odchudzicsie
Ja w Suchej Beskidzkiej ( trasa 946) miałem każdą stacje mocy powyżej 1 Kw ze Sląska , był mix zet 102,8 tok fm 102,9 i katowic 103 .
Z odbiorem planety nie było żadnych problemów .
Użytkownik Jurek edytował ten post 4.05.2007, 10:57
Ja w Suchej Beskidzkiej miałem każdą stacje mocy powyżej 1 Kw ze Sląska , był mix zet 102,8 tok fm 102,9 i katowic 103 .
O ile wiem to Tok 102,9 nie jest ze Śląska lecz z Krakowa :wink:
A można wiedzieć który rejon Suchej Beskidzkiej? Coś wygląda mi to na którąś z okolicznych górek bądź któreś z wzgórz.
Ja mieszkam w małej miejscowości Sucha w Małopolsce. Nie mylić z Suchą Beskidzką!!! :-D Wcale nie nażekam. Mam blisko na dyskotekę do Apogeum. Może znacie klub Apogeum w Trzyciążu. Jak nie to możecie sobie wejść na stronę klubu
http://www.apogeum.net
A w Sosnowcu, Dąbrowie Górniczej i Katowicach bywam nie tak żadko.
Bartini: ok, przeszarżowałem. Faktycznie, masz rację odnośnie możliwości ogłoszenia upadłości przez PR oraz odnośnie przejęcia taboru i zaplecza od PR Katowice przez Marszałka. Zgadzam się także, że konkurencja nie musi oznaczać prywatnego przewoźnika. Jak będzie w woj. świętokrzyskim czas pokaże. Choć bardzo bym chciał, by PR doczekały się tam konkurencji. I mam nadzieję, że tak właśnie będzie. Ewentualna działalność Arrivy w woj. świętokrzyskim stanowiłaby jakiś punkt zaczepienia i przyczółek, z którego blisko do Małopolski. I do mojej ukochanej linii Żywiec-Sucha Beskidzka.
Agent PR: spółki samorządowe zawsze będą -mniej, lub bardziej- upolitycznione. Tego właśnie najbardziej się obawiam w przypadku "Kolei Śląskich". Każde wybory mogą być wówczas generatorem zmian kadrowych według aktualnego klucza partyjnego.
Wilhelmie. Oczywiście, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Na szczęście nigdzie nie siedzę, więc mogę sobie pozwolić na całkowitą niezależność w swoich komentarzach. Zauważ, że woj. śląskie przez lata nie inwestowało w tabor. 4 Flirty i 8 Elfów (tych ostatnich jeszcze nie ma) wiosny nie czynią. Brakuje -niestety- taboru niskopojemnego. Czyli idąc tokiem Twojego rozumowania, najlepszym rozwiązaniem byłoby jednak ściągnięcie prywatnego operatora.
Pociąg miał wtedy całkiem dobrą frekwencję, zwłaszcza zimą.
Z Żywca wracał do Katowic za przyspieszonym Rachowcem, po drodze sporo osób wysiadało w Bielsku, Pszczynie, Tychach
więc oceniając frekwencję w Katowicach można było wyciągnąć błędne wnioski.
Właśnie, w obie strony powinno być skomunikowanie w Pszczynie do/z Rybnika.
Jeśli nie cały Ornak, to można uruchomić pociąg Katowice - Żywiec - Sucha Beskidzka(od Żywca osobowy) i dalej skomunikowanie.
Jeszcze prościej, ale już nie przez Bielsko, wydłużyć Kasprowego do Katowic (na odcinku Katowice - Kraków jako pierwsza osobówka) tyle, że to już nie będzie tak szybko.
Co do stanu infrastruktury: skoro z Jaworzna-Szczakowej do Bukowna kursuje TLK, to niby czemu nie pojechałby tam osobowy?
"Kordecki" bo o nim piszesz jest pociągiem na można rzec polityczne zamówienie, owszem osobówka pojechałaby na tej trasie, tylko kto miałby z niej korzystać, nie sądzę aby mieszkańcy Jaworzna nagle poczuli konieczność odbywania podróży pociągiem do Bukowna i odwrotnie.
środki unijne pompuje się tylko w główne linie, zapominając o tych lokalnych, które często faktycznie są we wręcz agonalnym stanie (np. Żywiec-Sucha Beskidzka) i za kilka lat trzeba będzie je zamknąć, bo nie będzie się tam dało jeździć.
Środki pomocowe "pompuje się" w główne linie z uwagi na ich obciążenie oraz znaczenie. Nie jestem przeciwnikiem linii lokalnych, ale też jestem daleki od twierdzenia, że w pierwszej kolejności remontujemy np. linie Zywiec - Sucha B. a potem myślimy o remoncie CMK-i lub linii Katowice - Kraków. Zresztą stan tej ostatniej też pozostawia wiele do życzenia.
W ostatnią sobote (t.j. 25.10.08) pociąg TLK "Monciak-Krupówki" przybył do stacji Sucha Beskidzka z 210 minutowym opóźnieniem.
Widziałem go na tablicy w sobotę w Katowicach bo jechałem do Oświęcimia o 7:00 to pisało że ma 190 min. w plecy...gdzie on to złapał...?
Na dodatek pociąg będzie jechał przez Bielsko-Żywiec-Suchą Beskidzką co jest nie lada wyczynem ! Wyjazd z Częstochowy 6.30, natomiast powrotny w Częstochowie o 21.30.
super!
Znaczyłoby to, że mozna będzie rano wybrać się do Zakopca, by poszusowac z Gubałówki w ciągu dnia albo nawet wybrać się na Kasprowy, a wieczorem wrócić do Katowic po relaksie w pociągu.
N'est ce pas? Ileż to kilometrów?
Będzie to lepsze niż Wisła, dokąd, zdaje się, likwidowany jest w ogóle dojazd kolejowy.
" />ano witojcie!
jam z okolic babiej
Na babią rowerem nie wjedzie! Teoretycznie.
problem jest nie tyle natury technicznej co prawnej. Park narodowy. Ale to nie oznacza że nie ma gdzie jeździć. Bardzo atrakcyjne jest pasmo jałowieckie.
hmmm? Z Katowic najlepiej dojechać pociągiem do Suchej Beskidzkiej albo do makowa podhalańskiego następnie kupić mapę i wybrać trasę wycieczki!
Firma Transportowa "Marcin" Marcin Wawszczak oferuje Państwu przewóz osób, przesyłek do Niemiec,Holandii,Belgii na trasie Przemyśl-Jarosław-Przeworsk-Łańcut-Rzeszów-Dębica-Tarnów-Brzesko-Bochnia-Wieliczka-Kraków-Katowice-Gliwice-Wrocław-Bolesławiec-Lubań, oraz na trasie Przemyśl-Sanok-Krosno-Jasło-Nowy Sącz-Limanowa-Mszana Dolna-Rabka-Zdrój-Myślenice-Sucha Beskidzka-Wadowice-Żywiec-Bielsko-Biała-Czechowice-Dziedzice- Żory-Rybnik-Gliwice-Wrocław-Bolesławiec-Lubań-Drezno-Lipsk-Kassel-Chemnitz-Gera-Erfurt-Siegen-Dortmund-Essen-Duisburg-Dusseldorf-Monchengladbach-Holandia-Belgia.Oferujemy również wynajem nowoczesnych i komfortowych 8-osobowych busów marki Ford Transit,Renault Master. Auta wyposażone są w pojedyncze rozkładane fotele, system audio-video, klimatyzację,ogrzewanie postojowe (Renault Master).Obsługujemy klientów indywidualnych jak i firmy, realizujemy zamówienia na: - Przewóz pracowników do firm, zakładów, fabryk na terenie kraju i za granicą - Wyjazdy na koncerty, wystawy, targi, widowiska sportowe, konferencje - Wyjazdy służbowe, imprezy firmowe - Dowóz i odbiór pasażerów z lotnisk w kraju i za granicą. Posiadamy niezbędne dokumenty oraz uprawnienia do przewozu osób, dysponujemy autami przystosowanymi do dalekich podróży, zapewniamy ubezpieczenie na czas przejazdu. Dowozimy klientów pod wskazany adres, zatrudniamy personel z długoletnim stażem zawodowym. Tel.+ 48 663 148 171 http://www.transportmarcin.eu box@transportmarcin.eu
On 2003-10-30 15:09, Leszek Matula napisał:
Dzisiaj po raz pierwszy od naprawde wielu miesiecy PPKS Sucha Beskidzka na pospiecha do Katowic wypuscił Autosana H9-21 (#KSU H130) co oczywiście zostało utrwalone na negatywie
_________________
Prijemnu cestu Vam praje vodic Leszek Matula
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Leszek Matula dnia 2003-10-30 16:24 ]</font>
Dzisiaj byłem w Kętach i widziałem takie autobusy:
Kurs Cieszyn - Kraków Setra S315 z PKS Cieszyn
Kurs Zawoja - Katowice Bova FUTURA FHX 12-400 z Beskidus Sucha beskidzka
Kurs Katowice - Zawoja Autosan H10-10 z Beskidus Sucha Besk.
Kurs Kraków - Bielsko Biała Jelcz T120 z PKS Bielsko Biała
Do wynalazków napewno zaliczyć trzeba Jelcza T120 bez nawiewów z PKSu Katowice. Drugiego takiego nie widziałem.
Swego czasu bardzo dużo ciekawych wynalazków miał PKS Jelenia Góra. Byłem tam 4 lata temu i widziałem pełno b. starych (niektóre prawie 20-letnie) autobusów znanych marek (Setra, MAN, itp.). Do dzisiaj jeździ napewno Setra S211. Czy inne jeszcze jeżdżą tego nie wiem.
PKS Zgorzelec ma H9-21 z tapicerką.
PKS Wadowice ma Jelcza L11.2 z tapicerką.
PKS Jasło i PKS Tarnów mają H9-21 w wersji lokalnej (drugie drzwi na środku, siedzenia miejskie).
Pamiętak jak jeszcze kilka lat temu przez Oświęcim śmigał na kursach pospiesznych(!) Zawoja - Katowice Jelcz L11.2 z PKSu Sucha Beskidzka z siedzeniami przełożonymi z H9-21. To było przeżycie - jazda MIGiem prawie 100 km/h (huk, smród, drgania) Dziś ten Jelcz jeździ tylko na kursach lokalnych.
_________________
Prijemnu cestu Vam praje vodic Leszek Matula
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Leszek Matula dnia 2002-09-09 10:13 ]</font>
Mamy nowe przedsiębiorstwo wchodzące w kursy dalekobieżne - PKS Wołów uruchamia na wakacje linię nocną Wrocław - Kołobrzeg przez Wołów, Lubin, Gorzów Wielkopolski, Międzyzdroje, Pobierowo.
PKS Warszawa uruchamia od 24 czerwca dzienny kurs do Łeby (wspominał już o tym Gallux) obsługiwany wymiennie ze Słupskiem przez Trójmiasto, Karwię, Dębki.
Także PKS Warszawa uruchamia od 23/24 czerwca nocny kurs do Zakopanego (obsługiwany wymiennie z Zakopanem) przez Katowice, Żywiec, Suchą Beskidzką.
Na dworcu PKS w Koszalinie wisi reklama zarówno kursu do Olsztyna (więc istotnie będzie on wykonywany wymiennie), jak i nowego kursu do Bielska-Białej.
PKS Mława startuje od 25 czerwca z dziennym kursem Warszawa - Ustka przez Mławę, Działdowo, Iławę, Malbork, Kościerzynę, Łebę, Słupsk.
Beskidus (dawny PKS Sucha Beskidzka) od 01.09.08 zawiesił następujące kursy:
5:20 Sucha Beskidzka - Zachełmna, 5:50 Zachełmna - Sucha Beskidzka
5:20 Sucha Beskidzka - Zawoja Widły, 6:15 Zawoja Widły - Sucha Beskidzka
6:40 Sucha Beskidzka - Zawoja Wilczna,
6:45 Sucha Beskidzka - Stryszawa Huciska, 7:10 Stryszawa Huciska - Sucha Beskidzka,
6:45 Sucha Beskidzka - Zachełmna, 7:15 Zachełmna - Sucha Beskidzka,
6:50 Sucha Beskidzka - Juszczyn Zgudy,
8:45 Maków Podhalański - Katowice, 14:30 Katowice - Sucha Beskidzka (zawieszony od poniedziałku do piątku)
13:35 Sucha Beskidzka - Kraków, 16:20 Kraków - Zawoja Policzne,
14:15 Sucha Beskidzka - Sidzina, 5:10 Sidzina (skrócony do Jordanowa Rynek)
14:50 Sucha Beskidzka - Lachowice skrzyż., 15:05 Lachowice skrzyz. - Sucha Beskidzka
15:00 Sucha Beskidzka - Zachełmna, 15:40 Zachełmna - Sucha Beskidzka,
16:00 Sucha Beskidzka - Lachowice leśn.
19:15 Sucha Beskidzka - Tarnawa Górna przez Śleszowice
17:45 Sucha Beskidzka - Zawoja Policzne, 5:45 Zawoja Czatoża - Sucha Beskidzka,
Kurs z 19:05 do Bieńkówki przesunięty na 19:10 i będzie omijał Marcówkę.
To tylko "kosmetyczne zmiany" - w Beskidusie prawdziwy pogrom połączeń lokalnych miał miejsce w marcu tego roku. Firma najwyraźniej zmienia profil, widać to choćby po jej stronie internetowej - dużo miejsca zajmują reklamy stacji obsługi pojazdów, a komunikacja pasażerska traktowana jest po macoszemu, nawet rozkładu nie ma, tylko link do strony zbiorczej. Zapewne już niedługo Beskidus całkowicie odrzuci przewozy pasażerskie jako zbędny balast i zajmie się inną działalnością.
" />
">Ten nocny TLK o którym piszesz, już nie jest TLK. Jest to pośpiech "Mocniak-Krupówki" bez rezerwacji miejsc, bez ochrony i z wagonami 2 klasy, jako 2 klasy
Szkoda. Pamiętam jak nim wracałem z Warszawy Centralnej do Krakowa Głównego w 2007 to był jeszcze TLK. Ochrona była jak wsiadłem na Centralnym. Wysiedli dopiero rano w Częstochowie. Pociąg ten miał wtedy jakąś "pokopaną" trasę. z Warszawy Zachodniej jechał do Koluszek, dalej spałem i obudziłem się na zmianie czoła....w Częstochowie. Myliłem się, że pojedzie na Kraków, bo pojechał do Katowic gdzie nastąpiła kolejna zmiana czoła. Potem walił prosto na Kraków p. Mysłowice i Szczakową. Jak potem policzyłem: skład ten od Gdyni do Zakopanego zmieniał czoło ....5 razy: w Częstochowie, Katowicach, Krakowie-Płaszowie, Suchej Beskidzkiej, Chabówce. Ciekawe jaką teraz trasą jedzie (mam nadzieję, że w drodze z Gdyni do Zakopca nie zahacza o Ostrów Wlkp ).