Indeks odchudzicsieKatowice gdzie zgłosić kradzież tablicPub morgan's Irish w KatowicachKatowice pyzowice loty do USAKatowice Dworzec Centralny MapaKatowice Dąb -jana i PawłaKatowice Niechorze która trasaKatowicki Spodek may dayKatowice montaż drzwi GERDAKatowice - Sąd - księgi wieczysteKatowice - korekta wad wzroku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • asael.keep.pl
  •  

    odchudzicsie

    W tak zwanym międzyczasie podjąłem intensywne śledztwo w US (Katowice).
    Urzędniczka wyjaśniła mi, że zgodnie z  pismem ministra finansów  z 1994r
    wystarczy dokonać zakupów po złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę (nawet
    przed jego otrzymaniem) i to już uprawnia do odliczeń. Ponieważ ustawa z
    listopada 2001 wyraźnie mówi, że ten kto uzyskał prawa do ulgi w latach
    1997 - 2001 utrzymuje je na dotychczsowych zasadach do 31 grudnia 2004r
    sprawa wydaje się być oczywista: nie jest potrzebny dziennik budowy ani
    nawet pozwolenie na budowę. Wystarczy fakt złożenia wniosku o pozwolenie i
    udokumentowany zakup choćby jednej deski. Mam nadzieję, że nie jestem
    nadmiernym optymistą :)).




    "Michal Jankowski" <mich@fuw.edu.plwrote in message



    : "rolek" <rol@wp.plwrites:


    :
    : nasza konstytucja mowi ze chroni prawo wlasnosci i ze wywlaszczenie
    jest
    : mozliwe tylko na cele publiczne i za odszkodowaniem.
    : A skoro wlasciciele tej posesji nie zgadzaja sie na kwoty proponowane
    przez
    : miasto, to jest to ich swiete prawo, podobnie jak to by wieszac na
    swoich
    : scianach cokolwiek.
    :
    : Ale w takiej sytuacji sad powinien ustalic kwote godziwego
    : odszkodowania, kwota wyplacona, dom zburzony. I to powinno trwac
    : miesiac, a nie 10 lat.

    Tak jest. Ale na razie tylko w przypadku autostrad. A4 Kraków-Katowice
    zbudowana od lat a nadal tocza sie jeszcze procesy wywlaszczeniowe (ok 30)
    o jak najwieksze kwoty. Ale auta juz tam dawno jezdza. I o to chodzi.
    Niestety ta procedura nie obowiazuje dla innych dróg. Tutaj grunt musi byc
    najpierw wywlaszczony a potem mozna dostac pozwolenie na budowe.



    gdzies ci dzwoni tylko nie za bardzo wiesz gdzie...
    złożenie projektu bud. do gddkia to NIE jest jego zakończenie tylko początek
    procedury!!! na pewno będą uwagi i komentarze, które wykonawca może/lub nie,
    uwzględnić. chodzi tylko o to czy gddkia podejdzie do tego zdroworozsądkowo i
    będzie chciała faktycznie ten projekt zatwierdzic w wystąpić na jego podstawie o
    pozwolenia (sic! potrzeba 2 pozwolen z katowic i łodzi) na budowę, czy też
    gddkia się "uprze", żeby pokazać jak to bardzo "broni" interesu publicznego i
    projekt odrzuci, żeby za niego nie zapłacic....

    co do całej reszty z poprzedniego postu, to w całej rozciągłości podtrzymuję
    moją wypowiedź opartą na faktach, a nie bazarowych plotkach. przytaczam cytat i
    link w sprawie terminala:
    "Ponad 63 mln zł ma zapłacić Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze
    hiszpańskiemu konsorcjum Ferrovial, Budimex, Lamela - orzekł Sąd Arbitrażowy
    przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Władze Okęcia nie zgadzają się z wyrokiem."
    prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/okecie;ma;zwrocic;hiszpanskiemu;konsorcjum;63;mln;zl,209,0,439761.html
    strożytni mawiali: "ignorantia nocet"...
    p.s.
    nie jestem związany niczym z APSA!




    Czy dzialka jest przy dw 786? Jesli tak to czy masz aktualny projekt budowlany
    zjazdu oraz ostateczne pozwolenie na jego budowe? Za czesto tedy sluzba drogowa
    jezdzi zeby moc cokolwiek na dziko robic. Daj znac co i jak, jakie warunki z ZDW
    Katowice w ogole dostales zeby wybudowac ten zjazd, skosy, posadowienie, murki etc.

    Jak przy drodze gminnej to rob sam, dryna 400mm wazy ok, 70 kg, sam sobie
    ustawisz, tylko nie zapomnij podsypac zoltym piachem.



    Harcmistrzu. Z tym nowo stawianym budynkiem przed Tysiąclecia nr 1
    masz 100 % rację, że ktoś winień beknąć. Patrzeć się nie da na ten
    nowowznoszony BUNKIER betonowy naprzeciw okień T.1.
    Kto dał pozwolenie na budowę ? Kto jest architektem miejskim w
    Katowicach ? I podobno ma tam powstać jeszcze jeden wieżowiec ???
    W to miejsce prosiłaby się niska zabudowa np. lokalu z parkiem,gdzie
    możnaby spokojnie usiąść i wypić kawę. Park WPKiW jwszcze przecież
    istnieje ? Co Ty na to ? Czuwaj!



    A to ciekawe co trzeba w Katowicach załatwiac.
    Paszporty, sluby, dowody, pozwolenia na budowe, akty urodzenia
    wszystko wydaja urzedy miejskie. W jakim celu ma mieszkaniec jechac
    do urzedu wojewodzkiego? Co tam sie załatwia?
    Jakos nigdzie w Polsce nie słyszałem tyle nienawisci co na Slasku.
    W Krakowie studiuja ludzie z pobliskiego Tarnowa i nikt ich nie
    wyrzuca do swojego miasta. Pierwsze hipermarkety poza Katowicami
    powstały 10 lat temu i nikt do SCC jezdzic nie musi.
    Ludzie wola pracowac na Slasku a mieszkac w Zaglebiu gdzie przemysl
    padł i jest wiecej zielonych terenow. Czy mieszkanców Tychow tez
    nienawidzicie za to ze w wiekszosci przyjezdzaja do pracy na Slask.



    Leroy Merlin w Tychach (?)
    Właśnie dość przypadkowo trafiłem na taka informację:

    "We wrześniu br. Leroy Merlin wystąpił do Urzędu Miejskiego w Tychach z
    wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę dla centrum handlowego. Obiekt
    zostanie zlokalizowany przy ulicy Beskidzkiej. Jak się dowiedzieliśmy,
    powierzchnia użytkowa marketu będzie wynosiła blisko 10 000 mkw. Francuski
    koncern nie wybrał jeszcze generalnego wykonawcy. Projekt architektoniczny
    realizacji przygotował natomiast Budoprojekt Katowice.
    Firma ta zajmie się również nadzorem inwestorskim. Katowicka spółka
    sprawowała już podobne funkcje przy budowie marketów Leroy Merlin w Bielsku-
    Białej i Sosnowcu. Koncern starał się o lokalizację swojego obiektu w Tychach
    już od kilku lat, jednak inwestycja blokowana była przez lokalne środowiska
    kupieckie."

    Źródło: www.wiadomoscihandlowe.com.pl/handel/id,1247.html

    Co myślicie o tej inwestycji? Już ktoś (chyba Basturk) wspominał o tym kilka
    miesięcy temu. Dla mnie to dobra wiadomość - do tej pory mieliśmy w Tychach
    tylko OBI, jeśli chodzi o tego typu sklepy. Myślę, że wybór na lokalnym
    tyskim rynku byłby pożądany.



    Polska... czołówka mjejsc do inwestycji!!
    Zgodnie z danymi Frankfurter Allgemeine Zeitung z kwietnia 2003
    najchętniej otwarte i zamknięte fundusze inwestycyjne z Europy
    Zach(w kolejności zainwestują firmy -angielskie,niemieckie i włoskie)
    będa inwestowały nie na Węgrzech ale w Polsce. Możliwości Budapesztu juz sie
    wyczerpały.U nas na boom czeka
    Poznań,Wrocław,Szczecin,Łódż,Katowice,Kraków,Trójmiasto,Bydg-
    goszcz, Lublin i Białystok.Dużo zależy od włądz lokalnych o czym
    świadzą kłopoty Tishmanna w Krakowie czy ECE Management w
    molochu 500.000 aglomeracji szczecińskiej,Proces uzyskiwania
    praw do działki budowlanej i pozwolenia na budowę musi być
    wydatnie skrócony,FAZ ocenia,że do 2009 w nieruchomości w PL
    pójdzie nawet do 70 miliardów dolarów wzorem gigantycznego
    boomu akcesyjnego przeżywanego przez GR,P,S(południe
    zjednoczonej Europy).Atrakcyjność Polski potwierdzana jest też
    przez gigantów real estate made in US @$& CANADA.Jesteśmy jak
    mówią Włosi "numero uno".
    ;-)

    Z Forum gospodarka wzięte... miło że o nas mówią... i coz nasza inwestycją
    koło opery w stylu Tischmana??

    cze pozdr



    Tak to bardzo dziwne miasto ten Kraków.
    Katowice i cały Górny Śląsk pomagają ile sił w rozwoju lotniska w
    Pyrzowicach.
    Krakowscy urzędnicy zmówili się aby Balice zmarniały. Lotnisko w
    Pyrzowicach dawne wojskowe jest obecnie cywilne, nie musi wojsku
    płacić za teren.
    Balice nadal muszą płacić haracz Agencji Mienia Wojskowego za teren,
    stąd muszą być niekonkurencyjne.
    Urzędnicy w Katowicach myślą logicznie i pomagają.
    Urzędnicy w Krakowie cieszą się że do Rzymu trzeba teraz latać z
    Pyrzowic, ale dokuczyli pielgrzymom i klerowi.
    Załatwianie pozwolenia na budowę w Katowicach trwa 2 miesiące w
    Krakowie 2 lata, a w Niepołomicach 2 tygodnie.



    www.ozon.pl/a_tygodnikozon_2_17_1109_2006_4_1.html
    Na lotniskach zrobiło się tłoczno. Przeludnione jest nie tylko Okęcie, lecz
    także porty w Krakowie, Katowicach i Gdańsku. Niewydolność dużych, to szansa
    dla małych. Zdobycie funduszy i pozwoleń na budowę lotniska oznacza rozwój
    gminy i nowe miejsca pracy.



    o tym jak sie w Polsce wspiera regiony
    Zagrożony rozwój portu w Jasionce
    Niewielkie są szanse na rozpoczęcie w tym roku budowy nowoczesnego terminala
    pasażerskiego na rzeszowskim lotnisku. Budowa bazy serwisowej dla samolotów
    komunikacyjnych również staje pod coraz większym znakiem zapytania. Kto hamuje
    rozwój lotniska w Jasionce?

    Warszawska dyrekcja Portów Lotniczych przez pięć miesięcy wstrzymywała budowę
    terminala pasażerskiego na rzeszowskim lotnisku. Teraz zabraknie czasu na
    rozpoczęcie inwestycji w tym roku i wykorzystanie 16 mln zł przeznaczonych na
    ten cel w budżecie państwa.

    Trudno zdążyć

    W zeszłym roku wykonano projekt budowlany terminala i wystąpiono o pozwolenie
    na budowę.

    - W listopadzie, po zatwierdzeniu budżetu Portów Lotniczych na rok obecny,
    wystąpiłem o zgodę na zlecenie sporządzenia projektu wykonawczego - powiedział
    wówczas Jan Straż, dyrektor rzeszowskiego portu lotniczego.

    Właśnie wtedy, 15 listopada, Zbigniew Lesiecki, naczelny dyrektor całego
    przedsiębiorstwa, został zawieszony w pełnieniu obowiązków. Nowego dyrektora
    powołano dopiero 1 stycznia 2006 r. Został nim Paweł Łatacz. Aż do kwietnia
    zwlekał on z decyzją o zleceniu prac projektowych.

    Opracowanie projektu wykonawczego i przygotowanie dokumentacji do przetargu
    zajmie pół roku. Najwcześniej pod koniec listopada będzie więc można podpisać
    umowę z wykonawcą. Nie ma szans, żeby w grudniu budowlańcy wykonali prace za
    16 mln zł. Skoro tegoroczne pieniądze nie zostaną wykorzystane, to sejm nie
    przydzieli środków na przyszły rok.

    Singapur się oddala

    Były szanse na to, że azjatycka firma Singapore Technolgies Aerospace wybuduje
    w Rzeszowie bazę serwisowo-remontową dla samolotów komunikacyjnych. Do jesieni
    zeszłego roku starania o tę inwestycję koordynował dyrektor rzeszowskiego
    lotniska i władze samorządowe Podkarpacia.

    Obecnie robią to Ministerstwo Transportu i Budownictwa oraz Państwowa Agencja
    Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

    Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że próbuje się odwieść azjatyckiego
    inwestora od budowania bazy w Rzeszowie. Proponuje mu się okolice Katowic lub
    Warszawy. Te lokalizacje były już jednak rozpatrywane przez Singapurczyków i
    we wstępnej fazie odpadły. Przy obecnym stanowisku polskiego rządu azjatyckie
    miliony dolarów trafią najprawdopodobniej na Łotwę.


    Super Nowości z dnia 24_05_2006

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  •