to nie jest rozwiązanie problemu całkowite bo kawałek dalej ulicą Ligocką są światła przed skrzyżowaniem z Hetmańską gdzie jest przy przystanku przejście dla pieszych i chwile ktoś zatrzymuje ruch.
Skrzyżowanie Panewinckiej z Owsiana tez zrobili rondo ale tam było po nic bo nigdy tam nie było żadnych problemów korków czy stłuczek a teraz tam się chyba nawet przegubowy ciężko mieści.
Skrzyżowanie Bażantów z Armii Krajowej. Tez rondo zrobili jakiś czas temu, niby po nic. Ale ja by się temu przyjrzeć to hamuje troszkę ludzi przed cmentarzem gdzie przy przejściu dla pieszych była słaba widoczność dla pieszych w tamtą strone.
Wyjazd z nowego osiedla tam był by trudny. Jeśli się ludzie z osiedla Radockiego przyzywają to może odciążyć troszkę skrzyżowanie na ulicy Jankego bo z stamtąd będzie się dało wylecieć fajnie np na Bielsko z pominięciem skrzyżowania Jankego/Armi Krajowej.
Edit
Z tymi taksówkami to tez jest jakaś logika w sumie na początku postoju stoi pierwsza taksówka. Ale równie dobrze można by te znaki zamienić
" />Kontrola radarowa:
- ul. Kościuszki, policja lubi stać na wysokości stacji Shell po prawej stronie jadąc od centrum miasta (obowiązuje tam prędkość na ter. zbudowanym ale droga taka już szeroka... ).
- ul. Kościuszki, w pobliżu skrzyżowania z ulicą Owsianą, obok Gościńca Śląskiego. To od kilku lat ulubione miejsce policji.
- ul. Ligocka, niedaleko skrzyżowania z Pokładową, w zeszłym roku zginęła tam dziewczyna potrącona przez samochód. Stali na razie tylko 2 razy ale mandat tam zapłaciłem...
- ul. Gawronów
- al. Roździeńskiego, niedaleko Ronda.
- al. Roździeńskiego, niedaleko stacji CPN przed zjazdem do supermarketów: Ikea i Carefour
- ul. Bagienna przy wjeździe do Mysłowic.
- al. Bielska przed wiaduktem w kierunku Kostuchny.
- zjazd z ul. Bielskiej za wzgórzem Wandy.
- DK 79 Chorzowska na wysokości Osiedla Tysiąclecia
- ul. Kościuszki przy Szkole Policji.
- zjazd z Pszczyńskiej na Górnośląską - od paru dni wyłapują cfaniakoow co to wciskają sie na samiutkim końcu zjazdu.
pozdr
Hmmm... sądziłem że to kilka niezależnych szlaków, wyznakowanych tym samym kolorem.
Mam nadzieję że nie jesteś ortodoksyjnym miłośnikiem trzech pasków na drzewach?
Myślę że nie warto trzymać się ściśle szlaku. Strasznie kluczy już na starcie. Można pokonać początkowy odcinek nieco logiczniej, nie tracąc opisanych atrakcji. Cytowany opis nie jest zbyt precyzyjny. Rzeczywistość wygląda nieco inaczej. Słowo "ulica" np. oznacza czasem dukt leśny lub drogę polną. O ile pamiętam, żółte znaki w Katowicach kończą się w okolicach ul. Owsianej. Na pewno są od Ramży. Odcinek między nimi wyznakowany jest przez szlaki piesze. Na przykład żółty Szlak Historii Górnictwa Górnosląskiego. W rejonie Rybnika istnieje dobrze oznakowana sieć szlaków rowerowych.
Nie znam odcinka przy granicy, ale za aglomeracją orientacja w terenie jest już zwykle łatwiejsza.
Zamiast korzystać z opisów, kup dobrę mapę z zaznaczonymi drogami leśnymi i trzymaj się szlaku tylko z grubsza. W rejonie GOP polecam "Okręg Katowicki" (mapę samochodowo - krajoznawczą w skali 1:50 000 Wydawnictwa Witański).
Powstanie zachodnia obwodnica Katowic
pj 22-06-2005 , ostatnia aktualizacja 22-06-2005 20:07
W ciągu najbliższych kilku lat powstanie obwodnica Katowic: ul. Bocheńskiego zostanie przedłużona do Kościuszki. Powinny wówczas zniknąć korki z Brynowskiej i Mikołowskiej w centrum.
Dwukierunkowa ul. Bocheńskiego kończy się dzisiaj przy skrzyżowaniu z wąską ul. Załęska Hałda. Kierowcy, którzy jadą w kierunku Wisły i Skoczowa, mają do wyboru: albo pojadą przez Ligotę i Piotrowice w stronę ul. Kościuszki, albo wybiorą drogę przez Brynów ulicami Mikołowską i Brynowską.
- Problem w tym, że wzdłuż drogi stoi dużo budynków. Musimy jakoś ulżyć mieszkańcom - mówi Józef Kocurek, wiceprezydent Katowic. Jego zdaniem nowa droga, która połączy Bocheńskiego z Kościuszki, spowoduje, że przez Brynów będzie jeździło o wiele mniej samochodów. Mają też zmniejszyć się korki na Kościuszki w centrum.
- Droga powstanie w ciągu najbliższych 10 lat, choć wszystko zależy od pieniędzy - mówi Kocurek. - Jednak będzie bardzo trudno wybrać dla niej miejsce. Chcemy, by miała dwa pasy ruchu w każdą stronę.
Jeden z pomysłów zakłada, że droga zacznie się przy skrzyżowaniu Kościuszki z Owsianą, a potem przetnie stare Panewniki. - Bez względu na to, którędy pobiegnie, nie będzie żadnych wyburzeń domów i wysiedleń. Nie poprowadzimy jej też między blokami - mówi Kocurek.