Indeks odchudzicsieKatowice gdzie zgłosić kradzież tablicPub morgan's Irish w KatowicachKatowice pyzowice loty do USAKatowice Dworzec Centralny MapaKatowice Dąb -jana i PawłaKatowice Niechorze która trasaKatowicki Spodek may dayKatowice montaż drzwi GERDAKatowice - Sąd - księgi wieczysteKatowice - korekta wad wzroku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • prof.opx.pl
  •  

    odchudzicsie

    Sprzedam moja safrankę zakupioną od grupowiczki dwa lata temu. Jest ktoś
    chętny?
    Silnik 2,2 benzyna, komputer pokładowy, 2 komplety kół, w tym letnie z
    alu-felgami, radiomagnetofon, ABS, kolor w miare granatowy, relingi dachowe,
    5 drzwiowa, przebieg 230 tysięcy, wyprodukowany w 1993 r, pierwsza
    rejestracja w 1994, przegląd ma, jestem trzxecim waścicielem, pierwszy kupił
    w Polsce w salonie.
    Cena 16 tysięcy, do negocjacji ewentualnych.
    Stacjonuje w Katowicach.



    Użytkownik Wiktor Baran <mpba@cyf-kr.edu.plw wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:38D8DFCC.40065@cyf-kr.edu.pl...


    TomGee wrote:

    | Witam

    | Gdzie można kupić w krakowie felgi aluminiowe
    | ale w rozsadnych cenach
    | w salonie dowiedzialem sie ze za sztuke musze dac od 600 w zwyz
    | potrzebuje 14"/65


    Powiem tak - LADNE felgi aluminiowe po regeneracji, ale zrobione naprawde
    super, jakby ktos nie wiedzial ze regenerowane to sobie da reke uciac ze sa
    nowe, nie powyginane, zadnych bic itd. sa na ul. Warszawskiej w Katowicach.
    Numer bodajze 72 albo 172, w kazdym razie jest to za wejsciem w maly
    "tunel", nad ktorym jest duzy napis ALUFELGI. Jadac od centrum Katowic ul.
    Warszawska nalezy patrzec na prawo. Sam kupilem tam komplet pieknych 15-ek z
    szerokim rantem do Astry GSI, dalem 750 zl za calosc byly przesliczne...
    Gosc stoi zawsze na gieldzie sam. w Gliwicach z kilkunastoma egzemplarzami,
    robia tez oczywiscie regeneracje dostarczonych alufelg, facet ma SAME felgi,
    rozlozone na ziemi ( na gieldzie oczywiscie ), wystarczy spytac ktory z
    gosci ma "centrale" na Warszawskiej :)) Z Krakowa do Katowic daleko nie jest
    a zareczam - oplaci sie. IMHO najlepszy punkt z alufelami na calym Slasku.

    Jurand.




    "Dombrek" <domb@poczta.onet.plwrote in message



    Kiedyś miałem kupować opony przez net, ale znalazłem w porządnym
    warsztacie
    oponiarskim w Katowicach (ul. Kościuszki - to nie reklama, tylko wyraz
    zadowolenia) te same droższe o 5 zł na sztuce, ale już z wliczonym
    przełożeniem. Czyli wyszło nawet taniej. Przez net warto, ale również nie
    zapominaj zrobić rekonensans w salonach opon.


    swieta prawda.
    co prawda w wiekszosci serwisow oponiarskich bedziesz mial drozej niz w
    "baloon" czy "opony.com", ale na pewno znajda sie i takie gdzie bedzie
    taniej a do tego z przelozeniem.

    ja np korzystam z uslug serwisu w Krakowie, gdzie jezdze zawsze wywazac
    kola, zmieniac letnie na zimowki (no teraz mam 2 komplety felg, wiec zmiana
    odpada, ale wywazenie i tak trzeba zrobic) itd, i ostatnio dostalem na
    zimowki oferte lepsza o 30 PLN na komplecie od identycznych opon na
    opony.com .

    poprzednie komplety kupowalem wlasnie przez internet i zakladalem w tamtym
    serwisie - i po przeliczeniu kosztow wychodzilo drozej niz kupienie
    bezposrednio u tego gumiarza.

    natomiast dosc istotna role w serwisach typu opony.com oodgrywa moim zdaniem
    statystyka popularnosci opon, i oceny jakie wystawiaja internauci. bazujac
    glownie na tym + na zebranych opiniach kupilem 4 komplety opon w ciagu
    ostatnich 4 lat i musze przyznac ze nie zawiodlem sie na ocenach tam
    publikowanych.



    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C519409

    Informacje:
    Rok produkcji: 1994, Data rejestracji: 04/1994, Przegląd: 12/2005,
    Ubezpieczenie: 01/2006, 137 000 km, 85 KM (63 kW), Pojemność skokowa: 1600
    cm3, benzyna, srebrny-metalic, Liczba drzwi: 4/5,

    Dodatkowe wyposażenie:
    alufelgi, autoalarm, radio, instalacja gazowa

    Dodatkowe informacje:
    pierwszy właściciel, kupiony w salonie, bezwypadkowy

    Opis pojazdu:
    Polonez Caro 1.6 GLE + LPG

    Samochód jest sprawny technicznie, bezwypadkowy i cały czas użytkowany.

    Wyposażenie:
    - instalacja gazowa "Landi"
    - aluminiowe felgi
    - fotele kubełkowe "Inter Groclin"
    - autoalarm Prestige APS 200
    - radiomagnetofon z szufladą "Daewoo"

    Jestem pierwszym właścicielem tego samochodu.

    Cena do negocjacji

    Pozdrawiam
    Andrzej



    Chyba masz bliżej z Wawy. Ja mam 250 km z Katowic. Gorzyce sa koło Sandomierza
    ok. 6 km. Salon felg i obsługa w Gorzycach na wysokim poziomie. Mam nawet
    oryginale zanaczki VW na felgach. W Katowicach kosztuja takie ok. 450 zł. tak
    że zrobiłem sobie z żonką wycieczkę do Sandomierza połączoną z miłym zakupem
    wymarzonych alusek. Pzdr.



    Ja serwisowałem swoje autko w Katowicach i byłem bardzo zadowolony,
    dodatkowa informacja która może przyda ci się na przyszłość to to że
    powstaje nowy Serwis w Bytomiu, ciekawe jak tam będzie??

    Pozdrowienia
    Dobi

    Użytkownik _pepis <p@abc-inte.gliwice.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:8keq7f$qb@zeus.polsl.gliwice.pl...

    Witam,
    Mam bardzo swieze wrazenia z obslugi
    klienta w salonie TOYOTA ZABRZE.

    Toyota Corolla 2000 1.4, 2 miesiace, 2000 przebiegu
    Wyraznie bicia przednich kol, panowie ze serwisu
    stwierdzili ze sa zdarte opony w skutek naglego hamowania!!
    Oczywiscie nie mialo miejsca takie hamowanie, sam dopatruje
    sie problemow w geometri i zbieznosci ukladu kierowniczego,
    gdyz opone rzeczywiscie sa zdarte w identyczny sposob.
    Auto na gwarancji a ci nic nie zrobia bo twierdza ze wina jest
    uzytkownika, twierdza tonem bezszczelnym i krzykliwym.
    Dyskusja trwa, tlumaczy sie ludziom ze nikt nie hamuje
    tak dlugo na zablokowanych kolach itd itp. Po pewnym czasie
    (kilka godzin) chcemy spotkac sie z szefem salonu. I co?
    Przychodzi pan i mowi : "No, niestety szef Panstwa nie moze
    przyjac, jest zajety"  (!!) , pytam "wiec kiedy?" a on "nie wiadomo" :)

    Sytuacja jest przykra i bardzo skandaliczna, dlatego proponuje nie
    korzystac
    z salonu TOYOTA ZABRZE, bo sami widzicie jakie robia problemy.

    Obok mnie siedzial facet ktory mial problemy z felgami, tez mu powiedzieli
    ze zle jezdzil. Teraz przyjedzie (jutro moze?) rzeczoznawca i osadzi
    dlaczego
    oponki sie zepsuly. Czy takie stopniowe niszczenie gum moze byc
    spowodowane
    zla geometria? Jak jeszcze mozna to wytlumaczyc?

    Na koniec stwierdzam, ze bardzo sie zawiodlem na serwisie Toyota, myslamem
    ze traktuja ludzi  jak sowich klientow, a nie interesantow w UM.

    Pozdrawiam i ostrzegam
    pepis




    Użytkownik "FoxŁódź_nospam_" <fmullder_nosp@poczta.onet.plnapisał w
    wiadomości


    rzeczywiście! co prawda różnica to tylko 1300 PLN, ale jednak...


    nie 1300 a 12200 (zakładam że Kolega ma mozliwość sprawdzenia cen np w
    internecie)
    polecam http://www.opel.krakow.pl/mod/cennik/ceny.htm
    http://www.toyota.katowice.pl/dex?id=115&item=66

    oczywiście nie wspomnę :) że ten droższy o ponad 12 tys zł Opel ma:
    - o 33% krótszą gwarancję na mechanikę (a przeciez wiadomo ze kazdy kolejny
    rok eksploatacji zwiększa prawdopodobienstwo usterki i gwarancja w tym roku
    liczy się bardziej niz w poprzednich)
    - o 33% krótszą gwarancję na lakier
    - o 10% mniejsze przyspieszenie do 100km/h
    - o 20% gorszy całkowity rezultat w crasch testach Euro NCAP (Toyota Avensis
    uzyskała najwyższą w historii liczbę punktów w crasch testach Euro NCAP)
    polecam
    http://www.euroncap.com/media.php3?targ=media_press_releases.htm&pop=...
    - jest krótszy i nizszy ale za to ma prawie o metr wieksza srednice
    zawracania
    - ma o 10% wyższe spalanie w miescie
    - ma o 12% wyzsze srednie spalanie paliwa
    - ma wszystkie wymiary wewnętrzne mniejsze o kilka procent,
    - mniejszy o 50km zasięg
    - ma klimatyzację ręczną (Avens ma automatyczną i to dwustrefową) za automat
    trzeba w Oplu dodatkowo płacić !!!!!!!
    - nie ma odtwarzacza kaset
    - ze względu na pojemność silnika przekraczającą 2 litry ma znacznie drozsze
    ubezpieczenie OC
    - mniej o 3 poduszki powietrzne
    - nie składają mu się elektrycznie lusterka
    - ma zwyczajną antenę radiową,
    - mniej o 2 głośniki
    - brak komputera pokładowego
    - zupełny brak alarmu pozostawionych kluczyków
    - nie ma automatycznych wycieraczek,
    - nie ma automatycznie przyciemniającego się lusterka wstecznego,
    - zwyczajne felgi (Ave ma piekne 16 calowe alusy:)))))))))

    sądzę że Kolega podawał te 1300 zł mysląc o innych wersjach
    Ja mam Ave 2.0 D4 SOL w cenie 85100 i porownuje do najbardziej porownywalnej
    Vectry GTS 2.2 w cenie 97300, tylko te wersje mozna porownywac bowiem mają
    identyczną moc silnika co do 1KM, identyczne 5 systemow elektronicznych
    zwiększających bezpieczenstwo jazdy i w miarę podobne wyposażenie, oba to
    sedany

     u mnie wyszło dowrotnie ponieważ porównuje oferty kompleksowe (odkup


    samochodów używanych obecnie, zakup nowych, oferta serwosowa) i tu Opel
    wychodzi taniej, głównie z tego powodu że obecnie jeździmy Vectrami...
    zakupionymi i serwosowanymi w salonie który złozył dobrą ofertę...


    i ta oferta kompensuje 12 tys róznicy w cenach oraz ogromną róznicę w
    wyposażeniu?


    to juz bardzo mało prqwdopodobne ;-) ale życie nauczyło mnie żeby dobrze
    sią
    zastanowić zanim powie się coś na pewno ;-)


    święta prawda :)

    pozdr
    Andrzej



    Polska myśl techniczna, polska stylistyka, polskie rozwiązania konstrukcyjne -
    można tak powiedzieć o nowym samochodzie miejskim Clic, którego produkcję ma
    zamiar uruchomić Wacław Stevnert. Urodzony w Polsce, wychowany w Szwecji, teraz
    planuje w swoim rodzinnym kraju wytwarzać nieduże auto.

    Jak poinformował "Rz", w maju podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich
    zaprezentuje pojazd, podczas światowej i jednocześnie polskiej premiery.
    Zakłada, iż po procesie homologacyjnym rozpocznie latem przyszłego roku jego
    produkcję.

    Jaki to będzie samochód? Ma mieć troje drzwi, zabierać trzy osoby. Jego długość
    wynosić ma 2,5 m, szerokość 1,55, a wysokość 1,65 m. Ma ważyć 600 - 620 kg.
    Karoseria ma być oparta na ramie aluminiowej, poszycie zrobione z barwionych
    tworzyw sztucznych. Zaprojektowali go, jak dowiedziała się "Rz" świeżo
    upieczeni absolwenci wydziału wzornictwa przemysłowego warszawskiej ASP - Marek
    Ałaszewski i Remigiusz Skomro. Będzie wyposażony w dwucylindrowy silnik
    produkcji włoskiej, zasilany gazem (przewiduje się również napęd benzynowy) o
    pojemności 500 cm sześc. Ma on osiągać moc 23 KM i napędzać tylne koła przez
    bezstopniową skrzynię biegów typu Variomatic. Średnie zużycie paliwa ma wynosić
    5 kg LPG/100 km, tak więc z 20-kg zbiornikiem gazu można będzie przejechać
    około 400 km.

    Zawieszenie przednie to kolumny Mc Pherson, tylne - wahacze wleczone, natomiast
    hamulce - przednie tarczowe, tylne bębnowe. Wszystkie wersje w standardzie będą
    miały ABS. Ogumienie - przód 145/13, tył 155/14.

    Samochodzik ten ma rozpędzać się do 80 km/godz. w 16 sekund, a osiągana przez
    niego maksymalna prędkość ma wynosić 105 km/godz. (ograniczana elektronicznie).

    Auto będzie oferowane w trzech wersjach - color (jedna poduszka powietrzna i
    ABS), którego cena ma wynosić 21 tys. zł; sport - dochodzą felgi aluminiowe,
    skórzana kierownica i lepsza tapicerka; luxury - klimatyzacja, skórzane fotele,
    na podłodze grube miękkie dywaniki. Ta ostatnia wersja ma kosztować 32 tys. zł.

    Jak twierdzi Wacław Stevnert, rozważane są trzy lokalizacje zakładu, który ma
    produkować Clica - Mielec, Gliwice i Warszawa. Przy montażu znajdzie pracę
    według niego 150-200 osób. U kooperantów, których na terenie kraju ma być 40 -
    pracować ma razem 800 - 1000 osób. Większość elementów tego autka ma powstawać
    w Polsce, 75 proc. jego wartości.

    Jak się planuje, w pierwszym roku ma powstać 3 tys. tych samochodów, w kolejnym
    5 tys., a w trzecim 10 tys. Początkowo mają być one sprzedawane oprócz Polski w
    Słowacji, w Czechach i na Węgrzech. Docelowo mają być dostępne w 11 krajach
    Europy Środkowowschodniej. W naszym kraju będą oferowane we własnej sieci
    sprzedaży w sześciu salonach - w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu,
    Katowicach i Poznaniu.

    POZDRAWIAM
    HUGO

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •