Indeks odchudzicsieKatowice gdzie zgłosić kradzież tablicPub morgan's Irish w KatowicachKatowice pyzowice loty do USAKatowice Dworzec Centralny MapaKatowice Dąb -jana i PawłaKatowice Niechorze która trasaKatowicki Spodek may dayKatowice montaż drzwi GERDAKatowice - Sąd - księgi wieczysteKatowice - korekta wad wzroku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blondiii.pev.pl
  •  

    odchudzicsie

    Tak się zastanawiam apropo planów PLK przedłużenia CMK przez Pyrzowice
    Tarnowskie Góry Bytom do Katowic. Pomijając fakt że była by to bardzo droga
    inwestycja i jest mało realna to cały pomysł z punktu widzenia przewozów
    dalekobieżnych wydaje się
    mało trafiony, przedewszystkim ze względu na położenie stacji Katowice. Obecnie
    praktycznie wszystkie pociągi jadące z CMK do Katowic jadą dalej w kierunku
    Zabrzydowic , Gliwic i Bielska i nie ma z tym najmniejszego problemu ponieważ
    wszystkie linie odchodzą w tym samym kierunku jazdy. Jeżeli CMK zostałaby
     przedłona przez Pyrzowice sytuacja wygladała by mniejwiecej tak :

    Pociągi CMK - Zebrzydowice/Bielsko  

    obecnie z Zawiercia do Katowic jadą około 40 min + 5 minutowy postój w Katowicach

    po powstaniu przedłużenia CMK Przez Bytom czas jazdy do samych Katowic mógłby
    się skrócić mimo wydłużenia sie trasy jednak chcąc utrzymać połaczenie przez
    Katowice trzebaby tam zmienić kierunek jazdy co daje +15 min. Trzeba dodać
    jeszcze że raczej nie uda się zbudować linii na prędkość < 160 od Tarnowskich
    Gór do Katowic.

    CMK - Gliwice . Tu faktycznie nowa linia miała by sens czas jazdy znacznie by
    się skrócił dodatkowo bezpośrednie połączenie z Warszawą zyskałyby takie miasta
    jak Chorzów czy Bytom . Pytanie czy znajdzie się natyle chetnych żeby taki
    pociągi opłacały się pomijając Katowice .

    Jestem ciekaw jaka jest Wasza opinia na temat takich planów ... pozatym że i tak  
    sądze że to raczej plan wyssany z palca .  



    Dnia Fri, 27 Jul 2007 12:56:04 +0200, <radekwadWYTNI@poczta.onet.pl 
    napisał:


    chcąc utrzymać połaczenie przez
    Katowice trzebaby tam zmienić kierunek jazdy co daje +15 min.


    A jakby się zrobiło łącznicę z Załęża na Brynów to towarowe mogłyby bez  
    problemów jechać sobie dalej... A ma katowickim dworcu i tak  
    większość/część pośpiechów czy ekspresów stoi kilkanaście minut, więc  
    zmiana kierunku chyba nie byłaby wielkim problemem.


    Trzeba dodać
    jeszcze że raczej nie uda się zbudować linii na prędkość < 160 od  
    Tarnowskich
    Gór do Katowic.


    A nie był taki plan aby ominąć TG? Znaczy z Pyrzowic przez Piekary od razu  
    na Bytom/Chorzów?



    Tak sobie przeglądam stronę GDDKiA i wpadała mi w oczy mapka
    http://tinyurl.com/y7dh77. Generalnie cód, miód w 2013 roku. Ale
    zastanawia mnie jedna sprawa - autostrada A1 na odcinku Piotrków -
    Częstochowa - Katowice (Pyrzowice). Ma być ona budowana w systemie
    koncesyjnym albo partnerstwa publiczno-prywatnego. Niby OK tylko co z
    drogą alternatywną? Przecież nie można nikogo zmusić do jazdy
    autostradą która będzie płatna, a rozsądnej alternatywy to tam nie ma
    (zwłaszcza na południe od Częstochowy).



    Hasan napisał(a):


    Witam,
    Wybieram się na lotnisko do Pyrzowic. Jak tam najlepiej dojechać po
    otworzeniu A4 (jadę z Wrocławia trasą A4).
    Ostatnio jak jechałem był zjazd z Gliwic na Tarnowskie Góry, Pyrzowice (przy
    betonówce).
    Na co tereaz należy zjechać z A4 w Gliwicach, aby bez problemu dojechać do
    Tarnowskich Gór.
    Może jest gdzieś plan miasta z aktualą A4.


    Najkrócej: węzeł Łany: zjeżdżasz na drogę nr40,którą dojeżdzasz do 78 a
    tą przez Tarnowskie Góry do samych Pyrzowic (ok.55km), jeżeli chcesz
    autostradą dojechać do Katowic, to tam  zjeżdżasz na drogę 86 i za
    Będzinem skręcasz na 913, która kończy się przed lotniskiem (ok.
    90km).Przez Siewierz jest 15 km więcej.



    Użytkownik Andrzej Soczówka <a_soczo@poczta.onet.plw wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3df641d2.1162@news.tpi.pl...


    D2) Bytom Stroszek - Radzionków
    D3) Tarnowskie Góry - Miasteczko Śląskie - Radzionków


    Tu zdaje sie mialo byc T.G. - Miasteczko Sl. - Pyrzowice?

    Zapomniales dodac najwazniejszego - ze projekt ten zaklada w znacznym
    stopniu wykorzystanie nieuzywanych/zlikwidowanych torowisk kolejowych.
    Generalnie (w moim odczuciu) ten plan ma pokierowac slaskie tramwaje w
    kierunku "kolejki regionalnej" i jedyne co mnie w nim dziwi, to, ze nie ma
    zalozenia integracji z koleja ciezka - m.in. linia KRR, Katowice - Tychy
    Miasto, Katowice - Mikolow (- Rybnik).

    Czy ktos ma moze w miare dokladnie opisany projekt szybkiej kolei w
    Katowicach? (to co bylo opracowane jakis rok temu w Politechnice Sl.)

    WILQ



    On Sat, 7 Dec 2002 11:38:26 +0100, "Jakub 'Wilq' Wilczek"


    <wilczekk@NO_SPAM.ae.katowice.plwrote:
    | D2) Bytom Stroszek - Radzionków
    | D3) Tarnowskie Góry - Miasteczko Śląskie - Radzionków

    Tu zdaje sie mialo byc T.G. - Miasteczko Sl. - Pyrzowice?


    Masz rację. Powinno być Pyrzowice.


    Zapomniales dodac najwazniejszego - ze projekt ten zaklada w znacznym
    stopniu wykorzystanie nieuzywanych/zlikwidowanych torowisk kolejowych.
    Generalnie (w moim odczuciu) ten plan ma pokierowac slaskie tramwaje w
    kierunku "kolejki regionalnej" i jedyne co mnie w nim dziwi, to, ze nie ma
    zalozenia integracji z koleja ciezka - m.in. linia KRR, Katowice - Tychy
    Miasto, Katowice - Mikolow (- Rybnik).


    Teoretycznie masz wskazane węzły integracyjne, ale projekt ten nic nie
    wspomina o KRR, co więcej, wykorzystuje przestrzeń pod nią
    zarezerwowaną dla celów komunikacji tramwajowej.


    Czy ktos ma moze w miare dokladnie opisany projekt szybkiej kolei w
    Katowicach? (to co bylo opracowane jakis rok temu w Politechnice Sl.)


    Też na to "poluję".



    Dzieki wszystkim :)
    Bede jechac rano (we wroclawiu bede kolo 9 ) wiec mam nadzieje korki ominac.
    Sprobuje po drogowskazach jechac, ale w plan sie juz zaopatrzylam jakby co
    ;)


    A ja myslalem, ze to raczej z wroclawia sie jezdzi na lotnisko w
    katowicach :) (duzo wiecej resjow)


    A widzisz jednak nie ;)
    Chodzi o loty Ryanaira (moj mecizna jest pracownikiem i fruwa za friko ;) a
    on do Pyrzowic narazie sie nie fatyguje ;( Dlatego czeka mnie wycieczka do
    Waszego pieknego miasta ;)

    Pozdrawiam :)
    Statka



    Jak zbudować drogi w dwa lata?
    Pan Gwiazdowski jest telewizyjną małpą która wypowiada sie na
    dowolny temat, chociaz nie zna sie na niczym. Propaguje tzw.
    zdroworozsadkowe rozwiazania, które są po prostu idiotyczne.
    Niestety pan Kublik jest czyms analogicznym, tyle że w GW.
    Ale Dyrekcja Dróg i Autostrad to najwiekszy zbiór kretynów w
    Polsce. Najlepszym dowodem jest plan budowy autostrady A1 na
    terenie "gierkówki" od Strykowa do Pyrzowic, zamiast budowy trasy
    równoleglej !. Tak sie buduje na całym świecie i nawet kiedyś w
    Polsce A4 od Katowic do Krakowa budowano przez Chrzanów, jako
    równoległą do dwupasmówki Katowice Olkusz Kraków !

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •